-
Λιγο μετα την εκδoση της license μου, ξεκινησα να κανω το (για μενα) αυτονοητο: Να γραφτω στον ΣΟΑΑ. Εφυγα απο τη Χαλκιδα και κατεβηκα στο (περιβοητο) υπογειο της Μιχαλακοπουλου 123.
Αλλιως τα περιμενα τα πραγματα και αλλιως τα ειδα. Ο χρονος εχει σταματησει (σαν διακοσμηση-εμφανιση) στην δεκαετια του 80 (;;;). Ουδεμια σχεση με τα μεγαλεια του 'πυργου' της Μεσογειων που το εντευκτηριο του βαζει κατω ακομα αυτο και της Βουλης Οπως και να εχει ομως αν αγαπας αυτο που κανεις τα βλεπεις ολα με συμπαθεια και σεβασμο και κατα βαθος χαιρεσαι που βρισκεσαι σε ενα χωρο απο τον οποιο εχουν περασει δοξες του αθληματος τα κατορθωματα των οποιων διαβαζες στον ειδικο τυπο την δεκαετια του '90 και ανυπομονουσες να ερθει η σειρα σου...
Μετα απο καμποσες επισκεψεις (δυστυχως λογω ωραριου επαγγελματος/αποστασης 1 φορα τον 1,5 μηνα ειναι ο,τι καλυτερο μπορω) εχω καταληξει σε καποια συμπερασματα που θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας.Κατ αρχας, ειμαστε απαραδεκτοι. Ντροπη μας. Και εξηγουμαι: Οταν καποιος ξεκινα τους αγωνες μαθαινει την εξης παγκοσμια σταθερα: Η ΕΘΕΑ ειναι . Πως λεμε π=3,14; Ωραιαααα. Αφου λοιπον η ΕΘΕΑ ειναι , χρειαζεται συνδικαλισμος, για να φρεναρονται οι οποιες κακες ενεργειες της ή και να γινονται προτασεις βελτιωσης. Αρα τι ειναι ο ΣΟΑΑ;;; Πρωτα απ' ολα ειναι μια ΙΔΕΑ και οχι ενα 'μαγαζι' -ωχ ο Ελληναρας αμα τα ακουει αυτα χαλιεται ασχημα-. Που ειμαστε λοιπον;;; Ξερετε ποσα ειναι τα 'ταμειακως ενταξει' μελη;;; Ντρεπομαι να σας πω το ακριβες νουμερο ομως ο αριθμος, οχι απλως δεν ειναι 3ψηφιος, ειναι πολυ πιο κατω. Και ο νοων νοειτω για τα οικονομικα του ΣΟΑΑ φυσικα.
Ποιος φταιει γι' αυτο;;; Εμεις και τα μυαλα μας. Κανονικα 'η υπογα' δεν επρεπε να μας χωραει οποτε εχει συναντηση. Μια φορα το εχω δει αυτο. ΜΟΝΟ ΜΙΑ. Επισης δεν μπαινω στην διαδικασια να πω ποσα μελη ειναι πρωτοκλασατοι οδηγοι και ποσοι 'πρωτοκλασμενοι'. Ολοι εχουμε εννοειται τα ιδια δικαιωματα, αλλα σιγουρα θα βοηθουσε το ΣΟΑΑ και τους σκοπους του περισσοτερο η ενεργη συμμετοχη-παρουσια πρωτων ονοματων οχι στο ΔΣ, γενικοτερα. Ενα αλλο θεμα ειναι το εξης: Που ειναι η γενια μου ρε μαγκες (-30);;; Τοσα...'παιδια' τρεχουμε και στερουμαστε για να το πετυχουμε. Ποιους εχω δει εγω με τα ματια μου εκει; Τους Ξανθακους, την Ελενη και τον φιλο μου τον Λευτερη Σιματο (Lef205). Τhat's it. Τοσο γκαντεμης ειμαι και δεν βλεπω κανενα αλλο;Κατα τα αλλα, οταν ερθουν τα δυσκολα, βουρ (λεκτικα ομως, μην ιδρωσουμε) στον ΣΟΑΑ. Ολοι μας το κανουμε αυτο ασυναισθητα. Που φωναζουμε μωρε; Σε κατι που εχουμε αποδυναμωσει