-
Aφορμη γι αυτο το θεμα σταθηκε η αναφορα του offset εδωhttp://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=22083&start=90.
Αν και η αρση του απαγορευτικου της πετρελαιοκινησης ισχυει εδω και αρκετο καιρο ακομα αυτα τα αυτοκινητα βρισκονται πολυ χαμηλα στην εκτιμηση του μεσου Ελληνα.
Φταιει φυσικα και το γεγονος της ενημερωσης.Μια αλλη κλαση αυτοκινητων η οποια θα επρεπε να καταλαμβανει την πρωτη θεση των προτιμησεων του αγοραστικου κοινου ειναι τα μικρα και γιατι οχι,τα πολυ μικρα αυτοκινητα,ειδικα στις μεγαλουπολεις.
Αντιθετως η ματαιοδοξια του μεσου ελληνα,με τα χιλια μυρια προβληματα τον κανει να αποκτα ακομα ενα,το τεραστιο αυτοκινητο.
Ενα αυτοκινητο με δυσβασταχτα οικονομικα βαρη,'βαρυ' ακομα κι απ την αποκτηση του,ενα αυτοκινητο που οι χαρες ζητημα αν ξεδιπλονωνται εκτος πολης μια φορα το μηνα,προβλημα στο παρκινγκ και φυσικα εκτος απ το αυξημενο κοστος συντηρησης και την αυξημενη μεση καταναλωση.Ο συνδιασμος λοιπον ενος μικρου αυτοκινητου πολης και ντιζελ θα ηταν το ιδανικο αφου η μεση τιμη αγορας ~12000 αφενος δεν κανει δυσκολη την αποκτηση του αφετερου πληρωνουμε λιγα σε ασφαλειες,τελη,service και πανω απ ολα λιγα σε καυσιμα.
Χρηματα τα οποια αν ολοι μας τα υπολογισουμε και αποβαλουμε την επιδειξιομανια μας θα καναν τη ζωη μας ποιο ευκολη και ισως μας μεναν και χρηματα για να επενδυσουμε σε σπιτια η ακομα και στις δουλειες μας.
Και θεωρω τη ματαιοδοξια μας ως μια απ τις μεγαλες πληγες της εθνικης μας οικονομιας.Γιατι λοιπον αυτοκινητα οπως το FIAT PANDA 1.3Multijet η το VW FOX 1.4TDi PD ειναι στο περιθωριο και συζηταμε για αυτοκινητα που στην κυριολεξια μας αρμεγουν?
-
Aφορμη γι αυτο το θεμα σταθηκε η αναφορα του offset εδωhttp://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=22083&start=90.
Αν και η αρση του απαγορευτικου της πετρελαιοκινησης ισχυει εδω και αρκετο καιρο ακομα αυτα τα αυτοκινητα βρισκονται πολυ χαμηλα στην εκτιμηση του μεσου Ελληνα.
Φταιει φυσικα και το γεγονος της ενημερωσης.Μια αλλη κλαση αυτοκινητων η οποια θα επρεπε να καταλαμβανει την πρωτη θεση των προτιμησεων του αγοραστικου κοινου ειναι τα μικρα και γιατι οχι,τα πολυ μικρα αυτοκινητα,ειδικα στις μεγαλουπολεις.
Αντιθετως η ματαιοδοξια του μεσου ελληνα,με τα χιλια μυρια προβληματα τον κανει να αποκτα ακομα ενα,το τεραστιο αυτοκινητο.
Ενα αυτοκινητο με δυσβασταχτα οικονομικα βαρη,'βαρυ' ακομα κι απ την αποκτηση του,ενα αυτοκινητο που οι χαρες ζητημα αν ξεδιπλονωνται εκτος πολης μια φορα το μηνα,προβλημα στο παρκινγκ και φυσικα εκτος απ το αυξημενο κοστος συντηρησης και την αυξημενη μεση καταναλωση.Ο συνδιασμος λοιπον ενος μικρου αυτοκινητου πολης και ντιζελ θα ηταν το ιδανικο αφου η μεση τιμη αγορας ~12000 αφενος δεν κανει δυσκολη την αποκτηση του αφετερου πληρωνουμε λιγα σε ασφαλειες,τελη,service και πανω απ ολα λιγα σε καυσιμα.
Χρηματα τα οποια αν ολοι μας τα υπολογισουμε και αποβαλουμε την επιδειξιομανια μας θα καναν τη ζωη μας ποιο ευκολη και ισως μας μεναν και χρηματα για να επενδυσουμε σε σπιτια η ακομα και στις δουλειες μας.
Και θεωρω τη ματαιοδοξια μας ως μια απ τις μεγαλες πληγες της εθνικης μας οικονομιας.Γιατι λοιπον αυτοκινητα οπως το FIAT PANDA 1.3Multijet η το VW FOX 1.4TDi PD ειναι στο περιθωριο και συζηταμε για αυτοκινητα που στην κυριολεξια μας αρμεγουν?
Κριτηρια επιλογης αυτ/του του μεσου Ελληνα