-
Μετα απο αρκετη ερευνα και συμφωνα παντα με τις αναγκες μου (οικογενειακο αυτοκινητο) και το μπατζετ μου (οχι πανω απο 20000 με το κλειδι στο χερι) εχω καταληξει στα εξης 3 μοντελα.
Μιλαμε παντα για 1.6 κινητηρα. Το Γκολφ ΤSI το εχω αποριψει σαν λυση.
Το ξερω οτι το Μαζντα μοιαζει σε πολλα με το Φοκους.Θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με τα παραπανω μοντελα και τι προτεινετε εσεις σχετικα.
-
Μετα απο αρκετη ερευνα και συμφωνα παντα με τις αναγκες μου (οικογενειακο αυτοκινητο) και το μπατζετ μου (οχι πανω απο 20000 με το κλειδι στο χερι) εχω καταληξει στα εξης 3 μοντελα.
Μιλαμε παντα για 1.6 κινητηρα. Το Γκολφ ΤSI το εχω αποριψει σαν λυση.
Το ξερω οτι το Μαζντα μοιαζει σε πολλα με το Φοκους.Θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με τα παραπανω μοντελα και τι προτεινετε εσεις σχετικα.
-
Μετα απο αρκετη ερευνα και συμφωνα παντα με τις αναγκες μου (οικογενειακο αυτοκινητο) και το μπατζετ μου (οχι πανω απο 20000 με το κλειδι στο χερι) εχω καταληξει στα εξης 3 μοντελα.
Μιλαμε παντα για 1.6 κινητηρα. Το Γκολφ ΤSI το εχω αποριψει σαν λυση.
Το ξερω οτι το Μαζντα μοιαζει σε πολλα με το Φοκους.Θα ηθελα να ακουσω γνωμες σχετικα με τα παραπανω μοντελα και τι προτεινετε εσεις σχετικα.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Το Γκολφ ΤSI το εχω αποριψει σαν λυση.Να ρωτήσω γιατι? Αν απέριψψες το Golf TSi με ποια λογική έχεις σαν υποψήφιο το 1.6 FSi που και πιο αργό είναι και καίει περισσότερο και έχει περισσότερα ασφάλιστρα (επιφύλαξη εδώ)?
-
θα σπάσει λέμε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
θα σπάσει λέμεΟχι παιδια δεν εχει να κανει με το αν σπαει η δεν σπαει. Απλα προτιμω 1.6 κινητηρα και ας εχει λιγοτερα αλογα.
Εχω κανει και τα 3 τεστ νραιβ.
Δεν ειδα φοβερες διαφορες. Ολα καλα μου φανηκαν. Ισως να ξεχωρισα λιγο το Φοκους αν και οπως γινετε το τεστ ωταιβ δεν μπορεισ να καταλαβεις σιγουρα.Αν καταληξω στο Μαζντα 8α παω αναγκαστηκα σε σενταν (με οτι μειονεκτημα συνεπαγετε αυτο σε εργονομια) μιας και το 5-θυρο δεν βλεπετε (προσωπικη γνωμη)
Με τον FSI του Γκολφ εχω μια ανησυχια σε σχεση με αυτο που λεγετε οτι πρεπει να καιει μονο 100 βενζινη.
Επισης εχω την εντυπωση οτι η VW ειναι πιο τσουχτερη στα Service. -
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Οχι παιδια δεν εχει να κανει με το αν σπαει η δεν σπαει. Απλα προτιμω 1.6 κινητηρα και ας εχει λιγοτερα αλογα.
παιζει να εισαι και ο μοναδικος στον κοσμο με αυτη τη προτιμηση!
εκτος αν δεν καταλαβα κατι καλα.
-
και πιο ακριβό με λιγότερο εξοπλισμό
-
Το mazda εχει προβληματικη μεταπωληση,αν το ξεπερασεις αυτο εισαι ΟΚ
Το golf παλι εχει μονο μεταπωληση
Το focus..δεν το εμπιστευομαι με τα οσα εχω διαβασει. -
Το 3 sedan touring clima.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το focus..δεν το εμπιστευομαι με τα οσα εχω διαβασει.
Για το Φοκους τι εχεισ ακουσει? θα με ενδιεφερε να μαθω
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το 3 sedan touring clima.+1
Αξιοπιστία, στήσιμο και το βασικότερο... δεν είναι γκόλφ!
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Οχι παιδια δεν εχει να κανει με το αν σπαει η δεν σπαει. Απλα προτιμω 1.6 κινητηρα και ας εχει λιγοτερα αλογα.
Υπάρχει κάποιος λόγος ή είναι καθαρά βίτσιο?
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το mazda εχει προβληματικη μεταπωληση,αν το ξεπερασεις αυτο εισαι ΟΚ
Το golf παλι εχει μονο μεταπωληση
Το focus..δεν το εμπιστευομαι με τα οσα εχω διαβασει.To 1.6 πλέον δε νομίζω να έχει ούτε μεταπώληση....
-
ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι επιμενεις στο fsi μοτερ σε σχεση με το tsi.
