-
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ CABRIO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ?
ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑΤΕ ΠΟΤΕ? ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ,ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ 30.000 ΕΥΡΩ?[/b]
-
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ CABRIO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ?
ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑΤΕ ΠΟΤΕ? ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ,ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ 30.000 ΕΥΡΩ?[/b]
-
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ CABRIO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ?
ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑΤΕ ΠΟΤΕ? ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ,ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ 30.000 ΕΥΡΩ?[/b]
-
Μήπως να γινόσουν πιο συγκεκριμένος;
υφασμάτινη οροφή ή CC; διθέσιο ή τετραθέσιο; μπροστά ή πίσω κίνηση;
-
Βλέπω εδώ στην Ελβετία πολλά κάμπριο. Στην συγκεκριμένη περιοχή (Λουγκάνο) τα ευνοεί κι ο καιρός... Τις τελευταίες 2 βδομάδες χιόνισε 3 μέρες και ΟΛΟ το υπόλοιπο είχε την πλήρη ξαστεριά, σε βαθμό καλοκαιρινής Αθήνας! Θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους 20(!!!) βαθμούς καταχείμωνο, αλλά και ήλιος που δεν 'βαράει' όπως στην Ελλάδα. Γενικά το κλίμα είναι πολύ κατάλληλο για κάμπριο, και οι τιμές τους σε μεταχειρισμένα πολύ καλές, συγκρινόμενες με Ελλάδα.
Όμως πάνινη; Ακόμα κι αν δεν υπολογίσουμε τον αλήτη που μπορεί να την σουγιαδιάζει κάθε φορά που την επισκευάζεις, άνετα μπορεί να σου τρυπήσει, όταν πλέον έχει κρύο αμφιβάλλω αν είναι εξίσου καλή η μόνωση, και οι περισσότερες είναι σκουρόχρωμες, και το καλοκαίρι ηλίαση...
Κάτι σε CC για μένα είναι η χρυσή επιλογή αν θέλεις πλήρως ανοιχτό αυτοκίνητο με 'συμπεριφορά' κλειστού, ή αν θέλεις πλήρως κλειστό αυτοκίνητο με 'συμπεριφορά' ανοιχτού τότε Στίλο με Σκάι Γουίντοου.
-
σπανια θα μου αρεσει ενα καμπριο και ο λογος ειναι οτι δεν μου αρεσει καθολου οταν ειναι κλειστο...τελευταια αρχισα να ξεχωριζω λιγο το miata λογω nfs underground
-
Λατρεύω το design του νέου Α4 cabrio.
Eίναι αυτό που λέμε...go for a ride -
Ίσως να έπαιρνα ένα κάμπριο,αλλά δεν είναι προτεραιότητα.
Τα ακόλουθα είναι καλά:
*Peugeot 206 CC => http://www.in.gr/auto/autolcar.asp?comp ... model=1774
*Peugeot 307 CC => http://www.in.gr/auto/autolcar.asp?comp ... model=2333
*Renault Megane => http://www.tiscali.co.za/tiscali/motori ... ent=102969
*Opel Astra Cabrio => http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=2489
*Audi A4 cabrio => http://www.mileone.com/corp/cars/new/au ... cabrio.htm
*BMW M3 cabrio => http://www.spanosbmw.gr/models/3_convertible/
*Seat Leon cabrio => http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=4118
*Παλιό Fiat Punto cabrio => http://www.car-pictures-photos-pics.com ... (1993-1998)%20pictures%20photos%20pics.htm
Όποιος έχει λεφτά,ας δει και τα υπόλοιπα:
http://www.antonnews.com/drivetime/2003 ... ibles.html
http://www.mileone.com/corp/cars/new/ty ... rtible.htm -
Τα κάμπριο δεν συμπαθώ ιδιαίτερα λόγω των Νεοέλληνων οδηγών τους:evil:
Αλλά πολύ θα ήθελα να κάνω μια βόλτα στον Άγιο Μερκούριο με ένα S2000 με ανοιχτή την κουκούλα σήμερα με τον καιρό που έχει -
Αλλο cabrio,αλλο roadster βεβαιως...
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Ίσως να έπαιρνα ένα κάμπριο,αλλά δεν είναι προτεραιότητα.
Τα ακόλουθα είναι καλά:
*Peugeot 206 CC => http://www.in.gr/auto/autolcar.asp?comp ... model=1774
*Peugeot 307 CC => http://www.in.gr/auto/autolcar.asp?comp ... model=2333
*Renault Megane => http://www.tiscali.co.za/tiscali/motori ... ent=102969
*Opel Astra Cabrio => http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=2489
*Audi A4 cabrio => http://www.mileone.com/corp/cars/new/au ... cabrio.htm
*BMW M3 cabrio => http://www.spanosbmw.gr/models/3_convertible/
*Seat Leon cabrio => http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=4118
*Παλιό Fiat Punto cabrio => http://www.car-pictures-photos-pics.com ... (1993-1998)%20pictures%20photos%20pics.htm
Όποιος έχει λεφτά,ας δει και τα υπόλοιπα:
http://www.antonnews.com/drivetime/2003 ... ibles.html
http://www.mileone.com/corp/cars/new/ty ... rtible.htmΜια φορά ν'απαντήσεις χωρίς να βάλεις link!
