-
Ολα σχεδον τα αυτοκινητα παρεχουν εγγυηση που ποικιλει απο εταιρια σε εταιρια. Ποσο ευχαριστημενοι εισαστε με την εξυπηρετηση που σας παρεχουν? Γινονται ολες οι αλλαγες και οι επιδιορθωσεις που πρεπει να γινουν? Μηπως σας λενε ναι μεν αλλα πρεπει να πληρωσετε μια μικρη συμμετοχη? Επισης, ποια ειναι τα μερη του αυτοκινητου σας που απρεπε να αλλαχθουν εντος αυτης της περιοδου?
Εχουμε και λεμε λοιπον, εγω εχω αλλαξει
-αξονα τιμονιου επειδη ετριζε υπερβολικα στα 63000χλμ
-ψηφιακη οθονη ραδιο CD (τσακωθηκα με ενα που μου εκοψε την προτεραιοτητα και απο τα νευρα μου πεταξα το τηλεφωνο πανω στην οθονη με αποτελεσμα να σπασει. Οταν πηγα να την αντικαταστησω, τους ειπα τι ειχε γινει, και επειδη το αυτοκινητο ηταν μονο μερικων μηνων μου την αντικαταστησαν δωρεαν με τη συμβουλη να κραταω τα νευρα μου πιο πολυ στο μελλον!!!!!
-μπαταρια στα 55000.Ειναι λιγα βεβαια, αλλα πρεπει να πω οτι δεν μου ειπε κανεις μα και μου. Ολες οι επισκευες εγιναν χωρις την παραμικρη αντιδραση, και ομολογω, με πολυ φιλικο και ευγενικο τροπο.
-
Ολα σχεδον τα αυτοκινητα παρεχουν εγγυηση που ποικιλει απο εταιρια σε εταιρια. Ποσο ευχαριστημενοι εισαστε με την εξυπηρετηση που σας παρεχουν? Γινονται ολες οι αλλαγες και οι επιδιορθωσεις που πρεπει να γινουν? Μηπως σας λενε ναι μεν αλλα πρεπει να πληρωσετε μια μικρη συμμετοχη? Επισης, ποια ειναι τα μερη του αυτοκινητου σας που απρεπε να αλλαχθουν εντος αυτης της περιοδου?
Εχουμε και λεμε λοιπον, εγω εχω αλλαξει
-αξονα τιμονιου επειδη ετριζε υπερβολικα στα 63000χλμ
-ψηφιακη οθονη ραδιο CD (τσακωθηκα με ενα που μου εκοψε την προτεραιοτητα και απο τα νευρα μου πεταξα το τηλεφωνο πανω στην οθονη με αποτελεσμα να σπασει. Οταν πηγα να την αντικαταστησω, τους ειπα τι ειχε γινει, και επειδη το αυτοκινητο ηταν μονο μερικων μηνων μου την αντικαταστησαν δωρεαν με τη συμβουλη να κραταω τα νευρα μου πιο πολυ στο μελλον!!!!!
-μπαταρια στα 55000.Ειναι λιγα βεβαια, αλλα πρεπει να πω οτι δεν μου ειπε κανεις μα και μου. Ολες οι επισκευες εγιναν χωρις την παραμικρη αντιδραση, και ομολογω, με πολυ φιλικο και ευγενικο τροπο.
-
Ολα σχεδον τα αυτοκινητα παρεχουν εγγυηση που ποικιλει απο εταιρια σε εταιρια. Ποσο ευχαριστημενοι εισαστε με την εξυπηρετηση που σας παρεχουν? Γινονται ολες οι αλλαγες και οι επιδιορθωσεις που πρεπει να γινουν? Μηπως σας λενε ναι μεν αλλα πρεπει να πληρωσετε μια μικρη συμμετοχη? Επισης, ποια ειναι τα μερη του αυτοκινητου σας που απρεπε να αλλαχθουν εντος αυτης της περιοδου?
Εχουμε και λεμε λοιπον, εγω εχω αλλαξει
-αξονα τιμονιου επειδη ετριζε υπερβολικα στα 63000χλμ
-ψηφιακη οθονη ραδιο CD (τσακωθηκα με ενα που μου εκοψε την προτεραιοτητα και απο τα νευρα μου πεταξα το τηλεφωνο πανω στην οθονη με αποτελεσμα να σπασει. Οταν πηγα να την αντικαταστησω, τους ειπα τι ειχε γινει, και επειδη το αυτοκινητο ηταν μονο μερικων μηνων μου την αντικαταστησαν δωρεαν με τη συμβουλη να κραταω τα νευρα μου πιο πολυ στο μελλον!!!!!