οι ιδιοι; Με τι ψυχη ο οποιος διοικων θα 'ορμησει' και θα διεκδικησει οταν πρωτο μελημμα ειναι 'πως θα βγει ο μηνας'; Ποιος θα ασχοληθει με τον Συνδεσμο αληθεια στις επομενες εκλογες; Εμενα δεν με ενδιαφερει ποιος διοικει το Συνδεσμο. Εξαλλου εκλογες γινονται καθε 2 χρονια οποτε αν δεν μας αρεσει ο Χ βαζουμε εμεις υποψηφιοτητα και επειδη 'το συναφι' ειναι μικρο, αμα ειμαστε ανθρωποι της προκοπης, ολο και κατι θα γινει. Αρα, δεν ειναι δικαιολογια το 'απεχω γιατι ο ταδε δεν μου αρεσει' ή 'παιζονται συμφεροντα'. Και αντε και το κανουν αυτο 2,5,15. Οοοοοολοι οι αλλοι που ειναι; Αποτελεσμα της ολης καταστασης, ειναι καποιοι οδηγοι να παιρνουν διαφορων ειδων ατομικες πρωτοβουλιες, για το καλο του σπορ. Μπραβο και δεν αμφισβητω τις προθεσεις τους. Δεν θα ηταν καλυτερο ομως 'να ενισχυονταν' ηθικα εχοντας μαζι τους τον ΣΟΑΑ; Δεν νομιζω να μην πιστωνοταν σε εκεινους το μεριδιο της επιτυχιας, απλα ειναι αλλιως να εχεις μαζι σου και εναν εκπροσωπο του οργανου των οδηγων. Παρτε παραδειγμα το θεμα των τρεϊλερ. Ολοι μας ξερουμε ποιοι βοηθησαν (τοσα χρονια τους βριζω τους μπλε, τελικα ο Νιωρας -αν και τον 'ξεφωνησαμε' πρωτα εδω λογω μιας φωτο αλλα αυτο λειτουργησε 'αντιστροφα' για τον ιδιο- ηταν απο τους πρωταγωνιστες στο θεμα) για να τελεσφορησει η ιστορια αυτη και σιγουρα τωρα ανοιγει ο δρομος και για αλλες 'νομικιστικες' διεκδικησεις.
Ναι, ο ΣΟΑΑ θελει καποιες βελτιωσεις. 1) Θελει ενα forum (ημαρτον) που θα μιλανε μονο τα μελη για ολα τα θεματα και δεν θα υπαρχουν περιθωρια internetικων τσαμπουκαδων αφου δεν θα παιζουν nicks, αλλα τα ονοματα του καθενος μας. Και φυσικα μια ιστοσελιδα που να ανανεωνεται πραγματικα. Αυτα τα 2 ρε παιδια δεν ειναι δυσκολα πραγματα...
2) Ισως πρεπει να φυγει απο 'το υπογειο' και να παει εξω απο το 'κεντρο', κοντα -οχι πανω προφανως- σε ενα μεγαλο οδικο αξονα. Μπορει να ψιλοποναει αυτο, αλλα μαλλον χρειαζεται. Για πρακτικους λογους (παρκαρισμα), για οικονομικους λογους (καλυτερο ενοικιο), για ανανεωση.
3) Θελει απο εμας τους ιδιους σοβαροτητα και οχι ενα 'διαδικαστικο' 50αρικο στο τελος της χρονιας για να παρουμε το HANS και το κρανος πιο φτηνα, αλλα γιατι θα το νιωθουμε να παμε, να επιχειρηματολογησουμε, να τσακωθουμε στο φιναλε (παει που παει το κους-κους παντως ειδους στο τηλεφωνο συννεφο), αλλα κατι να κανουμε που να παρει...ΥΓ: Σορρυ για αλλη μια 'εκθεση ιδεων' αλλα, βλεπετε, αντι να ετοιμαζομαι/μαστε για Σερρες, μου φαινεται θα αφησω το 106 στο store your car . Ουτε ενα καλενταρι ρε μου, ουτε ενα καλενταρι δεν μπορουν. Αρα, δεν οδηγω και (σε) σκεφτομαι...