Όχι μην βάλεις link την απάντησή σου που δεν έχει link!
-
Ταυτίζω τα cebrio με τα roadster (πιθανόν κακώς) ,οπότε έχουμε τα παρακάτω:
Για μένα τα cabrio πρέπει να είναι η αποθέωση της απλότητας.Γι' αυτό εξάλλου τους λείπει η οροφή,όχι για φιγούρα.
Οπότε δεν θεωρώ 'σωστά' cabrio όσα έχουν πάνω από 2 θέσεις,τρελές πολυτέλειες κλπ,κλπ.
Το 'σωστό' κατ' εμέ cabrio πρέπει να είναι ελαφρύ,διθέσιο,σχετικά σπαρτιάτικο (όχι και elise που δεν είχε καν ραδιόφωνο) και απαραιτήτως fun to drive με έμφαση στη διασκεδαστική συμπεριφορά και όχι τόσο στις επιδόσεις.Άρα αποκλείονται κάτι τέρατα τύπου Α4,mercedes,volvo,bmw τα οποία δεν είναι cabrio σε φιλοσοφία,αλλά μόνο επειδή τους λείπει η οροφή.Αλήθεια,γνωρίζει κανείς πότε και πως δημιουργήθηκαν οι δύο όροι (roadster-cabrio)
-
Μάλλον είμαι από τους λίγους που δεν τα συμπαθώ. Δεν βοηθάει και ο καιρός στο νησί ίσως. Δεν είναι ότι καλύτερο να το οδηγείς με 40 βαθμούς και ντάλα ήλιο σίγουρα. Κάτο από ιδανικές συνθήκες και αν είχα τη δυνατότητα να είναι το τρίτο αμάξι ίσως δεν ξέρω. Πάντως η πλειοψηφία το παίρνει για μόστρα. Αν θέλω να έχω επαφή με τη φύση να ακούω και να μυρίζω υπάρχουν και οι δυο τροχοί. Άσε που μπορεί να ψάχνεσαι στα καλά καθούμενα από τα απορρίμματα των άλλων αυτοκινήτων (στην Ελλάδα ζούμε) που μπορεί να είναι από αποτσίγαρο έως .....άσε να μην το πω.
Οι εμπειρίες που είχα μέχρι τώρα δεν ήταν καθόλου καλές . Άσε που λόγο ύψους το κεφάλι προσέγγιζε επικίνδυνα το πάνω μέρος του παρμπρίζ. -
Διακρινω απο την πλειοψηφεια μια εμπαθεια προς τα ανοικτα αυτοκινητα, γιατι ρε παιδια? ζουμε σε μια χωρα οπου οι θερμοκρασια 9 και πλεον μηνες επιτρεπει αν οχι επιβαλει την χρηση ανοικτων αυτοκινητων(οχι βεβαιως καταμεσημερο)Δηλαδη τι να πουν και οι βορειοευρωπαιοι?
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ οταν με το καλο ανεβεις θα αλλαξεις γνωμη με μια βολτα στην αδεια παραλιακη αργα το βραδυ! -
Τα κάμπριο για την Ελλάδα είναι όπως και οι μηχανές για άνοιξη και φθινοπωρο και μερικες καλοκαιρινές νύχτες.
Είναι άλλη αίσθηση που έχεις όταν οδηγείς ενα κάμπριο και άλλη αυτη που εχεις όταν οδηγείς ενα απλο με sunroof.
Θα το αγόραζα με πανινη οροφη την προυπόθεση- Οτι είχα γκαραζ
- Οτι είχα άλλο 'πρώτο' αυτοκινητο
-
Θα αγόραζα κάμπριο, με πάνινη οροφή, ως δεύτερο αυτοκίνητο.
Ο λόγος θα ήταν να χαίρομαι τις όμορφες μέρες, οδηγώντας το αργά.
''go for a ride'' ,δηλαδή, και όχι γκάζια.
Προφανώς ένα τέτοιο κάμπριο θα μπορούσε να ήταν οποιοδήποτε κάμπριο είχε και πραγματικές ανέσεις. -
Ωραία φάση πρέπει να είναι το κάμπριο. Δεν θα αγόραζα γιατί δεν θα την άνοιγα πολύ συχνά. 9 μήνες ηλιοφάνεια, αλλά πολύ ντάλα και ως επί το πλείστον υψηλές θερμοκρασίες. Επίσης, είμαι τόσο γκαντέμης που θα κρύωνα (ψύξεις-συνάχι) πολύ συχνά. Δεν είμαι και της μόστρας, οπότε...
μια Porsche για μένα παρακαλώ!!! -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Θα αγόραζα κάμπριο, με πάνινη οροφή, ως δεύτερο αυτοκίνητο.
