-
Καλησπέρα, έχω σχεδόν καταλήξει στην αγορά vw passat, αλλά λόγω της απελευθέρωσης του πετρελαίου, πλέον βρίσκομαι στο δίλλημα μεταξύ του 1.4 tsi και του 1.6 tdi. Η διαφορά μεταξύ τους είναι γύρω στις 2000€. Θα ήθελα ν' ακούσω απόψεις από άτομα που έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο και ειδικά αυτό με τον κινητηρα ντίζελ. Ανταποκρίνεται αξιοπρεπώς στο βάρος του αυτοκινήτου; Αξίζει η αγορά του με δεδομένο την σχεδόν 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση;
-
Καλησπέρα, έχω σχεδόν καταλήξει στην αγορά vw passat, αλλά λόγω της απελευθέρωσης του πετρελαίου, πλέον βρίσκομαι στο δίλλημα μεταξύ του 1.4 tsi και του 1.6 tdi. Η διαφορά μεταξύ τους είναι γύρω στις 2000€. Θα ήθελα ν' ακούσω απόψεις από άτομα που έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο και ειδικά αυτό με τον κινητηρα ντίζελ. Ανταποκρίνεται αξιοπρεπώς στο βάρος του αυτοκινήτου; Αξίζει η αγορά του με δεδομένο την σχεδόν 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση;
-
Καλησπέρα, έχω σχεδόν καταλήξει στην αγορά vw passat, αλλά λόγω της απελευθέρωσης του πετρελαίου, πλέον βρίσκομαι στο δίλλημα μεταξύ του 1.4 tsi και του 1.6 tdi. Η διαφορά μεταξύ τους είναι γύρω στις 2000€. Θα ήθελα ν' ακούσω απόψεις από άτομα που έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο και ειδικά αυτό με τον κινητηρα ντίζελ. Ανταποκρίνεται αξιοπρεπώς στο βάρος του αυτοκινήτου; Αξίζει η αγορά του με δεδομένο την σχεδόν 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση;
-
Κομπιουτεράκι. Βάλε μέσο όρο χιλιομέτρων το χρόνο που κάνεις, τιμή βενζίνης, τιμη πετρελαίου, χρόνια που θα το κρατήσεις minimum κάνε πράξεις να δεις πιο σε συμφέρει. Βέβαια υπάρχουν και άλλες επιλογές αυτοκινήτων, αλλά αφού έχεις καταλήξει στο Passat δεν έχει νόημα. Μένω στο παραπάνω.
-
Σκάλισε λίγο το σάιτ που παραθέτω. 1,3 λίτρα διαφορά κατανάλωσης βγάζει παραπάνω από το 1.600άρι πετρέλαιο το 1.400άρι βενζίνης με τα 122 αλόγατα.
Ποια η διαφορά στην τιμή αγοράς για τον ίδιο εξοπλισμό? -
τα εξοδα σερβις και ανταλλακτικων τα ειδες;;
-
1.3 λιτρα θεωρητικα η διαφορα... σιγουρα η διαφορα σε πραγματικες συνθηκες θα ειναι πολυ μεγαλυτερη...
επισης τα βενζινοκινητα ειναι με DSG7 πανω... -
Το είδες το λινκ? Είναι πραγματικός μέσος όρος, όχι θεωρητικός. Επίσης το γεγονός ότι υπάρχει αυτοματίκλα επτάρα στη βενζίνα, μάλλον θετικό το βλέπω.
-
Έχω οδηγήσει το 1.6tdi variant σε έκδοση bluefficiency σε για καμια 30αριά χλμ εντός πόλης. Το μόνο που με ξένισε ήταν το ΘΕΟΜΑΚΡΟ 5αρι της έκδοσης αυτής, σαφώς πιο μακρύ από ενός Α3 2.0tdi 140ps που επίσης έχω οδηγήσει. Η εντύπωση που μου άφησε είναι ότι το κινεί αξιοπρεπέστατα αλλά μέχρι εκεί. Το παιχνιδάκι που έκανα πάντως με το α3, με αλλαγές στις ταχύτητες
1-3-5 ή 2-4-6, δεν το σηκώνει..! -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το είδες το λινκ? Είναι πραγματικός μέσος όρος, όχι θεωρητικός. Επίσης το γεγονός ότι υπάρχει αυτοματίκλα επτάρα στη βενζίνα, μάλλον θετικό το βλέπω.ναι το παιδι ομως πανω ειπε το 1.4tsi χωρις DSG που χρεωνεται ~2000(??) χιλιαρικα... γιαυτο το λεω...
