-
Οι εταιρεις ολες σχεδον εχουν βγαλει αυτοκινητα με χαμηλη καταναλωση καυσιμου με διαφορες παραλαγες οπως υβριδικα αυτοκινητα , αυτοκινητα που κινουντα με φυσικο αεριο, αυτοκινητα καθαρα ηλεκτρIκα,αυτοκινητα με κυψελες υδρογονου.Dυστυχως ενω υπαρχει πληθωρα μοντελων απο ολες τις εταιρεις καμια δεν τα εχει βγαλει σε μαζικη παραγωγη με εξαιρεση τα υβριδικα βενζινης των TOYOTA και honda.
Καπου διαβασα οτι ο ομιλος psa ετοιμαζει το 2010 να βγαλει εκδοση του υβριδικου 308. Η διαφορα ειναι οτι δεν προκειται για ενα υβριδικο βενζινης αλλα για υβριδικο ντιζελ . Εαν το υβριδικο βενζινης καιει λιγο και ακομα πιο λιγο καινε τα ντιζελ τοτε μπορει να φανταστει κανεις ποσο λιγο θα καιει εαν κανει καποιος το καλυτερο συνδυασμο απο αυτα. Δηλ να φτιαξει ενα αυτοκινητο που να ειναι και υβριδικο και με ντιζελ μηχανη σαν αυτο που εκανε η peugeot.
ΤΟ υβριδικο ντιζελ με 1600 αρη κινητηρα και με αρκετο βαρος oπως το 308 που ανακοινωσε η peugeot εκπεπει 90gr/km οταν το χιλιαρι και μαλιστα με τρικυλινδρο κινητηρα και αρκετα ελαφρυτερο λογω μεγεθους peugeot 107 ekπεπει 109 gr/km.
Ας προχωρησουμε την σκεψη της peugeot .Εαν to υβριδικο ντιζελ των 1600κυβ και αρκετα βαρυ 308 καi ει λιγοτερο απο ενα σημερινο peugeot 107, φανταστειτε ποσο πιο ακομα λιγο θα καιει εαν η peugeot φτιαξει ενα υβριδικο ντιζελ peugeot 107.
Δεν θα υπαρχει κερδος σε ενα τετοιο αυτοκινητο σε καυσιμο, μονο λογω οτι θα ειναι υβριδικο και μαλιστα υβριδικο ντιζελ αλλα θα υπαρχει προσθετο κερδος σε καυσιμο λογω οτι το αυτοκινητο θα εχει πολυ λιγοτερο βαρος οπως ειναι το peugeot 107. Akoma o ντιζελ κινητηρας σε ενα τετοιο μικρο αυτοκινητο ο ντιζελ κινητηρας δεν θα χρειαζεται να ειναι 1600 κυβ οπως με το υβριδικο 308 που προκειται να βγει , αλλα με λιγοτερο κυβισμο αρα επιπελον κερδος σε καυσιμο
Εαν λοιπον το βαρυ υβριδικο ντιζελ PEUGEOT 308 με τον 1600 αρη κινητηρα καιει λιγοτερο απο ενα σημερινο αugo, peugeot 107, φανταστειτε ποσο ακομα θα μειωθει η καταναλω ση εαν εχουμε ενα αυτοκινητο με τα εξης χαρακτηριστικα
-
Υβριδικο
-
Υβριδικο και μαλιστα με ντιζελ μηχανη
-
Μικρο μεγεθος-βαρος αυτοκινητου πχ peugeot 107, daihutsu guore και οχι το βαρυ308
-
Ντιζελ κινητηρα που να εχει λιγοτερα κυβικα απο το 1600κυβ του υβριδικο ντιζελ 308
Βεβαια τιθεται θεμα χρησης ενοσ τεοιυ αυτοκινητου στην χωρα μασ αφου απογευρευεται το πετρελαιο σε Ι.Χ
-
-
Οι εταιρεις ολες σχεδον εχουν βγαλει αυτοκινητα με χαμηλη καταναλωση καυσιμου με διαφορες παραλαγες οπως υβριδικα αυτοκινητα , αυτοκινητα που κινουντα με φυσικο αεριο, αυτοκινητα καθαρα ηλεκτρIκα,αυτοκινητα με κυψελες υδρογονου.Dυστυχως ενω υπαρχει πληθωρα μοντελων απο ολες τις εταιρεις καμια δεν τα εχει βγαλει σε μαζικη παραγωγη με εξαιρεση τα υβριδικα βενζινης των TOYOTA και honda.
