-
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ?ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ 5 ΕΙΔΙΚΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΙΗΚΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΠΡ ΣΕ ΣΠΡΙΝΤΑΚΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΚΑΣ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΙΑ.ΦΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΨΗΣΤΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΠΙΚ-ΝΙΚ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΡΑΛΙ.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΚΥΡΙΑΚΗ?ΠΟΥ ΒΛΕΠΑΜΕ 7-8 ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ,ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΡΕΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ,ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΤΡΩΓΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΦΤΑΜΕ ΞΕΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ?
ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ.
ΤΩΡΑ ΤΡΙΧΕΣ,ΜΕ ΤΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΤΡΕΛΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ?5 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟ,ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ,ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ 'ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ'
ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ.
ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΘΥΣΙΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ.
ΑΚΟΥ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ -
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ?ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ 5 ΕΙΔΙΚΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΙΗΚΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΠΡ ΣΕ ΣΠΡΙΝΤΑΚΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΚΑΣ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΙΑ.ΦΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΨΗΣΤΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΠΙΚ-ΝΙΚ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΡΑΛΙ.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΚΥΡΙΑΚΗ?ΠΟΥ ΒΛΕΠΑΜΕ 7-8 ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ,ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΡΕΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ,ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΤΡΩΓΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΦΤΑΜΕ ΞΕΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ?
ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ.
ΤΩΡΑ ΤΡΙΧΕΣ,ΜΕ ΤΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΤΡΕΛΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ?5 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟ,ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ,ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ 'ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ'
ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ.
ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΘΥΣΙΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ.
ΑΚΟΥ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ -
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ?ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ 5 ΕΙΔΙΚΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΙΗΚΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΠΡ ΣΕ ΣΠΡΙΝΤΑΚΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΚΑΣ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΙΑ.ΦΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΨΗΣΤΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΠΙΚ-ΝΙΚ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΡΑΛΙ.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΚΥΡΙΑΚΗ?ΠΟΥ ΒΛΕΠΑΜΕ 7-8 ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ,ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΡΕΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ,ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΤΡΩΓΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΦΤΑΜΕ ΞΕΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ?
ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ.
ΤΩΡΑ ΤΡΙΧΕΣ,ΜΕ ΤΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΤΡΕΛΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ?5 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟ,ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ,ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ 'ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ'
ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ.
ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΘΥΣΙΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ.
ΑΚΟΥ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ -
Ετσι ακριβώς είναι.
Και εάν προσθέσεις τις όλο και λιγότερες συμμετοχές, το λιγότερο θέαμα, τις λίγες Ελληνικές συμμετοχές (ήταν αλλιώς να περιμένεις να εμψυχώσεις τον φίλο,γνωστό ή γείτονα !) θα καταλάβεις γιατί ο ενθουσιασμός κάθε χρόνο μειώνεται.
Η εποχή που θα το βλέπουμε απο τον καναπέ δυστυχώς πλησιάζει.
-
εχετε δικιο παιδια αλλα εγω δυστηχως δεν ζουσα τοτε παλια που το ακροπολις ξεκιναγε κυριακη - δευτερα και τελειωνε τεταρτη , που υπηρχαν πολυ περισσοτερες ειδηκες , περισσοτερες συμμετοχες , θεαμα . κ.α μου τα λενε οι μεγαλοι και ηθελα πραγματικα να ζουσα τοτε , αλλα εχω καιρο μπροστα μου να δω πως θα γινει το ακροπολις σε λιγα χρονια , εχω δει 3 ακροπολις και εχω καταλαβει οτι χρονο με το χρονο αλλειωνετε το ανομα ακροπολις και ο αγωνας . αχ αυτη οι f.i.a με τους κανονισμους . το 2003 που ειδα πρωτη φορα οργανομενο αγωνα επαθα την πλακα μου που στην μενδενιτσα στη γνωστη λιμνη οταν πιγαμε να κατασκηνωσουμε το βραδι ειχε τοσο πολυ κοσμο
που λεω απο μεσα μου ¨¨κοιτα ποσο αρρωστοι ειναι ολοι αυτοι και μαζι τους και γω που παω μες το βραδι σε ενα βουνο για να δω την επομενη 70-50 αμαξια για λιγα δευτερολεπτα να περνουν ¨¨ και πραγματικα το ακροπολις μπορει να μικραινει αλλα ο ελληνας δεν θα παψει να αγαπα τον εθνικο του αγωνα και να ειναι πιστος σ αυτον . πιστευω οτι κανεις δε θα πε騨δεν ξαναπαω ακροπολις γιατι το εχουν κανει σπριντ ¨¨ ολοι μας αγαπαμε το ακροπολις κι ας μικραινει -
http://www.channel4.com/4car/feature/features-2005/audi-s1-quattro/s1.html
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουμε οι νέοι!!!!