δικια μου αποψη να παρεις πετρελαιο μονο αν κανεις πολλαααα χιλιομετρα τον χρονο... -
Σε ταξίδια κλπ η διαφορά μπορεί να είναι αυτή που λέει το spritmonitor. Στην πράξη όμως σε συνθήκες ελληνικής πόλης, γενικά κίνησης ή ακόμα και ταξιδιών με βουνά (ανηφόρες) η διαφορά θα είναι σαφώς μεγαλύτερη.
Στους υπολογισμούς θα πρέπει να αφήσεις περιθώριο για το κόστος του πετρελαίου που μπορεί να ανεβεί και πάνω από αυτήν της βενζίνης.
Καλό θα ήταν να μπορέσεις να οδηγήσεις και τα δύο, έστω αυτοκίνητα με τους κινητήρες αυτούς. -
Ευχαριστώ για τις έως τώρα απαντήσεις. Όντως το ντίζελ είναι πιο οικονομικό σ όλες τις μετρήσεις που έχω δει σε διάφορα site και μη και προφανώς συμφέρει και με δεδομένο ότι το αμάξι σίγουρα θα κρατηθεί τουλάχιστον 5 χρόνια. Το ερώτημα όμως βρίσκεται στην απόδοση του ντίζελ. Είναι παρόμοια μ αυτή της βενζίνης; Φυσικά και το καλύτερο θα ήταν να το οδήγησω, όμως δεν υπάρχει (προς το παρόν τουλάχιστον) σ όλες τις κοντινές αντιπροσωπείες που ρώτησα. Γι αυτό και απευθύνθηκα στο φόρουμ μήπως υπάρχουν άτομα που έχουν εμπειρία από βόλτα.
-
Oι κινητήρες diesel, (γενικά μιλάω), εκτός του ότι σαν κατασκευές είναι εντελώς ξενέρωτες και καθόλου δεν με εξιτάρουν, (εντελώς υποκειμενικές εκτιμήσεις, ομολογώ ), έχουν και ένα άλλο 'χούϊ': όταν τους πιέζεις για παιχνίδι η για ανάγκη, κολλάνε!
Δες και μέσα στο site αρκετές τέτοιες περιπτώσεις.
'
-
Ο χρήστης adebayorgos έγραψε:
Ευχαριστώ για τις έως τώρα απαντήσεις. Όντως το ντίζελ είναι πιο οικονομικό σ όλες τις μετρήσεις που έχω δει σε διάφορα site και μη και προφανώς συμφέρει και με δεδομένο ότι το αμάξι σίγουρα θα κρατηθεί τουλάχιστον 5 χρόνια. Το ερώτημα όμως βρίσκεται στην απόδοση του ντίζελ. Είναι παρόμοια μ αυτή της βενζίνης; Φυσικά και το καλύτερο θα ήταν να το οδήγησω, όμως δεν υπάρχει (προς το παρόν τουλάχιστον) σ όλες τις κοντινές αντιπροσωπείες που ρώτησα. Γι αυτό και απευθύνθηκα στο φόρουμ μήπως υπάρχουν άτομα που έχουν εμπειρία από βόλτα.Η βενζίνη είναι πιο γρήγορη αλλά όχι 'δραματικά' πιο γρήγορη.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ευχαριστώ για τις έως τώρα απαντήσεις. Όντως το ντίζελ είναι πιο οικονομικό σ όλες τις μετρήσεις που έχω δει σε διάφορα site και μη και προφανώς συμφέρει και με δεδομένο ότι το αμάξι σίγουρα θα κρατηθεί τουλάχιστον 5 χρόνια. Το ερώτημα όμως βρίσκεται στην απόδοση του ντίζελ. Είναι παρόμοια μ αυτή της βενζίνης; Φυσικά και το καλύτερο θα ήταν να το οδήγησω, όμως δεν υπάρχει (προς το παρόν τουλάχιστον) σ όλες τις κοντινές αντιπροσωπείες που ρώτησα. Γι αυτό και απευθύνθηκα στο φόρουμ μήπως υπάρχουν άτομα που έχουν εμπειρία από βόλτα.
