-
Έψαξα αλλά δε βρήκα σχετικό θέμα, σε περίπτωση που υπάρχει όμως ζητώ συγνώμη και ας μεταφερθεί το μήνυμα!
Η ιστορία έχει ως εξής: σε κάποια φάση πριν τη λήξη της εγγύησης των 2 χρόνων αρχίζουν τα παρατράγουδα με το τιμόνι! Πολύ βαρύ και πρόβλημα στην επαναφορά! Κάνω παράπονα μου λένε όλα οκ! Πάω μετά από κανα μήνα, τσεκάρουν τα υγρά και συμπληρώνουν! Αφου έχει λήξει η εγγύηση, ένα πρωί και ενώ ήταν κρύο, βάζω μπροστά και πάω να βγω απο το παρκινγκ! Ο θόρυβος που άκουσα ήταν σαν το μικρό κοριτσάκι στο ring (προσπαθώ να κάνω την ιστορία πιο ενδιαφέρουσα )! Οπότε επιτελους το σηκώνουν αφού έχουν δει ότι λείπουν πάλι υγρά και ανακαλύπτουν διαρροή εσωτερικά! Κοστούμι γύρω στα 3000€ που καλύπτουν αυτοί μέσω χαριστικής εγγύησης ( )
Από την ημέρα παραλαβής και μέχρι σήμερα, σχεδόν 2 χρόνια μετά τα πράγματα είναι μια χαρά, αλλά ακόμη έχω κάποιες απορίες τις οποίες όταν αναφέρω παίρνω την κλασική απάντησ 'έτσι είναι σε όλα τα αμάξια'!
Όταν κόβω το τιμόνι τέρμα αριστερά ή δεξιά (το αποφεύγω αλλά όπως και νάχει το παρατήρησα όταν χρειάστηκε) δεν ακούγεται η βαλβίδα ανακούφισης* όπως σε άλλα αυτοκίνητα της ίδιας σειράς, ενώ τερματίζει απότομα και με έναν θόρυβο, σε σχέση με παλιότερα που ήταν πιο ελαστική η αίσθηση του στο τελείωμα της διαδρομής!
*Σαν να είναι μπουκωμένη ή να μην έχει τόση πίεση στο κυκλωμα!
Επίσης το τιμόνι, συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα (και clk αλλα και Sportcoupe) είναι πιο βαρύ, πράγμα που αντιλαμβάνομαι και μετά από πολύωρη οδήγηση ειδικά μέσα στην πόλη!
Έχει κανείς κάποια ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει? Τι θα έπρεπε να κοιτάξω πρώτα?
-
Έψαξα αλλά δε βρήκα σχετικό θέμα, σε περίπτωση που υπάρχει όμως ζητώ συγνώμη και ας μεταφερθεί το μήνυμα!
Η ιστορία έχει ως εξής: σε κάποια φάση πριν τη λήξη της εγγύησης των 2 χρόνων αρχίζουν τα παρατράγουδα με το τιμόνι! Πολύ βαρύ και πρόβλημα στην επαναφορά! Κάνω παράπονα μου λένε όλα οκ! Πάω μετά από κανα μήνα, τσεκάρουν τα υγρά και συμπληρώνουν! Αφου έχει λήξει η εγγύηση, ένα πρωί και ενώ ήταν κρύο, βάζω μπροστά και πάω να βγω απο το παρκινγκ! Ο θόρυβος που άκουσα ήταν σαν το μικρό κοριτσάκι στο ring (προσπαθώ να κάνω την ιστορία πιο ενδιαφέρουσα )! Οπότε επιτελους το σηκώνουν αφού έχουν δει ότι λείπουν πάλι υγρά και ανακαλύπτουν διαρροή εσωτερικά! Κοστούμι γύρω στα 3000€ που καλύπτουν αυτοί μέσω χαριστικής εγγύησης ( )
Από την ημέρα παραλαβής και μέχρι σήμερα, σχεδόν 2 χρόνια μετά τα πράγματα είναι μια χαρά, αλλά ακόμη έχω κάποιες απορίες τις οποίες όταν αναφέρω παίρνω την κλασική απάντησ 'έτσι είναι σε όλα τα αμάξια'!
Όταν κόβω το τιμόνι τέρμα αριστερά ή δεξιά (το αποφεύγω αλλά όπως και νάχει το παρατήρησα όταν χρειάστηκε) δεν ακούγεται η βαλβίδα ανακούφισης* όπως σε άλλα αυτοκίνητα της ίδιας σειράς, ενώ τερματίζει απότομα και με έναν θόρυβο, σε σχέση με παλιότερα που ήταν πιο ελαστική η αίσθηση του στο τελείωμα της διαδρομής!
*Σαν να είναι μπουκωμένη ή να μην έχει τόση πίεση στο κυκλωμα!
Επίσης το τιμόνι, συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα (και clk αλλα και Sportcoupe) είναι πιο βαρύ, πράγμα που αντιλαμβάνομαι και μετά από πολύωρη οδήγηση ειδικά μέσα στην πόλη!
Έχει κανείς κάποια ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει? Τι θα έπρεπε να κοιτάξω πρώτα?
Υδραυλικό τιμόνι