-
Αγαπητοι 4Τ Funs
θα ηθελα να μαθω αν τα custom made (tube chassis) αμερικανικης προελευσεως
ειναι νομιμα στην Ελλαδα...Το συγκεκριμενο σασι που εχω βρει στην αμερικη φερει το σημα TUVΕυχαριστω
Χρηστος -
Αγαπητοι 4Τ Funs
θα ηθελα να μαθω αν τα custom made (tube chassis) αμερικανικης προελευσεως
ειναι νομιμα στην Ελλαδα...Το συγκεκριμενο σασι που εχω βρει στην αμερικη φερει το σημα TUVΕυχαριστω
Χρηστος -
Αγαπητοι 4Τ Funs
θα ηθελα να μαθω αν τα custom made (tube chassis) αμερικανικης προελευσεως
ειναι νομιμα στην Ελλαδα...Το συγκεκριμενο σασι που εχω βρει στην αμερικη φερει το σημα TUVΕυχαριστω
Χρηστος -
Ενα σασσι απο μονο του, δεν κανει τιποτα. Υποθετω οτι θελεις να το μετατρεψεις σε οχημα, δηλαδη να φτιαξεις + παρεις εγκριση τυπου για χειροποιητο οχημα στην Ελλαδα. Το οποιο ειναι ενα καλο σεναριο επιστημονικης φαντασιας...
-
Αγαπητε μου φιλε το εψαξα λιγο περισσοτερο και ειδα πως εχει την ευρωπα'ι'κη πιστοποιηση TUV η οποια ειναι Γερμανικη πιστοποιηση!
Ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα δεν με καλυψες
θα προτιμουσα να απαντανε ατομα ενημερωμενα στο συγκεκριμενο θεμα...Ευχαριστω
-
Για να σε καλύψουμε πρέπει να μας πεις και τι θέλεις να κάνεις. Σκέφτεσαι να κατασκευάσεις κάτι που θα πάρει έγκριση τύπου για να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους? Τι ακριβώς εννοείς 'νόμιμο'?
-
αριβως αυτο Νικο:)
σκοπευω να φτιαξω ενα σασι απο ατσαλι οπου πιστευω οτι θα παρει την εγκριση απο Ε.Εθα την παρει ομως?
θα εχω προβλημα μετα στο Κ.Τ.Ε.Ο ?Ευχαριστω
Χρηστος -
Στην Ελλάδα όλ' αυτά;;;;
Για πάρε κανένα τηλέφωνο σε κάποια διεύθυνση συγκοινωνιών ή στο υπουργείο μεταφορών (αν υπάρχει εκεί μέσα κανένας που δεν τρέχει πανικόβλητος να μαζέψει ότι λάφυρα μπορεί μέχρι τις εκλογές) και αν μπορέσεις να τους δώσεις να καταλάβουν τι θέλεις να κάνεις (είναι ξεκάθαρο σε έναν λογικό άνθρωπο, απλά οι γραφειοκράτες του δημοσίου μάλλον θα σε κοιτάξουν σαν να κατέβηκες από τον Άρη) και μετά αν κανένας βρει και σου πει τι πρέπει να κάνεις, είσαι πολύ τυχερός... Πάρα πολύ τυχερός...
Μακάρι να τα καταφέρεις! Πολύ καλή ιδέα πάντως, αλλά με το δημόσιο δεν πιστεύω να βγάλεις άκρη.
Ίσως βγάζοντας λίγο 'λαδάκι' από την τσέπη κατεφέρεις κάτι...
-
Πιστεύω ότι εδώ θα σε καλύψουν μιας και τα παιδιά έχουν παρόμοιες ανησυχίες με σένα.
http://www.locostbuilders.gr/index.php
Αν φυσικά δεν το χεις ανακαλύψει ήδη το site αυτό.
Καλή επιτυχία με την κατασκευή.
-
Γενικά απ όσο γνωρίζω δέν υπάρχει πρόβλεψη στην Ελληνική νομοθεσία ωστε ένα πλαίσιο ιδιοκατασκευή να πάρει άδεια κυκλοφορίας. Γενικά όσοι ασχολούνται με μετατροπές ξεκινάνε απο κάποιο έτοιμο πλαίσιο.
Ξέρω μηχανολόγο για παράδειγμα που φτιάχνει καρότσες και τρέηλερ φορτηγών κατα παραγγελία. Ο μόνος τρόπος για να κυκλοφορούν νόμιμα είναι να πάρουν μια καρότσα που ήδη μπορεί να κυκλοφορεί και πάνω σε αυτή να κάνουν τις μετατροπές. Μετά καταθέτουν τα σχέδια στο υπουργείο συγκοινωνιών και παίρνει έγκριση.
Οι μετατροπές που κάνει πολλές φορές φτάνουν σε σημείο μόνο οι δύο οριζόντιοι δοκοί να έχουν μείνει απο την παλιά καρότσα (αφαιρεί ή προσθέτει άξονες, αλλάζει την υπερκατασκευή, κτλ.). Σύμφωνα με τη λογική του υπουργείου απο τη στιγμή που υπάρχουν αυτοί οι δοκοί (έχουν χαραγμένο τον αριθμό πλαισίου) μπορεί να κυκλοφορήσει. Αλλά άν φτιάξεις δύο δικούς σου δοκούς θα είναι παράνομο
Θυμαμαι μια φορά μου έλεγε πως απο βλακεία ενώ κονταίνανε ένα πλαίσιο κόψανε κατα λάθος το ταμπελάκι με τον αριθμό πλαισίου. Η καρότσα αναγκαστικά πετάχτηκε γιατί μετά δέν μπορούσε να βγάλει άδεια.
Ίσως ο μόνος τρόπος είναι να ολοκληρώσεις το όχημα, να το πάς σε κάποια χώρα του εξωτερικού να πάρει έγκριση κυκλοφορίας και μετά να το μεταφέρεις εδώ.
-
αν το παω γερμανια για παραδειγμα?
εκει ξερω οτι παιζουν τα ΠΑΝΤΑ απο εγκριση!
θα την παρει την εγκριση ομως?Σε ευχαριστω πολλυ !!!
Περι Αμερικανικων Tube Chassis σασι στην Ελλαδα