-
Tα σαινια χτυπησαν παλι...Υπεγραψαν συμφωνια με την Αlpine superchargers για τοποθετηση τους στη νεα σειρα μοντελων πρωταρχικα της ΚΙΑ..Τα μοντελα που θα εφοδιαζονται θα ειναι τα 2λιτρα Ι4 και τα μεγαλυτερου κυβισμου V6..και ολα αυτα με πολυ καλες τιμες..Για να δουμε...
-
Tα σαινια χτυπησαν παλι...Υπεγραψαν συμφωνια με την Αlpine superchargers για τοποθετηση τους στη νεα σειρα μοντελων πρωταρχικα της ΚΙΑ..Τα μοντελα που θα εφοδιαζονται θα ειναι τα 2λιτρα Ι4 και τα μεγαλυτερου κυβισμου V6..και ολα αυτα με πολυ καλες τιμες..Για να δουμε...
-
Tα σαινια χτυπησαν παλι...Υπεγραψαν συμφωνια με την Αlpine superchargers για τοποθετηση τους στη νεα σειρα μοντελων πρωταρχικα της ΚΙΑ..Τα μοντελα που θα εφοδιαζονται θα ειναι τα 2λιτρα Ι4 και τα μεγαλυτερου κυβισμου V6..και ολα αυτα με πολυ καλες τιμες..Για να δουμε...
-
αν και δεν το ηξερα αυτο.. (link?)
η hyundai δεν παιζεται σε μερικα πραγματα.
στην αμερικη τη θεωρουν πλεον το ιδιο αξιοπιστη με τη honda.μακαρι να βγαλει και ενα ωραιο φτηνο αξιοπιστο σπορτιβικο αμαξι να γουσταρουνε ολοι.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
μακαρι να βγαλει και ενα ωραιο φτηνο αξιοπιστο σπορτιβικο αμαξι να γουσταρουνε ολοι.
Είναι σίγουρα θέμα χρόνου να το κάνουν ΚΑΙ αυτό...
-
Αρκετού χρόνου ώστε να μπορούν να το πουλήσουν.... τόσο χρόνο όσος χρειάζεται για να αποκτήσει όνομα, παράδοση και κύρος. Χωρίς αυτά η κατηγορία σπορ αυτοκινήτου είναι δύσκολη και καταδικάζεσαι στην αφάνεια. Παράδειγμα το πολύ καλό τωρινό coupe. Ανάλογο παράδειγμα η αποτυχία του Peugeot 406 coupe από τον Pininfarina. Δεν λέω ότι δεν έγιναν κάποιες λάθος επιλογές στο πακέτο αλλά τόσο όμορφο αυτοκίνητο αν ήταν πχ Alfa Romeo, Ferrari κλπ θα πούλαγε (σαν Alfa) ή θα γινόταν απόλυτα σεβαστό (σαν Ferrari).
Η Hyundai κατά τη γνώμη μου θέλει ακόμα τουλάχιστον μια επιτυχημένη γενιά για να γίνει αποδεκτή σαν κατασκευαστής και σπορ αυτοκινήτων. Για μένα πάντως η ανάμνηση όλων των προηγούμενων κουπέ και σκουπέ προσπαθειών που αναγκαστικά αποτελούν την ιστορία/παράδοση της εταιρείας δύσκολα θα εξαλειφτεί.... -
Το τωρινό κουπέ είναι άριστο αλλά θέλει πιο δυνατό κινητήρα.
Πραγματικά πάντως αξίζει πολύ περισσότερα από την μικρή αναγνώριση που έχει ήδη. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
μακαρι να βγαλει και ενα ωραιο φτηνο αξιοπιστο σπορτιβικο αμαξι να γουσταρουνε ολοι.
Είναι σίγουρα θέμα χρόνου να το κάνουν ΚΑΙ αυτό...
Το έκαναν με το κουπέ, αλλά μάλλον είναι λίγο για να καλύψει τα ευρωπαϊκά γούστα επαρκώς.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το τωρινό κουπέ είναι άριστο αλλά θέλει πιο δυνατό κινητήρα.
Πραγματικά πάντως αξίζει πολύ περισσότερα από την μικρή αναγνώριση που έχει ήδη.Όντως.....είναι πραγματικά πολύ όμορφο, αν και δεν ξέρω γιατί, πάρα πολλοί ιδιοκτήτες τους τα καγκουρίζουν. Αυτή η κλασσικη αεροτομή - φτερούγα - σιδερώστρα που μοιάζει λες και βγήκε από Star Trek, την έχω δει πολύ περισσότερο σε coupe απ΄ότι σε άλλα αυτοκίνητα.