Ο λόγος θα ήταν να χαίρομαι τις όμορφες μέρες, οδηγώντας το αργά.
''go for a ride'' ,δηλαδή, και όχι γκάζια.
Προφανώς ένα τέτοιο κάμπριο θα μπορούσε να ήταν οποιοδήποτε κάμπριο είχε και πραγματικές ανέσεις.Η μια Harley (την ίδια φιλοσοφία έχει)
-
Είμαι φανατικός υποστηριχτής των ανοιχτών αυτοκινήτων ειδικά από τότε που έτυχε να διαθέτει η οικογένεια τέτοιο.
Δεν τα διαχωρίζω σε διθέσια και τετραθέσια, αργά και γρήγορα κλπ όσον αφορά την ανοιχτή απόλαυση. Μάλλον σε πάνινα (εύκολα, γρήγορα και αεράτα και σε CC που σε πλακώνει το παρμπρίζ).
Όλα σαν ανοιχτά έχουν την ανοιχτή αίσθηση που δεν μπορείς να έχεις με κανένα κλειστό και με καμία ηλιοροφή. Καλύτερο κι από μοτοσυκλέτα για μένα αφού ακούς, μυρίζεις αλλά δε χρειάζεσαι κράνος!
Εννοείται ότι οφείλεις να το έχεις ανοιχτό όσο μπορείς περισσότερο. Αλλιώς δεν αξίζουν τα παραπάνω λεφτά τους, την μειωμένη στρεπτική ακαμψία και τη μέτρια πρακτικότητα. Οι περισσότεροι που πήραν ανοιχτά στην Ελλάδα όμως σπάνια τα ανοίγουν (η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη με τα CC που όλο κλειστά τα βλέπω).
Επίσης είναι εκπληκτική εμπειρία να το έχεις ανοιχτό το χειμώνα. Με ανεβασμένα παράθυρα, καλοριφέρ και αν έχεις και θερμαινόμενα καθίσματα, με σκούφο, γάντια, μπουφάν και κασκόλ! Κι ας έχει χιόνια απέξω. Ο χειμωνιάτικος ήλιος να σου μαυρίζει το πρόσωπο (ακόμα και με πολύ κρύο ο ήλιος καίει και το χειμώνα και είναι πολύ ευχάριστος), να αναπνέεις τον καθαρό κρύο αέρα.....θαύμα. Κι άσε τον κόσμο να σε λέει ψωνάρα.... Στην Αγγλία ακόμα και χειμώνα μόλις βγάλει ήλιο βγάζουν τα ανοιχτά τους για να πάνε στη δουλειά τους!
Το καλοκαίρι στην Ελλάδα αξίζει περισσότερο τα βράδια, τη μέρα καίγεσαι εύκολα σε χέρια, πόδια, κεφάλι. Στην Ελλάδα λόγω ηλιοφάνειας σπάνια χρειάζεται να το κλείνεις (αν δεν το παρκάρεις μόνο του έξω). Κάποτε όταν είχα γκαράζ το είχα μονίμως ανοιχτό αλλά ήταν δεύτερο αυτοκίνητο για βόλτες.
Στην κίνηση μπορείς να φάς φτύσιμο ή αποτσίγαρο από φορηγατζή και κουτσουλιά από τα περιστέρια που αράζουν στα καλώδια των τρόλλευ! Έχεις όμως πολύ καλύτερη ορατότητα και καλύτερη αίσθηση λόγω ακοής του τί υπάρχει γύρω σου. Επίσης τα αδέσποτα σε κάνουν να ανησυχείς λιγάκι....
Βέβαια επειδή καλός μου φίλος δεν τα βλέπει έτσι, δέχομαι ότι υπάρχουν και άνθρωποι που δεν τους αρέσουν και αισθάνονται, ανασφάλεια ή σαν σε βιτρίνα, που παθαίνουν ψύξη και συναχώνονται κλπ. -
Την βρίσκω για νυχτερινές βόλτες με ανοιχτά αυτοκίνητα,αντίθετα πιστεύω ότι οι βόλτες κατά την διαρκεια καλοκαιρινής ημέρας στην Ελλάδα μπορούν να είναι μαρτυρικές,με καυτό αέρα στο πρόσωπο και ηλιάση on the way.
Επίσης οι διάφορες κουκούλες ουδόλως λαμβάνουν υπόψην τους ότι ο οδηγός μπορεί να θέλει να την κλείσει,και όταν το κάνει δεν θα βλέπει την τύφλα του πίσω.
Ασε πια τους βανδαλους που θεωρούν ότι επειδή δεν έχεις γκαράζ πρέπει να σου ρημάζουν το αυτοκίνητο.
Και τελειώνοντας,να πω ότι δεν υπάρχει καλύτερη οδηγική αίσθηση από το να οδηγείς ένα κάμπριο αυτοκίνητο στους ελληνικούς επαρχιακούς δρόμους πραγματικά αξίζει.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ CABRIO