Η βενζίνη είναι πιο γρήγορη αλλά όχι 'δραματικά' πιο γρήγορη.
Αν απο το ντιζελ μπεις στο tsi θα γλυκαθείς. Αμφιβαλλω για το ανάποδο
-
Είχα οδηγήσει πριν περίπου 1 χρόνο το 1.4tsi και μόλις σήμερα ζήτησα να κάνω test drive και το ντήζελ. Μόλις το δω, θα μεταφέρω εντυπώσεις. ΜΕ τις επιδόσεις όμως που έχει το ντήζελ 1700χλμ. αυτονομίας ίσως μπορούν να ισοσταθμίσουν τη διαφορά στη 'σπιρτάδα' του tsi. Δεν ξέρω για εσάς αλλά με αυτήν την κρίση σήμερα εγώ κάπως έτσι το βλέπω! Βέβαια μετά την δοκιμή μου μπορεί να αλλάξουν όλα προς τη μεριά του tsi...
-
Ο χρήστης adebayorgos έγραψε:
Καλησπέρα, έχω σχεδόν καταλήξει στην αγορά vw passat, αλλά λόγω της απελευθέρωσης του πετρελαίου, πλέον βρίσκομαι στο δίλλημα μεταξύ του 1.4 tsi και του 1.6 tdi. Η διαφορά μεταξύ τους είναι γύρω στις 2000€. Θα ήθελα ν' ακούσω απόψεις από άτομα που έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο και ειδικά αυτό με τον κινητηρα ντίζελ. Ανταποκρίνεται αξιοπρεπώς στο βάρος του αυτοκινήτου; Αξίζει η αγορά του με δεδομένο την σχεδόν 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση;Μήπως να έβλεπες και το ford mondeo 1.6 tdci 115ps στην νέα έκδοση sport ?Εχει και 6άρι σασμάν+καλύτερη ροπή,άρα καλύτερες ρεπρίζ,είναι πιο όμορφο σε αυτήν την έκδοση και πιο καλοστημένο από το passat ενώ είναι και πιο φτηνό(γύρω στα 22500€ βγαίνει με τις προσφορές ).Επίσης δεν υπολείπεται κάπου σοβαρά έναντι του passat,ούτε στην ποιοτητα κατασκευής,ούτε στους χώρους,ούτε στον εξοπλισμό,ούτε στην εγγύηση.
-
Για το μοντέλο της Ford δεν είναι εύκολο να βρω στοιχεία. Είναι εύκολη η αποστολή κάποιου σύνδεσμου ώστε να δω κι εγώ περί τίνος πρόκειται;
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Καλησπέρα, έχω σχεδόν καταλήξει στην αγορά vw passat, αλλά λόγω της απελευθέρωσης του πετρελαίου, πλέον βρίσκομαι στο δίλλημα μεταξύ του 1.4 tsi και του 1.6 tdi. Η διαφορά μεταξύ τους είναι γύρω στις 2000€. Θα ήθελα ν' ακούσω απόψεις από άτομα που έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο και ειδικά αυτό με τον κινητηρα ντίζελ. Ανταποκρίνεται αξιοπρεπώς στο βάρος του αυτοκινήτου; Αξίζει η αγορά του με δεδομένο την σχεδόν 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση;
Μήπως να έβλεπες και το ford mondeo 1.6 tdci 115ps στην νέα έκδοση sport ?Εχει και 6άρι σασμάν+καλύτερη ροπή,άρα καλύτερες ρεπρίζ,είναι πιο όμορφο σε αυτήν την έκδοση και πιο καλοστημένο από το passat ενώ είναι και πιο φτηνό(γύρω στα 22500€ βγαίνει με τις προσφορές ).Επίσης δεν υπολείπεται κάπου σοβαρά έναντι του passat,ούτε στην ποιοτητα κατασκευής,ούτε στους χώρους,ούτε στον εξοπλισμό,ούτε στην εγγύηση.
+1 . Βασικά προηγείται , όχι απλά δεν υπολείπεται . Καλύτερο οδηγικά , σε χώρους , σε εαωτερικό , σε κινητήρα.
-
να τις βγάλουν να τις μετρήσουν
vw passat 1.4tsi vs passat 1.6tdi bluemotion