-
Λιγο μετα την εκδoση της license μου, ξεκινησα να κανω το (για μενα) αυτονοητο: Να γραφτω στον ΣΟΑΑ. Εφυγα απο τη Χαλκιδα και κατεβηκα στο (περιβοητο) υπογειο της Μιχαλακοπουλου 123.
Αλλιως τα περιμενα τα πραγματα και αλλιως τα ειδα. Ο χρονος εχει σταματησει (σαν διακοσμηση-εμφανιση) στην δεκαετια του 80 (;;;). Ουδεμια σχεση με τα μεγαλεια του 'πυργου' της Μεσογειων που το εντευκτηριο του βαζει κατω ακομα αυτο και της Βουλης Οπως και να εχει ομως αν αγαπας αυτο που κανεις τα βλεπεις ολα με συμπαθεια και σεβασμο και κατα βαθος χαιρεσαι που βρισκεσαι σε ενα χωρο απο τον οποιο εχουν περασει δοξες του αθληματος τα κατορθωματα των οποιων διαβαζες στον ειδικο τυπο την δεκαετια του '90 και ανυπομονουσες να ερθει η σειρα σου...
Μετα απο καμποσες επισκεψεις (δυστυχως λογω ωραριου επαγγελματος/αποστασης 1 φορα τον 1,5 μηνα ειναι ο,τι καλυτερο μπορω) εχω καταληξει σε καποια συμπερασματα που θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας.Κατ αρχας, ειμαστε απαραδεκτοι. Ντροπη μας. Και εξηγουμαι: Οταν καποιος ξεκινα τους αγωνες μαθαινει την εξης παγκοσμια σταθερα: Η ΕΘΕΑ ειναι . Πως λεμε π=3,14; Ωραιαααα. Αφου λοιπον η ΕΘΕΑ ειναι , χρειαζεται συνδικαλισμος, για να φρεναρονται οι οποιες κακες ενεργειες της ή και να γινονται προτασεις βελτιωσης. Αρα τι ειναι ο ΣΟΑΑ;;; Πρωτα απ' ολα ειναι μια ΙΔΕΑ και οχι ενα 'μαγαζι' -ωχ ο Ελληναρας αμα τα ακουει αυτα χαλιεται ασχημα-. Που ειμαστε λοιπον;;; Ξερετε ποσα ειναι τα 'ταμειακως ενταξει' μελη;;; Ντρεπομαι να σας πω το ακριβες νουμερο ομως ο αριθμος, οχι απλως δεν ειναι 3ψηφιος, ειναι πολυ πιο κατω. Και ο νοων νοειτω για τα οικονομικα του ΣΟΑΑ φυσικα.
Ποιος φταιει γι' αυτο;;; Εμεις και τα μυαλα μας. Κανονικα 'η υπογα' δεν επρεπε να μας χωραει οποτε εχει συναντηση. Μια φορα το εχω δει αυτο. ΜΟΝΟ ΜΙΑ. Επισης δεν μπαινω στην διαδικασια να πω ποσα μελη ειναι πρωτοκλασατοι οδηγοι και ποσοι 'πρωτοκλασμενοι'. Ολοι εχουμε εννοειται τα ιδια δικαιωματα, αλλα σιγουρα θα βοηθουσε το ΣΟΑΑ και τους σκοπους του περισσοτερο η ενεργη συμμετοχη-παρουσια πρωτων ονοματων οχι στο ΔΣ, γενικοτερα. Ενα αλλο θεμα ειναι το εξης: Που ειναι η γενια μου ρε μαγκες (-30);;; Τοσα...'παιδια' τρεχουμε και στερουμαστε για να το πετυχουμε. Ποιους εχω δει εγω με τα ματια μου εκει; Τους Ξανθακους, την Ελενη και τον φιλο μου τον Λευτερη Σιματο (Lef205). Τhat's it. Τοσο γκαντεμης ειμαι και δεν βλεπω κανενα αλλο;Κατα τα αλλα, οταν ερθουν τα δυσκολα, βουρ (λεκτικα ομως, μην ιδρωσουμε) στον ΣΟΑΑ. Ολοι μας το κανουμε αυτο ασυναισθητα. Που φωναζουμε μωρε; Σε κατι που εχουμε αποδυναμωσει