-
Ειμαι μολις 15 ετων αλλα βλεπω οραγανωμενο Ακροπολις(τριημερο με υπνους σε αυτοκινητο και τετοια) απο το 1997 και μπορω να πωοτι οι αλλαγες απο τοτε ειναι μεγαλες.
1.Οι διαδρομες ειναι λιγοτερες και περιοριζονται σε μια μονο περιοχη Φθειωτιδα
2.Οι συμμετοχες Ελληνων αλλα και ξενων ερασιτεχνων μειωθηκαν κατακορυφα Ηταν ωραιο να βλεπεις διαφορους ξενους με ακαταλληλα αυτοκινητα να προσπαθουν να τερματισουν(Ρενο 4)η και ελληνες που να μην εχουν μιτσου και σουμπαρου.. -
Όπως καθε χρόνο η περιπέτεια του Ακρόπολις για εμάς αρχίζει απο τις αρχές του Απριλίου..Να βρούμε ξενοδοχεία, να ψάξουμε την περιοχή του αγώνα για τις σωστές κοπάνες, τα θεματικά σημεία..
Προγραμματισμός - Έλεγχος και ξανά απο την αρχή ώστε όλα να πάνε καλά στην κρίσιμη στιγμή..Να καταφέρουμε να δούμε τους καλύτερους οδηγούς, στις καλύτερες στιγμές τους...
Παλιότερα μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε 3-4 ειδικές ανα ημέρα..
Φέτος προβλέπετε μόνο **2 ανα ημέρα **Λέτε σε λίγα χρόνια να πληρώνουμε και εισιτήριο για να παρακολουθήσουμε τον αγαπημένο μας αγώνα, σε προσημασμένες θέσεις ή ίσως να υπάρχει ακόμα και προσφορά για τους πορωμένους θεατές για εισιτήριο διαρκείας ( στις 10 ειδικές δώρο η ss και μια σφυρίχτρα ?!!?!!)
-
Ξεκινησα να γραψω για το Ακροπολις του 1965 αλλα θεωρησα οτι παρα ειναι παλιο για 'νοσταλγια'.Μαλλον πρεπει να ανοιξω το ντουλαπι των 70'ς η 80'ς.Θα επανελθω.
-
32ο Ακροπολις 25-31 Μαιου 1985
Εκκινησαντες 110,τερματισαντες 45.
47 ειδικες με συνολο χιλμ.808 σε συνολο αγωνα 2296 χλμ.
Μεγαλυτερη ειδικη η Νεραιδα με 51,79 χλμ.(συγκριση με το σημερα..... )
Μικροτερη η Κονιδιτσα με 5,63 χλμ. μονο.
Διαδρομη:Εκκινηση Δευτερα πρωι 09.30 και 1η ειδικη ο Υμηττος μετα Διονυσος και μετα απο αλλες οπως Βαγια,Διστομο,Καρουτες,Συκεα,Μοσχοκαρυα,Ασβεστης,Βερδικουσα εφταναν Καλαμπακα.
