-
Χτές έτυχε να παρακολουθήσω μία εκπομπή σέ κάποιο κανάλι τής τηλεόρασης,στήν οποία εκπομπή ένας παλιός δημοσιογράφος πού είχε εκπομπή αυτοκινήτου,είπε τό εξής:
-Τα τελευταία εννέα χρόνια στήν Ελλάδα,έχουνε σημειωθεί 18.000 (ΔΕΚΑΟΧΤΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ) περιπτώσεις παρασύρσεως/εγκαταλείψεως πεζών από τροχοφόρα οχήματα.Δεκαοχτώ χιλιάδες!!!
Είναι αυτό ένα νούμερο πού δείχνει τό χάλι τού Ελληνα ώς οδηγού όμως,ή τό χάλι τού Ελληνα ώς ανθρώπινου όντως;
-
Χτές έτυχε να παρακολουθήσω μία εκπομπή σέ κάποιο κανάλι τής τηλεόρασης,στήν οποία εκπομπή ένας παλιός δημοσιογράφος πού είχε εκπομπή αυτοκινήτου,είπε τό εξής:
-Τα τελευταία εννέα χρόνια στήν Ελλάδα,έχουνε σημειωθεί 18.000 (ΔΕΚΑΟΧΤΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ) περιπτώσεις παρασύρσεως/εγκαταλείψεως πεζών από τροχοφόρα οχήματα.Δεκαοχτώ χιλιάδες!!!
Είναι αυτό ένα νούμερο πού δείχνει τό χάλι τού Ελληνα ώς οδηγού όμως,ή τό χάλι τού Ελληνα ώς ανθρώπινου όντως;
-
Χτές έτυχε να παρακολουθήσω μία εκπομπή σέ κάποιο κανάλι τής τηλεόρασης,στήν οποία εκπομπή ένας παλιός δημοσιογράφος πού είχε εκπομπή αυτοκινήτου,είπε τό εξής:
-Τα τελευταία εννέα χρόνια στήν Ελλάδα,έχουνε σημειωθεί 18.000 (ΔΕΚΑΟΧΤΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ) περιπτώσεις παρασύρσεως/εγκαταλείψεως πεζών από τροχοφόρα οχήματα.Δεκαοχτώ χιλιάδες!!!
Είναι αυτό ένα νούμερο πού δείχνει τό χάλι τού Ελληνα ώς οδηγού όμως,ή τό χάλι τού Ελληνα ώς ανθρώπινου όντως;
-
Το οτι οι δρομοι ειναι ζουγκλα το ξερουμε.......
Αυτο ομως παραειναι........
18000 μεσα σε 9 χρονια(δηλαδη 2000/ετος) ειναι τεραστιο νουμερο κ εχω αμφιβολιες κατα ποσο ειναι σωστο.....
Αν ομως ειναι ετσι τοτε: Αει στα διαολα.....
Τα παντα ξεκινουν απο την ελλειψη παιδειας.....
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
18000 μεσα σε 9 χρονια(δηλαδη 2000/ετος) ειναι τεραστιο νουμερο κ εχω αμφιβολιες κατα ποσο ειναι σωστο.....
:
Μπορεί να μην είναι εντελώς παράλογο (δεν αναφέρεται μόνο σε νεκρούς)
-
Αν εξερεσουμε την μ@λ@κια μερικων πεζων, στο να περνουν τις εθνικες οδους με το ετσι θελω, σε ολες τις αλλες περιπτωσεις φταινε οι οδηγοι!
Στο θεμα διαβαση - πεζος... ειμαι καθετος...
Ο πεζος εχει priority! ΠΑΝΤΑ -
Ναι, έχει πάντα προτεραιότητα, όπως λέει και ο ΚΟΚ, έχει όμως πάντα μυαλό;
Πέρσι ξεπετάχτηκε μπροστά μου εμφανιζόμενος πίσω από παρκαρισμένο βανάκι ένας τύπος που κοίταζε αντίθετα τη φορά των αυτοκινήτων, κάπου ψηλά σε μια πολυκατοικία. Ίσα-ίσα που κατάφερα να τον αποφύγω χωρίς να πέσω στα παρκαρισμένα από την άλλη μεριά. Και γυρνάει και μου λέει 'Που τρέχεις σαν τρελός;' (ζήτημα να πήγαινα με 20-30, ήταν πολύ στενός ο δρόμος με παρκαρισμένα και στις δυο μεριές). Αν τον χτύπαγα θα με έτρεχε ο ηλίθιος και να δεις που θα έβγαινε και δικαιωμένος. -
Ρε παίδες,ακόμα καί μπροστά στά λάστιχά σου να πέσει ο πεζός,εάν τόν χτυπήσουμε θα τόν παρατήσουμε επειδή εκείνος έφταιγε;
Τό ζήτημα είναι η εγκατάλειψη καί όχι η υπαιτιότητα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ρε παίδες,ακόμα καί μπροστά στά λάστιχά σου να πέσει ο πεζός,εάν τόν χτυπήσουμε θα τόν παρατήσουμε επειδή εκείνος έφταιγε;
Τό ζήτημα είναι η εγκατάλειψη καί όχι η υπαιτιότητα.Συγγνωμη .. εφυγα απο το θεμα..