-μπαταρια στα 55000.Ειναι λιγα βεβαια, αλλα πρεπει να πω οτι δεν μου ειπε κανεις μα και μου. Ολες οι επισκευες εγιναν χωρις την παραμικρη αντιδραση, και ομολογω, με πολυ φιλικο και ευγενικο τροπο.
-
Εγώ δεν πιστεύω πως ειναι θέμα εγγύησης του αυτοκινήτου, αλλά του συγκεκριμένου αντιπροσώπου... Και το λέω γιατί γραπτούς όρους και αναλυτικές καλύψεις και εξαιρέσεις της εγγύησης δεν είδα ούτε πριν ούτε μετά την αγορά, σε κανένα από τα πολλά αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια της οικογένειας...
Προσωπικά στο Ίμπιζά μου όσο θυμάμαι αλλάξαμε 3 φορές δίσκο - πλατώ. Την πρώτη κροτάλιζε τραγικά, και χάρηκα πολύ που το αλλάξαμε, γιατί είχα φάει το δίσκο σε μια στενή κάθετη ανηφόρα που αναγκαζόμουν πολλές φορές να ανέβω με όπισθεν (ήταν διπλής κατεύθυνσης, και η προτεραιότητα στη Γερμανία τηρείται...). Τη δεύτερη φορά ψιλοακουγόταν πάλι (πολύ σύντομα) και μου είπαν πως είναι κατασκευαστικό ελάττωμα (από σχεδίαση) του αυτοκινήτου, και για καλό και για κακό να το έφερνα 1-2 μέρες πριν λήξει η εγγύηση, να το αλλάξουμε και όσο κρατήσει, όπως και έγινε. Τώρα (2,5 χρόνια αφότου έληξε) κροταλίζει πάλι, όχι πολύ όμως (πάντως σαφώς ακούγεται χωρίς προσπάθεια).
Η ένσταση είναι γιατί δεν έκανε ανάκληση το εργοστάσιο, αφού είναι λάθος το σύστημά του.
Επίσης άλλαξα 3 φορές τον αισθητήρα θερμοκρασίας και 2 φορές το καντράν της θερμοκρασίας (στα μεγαλύτερα μοντέλα με την κεντρική οθόνη στην κονσόλα εκεί έχει ένδειξη χειρόφρενου). Αυτό γιατί η θερμοκρασία κατεβαίνει κανονικά, αλλά δεν ανεβαίνει!! Έτσι το καλοκαίρι βγαίνοντας από το υπόγειο γράφει 20-22 βαθμούς μέσα σε καύσωνα!! Ή έμπαινα στο τούνελ του St. Gotthard (εκεί το ανακάλυψα...) που στη μέση έχει μια 30αριά βαθμούς, τα τζάμια ήταν ΖΕΣΤΑ, και ακόμα έλεγε -5 βαθμούς... Συνεπώς το θερμόμετρο είναι μνήμη ελάχιστης θερμοκρασίας, και κάνει reset μόνο όταν σβήνει η μηχανή. Τελικά μου βρήκαν και άλλα αυτοκίνητα από το ίδιο μοντέλο που κάνουν το ίδιο πράγμα και το δοκίμασα και το διαπίστωσα, οπότε καταληξαμε με το μηχανικό πως δεν φταίνε οι οθόνες και οι αισθητήρες, αλλά ο ηλεκτρολογικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου.
Που σημαίνει πως ΚΑΙ για αυτό έπρεπε να γίνει ανάκληση, που δεν έγινε, παρόλο που το επισήμανα στην κεντρική αντιπροσωπεία, όταν ΕΚΕΙΝΟΙ μου έστειλαν (για πρώτη και τελευταία φορά) ερωτηματολόγιο και ζητούσαν να τους πω τις παρατηρήσεις μου...
Οπότε όχι, δεν είμαι ικανοποιημένος από την 'εγγύηση' του αυτοκινήτου μου καθόλου, παρότι ο ντήλερ μου είναι πολύ καλός και εξυπηρετικός, και αν συνυπολογίσω και άλλα που έχω ζήσει στο αυτοκίνητο και με αυτό, σαφώς δεν πρόκειται να ξανααγοράσω αυτοκίνητο από αυτήν την μάρκα (κατ' επέκτασιν γκρουπ).
-
Απόλυτα ευχαριστημένος από άποψη εγγύησης.
Βέβαια δεν χρειάστηκαν και πολλά πράγματα αλλαγή.
Μια μπαταρία στο τρίμηνο και έλεγχος για ενα μεταλλικό θόρυβο ο οποίος εξαφανίστηκε μόνος του μετά 3 μέρες από τον έλεγχο στον οποίο δεν βρέθηκε τίποτα. Κατα τα άλλα πέρσι έγινε επαναπρογραμματισμός κάποιου αισθητήρα που κρατά το ρελαντί δωρεάν εκτός εγγυήσεως.
