-
Γεια χαρά σε όλους.
Τον τελευταίο καιρό που κάνω βόλτα στις αντιπροσωπείες συναντώ περιπτώσεις που δίνουν με σημαντική έκπτωση αυτοκίνητα που είναι ήδη στοκαρισμένα κάποιους μήνες, κάποια μάλιστα από τον καιρό του μειωμένου τέλους ταξιμνόμησης (προηγούμενη κυβέρνηση, δλδ 1.5 χρόνο πριν περίπου). Ειδικά τα τελευταία για να πιάσουν το μειωμένο τέλος βγάλαν και πινακίδες, οπότε πρώτη άδεια κυκλοφορίας είναι περσινή και βέβαια 0 χιλιόμετρα.
Ποια η γνώμη σας για αυτά τα αυτοκίνητα? Τι παθαίνει ένα αμάξι που μένει στοκαρισμένο σε αποθήκη? Να υποθέσω ότι κάποια μοντέλα, που είναι πιο ακριβά (~30000) τα έχουν και σε κάποια κλειστή αποθήκη ή είναι όλα συνήθως σε υπαίθρια παρκινγκ. Στην περίπτωση που σου δίνει ο αντιπρόσωπος γραπτή εγγύηση που να ισχύει από τη μέρα που το αγοράζεις και όχι από την πρώτη άδεια κυκλοφορίας, είναι πράγματι ισχυρή ή θα έρθει μετά το εργοστάσιο και θα σου πει 'κύριε το πλαίσιο που έχετε έχει παραχθεί τότε, πήρα πινακίδες τότε, οπότε είστε εκτός εγγύησης!'
Οταν έρθει η ώρα θα σας πω και για συγκεκριμένα αυτοκίνητα για την ώρα ας το κρατήσουμε στη γενικότητα του.
-
Γεια χαρά σε όλους.
Τον τελευταίο καιρό που κάνω βόλτα στις αντιπροσωπείες συναντώ περιπτώσεις που δίνουν με σημαντική έκπτωση αυτοκίνητα που είναι ήδη στοκαρισμένα κάποιους μήνες, κάποια μάλιστα από τον καιρό του μειωμένου τέλους ταξιμνόμησης (προηγούμενη κυβέρνηση, δλδ 1.5 χρόνο πριν περίπου). Ειδικά τα τελευταία για να πιάσουν το μειωμένο τέλος βγάλαν και πινακίδες, οπότε πρώτη άδεια κυκλοφορίας είναι περσινή και βέβαια 0 χιλιόμετρα.
Ποια η γνώμη σας για αυτά τα αυτοκίνητα? Τι παθαίνει ένα αμάξι που μένει στοκαρισμένο σε αποθήκη? Να υποθέσω ότι κάποια μοντέλα, που είναι πιο ακριβά (~30000) τα έχουν και σε κάποια κλειστή αποθήκη ή είναι όλα συνήθως σε υπαίθρια παρκινγκ. Στην περίπτωση που σου δίνει ο αντιπρόσωπος γραπτή εγγύηση που να ισχύει από τη μέρα που το αγοράζεις και όχι από την πρώτη άδεια κυκλοφορίας, είναι πράγματι ισχυρή ή θα έρθει μετά το εργοστάσιο και θα σου πει 'κύριε το πλαίσιο που έχετε έχει παραχθεί τότε, πήρα πινακίδες τότε, οπότε είστε εκτός εγγύησης!'
Οταν έρθει η ώρα θα σας πω και για συγκεκριμένα αυτοκίνητα για την ώρα ας το κρατήσουμε στη γενικότητα του.
-
Γεια χαρά σε όλους.
Τον τελευταίο καιρό που κάνω βόλτα στις αντιπροσωπείες συναντώ περιπτώσεις που δίνουν με σημαντική έκπτωση αυτοκίνητα που είναι ήδη στοκαρισμένα κάποιους μήνες, κάποια μάλιστα από τον καιρό του μειωμένου τέλους ταξιμνόμησης (προηγούμενη κυβέρνηση, δλδ 1.5 χρόνο πριν περίπου). Ειδικά τα τελευταία για να πιάσουν το μειωμένο τέλος βγάλαν και πινακίδες, οπότε πρώτη άδεια κυκλοφορίας είναι περσινή και βέβαια 0 χιλιόμετρα.