Σκεψου πως ειναι μερικοι μεροκαματιαριδες που τους πεταγετε ο πεζος, τον χτυπουν, και μετα επειδι ξερουν πως, οπως και να εχει φταινε, τον παρατανε με σκοπο να γλυτωσουν το μελλον τους..
Φταιξιμο ναι μεν απο τον οδηγο... φταιξιμο απο τον πεζο (στην περιπτωση που οντως εφταιγε)... φταιξιμο (δεν θελω να το ριξω παλι στο κρατος) και απο τον Θεο που δεν μας φωτιζει να βγαλουμε μια ακρη...!
Παντος στο θεμα πεζος προτεραιοτητα.. ακομα ειμαι καθετως
-
Το πρόβλημα είναι με τις διαβάσεις - ανέκδοτο.
Αφού ο πεζός έχει πάντα προταιριότητα γιατί να πάει στην Διάβαση την οποίο
έτσι κι αλλίως δεν σέβονται οι οδηγοι ???Εαν υπήρχε κάτι πιο αυστηρό όπως στην υπόλοιπη ευρώπη, όπου εαν δεις
πεζό στην άκρη του δρόμου σε διάβαση πρέπει να σταματήσεις
αλλά εαν το πατήσεις σε άσχετο σημείο δεν ευθύνεση ούτε έχεις
την υποχρέωση να σταματήσεις, τότε όλα θα ήταν πιο λογικά φτιαγμένα
και πιο λειτουργικά.. αλλά δεν νομίζω οτι νοιάζει τις αρχές αυτό ....
-
Τό θέμα πού ήθελα περισσότερο να θίξω,είναι τό 'ποιόν' τών 18.000 οδηγών πού ενώ χτύπησαν κάποιον πεζό τόν εγκατέλειψαν αβοήθητο στήν άκρη τού δρόμου.
Ακόμα καί άν ο νόμος σού τό επιτρέψει (άν χτυπήσεις τόν πεζό εκτός διάβασης) νομίζω ότι είναι εξεραιτικά ανήθικο.
Αυτό τό 'ποιόν' αυτών τών ανθρώπων,φοβάμαι ότι αντικατοπτριζει τό 'ποιόν' (κατά κάποιον τρόπο) ενός μεγάλου μέρους τού Ελληνικού λαού.
Εκεί κολλάω.
Ενας τόσο μεγάλος αριθμός ανθρώπων πού εγκαταλείπει έναν αβοήθητο/τραυματία στόν δρόμο καί γίνεται 'καπνός' ενώ ο ίδιος τόν έχει χτυπήσει,έχει κάτι να μού πεί γιά εμάς τούς Ελληνες.Αυτό πού θα ήθελα ακόμα να γνωρίζω,είναι πόσοι οδηγοί χτυπήσανε κάποιον πεζό καί σταμάτησαν σέ αυτά τα χρόνια.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το πρόβλημα είναι με τις διαβάσεις - ανέκδοτο.Αφού ο πεζός έχει πάντα προταιριότητα γιατί να πάει στην Διάβαση την οποίο
έτσι κι αλλίως δεν σέβονται οι οδηγοι ???Εαν υπήρχε κάτι πιο αυστηρό όπως στην υπόλοιπη ευρώπη, όπου εαν δεις
πεζό στην άκρη του δρόμου σε διάβαση πρέπει να σταματήσεις
αλλά εαν το πατήσεις σε άσχετο σημείο δεν ευθύνεση ούτε έχεις
την υποχρέωση να σταματήσεις, τότε όλα θα ήταν πιο λογικά φτιαγμένα
και πιο λειτουργικά.. αλλά δεν νομίζω οτι νοιάζει τις αρχές αυτό ....
O πεζός ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο. Απλώς εφόσον υπάρχει τραυματισμός η αυτόφωρη διαδικασία είναι δεδομένη. Αυτό σημαίνει δικαστήριο, όπου όμως ο οδηγός μπορεί να δικαιωθεί -ακόμη κι αν έχει σκοτώσει- σε πολλές περιπτώσεις. Π.χ. πεζός που περνούσε λεωφόρο όχι από διάβαση, πεζός που περνούσε Ε.Ο. (!!!), μεθυσμένος πεζός κ.α.
Πριν 10 χρόνια χτύπησα (ελαφρά στο γόνατο) ένα κοριτσάκι 11 ετών που πετάχτηκε από μία κάβα. Μετά από κάποια τραβήγματα -όχι σπουδαία- που είχα με το δικηγόρο της οικογένειάς του και κατόπιν συμβουλών της δικής μου νομικής ασφάλειας, τελικά έμαθα ότι εφόσον πηγαίναμε στο δικαστήριο όχι μόνο θα δικαιωνόμουν αλλά υπήρχε περίπτωση να ασκηθεί αυτεπάγγελτη δίωξη στους γονείς του παιδιού, οι οποίοι την είχαν αφήσει ασυνόδευτη 9 η ώρα το βράδυ να περάσει κεντρικό δρόμο και μάλιστα όχι από διάβαση! Κάτι το οποίο όπως φαίνεται ισχύει, αφού όταν το άκουσε ο δικηγόρος τους, έκανε πίσω και ουδέποτε τραβηχτήκαμε στα δικαστήρια.
Ωραίοι ώς Ελληνες