-
Ανοιγοντας σημερα το autosport.com ανακαλυψα οτι εβαλε συνδρομη για τους αναγνωστες του. Ενω ειναι απο τα πιο εγκυρα site ειναι τρομερα εκνευριστικο να βλεπω οτι κ αυτο οπως κ το f1-live.com πρεπει να πληρωσεις για να διαβαζεις. Λες κ δεν πληρωνω τον ΟΤΕ κ τον provider για να ειμαι στο Internet, πρεπει να τους τα σκασουμε εξτρα για να διαβασουμε. Δεν καταλαβαινω αυτη την πολιτικη. Οπως κ το περιοδικο autosport που ειναι κ παλιο κ πολυ εγκυρο, το θεωρω απο τα καλυτερα για το μηχανοκινητο, στην Ελλαδα ερχεται στην τιμη των €8 ενω στην Αγγλια δεν κοστιζει πανω απο €4,50. Κ ειναι κ εβδομαδιαιο!
Να τα χαιρονται!!! -
Ανοιγοντας σημερα το autosport.com ανακαλυψα οτι εβαλε συνδρομη για τους αναγνωστες του. Ενω ειναι απο τα πιο εγκυρα site ειναι τρομερα εκνευριστικο να βλεπω οτι κ αυτο οπως κ το f1-live.com πρεπει να πληρωσεις για να διαβαζεις. Λες κ δεν πληρωνω τον ΟΤΕ κ τον provider για να ειμαι στο Internet, πρεπει να τους τα σκασουμε εξτρα για να διαβασουμε. Δεν καταλαβαινω αυτη την πολιτικη. Οπως κ το περιοδικο autosport που ειναι κ παλιο κ πολυ εγκυρο, το θεωρω απο τα καλυτερα για το μηχανοκινητο, στην Ελλαδα ερχεται στην τιμη των €8 ενω στην Αγγλια δεν κοστιζει πανω απο €4,50. Κ ειναι κ εβδομαδιαιο!
Να τα χαιρονται!!! -
Ανοιγοντας σημερα το autosport.com ανακαλυψα οτι εβαλε συνδρομη για τους αναγνωστες του. Ενω ειναι απο τα πιο εγκυρα site ειναι τρομερα εκνευριστικο να βλεπω οτι κ αυτο οπως κ το f1-live.com πρεπει να πληρωσεις για να διαβαζεις. Λες κ δεν πληρωνω τον ΟΤΕ κ τον provider για να ειμαι στο Internet, πρεπει να τους τα σκασουμε εξτρα για να διαβασουμε. Δεν καταλαβαινω αυτη την πολιτικη. Οπως κ το περιοδικο autosport που ειναι κ παλιο κ πολυ εγκυρο, το θεωρω απο τα καλυτερα για το μηχανοκινητο, στην Ελλαδα ερχεται στην τιμη των €8 ενω στην Αγγλια δεν κοστιζει πανω απο €4,50. Κ ειναι κ εβδομαδιαιο!
Να τα χαιρονται!!! -
Ενδιαφέρον θέμα.
Δε νομίζω ότι μπορεί να επιβιώσει κάποιο site χωρίς να γίνει συνδρομητικό, εκτός αν απλώς γίνει Copy-paste, οπότε κάλλιστα μένει ελεύθερο. Παρακολουθώ το Atlasf1 από τη γέννηση του, όταν ακόμα ήταν απλή Copy-paste σελίδα και είδα σταδιακά την ανάπτυξη του. Όταν έγινε συνδρομητικό με ξένισε, αλλά όταν σε ένα εξάμηνο έγινα συνδρομητής κατάλαβα πόσο δίκιο είχαν οι δημιουργοί του. Πλέον, πληρώνοντας $48 το χρόνο έχω απείρως καλύτερο προιόν από οποιοδήποτε έντυπο του χώρου.
-
Εν πολλοίς συμφωνώ με το φίλο Hellenic tifosi, αν κι εγώ επέλεξα να μην γραφτώ συνδρομητής στο AtlasF1 (κατά την άποψή μου ανάμεσα στις κορυφαίες, αν όχι η κορυφαία πηγή ηλεκτρονικής ενημέρωσης για Φ1).
Βασικά το αν έκανε καλά ή όχι το Autosport θα το δείξει το μέλλον. Σίγουρα πάντως είναι απόλυτα θεμιτό για τον οποιοδήποτε να ζητά ανταμοιβή για τις υπηρεσίες που παρέχει.
-
Μεχρι χθες το ιντερνετικο προϊον του autosport ηταν μια χαρα χωρις συνδρομη. Το θεμα ειναι πληρωνουμε για το ενα πληρωνουμε για το αλλο, ενα περιοδικο απο €5 κ πανω, σαν πολλα μαζευονται μονο κ μονο για να διαβαζουμε γι αυτα που αγαπαμε. Να πληρωσω για το κατι παραπανω? Ναι για να εχω το virtual spectator k να παρακολουθω ειδικες του WRC live. Ή θα πληρωνα για να βλεπω στο WRC τα split times live (κ να δουλευουν σωστα οχι οπως τωρα)! Ομως δεν θα πληρωνα απλα για να διαβαζω μονο αρθρα κ νεα! Δεν ξερω απλα μου κακοφαινεται. Σε λιγο θα βηχουμε κ θα πληρωνουμε!
-
Εγώ πάντως βρήκα την υγειά μου με αυτό: http://www.f1net.gr
Συνδρομες σε sites