-
Χαιρετω όλους τους λάτρεις της e30.Ειμαι ο Georgee3075 και πραγματικά λατρέυω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Γραφω πρώτη φορά σε forum και συγχωρήστε με για τα όποια λάθη.Ο λόγος που γράφω είναι ο εξής: Είμαι κάτοχος μιας 316 του '85 την οποία πήρα απο τον πατέρα μου που πήρε ένα Α4 Τ.Η 316 είναι άριστη απο πλευράς αμαξώματος και δεν εχει καθόλου σκουριά καθώς το αμάξι δεν έμεινε ποτέ εξω και έμπαινε πάντα στο γκαραζ.Το αμάξι έχει μόλις 176.000 km αλλά φοράει τον 1.8 με το καρμπυρατερ με μόλις 90 ps.Έτσι πριν απο μερικές μέρες αγόρασα μια 320i (τελος του '86 facelift) απο γερμανία με 126.000 km για 850 ευρώ. Αυτο που θέλω να μου πεί κάποιος είναι εαν μπαίνει μόνο ο κινητήρας ή αν πρέπει να αλλαχθεί και η καλωδίωση. Είναι ευκολο να γίνει η μετατροπή στην αυλή του σπιτιού μου; Και κάτι τελευταίο: μπορώ να το δηλώσω χωρίς πρόβλημα;
ευχαριστώ. -
Χαιρετω όλους τους λάτρεις της e30.Ειμαι ο Georgee3075 και πραγματικά λατρέυω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Γραφω πρώτη φορά σε forum και συγχωρήστε με για τα όποια λάθη.Ο λόγος που γράφω είναι ο εξής: Είμαι κάτοχος μιας 316 του '85 την οποία πήρα απο τον πατέρα μου που πήρε ένα Α4 Τ.Η 316 είναι άριστη απο πλευράς αμαξώματος και δεν εχει καθόλου σκουριά καθώς το αμάξι δεν έμεινε ποτέ εξω και έμπαινε πάντα στο γκαραζ.Το αμάξι έχει μόλις 176.000 km αλλά φοράει τον 1.8 με το καρμπυρατερ με μόλις 90 ps.Έτσι πριν απο μερικές μέρες αγόρασα μια 320i (τελος του '86 facelift) απο γερμανία με 126.000 km για 850 ευρώ. Αυτο που θέλω να μου πεί κάποιος είναι εαν μπαίνει μόνο ο κινητήρας ή αν πρέπει να αλλαχθεί και η καλωδίωση. Είναι ευκολο να γίνει η μετατροπή στην αυλή του σπιτιού μου; Και κάτι τελευταίο: μπορώ να το δηλώσω χωρίς πρόβλημα;
ευχαριστώ.
e30 316 m10 σε 320i m20.