-
Χαιρετώ όλα τα μέλη του Forum!
Είμαι ένας ακόμα (ευτυχής) ιδιοκτήτης astra g 1,4 που με συντροφεύει απροβλημάτιστα 5 χρόνια τώρα..(και ελπίζω κάμποσα ακόμα!)
Προχθές έβαλα bilstein κίρινα και το αυτοκίνητο κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε. Επίσης χθες αποχωρίστηκα μετα λύπης τα άριστα Pilot Exalto με μια τετράδα Pilot Primacy 195/60 R15 V (to V λόγω Michelin).
Ακόμα είναι νωρίς αλλά οι πρώτες εντυπώσεις για τον συνδυασμό είναι αρκετά καλές. Πολύ ψηλά όρια, μικρές κλίσεις και πολύ καλή για τα δεδομένα των αμορτισέρ άνεση!
Κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω είναι ότι ενώ μόλις άλλαξα αμορτισέρ (έχοντας ακόμα τα παλιά λάστιχα) το τιμόνι απέκτησε σφιχτή υπέροχη αίσθηση με πιο γρήγορη επαναφορά, μόλις έβαλα τα καινούρια η αίσθηση αυτή χάθηκε και επανήλθαμε σε ένα πιο ελαφρύ τιμόνι με πιο αργή επαναφορά.Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Έχει να κάνει με το ότι τα λάστιχα είναι ακόμα καινούρια; Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν χρειάζονται κάποια ειδική μεταχείριση,δηλ. λιγότερο ζόρισμα, τώρα στην αρχή. -
Χαιρετώ όλα τα μέλη του Forum!
Είμαι ένας ακόμα (ευτυχής) ιδιοκτήτης astra g 1,4 που με συντροφεύει απροβλημάτιστα 5 χρόνια τώρα..(και ελπίζω κάμποσα ακόμα!)
Προχθές έβαλα bilstein κίρινα και το αυτοκίνητο κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε. Επίσης χθες αποχωρίστηκα μετα λύπης τα άριστα Pilot Exalto με μια τετράδα Pilot Primacy 195/60 R15 V (to V λόγω Michelin).
Ακόμα είναι νωρίς αλλά οι πρώτες εντυπώσεις για τον συνδυασμό είναι αρκετά καλές. Πολύ ψηλά όρια, μικρές κλίσεις και πολύ καλή για τα δεδομένα των αμορτισέρ άνεση!
Κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω είναι ότι ενώ μόλις άλλαξα αμορτισέρ (έχοντας ακόμα τα παλιά λάστιχα) το τιμόνι απέκτησε σφιχτή υπέροχη αίσθηση με πιο γρήγορη επαναφορά, μόλις έβαλα τα καινούρια η αίσθηση αυτή χάθηκε και επανήλθαμε σε ένα πιο ελαφρύ τιμόνι με πιο αργή επαναφορά.Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Έχει να κάνει με το ότι τα λάστιχα είναι ακόμα καινούρια; Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν χρειάζονται κάποια ειδική μεταχείριση,δηλ. λιγότερο ζόρισμα, τώρα στην αρχή. -
Χαιρετώ όλα τα μέλη του Forum!
Είμαι ένας ακόμα (ευτυχής) ιδιοκτήτης astra g 1,4 που με συντροφεύει απροβλημάτιστα 5 χρόνια τώρα..(και ελπίζω κάμποσα ακόμα!)
Προχθές έβαλα bilstein κίρινα και το αυτοκίνητο κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε. Επίσης χθες αποχωρίστηκα μετα λύπης τα άριστα Pilot Exalto με μια τετράδα Pilot Primacy 195/60 R15 V (to V λόγω Michelin).
Ακόμα είναι νωρίς αλλά οι πρώτες εντυπώσεις για τον συνδυασμό είναι αρκετά καλές. Πολύ ψηλά όρια, μικρές κλίσεις και πολύ καλή για τα δεδομένα των αμορτισέρ άνεση!
Κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω είναι ότι ενώ μόλις άλλαξα αμορτισέρ (έχοντας ακόμα τα παλιά λάστιχα) το τιμόνι απέκτησε σφιχτή υπέροχη αίσθηση με πιο γρήγορη επαναφορά, μόλις έβαλα τα καινούρια η αίσθηση αυτή χάθηκε και επανήλθαμε σε ένα πιο ελαφρύ τιμόνι με πιο αργή επαναφορά.Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό; Έχει να κάνει με το ότι τα λάστιχα είναι ακόμα καινούρια; Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν χρειάζονται κάποια ειδική μεταχείριση,δηλ. λιγότερο ζόρισμα, τώρα στην αρχή. -
Παιδιά συγνώμη μπερδεύτηκα.. Ήθελα να βάλω την ερώτηση στο Opel Forum και κατά λάθος την έβαλα εδωπέρα. Τη έχω ήδη μεταφέρει εκεί, παρακαλώ πολύ όποιος θέλει ας απαντήσει εκεί.
Ερώτηση για Astra G