-
Καλημέρα. Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για ένα μεταχειρισμένο ibiza FR που πουλάει ένας φίλος. Πρόκειται για τρίπορτο, αρχές 2005 με 50.000 χιλιόμετρα. Όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε εθνική καθώς ο άνθρωπος είναι γιατρός και έκανε το αγροτικό του, για αυτό και είναι τόσο πολλά. Το θέμα είαι το εξής. Επειδή ψάχνομαι για μεταχειρισμένο γρήγορο αμάξι πιστεύω ότι δεν θα βρω άλλο τέτοιο. Επειδή τον ξέρω τον άνθρωπο (δεν είναι φίλος κολλητός αλλά βγαίνουμε με κοινές παρέες πολλά χρόνια) ξέρω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρω άλλο σε τέτοια κατάσταση (όντως όταν το είδα ήταν τελιο). Είναι εντελώς ατρακάριστο και όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει με super αμόλυβδη. Όπως μου είπε επάνω στο αμάξι δεν έχει αλλάξει ούτε τακάκια.
Και τώρα στο ζητούμενο. Το δίνει 12.000. Το αμάξι έχει λάστιχα 15.000 χλμ αλλα το ένα μπροστά του το σκίσανε και το άλλαξε μονο του (οπότε ίσως πρέπει να άλλάξω άλλο ένα μπροστά - 205/45/16). Βασικά αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής. Καινούριο αυτη τη στιγμή κάνει 18.000. Μήπως μετά πρέπει να άλλαξω κανένα ιμάντα χρονισμού και μου έρθει κανένα κουστούμι καλό (αλήθεια πότε αλλάζει ο ιμάντας στο 1.8Τ και γενικά ποια σερβις είναι τα ακριβά) ? Μήπως ένα μέρος των 6.000 ευρώ που κερδίζω από καινούριο το πληρώσω σε σέρβις? Επίσης πόσο οικονικό είναι ένα τέτοιο αμάξι? Στην καθημερινή χρήση είναι πρόβλημα. Αυτή τη στιγμη με το corolla 1.4 που έχω καίω περίπου 10-10.5 μέσα στην πόλη (όχι απαραίτητα κέντρο). Με αυτό τί θά κάνω? Και επίσης, σκέφτομαι μήπως μετά μπω στο τριπάκι να του περάσω ανάρτηση και να του βάλω πρόγραμμα, οπότε μήπως το cupra που κάνει 21.000 περίπου μου βγει μακροπρόθεσμα πιο οικονομικό (το πήγα μακριά τώρα ε) ? Ακούω γνώμες γιατί είμαι σε δίλλημα!!!! Ευχαριστώ
-
Καλημέρα. Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για ένα μεταχειρισμένο ibiza FR που πουλάει ένας φίλος. Πρόκειται για τρίπορτο, αρχές 2005 με 50.000 χιλιόμετρα. Όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε εθνική καθώς ο άνθρωπος είναι γιατρός και έκανε το αγροτικό του, για αυτό και είναι τόσο πολλά. Το θέμα είαι το εξής. Επειδή ψάχνομαι για μεταχειρισμένο γρήγορο αμάξι πιστεύω ότι δεν θα βρω άλλο τέτοιο. Επειδή τον ξέρω τον άνθρωπο (δεν είναι φίλος κολλητός αλλά βγαίνουμε με κοινές παρέες πολλά χρόνια) ξέρω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρω άλλο σε τέτοια κατάσταση (όντως όταν το είδα ήταν τελιο). Είναι εντελώς ατρακάριστο και όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει με super αμόλυβδη. Όπως μου είπε επάνω στο αμάξι δεν έχει αλλάξει ούτε τακάκια.
Και τώρα στο ζητούμενο. Το δίνει 12.000. Το αμάξι έχει λάστιχα 15.000 χλμ αλλα το ένα μπροστά του το σκίσανε και το άλλαξε μονο του (οπότε ίσως πρέπει να άλλάξω άλλο ένα μπροστά - 205/45/16). Βασικά αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής. Καινούριο αυτη τη στιγμή κάνει 18.000. Μήπως μετά πρέπει να άλλαξω κανένα ιμάντα χρονισμού και μου έρθει κανένα κουστούμι καλό (αλήθεια πότε αλλάζει ο ιμάντας στο 1.8Τ και γενικά ποια σερβις είναι τα ακριβά) ? Μήπως ένα μέρος των 6.000 ευρώ που κερδίζω από καινούριο το πληρώσω σε σέρβις? Επίσης πόσο οικονικό είναι ένα τέτοιο αμάξι? Στην καθημερινή χρήση είναι πρόβλημα. Αυτή τη στιγμη με το corolla 1.4 που έχω καίω περίπου 10-10.5 μέσα στην πόλη (όχι απαραίτητα κέντρο). Με αυτό τί θά κάνω? Και επίσης, σκέφτομαι μήπως μετά μπω στο τριπάκι να του περάσω ανάρτηση και να του βάλω πρόγραμμα, οπότε μήπως το cupra που κάνει 21.000 περίπου μου βγει μακροπρόθεσμα πιο οικονομικό (το πήγα μακριά τώρα ε) ? Ακούω γνώμες γιατί είμαι σε δίλλημα!!!! Ευχαριστώ
Μια γνώμη για μεταχειρισμένο ibiza FR