-
Καλησπέρα, έχει φτάσει η ώρα για να αλλάξω αμορτισέρ στο TS και είμαι κάπως μπερδεμένος. Αυτό που ψάχνω είναι ένα λίγο πόσο σφιχτό αμορτισέρ από το εργοστασιακό (μάλλον φοράει kyb xlg).
Οι προτάσεις που εχω απο το λαστιχά που το πηγαίνω ειναι- Koni sport κίτρινο 490€
- Kyb χρυσό με 500€
Οι τιμες ειναι τοποθετημένα.
Εχω την εντύπωση οτι ειναι αρκετά σκληρά και τα δυο ή κανω λάθος;;; Αυτό που ζητάω ειναι κάτι 20-30% πιο σφιχτό απο το εργοστασιακό και όσο λιγότερο ξερό γίνεται. Τι θα προτείνατε;;;
-
Καλησπέρα, έχει φτάσει η ώρα για να αλλάξω αμορτισέρ στο TS και είμαι κάπως μπερδεμένος. Αυτό που ψάχνω είναι ένα λίγο πόσο σφιχτό αμορτισέρ από το εργοστασιακό (μάλλον φοράει kyb xlg).
Οι προτάσεις που εχω απο το λαστιχά που το πηγαίνω ειναι- Koni sport κίτρινο 490€
- Kyb χρυσό με 500€
Οι τιμες ειναι τοποθετημένα.
Εχω την εντύπωση οτι ειναι αρκετά σκληρά και τα δυο ή κανω λάθος;;; Αυτό που ζητάω ειναι κάτι 20-30% πιο σφιχτό απο το εργοστασιακό και όσο λιγότερο ξερό γίνεται. Τι θα προτείνατε;;;
-
Καλησπέρα, έχει φτάσει η ώρα για να αλλάξω αμορτισέρ στο TS και είμαι κάπως μπερδεμένος. Αυτό που ψάχνω είναι ένα λίγο πόσο σφιχτό αμορτισέρ από το εργοστασιακό (μάλλον φοράει kyb xlg).
Οι προτάσεις που εχω απο το λαστιχά που το πηγαίνω ειναι- Koni sport κίτρινο 490€
- Kyb χρυσό με 500€
Οι τιμες ειναι τοποθετημένα.
Εχω την εντύπωση οτι ειναι αρκετά σκληρά και τα δυο ή κανω λάθος;;; Αυτό που ζητάω ειναι κάτι 20-30% πιο σφιχτό απο το εργοστασιακό και όσο λιγότερο ξερό γίνεται. Τι θα προτείνατε;;;
-
εχω ακουσει απο γνωστους πως ειναι πολυ καλα τα kayaba agx, αλλα ξεφευγουν σε κοστος (650+ μαζι με τοποθετηση)
αλλα νομιζω ειναι αρκετα πιο σκληρα, σε συγκριση με τα εργοστασιακα. -
Όντως ξεφεύγει...
Δε σκέφτομαι να δώσω τόσα χρήματα. Τα 500€ είναι ταβάνι τοποθετημένα... Για τα Χρύσα έχει κανείς άποψη σε σχέση με τα koni;;; -
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο με κίτρινα κονι και ελατήρια 3,5 πόντους. Πολύ καλή πρόσφυση και έλεγχος αλλά είναι πολύ σκληρό ακόμα και στο μαλακό. Εγώ προτείνω kyb excel-g που είναι 10% σκληρότερα των μαμά και ελατήρια hr 3,5 πόντους. Σύνολο ~450
-
Αυτή τη λύση την είχα σκεφτεί κι εγώ φίλε αλλά ο λαστιχάς μου μου λέει οτι για 50€ διάφορα τα kyb τα χρυσά ειναι πολυ ανώτερα απο τα xlg. Και ισχυρίζεται οτι θα ειναι 20-30% σκληρότερο το αυτοκίνητο όχι όμως ενοχλητικό (ξερό δηλαδή) γιατί ειναι αέρος λαδιού τα χρυσά. Βέβαια και για τα koni που ρώτησα στο φωκά περίπου το ίδιο μου είπαν ότι δεν ειναι πολυ σκληρά, σε αντίθεση με όλο τον κόσμο που τα βρίσκει σκληρά...
-
Αποψη μου, μην βαζετε αμορτισερ σε βουλκανιζατερ. Ειναι τοσο βιαστικοι οπως οταν αλλαζουν λαστιχα. Επισης δεν ξερω τι ευθυγραμμιση κανουν.
Για τα αμορτισερ τωρα ειναι ρισκο, βαλε οτι νομιζεις, το ιδιο αμορτισερ θα φενεται στον ενα σκληρο, στον αλλο μετριο και στο παραδιπλα μαλακό. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αποψη μου, μην βαζετε αμορτισερ σε βουλκανιζατερ. Ειναι τοσο βιαστικοι οπως οταν αλλαζουν λαστιχα. Επισης δεν ξερω τι ευθυγραμμιση κανουν.