Το fsi δεν ειναι και οτι καλυτερο υπαρχει στην αγορα(το ξερει και η vw αυτο γιαυτο εβγαλε το tsi) αντιθετως για tsi δεν εχω ακουσει ακομα κατι αντιθετως το υμνουν απο παντου...εγω παντως θα σου προτεινα αν εχεις κατασταλαξει σε αυτα τα 3 golf tsi και ως εναλλακτικη το mazda. Οτι και να παρεις ομως να ειναι...καλοριζικο! -
§
Mάλλον δεν θέλει κινητήρα turbo (πόσο μάλλον turbo + compressor), δεν είναι και λίγοι αυτοί που θέλουν αποκλειστικά ατμόσφαιρα ακόμα και αν είναι πιο αδύναμοι σαν κινητήρες (και αν δεν είναι αδύναμοι σε άλογα, δεν έχουν ροπή)...
Νομίζω ότι και τα τρία είναι αρκετά καλά, αν και το σεντάν πρέπει να έχει μεγαλύτερους χώρους, οπότε το ποιό θα επιλέξεις -- καθώς σου αρέσουν -- θα εξαρτηθεί από τον οικονομικό παράγοντα (έξτρα κλπ)...
§
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Το 3 sedan touring clima.
+1
Αξιοπιστία, στήσιμο και το βασικότερο... δεν είναι γκόλφ!
+1 Mazda 3 Sedan
Οσο και να μην μου αρέσει το Γκολφ (εξωτερικά εσωτερικά) και απο κόστος συντήρησης δεν καταλαβαίνω για πιό λόγο αναφέρεις το Γκολφ 1,6 και όχι το 1,4
Ειδικα αυτό που γράφεις : [Οχι παιδια δεν εχει να κανει με το αν σπαει η δεν σπαει. Απλα προτιμω 1.6 κινητηρα και ας εχει λιγοτερα αλογα.]
Οι κινητήρες δεν κρίνονται απο την cc αλλά απο την απόδοση.
Ειλικρινά ο 1,6 δεν έχει λόγο ύπαρξης πια . Εδω η ίδια η εταιρεία τους καταργεί και τους πετάει στα σκουπίδια. Ειδικά αν μεταφέρεις οικογένεια είναι μια αξιόλογη πρόταση. Μακάρι και οι άλλες εταιρείες να έκαναν κάτι ανάλογο.
Οσο για το αν σπαει ή χαλάει , πέρα απο την κουβέντα καφενείου , **κανείς **δεν ξέρει , Δεν νομίζω πάντος να θέλει η VW να -
mazda 3 sedan
-
Focus θα έπαιρνα. Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, με πλαστικά στο εσωτερικό αναβαθμισμένα σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου. Στην τιμή για τον εξοπλισμό που προσφέρει αν θυμάμαι είναι ανταγωνιστικό, από αξιοπιστία δε έχουν ακουστεί παράπονα, κράτημα πολύ καλό στο δρόμο όπως και ποιότητα κύλισης, μοτέρ δυνατό για την κατηγορία του, σέρβις κοντά στο μέσο όρο και εμφάνιση για εμένα πολύ καλή αν και πιο συντηριτική από το προηγούμενο μοντέλο. Το εσωτερικό του πάντως σε παραπέμπει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που βελτιώθηκε με βάση το προηγούμενο μοντέλο που είχε πάρα πολύ καλή πορεία στις πωλήσεις. Για τον FSI που όταν βγήκε πολλοί λέγανε για μεγάλο επίτευγμα κλπ κλπ τώρα κάποιοι λένε ότι είναι για πέταμα. Τα ίδια καλά λόγια δε λένε και τώρα για τον TSI; Σε λίγο καιρό εύχομαι ο TSI να μην έχει και αυτός την τύχη του FSI. Αλλά πέρα από το μοτέρ της vw όπως και να το κάνουμε σε ποιότητα κατασκευής, κύλισης, κράτημα στο δρόμο, η vw ξέρει να κάνει καλά τη δουλειά της. Το mazda καλό, αξιόπιστο όχι όμως ολοκληρωμένο τόσο όσο το focus ειδικά στο εσωτερικό με τα πλαστικά.
Δες και εδώ http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10261
Λείπει το mazda απο το συγκριτικό -
Ρε παιδιά δεν θέλει ο άνθρωπος Tsi με το ζόρι?
Το 3ρι όντως έχει πρόβλημα μεταπώλησης +πιο αδύναμο μοτέρ.
Απο την άλλη το focus και με αξιοπρέπεια πηγαίνει με τα 115, και πολύ καλά συνεργάζεται το πλαίσιο με την αναρτηση, και ικανοποιητικό τιμόνι έχει, πλέον έχει 4 δισκόφρενα, ανάλογα την έκδοση και esp & clima, όπότε όλα οκ. Στα 20.000 αν μιλάμε για μετρητό παίρνεις το Ghia ή το sport και είσαι μια χαρά, επίσης μπορείς να τσεκάρεις και το sedan το οποίο έχει μεγαλήτερο πορτ μπαγκάζ κα ιαπο το Mondeo.
Α να μην ξεχάσω ότι τα 5 πρώτα service πάνε λίγο πάνω απο τα 100 € και τα μονά χρόνια αλλάζεις μόνο λάδια. -εκτός αν κάνεις πάνω από 20.000 χλμ το χρόνο οπότε πας τότε.
Πάντως αν αλλάξεις γνώμη κια πας σε 1400, μείνε μακρυά απο το focus, είναι απλά επικύνδηνο.
Θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με αγορα μικρομεσαιου