-
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά και τεχνικά και επί της ουσίας;
θεωρητικά καλύτερο το stronic; -
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά και τεχνικά και επί της ουσίας;
θεωρητικά καλύτερο το stronic; -
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά και τεχνικά και επί της ουσίας;
θεωρητικά καλύτερο το stronic; -
... και θεωρητικά, και πρακτικά καλύτερο το S Tronic, το οποίο είναι το όνομα που δίνει η Audi στο DSG της μαμάς VW. Είναι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη. Το multitronic είναι συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (τύπου CVT, δηλαδή), που έχει και 7 προεπιλεγμένες σχέσεις, αν θέλει κανείς να το δουλέψει χειροκίνητα. Υστερεί σε απώλειες, σε κατανάλωση, σε αίσθηση και σε απόδοση. Πλεονεκτεί μόνο σε ομαλότητα λειτουργίας, κι αυτό για λίγο.
-
8 δεν εχει το Multitronic?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
8 δεν εχει το Multitronic?Όσες θέλει έχει, ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο είναι (οι σχέσεις του δεν εξαρτώνται από γρανάζια, δλδ)
-
αξίζει το A5 me multritonic και όχι με stronic?
-
Για να τα προσφέρει η εταιρεία σημαίνει ότι έχουν αρκετές διαφορές αλλά και πλεονεκτήματα το κάθένα που η εταιρεία να κρίνει ότι υπάρχει χώρος και για τα δύο...
Πρέπει όμως να μπορέσεις να τα δοκιμάσεις για να δεις αν κάποιο σου ταιριάζει καλύτερα.... -
Απο τη στιγμη που το Stronic ειναι και ποιο καινουργιο και καλυτερο ποιος ο λογος να πας στο multi????
-
Επειδή το S-tronic μπαίνει μόνο σε 2.0T Quattro.
Στα δικίνητα και σε όλους τους άλλους κινητήρες (πλην 3.2 νομίζω) μπαίνει το multi. -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Επειδή το S-tronic μπαίνει μόνο σε 2.0T Quattro.
Στα δικίνητα και σε όλους τους άλλους κινητήρες (πλην 3.2 νομίζω) μπαίνει το multi.Σε Α3 sportback, 3.2 τετρακουνητο του 2006 ειχε DSG, με κοντες σχεσεις κατα την γνωμη μου, η 6η ειχε 120 χλμ/ωρα με 3000 στροφες...... Εκαιγε αρκετα ... ακομα και σε ομαλη οδηγηση σε ανοιχτο δρομο....
-
κάτσε και γιατι στο α3 1800 tfsi χωρίς τετρακίνηση δίνει s tronic Και στο α5 2000 tfsi δε δίνει και σε αναγκάζει να βάλεις quattro;
-
Παράλειψη μου να πω πως σε άλλο thread ο dinko λέει πως ψάχνει Α5, εξ ου και η αναφορά μου σε κινητήρες/μετάδοση.
Πάντως πλέον είναι 7τάχυτο και η 7η είναι σχετικά (όχι πάρα πολύ όμως) μακριά.
stronic / multitronic