Καπου διαβασα οτι ο ομιλος psa ετοιμαζει το 2010 να βγαλει εκδοση του υβριδικου 308. Η διαφορα ειναι οτι δεν προκειται για ενα υβριδικο βενζινης αλλα για υβριδικο ντιζελ . Εαν το υβριδικο βενζινης καιει λιγο και ακομα πιο λιγο καινε τα ντιζελ τοτε μπορει να φανταστει κανεις ποσο λιγο θα καιει εαν κανει καποιος το καλυτερο συνδυασμο απο αυτα. Δηλ να φτιαξει ενα αυτοκινητο που να ειναι και υβριδικο και με ντιζελ μηχανη σαν αυτο που εκανε η peugeot.
ΤΟ υβριδικο ντιζελ με 1600 αρη κινητηρα και με αρκετο βαρος oπως το 308 που ανακοινωσε η peugeot εκπεπει 90gr/km οταν το χιλιαρι και μαλιστα με τρικυλινδρο κινητηρα και αρκετα ελαφρυτερο λογω μεγεθους peugeot 107 ekπεπει 109 gr/km.
Ας προχωρησουμε την σκεψη της peugeot .Εαν to υβριδικο ντιζελ των 1600κυβ και αρκετα βαρυ 308 καi ει λιγοτερο απο ενα σημερινο peugeot 107, φανταστειτε ποσο πιο ακομα λιγο θα καιει εαν η peugeot φτιαξει ενα υβριδικο ντιζελ peugeot 107.
Δεν θα υπαρχει κερδος σε ενα τετοιο αυτοκινητο σε καυσιμο, μονο λογω οτι θα ειναι υβριδικο και μαλιστα υβριδικο ντιζελ αλλα θα υπαρχει προσθετο κερδος σε καυσιμο λογω οτι το αυτοκινητο θα εχει πολυ λιγοτερο βαρος οπως ειναι το peugeot 107. Akoma o ντιζελ κινητηρας σε ενα τετοιο μικρο αυτοκινητο ο ντιζελ κινητηρας δεν θα χρειαζεται να ειναι 1600 κυβ οπως με το υβριδικο 308 που προκειται να βγει , αλλα με λιγοτερο κυβισμο αρα επιπελον κερδος σε καυσιμο
Εαν λοιπον το βαρυ υβριδικο ντιζελ PEUGEOT 308 με τον 1600 αρη κινητηρα καιει λιγοτερο απο ενα σημερινο αugo, peugeot 107, φανταστειτε ποσο ακομα θα μειωθει η καταναλω ση εαν εχουμε ενα αυτοκινητο με τα εξης χαρακτηριστικα
-
Υβριδικο
-
Υβριδικο και μαλιστα με ντιζελ μηχανη
-
Μικρο μεγεθος-βαρος αυτοκινητου πχ peugeot 107, daihutsu guore και οχι το βαρυ308
-
Ντιζελ κινητηρα που να εχει λιγοτερα κυβικα απο το 1600κυβ του υβριδικο ντιζελ 308
Βεβαια τιθεται θεμα χρησης ενοσ τεοιυ αυτοκινητου στην χωρα μασ αφου απογευρευεται το πετρελαιο σε Ι.Χ
-
-
Οι εταιρεις ολες σχεδον εχουν βγαλει αυτοκινητα με χαμηλη καταναλωση καυσιμου με διαφορες παραλαγες οπως υβριδικα αυτοκινητα , αυτοκινητα που κινουντα με φυσικο αεριο, αυτοκινητα καθαρα ηλεκτρIκα,αυτοκινητα με κυψελες υδρογονου.Dυστυχως ενω υπαρχει πληθωρα μοντελων απο ολες τις εταιρεις καμια δεν τα εχει βγαλει σε μαζικη παραγωγη με εξαιρεση τα υβριδικα βενζινης των TOYOTA και honda.
