-
Κατά καιρούς έχω ακούσει για αλλαγές στις εργοστασιακές τιμές προς καλυτέρευση του τιμονιού (κυρίως) και γενικότερα του στησίματος του αμαξιού αλλά ποτέ μου δεν μπήκα σε αυτό το τρυπάκι (κυρίως λόγω χρόνου...).
Έχει τύχει και κάποια φορά να μου κάνουν ευθυγράμμιση με τα νούμερα του... 'μάστορα' και το αμάξι να γινόταν ένα χάλι μαύρο. Και οπότε αναπόφευκτα γύρισα στα παλιά.
Από την άλλη για το τελευταίο ΜΧ-5 πχ είχα διαβάσει ότι με άλλα νουμεράκια το αμάξι μεταμορφωνόταν (αγγλικό EVO).
Κάθε προσωπική εμπειρία σας είναι θεμιτή και προς την καλύτερη εκμετάλλευση του αυτοκινήτου αλλά και για να αποφύγει κάποιος την πατάτα που έκανε κάποιος άλλος ήδη.
Κι επειδή θέλω να κάνω μια ευθυγραμμισούλα στο Χόντα μ, αν κάποιος έχει στοιχεία για το πώς θα το κάνω να έχει καλύτερη αίσθηση στις υψηλές ταχύτητες, ευχαρίστως να τα ακούσω!
(δε θυμάμαι αν υπάρχει αντίστοιχο τόπικ, οπότε ζητώ προκαταβολικά να με συμπαθάτε)
-
Κατά καιρούς έχω ακούσει για αλλαγές στις εργοστασιακές τιμές προς καλυτέρευση του τιμονιού (κυρίως) και γενικότερα του στησίματος του αμαξιού αλλά ποτέ μου δεν μπήκα σε αυτό το τρυπάκι (κυρίως λόγω χρόνου...).
Έχει τύχει και κάποια φορά να μου κάνουν ευθυγράμμιση με τα νούμερα του... 'μάστορα' και το αμάξι να γινόταν ένα χάλι μαύρο. Και οπότε αναπόφευκτα γύρισα στα παλιά.
Από την άλλη για το τελευταίο ΜΧ-5 πχ είχα διαβάσει ότι με άλλα νουμεράκια το αμάξι μεταμορφωνόταν (αγγλικό EVO).
Κάθε προσωπική εμπειρία σας είναι θεμιτή και προς την καλύτερη εκμετάλλευση του αυτοκινήτου αλλά και για να αποφύγει κάποιος την πατάτα που έκανε κάποιος άλλος ήδη.
Κι επειδή θέλω να κάνω μια ευθυγραμμισούλα στο Χόντα μ, αν κάποιος έχει στοιχεία για το πώς θα το κάνω να έχει καλύτερη αίσθηση στις υψηλές ταχύτητες, ευχαρίστως να τα ακούσω!
(δε θυμάμαι αν υπάρχει αντίστοιχο τόπικ, οπότε ζητώ προκαταβολικά να με συμπαθάτε)
-
Κατά καιρούς έχω ακούσει για αλλαγές στις εργοστασιακές τιμές προς καλυτέρευση του τιμονιού (κυρίως) και γενικότερα του στησίματος του αμαξιού αλλά ποτέ μου δεν μπήκα σε αυτό το τρυπάκι (κυρίως λόγω χρόνου...).
Έχει τύχει και κάποια φορά να μου κάνουν ευθυγράμμιση με τα νούμερα του... 'μάστορα' και το αμάξι να γινόταν ένα χάλι μαύρο. Και οπότε αναπόφευκτα γύρισα στα παλιά.
Από την άλλη για το τελευταίο ΜΧ-5 πχ είχα διαβάσει ότι με άλλα νουμεράκια το αμάξι μεταμορφωνόταν (αγγλικό EVO).
Κάθε προσωπική εμπειρία σας είναι θεμιτή και προς την καλύτερη εκμετάλλευση του αυτοκινήτου αλλά και για να αποφύγει κάποιος την πατάτα που έκανε κάποιος άλλος ήδη.
Κι επειδή θέλω να κάνω μια ευθυγραμμισούλα στο Χόντα μ, αν κάποιος έχει στοιχεία για το πώς θα το κάνω να έχει καλύτερη αίσθηση στις υψηλές ταχύτητες, ευχαρίστως να τα ακούσω!
(δε θυμάμαι αν υπάρχει αντίστοιχο τόπικ, οπότε ζητώ προκαταβολικά να με συμπαθάτε)
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 486#129486
-
(βασικά εγώ αναζητώ συγκεκριμένα νούμερα από κάποιον που το έκανε και του άρεσε έτσι όπως το έστησε)
(δλδ τόσο η σύγκλιση, τόσο το toe, τόσο το τάδε κτλ)
-
Τετοιες πληροφοριες για το Χόντα ρε συ,μάλλον στο 'ρεντλάινερς' θα βρεις,έτσι δεν ειναι;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
(βασικά εγώ αναζητώ συγκεκριμένα νούμερα από κάποιον που το έκανε και του άρεσε έτσι όπως το έστησε)(δλδ τόσο η σύγκλιση, τόσο το toe, τόσο το τάδε κτλ)
Μόνο σύγκλιση αλλάζεις (στα χόντα μπρος-πίσω) και έχει μικροδιαφορές. Όμως είναι θέμα γούστου.
Μπροστά βάζω σχεδόν 0 (ή 1) σύγκλιση για καλύτερη φθορά στα λάστιχα αν και θα προτιμούσα 2χιλ σύγκλιση για πιο σταθερό.
-
Το ότι έχουνε 2 άνθρωποι το ίδιο αμάξι και ο ένας έκανε κάποιες αλλαγές και του άρεσαν, δεν σημαίνει ότι αναγκαστηκά θα αρέσει και στον άλλο.
Για τέτοια θέματα πήγαινε στον Δημήτρη Πουπάκη, ο άνθρωπος είναι γνώστης.
-
Η ευθυγράμμιση είναι πολύ προσωπικό θέμα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δεις πώς επιδρά κάθε αλλαγή στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και στην ισορροπία του και να επιλέξεις αυτό που σου ταιριάζει. Το καλό είναι ότι μπορείς να πειραματιστείς, αφού η ευθυγράμμιση αλλάζει εύκολα χωρίς ιδιαίτερο κόστος.
Σίγουρα η πρόταση του κάθε 'μάστορα' δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει αυξημένες απαιτήσεις.
Στο S2000 λογικά αλλάζουν όλες οι παράμετροι και όχι μόνο το toe.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το ότι έχουνε 2 άνθρωποι το ίδιο αμάξι και ο ένας έκανε κάποιες αλλαγές και του άρεσαν, δεν σημαίνει ότι αναγκαστηκά θα αρέσει και στον άλλο.Για τέτοια θέματα πήγαινε στον Δημήτρη Πουπάκη, ο άνθρωπος είναι γνώστης.
Τηλέφωνο και διεύθυνση?
-
210 5132531 αυτό είναι το τηλ Του Ν.Σπέγγου, του ζητάς τον Δημ. Πουπάκη και σε συνδέει είνα ιλαστιχάδικο πάνω, ευθυγράμιση κάτω. Διευθυνση δεν θυμάμαι είναι πισω απο τον σταθμό πελλοπονήσου σε ένα στενάκι. Καλού κακού κλήσε ένα ραντεβουδάκι!
Ευθυγράμμιση: ο γνωστός άγνωστος