Ποια η γνώμη σας για αυτά τα αυτοκίνητα? Τι παθαίνει ένα αμάξι που μένει στοκαρισμένο σε αποθήκη? Να υποθέσω ότι κάποια μοντέλα, που είναι πιο ακριβά (~30000) τα έχουν και σε κάποια κλειστή αποθήκη ή είναι όλα συνήθως σε υπαίθρια παρκινγκ. Στην περίπτωση που σου δίνει ο αντιπρόσωπος γραπτή εγγύηση που να ισχύει από τη μέρα που το αγοράζεις και όχι από την πρώτη άδεια κυκλοφορίας, είναι πράγματι ισχυρή ή θα έρθει μετά το εργοστάσιο και θα σου πει 'κύριε το πλαίσιο που έχετε έχει παραχθεί τότε, πήρα πινακίδες τότε, οπότε είστε εκτός εγγύησης!'
Οταν έρθει η ώρα θα σας πω και για συγκεκριμένα αυτοκίνητα για την ώρα ας το κρατήσουμε στη γενικότητα του.
-
Αν δεν το έχουν στο μαγαζί σε καμιά γωνία το πιθανότερο είναι ότι τα έχουν σε υπαίθριο χώρο.
Καλό θα είναι να αλλάξεις **λάδια **με το που θα το πάρεις, μπορείς να απαιτήσεις να στο κάνουν αυτοί χωρίς χρέωση.
Τα **λάστιχα **επίσης θα έχουν φάει μέχρι και τη μισή ζωή τους. Αν δεν τα είχαν καλά φουσκωμένα θα έχουν παραμορφωθεί και θα έχεις τραντάγματα και ίσως να μην επανέλθουν με καλό φούσκωμα και λίγες βόλτες.
Η **μπαταρία **ίσως κι αυτή να έχει χάσει μέρος των ικανοτήτων της.
Αυτά νομίζω είναι τα βασικά. -
Εγώ έχω πάρει τέτοιο αυτοκίνητο το 2006. Αν και μάλλον θα γίνω κουραστικός (επειδή το έχω ξανα-αναφέρει) περιληπτικά θα πω ότι αφορούσε τις προσφορές Mitsubishi με έκπτωση 3000euro.
Ήταν κομμάτια εκτελωνισμένα που τα είχαν συγκεκριμένοι εξουσιοδοτημένοι έμποροι.
Το δικό μου ήταν στοιβαγμένο σε ένα υπόγειο στον Πραπά Mitsubishi στην Συγγρού.Η αγορά είχε και τα θετικά της είχε και τα αρνητικά της.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Η αγορά είχε και τα θετικά της είχε και τα αρνητικά της.
πες μας κάτι παραπάνω αν θε.↲
ευχαριστώ onyx!
-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
...πες μας κάτι παραπάνω αν θε.↲
...Συνοπτικά...
ΘΕΤΙΚΑ- Η έκπτωση
- Πολύ γρήγορη παραλαβή
- Έξτρα εξοπλισμός που μπήκε στην Ελλάδα
- Ποιο εύκολη ανταλλαγή αν υπάρχει μεταχειρισμένο
- Πιθανή επιπλέον έκπτωση
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- Μεγάλο καιρό σε ακινησία, πιθανά ο κινητήρας να θέλει λάδια.
- Ελαστικά που ίσως έχουν ξεραθεί
- Σασί ίσως ταλαιπωρημένο (μικροχτυπήματα, καιρικές συνθήκες)
- Πιθανή εξασθενισμένη μπαταρία
- Πιθανοί τριγμοί από πόρτες, παράθυρα αφού υπάρχει πιθανότητα οι τσιμούχες και οι ελαστικές μονώσεις να έχουν παραμορφωθεί/ξεραθεί/φθαρεί
- Χάνει μεταπωλητική αξία, σε εμπόρους αφού μπορούν και βλέπουν εύκολα την ημερομηνία/χρονολογία κατασκευής.
- Επειδή τα λάστιχα σίγουρα έχουν χάσει αέρα ή έχουν ξεραθεί, είναι πολύ πιθανό να θέλει ζυγοστάθμιση πριν βγει στο δρόμο. Συνήθως κανείς δεν κάνει και το τρώει στην μάπα ο αγοραστής.
- Αν το αυτοκίνητο είναι σε υπόγειο θα πρέπει να ελεγχθεί ο ουρανός (το εξωτερικό πάνω μέρος) του αυτοκινήτου. Είναι πιθανό να έχει χτυπήματα (γρατζουνιές) ή και φθορές στο χρώμα από άλατα (υγρασία).
-
Ευχαριστώ.