οι ιδιοι; Με τι ψυχη ο οποιος διοικων θα 'ορμησει' και θα διεκδικησει οταν πρωτο μελημμα ειναι 'πως θα βγει ο μηνας'; Ποιος θα ασχοληθει με τον Συνδεσμο αληθεια στις επομενες εκλογες; Εμενα δεν με ενδιαφερει ποιος διοικει το Συνδεσμο. Εξαλλου εκλογες γινονται καθε 2 χρονια οποτε αν δεν μας αρεσει ο Χ βαζουμε εμεις υποψηφιοτητα και επειδη 'το συναφι' ειναι μικρο, αμα ειμαστε ανθρωποι της προκοπης, ολο και κατι θα γινει. Αρα, δεν ειναι δικαιολογια το 'απεχω γιατι ο ταδε δεν μου αρεσει' ή 'παιζονται συμφεροντα'. Και αντε και το κανουν αυτο 2,5,15. Οοοοοολοι οι αλλοι που ειναι; Αποτελεσμα της ολης καταστασης, ειναι καποιοι οδηγοι να παιρνουν διαφορων ειδων ατομικες πρωτοβουλιες, για το καλο του σπορ. Μπραβο και δεν αμφισβητω τις προθεσεις τους. Δεν θα ηταν καλυτερο ομως 'να ενισχυονταν' ηθικα εχοντας μαζι τους τον ΣΟΑΑ; Δεν νομιζω να μην πιστωνοταν σε εκεινους το μεριδιο της επιτυχιας, απλα ειναι αλλιως να εχεις μαζι σου και εναν εκπροσωπο του οργανου των οδηγων. Παρτε παραδειγμα το θεμα των τρεϊλερ. Ολοι μας ξερουμε ποιοι βοηθησαν (τοσα χρονια τους βριζω τους μπλε, τελικα ο Νιωρας -αν και τον 'ξεφωνησαμε' πρωτα εδω λογω μιας φωτο αλλα αυτο λειτουργησε 'αντιστροφα' για τον ιδιο- ηταν απο τους πρωταγωνιστες στο θεμα) για να τελεσφορησει η ιστορια αυτη και σιγουρα τωρα ανοιγει ο δρομος και για αλλες 'νομικιστικες' διεκδικησεις.
Ναι, ο ΣΟΑΑ θελει καποιες βελτιωσεις. 1) Θελει ενα forum (ημαρτον) που θα μιλανε μονο τα μελη για ολα τα θεματα και δεν θα υπαρχουν περιθωρια internetικων τσαμπουκαδων αφου δεν θα παιζουν nicks, αλλα τα ονοματα του καθενος μας. Και φυσικα μια ιστοσελιδα που να ανανεωνεται πραγματικα. Αυτα τα 2 ρε παιδια δεν ειναι δυσκολα πραγματα...
2) Ισως πρεπει να φυγει απο 'το υπογειο' και να παει εξω απο το 'κεντρο', κοντα -οχι πανω προφανως- σε ενα μεγαλο οδικο αξονα. Μπορει να ψιλοποναει αυτο, αλλα μαλλον χρειαζεται. Για πρακτικους λογους (παρκαρισμα), για οικονομικους λογους (καλυτερο ενοικιο), για ανανεωση.
3) Θελει απο εμας τους ιδιους σοβαροτητα και οχι ενα 'διαδικαστικο' 50αρικο στο τελος της χρονιας για να παρουμε το HANS και το κρανος πιο φτηνα, αλλα γιατι θα το νιωθουμε να παμε, να επιχειρηματολογησουμε, να τσακωθουμε στο φιναλε (παει που παει το κους-κους παντως ειδους στο τηλεφωνο συννεφο), αλλα κατι να κανουμε που να παρει...ΥΓ: Σορρυ για αλλη μια 'εκθεση ιδεων' αλλα, βλεπετε, αντι να ετοιμαζομαι/μαστε για Σερρες, μου φαινεται θα αφησω το 106 στο store your car . Ουτε ενα καλενταρι ρε μου, ουτε ενα καλενταρι δεν μπορουν. Αρα, δεν οδηγω και (σε) σκεφτομαι...
ΣΟΑΑ...