2ο μερος με ειδικες με θρυλικα ονοματα οπως Μετεωρα,Καλυβια,Νεραιδα,Βιτολη,Τσουκα,Χανι Ζαγκανα, Συκεα,Βωξιτες,Δεσφινα,Ελικωνας,Πλατανακι και αφιξη Λαγονησι.
Η τελευταια ημερα αρχιζε με Αγια Σωτηρα,Κινετα και μετα η Πελοποννησος ειχε αναμεσα σε αλλες και τις Ριζα,Θεοκτιστο,Λυκωχια,Γερακι,Μαλεβη και τελευταια τα ονομαστα Καρνεζεικα.Τερματισμος στον Πορο οπου με φερρυ στο Φαληρο και μετα Γλυφαδα.τη Πεμπτη το βραδυ 20.00(Ηταν προεκλογικη περιοδος και η Αθηνα δεν ηταν διαθεσιμη.)Νικητες οι SALONEN/HARJANE με PEUGEOT 205 Τ16.Πρωτοι Ελληνες οι Γ.ΜΟΣΧΟΥΣ/ ΔΗΜ. ΒΑΖΑΚΑΣ με NISSAN 240 RS.
ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ,ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.
Ηρθαν για τον αγωνα 376 δημοσιογραφοι.
Ο Ρερλ με Αουντι και ο Βατανεν με Πεζω εγκατελειψαν μολις στη 2η ειδικη.
Στον αγωνα ελαβαν μερος 23 Starlet.
Πλοηγοι του αγωνα οι Γ.Ξενακης και Ν. Πασαλης με Πεζω 205 GTi.
Η ομαδα της Πεζω ειχε 1 αεροπλανο,1 ελικοπτερο,1,τροχοσπιτο,8 φορτηγακια σερβις,8 GTi, και ενα 205 Τ16 για το αφεντικο της ομαδας κ. Ζαν Τοντ.
Ο Ν. Τσαδαρης (ναι,ναι αυτος) τερματισε μετα απο 7 ανεπιτυχεις προσπαθεις.Παρεα του μεσα στο Λαντα 2105 ο Ηλιας Καφαογλου.
Ο Μοσχους στο Γερακι ειχε ενα βγαλσιμο με αποτελεσμα να σπασει το σασμαν.Ευτυχως μπηκε καποια ταχυτητα ,ακανε την υπολοιπη ειδικη και στο Σερβις της Νισσαν του αλλαξαν το σασμαν σε 21 λεπτα.
Χρυσαφα ωρα 05.30 πρωινη.Ολο το χωριο στην ειδικη.Δυο φορτηγα της Πεζω ερχονται και οι μηχανικοι απλωνουν τη πραματια τους και περιμενουν ηρεμοι.Φτανει το Πεζω ,ο Σαλονεν παει στο καφενε για τσιγαρο και αναψυκτικο ,ο Σεππο εποπτευει.Αλλαγη 4 ελατηριων και 4 ελαστικων,καθαρισμα αυτοκινητου και αναχωρηση.Χρονος 6 λεπτα.
Η ειδικη διαδρομη 'Βαγια' εγινε γνωστη το 84 για τα γιαμπς στο τελος της.Το 85 πλακωσε ο κοσμος αλλα τζιφος.Τα γιαμπς ειχαν ισοπεδωθει.
Και η περιπτωση Αλι Χαζρι.
Φτανει στη Καλαμπακα με παραπονα για το σασμαν της Πορσε.Αποφασιζουν να το αλλαξουν αλλα ξαφνικα ενας μηχανικος βρισκει σφηνωμενο κατω απο το αμπραγιαζ το εσωτερικο πομολο της πορτας.
Ο Αλι Χαζρι τερματισε 5ος και καποιοι (λεγε με ivan ) εχασαν 12 κιβωτια μπυρες.
Αυτα.Το αλλο μαθημα Ιστοριας του χρονου.
ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ!!!