Πάντως πιστεύω ότι είναι ένα θέμα που θα πρέπει να απασχολήσει πολλούς υποψήφιους αγοραστές γιατί μάλλον υπάρχουν πολλά τέτοια αυτοκίνητα εκεί έξω σε δελεαστικές τιμές.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...πες μας κάτι παραπάνω αν θε.↲
...Συνοπτικά...
ΘΕΤΙΚΑ- Η έκπτωση
- Πολύ γρήγορη παραλαβή
- Έξτρα εξοπλισμός που μπήκε στην Ελλάδα
- Ποιο εύκολη ανταλλαγή αν υπάρχει μεταχειρισμένο
- Πιθανή επιπλέον έκπτωση
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- Μεγάλο καιρό σε ακινησία, πιθανά ο κινητήρας να θέλει λάδια.
- Ελαστικά που ίσως έχουν ξεραθεί
- Σασί ίσως ταλαιπωρημένο (μικροχτυπήματα, καιρικές συνθήκες)
- Πιθανή εξασθενισμένη μπαταρία
- Πιθανοί τριγμοί από πόρτες, παράθυρα αφού υπάρχει πιθανότητα οι τσιμούχες και οι ελαστικές μονώσεις να έχουν παραμορφωθεί/ξεραθεί/φθαρεί
- Χάνει μεταπωλητική αξία, σε εμπόρους αφού μπορούν και βλέπουν εύκολα την ημερομηνία/χρονολογία κατασκευής.
- Επειδή τα λάστιχα σίγουρα έχουν χάσει αέρα ή έχουν ξεραθεί, είναι πολύ πιθανό να θέλει ζυγοστάθμιση πριν βγει στο δρόμο. Συνήθως κανείς δεν κάνει και το τρώει στην μάπα ο αγοραστής.
- Αν το αυτοκίνητο είναι σε υπόγειο θα πρέπει να ελεγχθεί ο ουρανός (το εξωτερικό πάνω μέρος) του αυτοκινήτου. Είναι πιθανό να έχει χτυπήματα (γρατζουνιές) ή και φθορές στο χρώμα από άλατα (υγρασία).
Να προσθέσω και κάτι ακόμα σε όλα τα παραπάνω που είναι πολύ σωστά.
Επειδή τα αυτοκίνητα έχουν ήδη κάποια 'ηλικία' λόγω της έκδοσης άδειας κυκλοφορίας που έχει γίνει προγενέστερα (τα αυτοκίνητα αυτά συνήθως 'πινακιδόνονται' για να πιάσουν τους στόχους των πωλήσεων οι αντιπροσωπείες) υπάρχει τουλάχιστον θεωρητικό πρόβλημα για το πότε αρχίζει και φυσικά για το πότε τελειώνει ο χρόνος της εγγύησης. Τα εργοστάσια συνήθως δεν δέχονται να καλύψουν τα αυτοκίνητα αυτά με αφετηρία την πραγματική ημερομηνία κυκλοφορίας τους, αλλά τα καλύπτουν με αφετηρία την θεωρητική ημερομηνία (δηλαδή την ημερομηνία έκδοσης της άδειας).
Βέβαια οι κεντρικές αντιπροσωπείες καλύπτουν με δικά τους έξοδα τον αμφισβητούμενο αυτό χρονικό διάστημα, αλλά επειδή τώρα τελευταία έχουμε και αλλαγές στις αντιπροσωπεύσεις σε κεντρικό επίπεδο, καλό είναι την διαβεβαίωση αυτής της παράτασης της εγγύησης να την παίρνουμε εγγράφως.
Για τους παραπάνω λόγους αυτοκίνητα αυτής της ειδικής κατηγορίας που κάνουν συχνά ταξίδια στο εξωτερικό ίσως έχουν πρόβλημα, αφού η παράταση της εγγύησης αφορά μόνο την Ελλάδα. -
Γενικά πάντως θα ήθελα την ειλικρίνεια απο τον έμπορο. Αλλά δεν υπάρχει πάντα.
Ηξερα πως στον αριθμό πλαισίου το 10ο ψηφίο είναι το έτος κατασκευής.
Στο Splash το 10ο ψηφίο είναι το '0' (μηδέν) πράγμα το οποίο για ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στην αγορά, κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο και αγοράστηκε από εμένα το 2008 δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει.
Σε διάφορες σελίδες πάντως με αναζήτηση/ευρεση VIN το μόνο που μου δείχνει είναι ότι είναι φτιαγμένο στην Ουγγαρία (με τα 2 πρώτα ψηφία).