-
παιδες το σπορτιβικο αυτοκινητο ειναι αυτο που μπαινεις μεσα και πας γρηγορα.
για να γινει αυτο θελει τουρμπινες! και βεβαια σοβαρη μελετη και αξιοπιστια κλπ.τουλαχιστον στις κατηγοριες χρηματων που παιζει η hyundai, δεν εχει κανενα νοημα να μιλαμε για ατμοσφαιρικα πολυβαλβιδα οχτακυλινδρα συνολα των ν-χιλιαδων κυβικων...
ενας 20vt turbo της ελειπε στο κουπε. τιποτα αλλο.
ελπιζω στο μελλον να μου κανει την ευχαριστη εκπληξη
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
παιδες το σπορτιβικο αυτοκινητο ειναι αυτο που μπαινεις μεσα και πας γρηγορα.
για να γινει αυτο θελει τουρμπινες! και βεβαια σοβαρη μελετη και αξιοπιστια κλπ.τουλαχιστον στις κατηγοριες χρηματων που παιζει η hyundai, δεν εχει κανενα νοημα να μιλαμε για ατμοσφαιρικα πολυβαλβιδα οχτακυλινδρα συνολα των ν-χιλιαδων κυβικων...
ενας 20vt turbo της ελειπε στο κουπε. τιποτα αλλο.
ελπιζω στο μελλον να μου κανει την ευχαριστη εκπληξη
και βουρ για Αυστραλία
-
καλα γελα, αμα εβγαινε hyundai coupe 2.0fsit να δω ποιος θα'παιρνε golf...
-
Για διάβασε σχόλια εδώ και θα καταλάβεις ότι η Hyundai έχει ως βασικότερο πρόβλημα το όνομά της.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
καλα γελα, αμα εβγαινε hyundai coupe 2.0fsit να δω ποιος θα'παιρνε golf...κι αν... κι αν...
τελικά με τι να βγαινε; 1.8T ή TFSI; κι αμφιβάλλεις ότι θα το βίαζαν κατά συρροή το αυτοκίνητο;
ήδη οι υπάρχοντες γενιές coupe είναι από τα Australian Favorites
ένα SCoupe Tourbo που χε βγάλει πάντως κυνηγούσε πεζοδρόμια
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για διάβασε σχόλια εδώ και θα καταλάβεις ότι η Hyundai έχει ως βασικότερο πρόβλημα το όνομά της.ωρε κατι λινκς που δινετε σημερα
-
Επισης η Χαιντει ετοιμαζει μεγαλο πισωκινητο σενταν με κινητηρες V6 και V8 ειδικα για να κτυπησει τις αμερικανικες εταιρειες που επιμενουν στην μπροστοκινηση στην αγορα της αμερικης.
-
hi-day?
χιου-ντάι φιλε!!!
και ας κοροιδευει οποιο (κοροιδο) θελει. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
hi-day?
χιου-ντάι φιλε!!!
και ας κοροιδευει οποιο (κοροιδο) θελει.Η σωστη προφορα στα κορεατικα (η οποια χρησιμοποιηται και στη Αμερικη) ειναι Χάινντεη.
Παντως σε μεταπωλητικη αξια ειναι εξαιρετικα χαμηλα (σε αντιθεση με Χοντα και Τογιοτα).
-
Χιούν-τε παρακαλώ. Ούτε χάι ντέι, ούτε χιουντάι. Βεβαίως ούτε Μπι-Εμ-Ντάμπλγιου, Μερσέντες, Άλφα Ρόμιο, Σίατ. Μόνο τη Ρόβερ προφέρετε σωστά μου φαίνεται.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Χούν-τε παρακαλώ. Ούτε χάι ντέι, ούτε χιουντάι. Βεβαίως ούτε Μπι-Εμ-Ντάμπλγιου, Μερσέντες, Άλφα Ρόμιο, Σίατ. Μόνο τη Ρόβερ προφέρετε σωστά μου φαίνεται.Το ειχα πει σε ενα κορεατη και μου ειχε πει αυτη ειναι η σωστη προφορα (χάν-ντεη τωρα που το θυμαμαι καλυτερα).
Bravo Hyundai...