Για τα αμορτισερ τωρα ειναι ρισκο, βαλε οτι νομιζεις, το ιδιο αμορτισερ θα φενεται στον ενα σκληρο, στον αλλο μετριο και στο παραδιπλα μαλακό.Σίγουρα η προσωπική 'γεύση' του καθενός έχει σημασία, έχει σχέση με το πως εχεις μάθει. Σίγουρα όμως εχω ακουσει και πολλούς που γουστάρουμε τα 'κούτσουρα' να λένε οτι μπαίνει καλά, στρίβει αλλά για κάθε μέρα κουράζει.
Αυτό θελω να ποφυγω εγώ. Ψάχνω ένα σπορ αμορτισέρ που να μπορεί να σταθεί καλά και στην καθημερινή χρήση κα να μην κουράζει. Σίγουρα θα το νιώθεις αλλά άλλο να το νιώθεις και άλλο να μετράς κάθε χαλικάκι... -
@ChristosTS τα excel-g ειναι καλα για το απλο corolla (1.4-1.6) δεν ξερω πως θα συμπεριφερθουν στο ts.
δεν ειναι το τελειο παντως, απλα λιγο καλυτερα απο τα εργοστασιακα. μια καλη λυση για το δικο σου
ειναι koni (ρυθμιζομενα) με h&r ελατηρια. -
Ο χρήστης ChristosTS έγραψε:
Αυτή τη λύση την είχα σκεφτεί κι εγώ φίλε αλλά ο λαστιχάς μου μου λέει οτι για 50€ διάφορα τα kyb τα χρυσά ειναι πολυ ανώτερα απο τα xlg. Και ισχυρίζεται οτι θα ειναι 20-30% σκληρότερο το αυτοκίνητο όχι όμως ενοχλητικό (ξερό δηλαδή) γιατί ειναι αέρος λαδιού τα χρυσά. Βέβαια και για τα koni που ρώτησα στο φωκά περίπου το ίδιο μου είπαν ότι δεν ειναι πολυ σκληρά, σε αντίθεση με όλο τον κόσμο που τα βρίσκει σκληρά...Όχι τα xlg!!!
Τα χρυσά είναι σαφώς καλύτερα! -
Αξίζει η διάφορα για τα koni ή τα bilstein;;; 370€ τα kyb, 490€ koni, 670€ Bilstein τα κίτρινα... Σε σκληρότητα μάλιστα με αυτή τη σειρά μου τα είπαν από το πιο μαλακό στο πιο σκληρό... Τα koni και τα bilstein ειναι ρυθμιζόμενα.
-
Στο δικο μου, τα χρυσα KYB (σε πολυ ταλαιπωρημενο αμαξωμα βεβαια και με HR χαμηλωμενα)
-
Ενταξει, τωρα ξαναμπερδευτηκα... εχω χασει τη μπαλα με το θεμα...
-
Πάντως και τα koni απ'οτι διαβάζω ειναι αρκετά ξερά...
-
φιλε μου, οτι αμορτισερ και να βαλεις, αν δεν αλλαξεις ελατηρια, πανω κατω την ιδια σκληροτητα θα εχεις και την ιδια συμπεριφορα.
Οποτε κατα τη γνωμη μου βαλε ενα αμορτισερ οικονομικο μου να δουλευει με μαμα ελατηριο.
Τα κονι κιτρινα και kyb χρυσα ειναι πιο πολυ για ελατηρια χαμηλωματος, ενδεχομενως κοντοκαλαμα.
Εγω προτεινω κονι κοκκινα που ειναι και ρυθμιζομενα και επισκευαζομενα.
Αλλιως με 500 μπορεις να ψαξεις για καποια οικονομικη coilover οπως ap ή kw variant 1. -
καλημέρα ... agx πολύ καλό και δοκιμασμένο σε πάρα πολλα celica...
-
Μην λέτε χωρίς να ξέρετε. Κονι κόκκινα για Ε12 corolla δεν έχει. Επίσης καλά τα ultra sr της kyb αλλά δεν επισκευαζονται. Για μαμά ύψος που στα ts είναι -1,5 από τα απλά corolla(μόνο στα facelift όμως) βάζεις bilstein b6 κίτρινα για κανονικό ύψος και ξεμπερδεύεις!
-
Ο χρήστης christosjr1 έγραψε:
Επίσης καλά τα ultra sr της kyb αλλά δεν επισκευαζονται.Ο μάστορας που έκανα κάτι coilover είπε ότι επισκευάζει οτιδήποτε πάντως. Και είναι μάστορας με @@
-
Πάντως πηγαίνω προς kyb χρυσά με τη βοήθεια του Θεού... Είναι και αρκετά μεγάλη η διάφορα οικονομικά... Ελπίζω να μην την πατήσω γιατί δεν αλλάζεις κάθε λίγο και λιγάκι αμορτισέρ...
Αμορτισέρ για corolla TS