Μάλλον θα έπρεπε να υπάρχει ένας πιο ξεκάθαρος τρόπος που να δείχνει το έτος κατασκευής ενός αυτοκινήτου.
Εγώ έμαθα πως το αυτοκίνητο μου κατασκευάστηκε περίπου 4 μήνες πριν το παραλάβω χάρη στην ευγενική προθυμία του πωλητή να μου δείξει τα πλήρη στοιχεία απο τον η/υ τους που ανέφερε απο κατασκευή, εισαγωγή, μεταφορά σε αντιπρόσωπο ως εκθεσιακό, εκτελωνισμό και παραδοση (... σε εμένα) και έναρξη εγγύησης σύμφωνα με την ημερομηνία της άδειας.Πρόσφατο δείγμα 'πλασαρίσματος' στοκαρισμένου είχα τέλη Ιουλίου στην BMW. Αφού βρέθηκε το συγκεκριμένο μοντέλο που ήθελα, με συγκεκριμένο εξοπλισμό και χρώμα που ήθελα μου είπε μια τιμή με μια έκπτωση ... αρκετά δελεαστική. Στη συνέχεια της συζήτησης για ένα άτοκο πρόγραμμα που είχα ακούσει στο ραδιοφωνο μου είπε ότι στα αυτοκίνητα που ήταν μέχρι τον Ιανουάριο του 2010 υπήρχε η έκπτωση ενώ για τα επόμενα υπάρχει η τιμή τιμοκαταλόγου χωρίς έκπτωση αλλά με άτοκο διακανονισμό!
Έμμεσα μου δήλωσε ότι το λιγότερο ένα 7μηνο το αμάξι της επιλογής μου κάπου στεκόταν ενώ όταν μου είπε και για μειωμένο ΕΤΤ πίστεψα ότι μιλάμε πλέον για το 2009 (αν θυμάμαι καλά μέχρι τον 11ο του 2009 υπήρχε η μείωση)! Χοντρικά υπολόγησα ότι το πιθανό καινούριο μου αυτοκίνητο είχε κοντά στους 8 με 9 μήνες που υπήρχε κάπου στην Ελλάδα! -
Δεν είναι μυστικό πάντως η ηλικία ενός αυτοκινήτου. Άμα ρωτήσεις σου λένε δεν στο κρύβουν. Εγώ όταν ήμουνα στην Ρενό είδα πελάτη που ζήτησε από την κεντρική αντιπροσωπεία να του βεβαιώσουν εγγράφως την ημερομηνία κατασκευής ενός αυτοκινήτου που ήθελε να πάρει προκειμένου να προχωρήσει στην αγορά του.
Με την BMW υπάρχει το εξής πρόβλημα
Οι ντήλερ για να έχουν αυτοκίνητα στις βιτρίνες τους υποχρεούνται να τα αγοράσουν. Εκεί όσο και μάγκας να είσαι και εύστοχος στην επιλογή μοντέλου-κυβισμού-εξοπλισμού-χρώματος στο τέλος κάποιο μοντέλο θα το φορέσεις παλτό, οπότε συμβαίνουν αυτά που είπες.
Επίσης οι ντήλερ της BMW στην Ελλάδα πολλές φορές για να γλυτώσουν τέτοιες καταστάσεις ανταλλάσουν η αγοράζουν μεταξύ τους αυτοκίνητα αναλόγως των επιθυμιών των πελατών και γλυτώνουν τα πολλά παλτά αλλά στο τέλος κάτι μένει.Αν θυμάστε πριν από κάμποσα χρόνια ένας ντήλερ της BMW στα Γιάννενα μάζεψε πολλά αυτοκίνητα από συναδέλφους του τα πούλησε κάτω από τις τιμές τιμοκαταλόγου και την κοπάνησε, αλλά αν θυμάμαι καλά τον τσιμπήσανε.
-
Παράγγειλα ένα Clio 1.2 TCE το οποίο είναι παραγωγής 10 μήνες πίσω, και για αυτό μου προέκυψε και παραπάνω έκπτωση.
Αν τους ζητήσω στην προετοιμασία του αυτοκινήτου στο συνεργείο να είμαι παρών και να γίνει παρουσία μου μια αλλαγή λαδιών τουλάχιστον θα το δεχτούν, τι λέτε? -
Δε χάνεις τίποτα να το ζητήσεις...
Αγορά "παλαιωμένου" νέου αυτοκινήτου