Καπου διαβασα οτι ο ομιλος psa ετοιμαζει το 2010 να βγαλει εκδοση του υβριδικου 308. Η διαφορα ειναι οτι δεν προκειται για ενα υβριδικο βενζινης αλλα για υβριδικο ντιζελ . Εαν το υβριδικο βενζινης καιει λιγο και ακομα πιο λιγο καινε τα ντιζελ τοτε μπορει να φανταστει κανεις ποσο λιγο θα καιει εαν κανει καποιος το καλυτερο συνδυασμο απο αυτα. Δηλ να φτιαξει ενα αυτοκινητο που να ειναι και υβριδικο και με ντιζελ μηχανη σαν αυτο που εκανε η peugeot.
ΤΟ υβριδικο ντιζελ με 1600 αρη κινητηρα και με αρκετο βαρος oπως το 308 που ανακοινωσε η peugeot εκπεπει 90gr/km οταν το χιλιαρι και μαλιστα με τρικυλινδρο κινητηρα και αρκετα ελαφρυτερο λογω μεγεθους peugeot 107 ekπεπει 109 gr/km.
Ας προχωρησουμε την σκεψη της peugeot .Εαν to υβριδικο ντιζελ των 1600κυβ και αρκετα βαρυ 308 καi ει λιγοτερο απο ενα σημερινο peugeot 107, φανταστειτε ποσο πιο ακομα λιγο θα καιει εαν η peugeot φτιαξει ενα υβριδικο ντιζελ peugeot 107.
Δεν θα υπαρχει κερδος σε ενα τετοιο αυτοκινητο σε καυσιμο, μονο λογω οτι θα ειναι υβριδικο και μαλιστα υβριδικο ντιζελ αλλα θα υπαρχει προσθετο κερδος σε καυσιμο λογω οτι το αυτοκινητο θα εχει πολυ λιγοτερο βαρος οπως ειναι το peugeot 107. Akoma o ντιζελ κινητηρας σε ενα τετοιο μικρο αυτοκινητο ο ντιζελ κινητηρας δεν θα χρειαζεται να ειναι 1600 κυβ οπως με το υβριδικο 308 που προκειται να βγει , αλλα με λιγοτερο κυβισμο αρα επιπελον κερδος σε καυσιμο
Εαν λοιπον το βαρυ υβριδικο ντιζελ PEUGEOT 308 με τον 1600 αρη κινητηρα καιει λιγοτερο απο ενα σημερινο αugo, peugeot 107, φανταστειτε ποσο ακομα θα μειωθει η καταναλω ση εαν εχουμε ενα αυτοκινητο με τα εξης χαρακτηριστικα
-
Υβριδικο
-
Υβριδικο και μαλιστα με ντιζελ μηχανη
-
Μικρο μεγεθος-βαρος αυτοκινητου πχ peugeot 107, daihutsu guore και οχι το βαρυ308
-
Ντιζελ κινητηρα που να εχει λιγοτερα κυβικα απο το 1600κυβ του υβριδικο ντιζελ 308
Βεβαια τιθεται θεμα χρησης ενοσ τεοιυ αυτοκινητου στην χωρα μασ αφου απογευρευεται το πετρελαιο σε Ι.Χ
-
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΝΤΙΖΕΛ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