Οπότε ναι είμαι ευχαριστημένος αν και θα ήθελα η εγγύηση να πάει στα 3 χρόνια από τα 2 που είναι τώρα.
To αυτοκίνητο είναι Citroen Xsara 1.6 ΜkI -
Ρε παίδες πείτε και τι μάρκα αυτοκίνητο έχετε!!!
-
Από το συνεργείο απόλυτα ικανοποιημένος.
Αλλάχθηκε η κλειδαριά της πόρτας του οδηγού και το RCD της Clarion γιατί άλλαζε τις μνήμες καμιά φορά...Χωρίς ερωτήσεις ή γκουχ μουχ...
Αλλά θεωρώ τα 2 χρόνια πολύ λίγο την στιγμή που άλλες εταιρείες (ή έστω αντιπροσωπείες) δίνουν 3, 5, 6, 7 χρόνια...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ρε παίδες πείτε και τι μάρκα αυτοκίνητο έχετε!!!Από αυτούς που έγραψαν πριν τη δημοσίευσή σου:
Εγώ το έγραψα πως έχω Ίμπιζα (ίσως δεν διευκρίνισα πως είναι 1000άρι), ο mirage είπε πως έχει Ξαρά 1600 ΜΚ1, ενώ ο Megane98hp όντως δεν είπε τι αυτοκίνητο έχει... Τι αυτοκίνητο λες να έχει;; Προβληματίζομαι... Λές να είναι Μεγκάν;; Αν δε είναι και 98 ίππων θα τρελλαθώ!!
-
Μάλλον πρεπει να κοψω τα ουίσκια!!!
Ζητω ταπεινα συγνωμη!! -
Είμαι πολύ ευχαριστημένος, κυρίως από την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας. Το πηγαίνω στα κεντρικά, στην Ιερά Οδό (για όσους δεν ξέρουν έχω ένα Xsara VTS MkII).
Τους είπα πρόσφατα για έναν περίεργο ήχο που κάνει (όσοι ήταν στο τελευταίο track day ίσως να το άκουσαν) και μου είπαν πως γενικά ό,τι πρόβλημα βρω να το σημειώσω, και αν το επόμενο service είναι για μετά τη λήξη της εγγύησης, να τους πάω το αυτοκίνητο πριν λήξει η εγγύηση για ένα γενικό 'φρεσκάρισμα' , άνευ χρεώσεως βεβαίως βεβαίως. Τους ρωτάω, κι αν το παρουσιάσει πάλι εκτός εγγύησης βρε παιδιά? 'Ε, μη σε νοιάζει, δεν θα το πληρώσεις ούτε τότε!'
-
Πιστεύετε πως είναι ρεαλιστικές οι εγγυήσεις που παρέχουν οι εταιρείες;
Έχει γίνει της μόδας να τις αυξάνουν.
Βέβαια,δεν τους συμφέρει να έχουν τα οχήματα πολλά προβλήματα μέσα στα χρονικά πλαίσια της εγγύησης,οπότε..θα πρέπει να ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα.. -
Να ανοιξω ενα μάλλον μεγάλο θέμα?
-Υπάρχει καμία εταιρεία που να δίνει αντικατάσταση του οχήματος αν υπάρξει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα??
-Αν συμβεί ενα μεγάλο ατύχημα στο ΥΠΟ εγγύηση αυτοκίνητο και μετά το αυτοκίνητο επιδιορθωθεί, συνεχίζει να υπάρχει η εγγύηση?
-
Στην πρώτη ερώτηση η απάντηση είναι ναι η Toyota αν είσαι μέσα στην εγγύηση και αν η επισκευή κρατά πάνω απο 1 εργάσιμη. Και οι άλλες δίνουν αλλά δεν είναι σίγουρο οτι θα υπάρχει και αν υπάρχει δεν είναι σίγουρο οτι θα στο δώσουν. Παίζει ρόλο η σχέση σου με τον αντιπρόσωπο( παλιός πελάτης, γνωστός κτλ )
Για την δεύτερη η εγγύηση ισχύει εφόσον το αυτοκίνητο επισκευαστεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο-φανοποιείο-βαφείο. Υπόψιν οτι όλα τα ανταλλακτικά καλύπτονται από τουλάχιστον μονοετή εγγύηση και αν λέω αν ξαναχαλάσει το ίδιο πράγμα μέσα σε αυτήν είναι υποχρεωμένοι να στο αλλάξουν χωρίς καμία επιβάρυνση. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
-Υπάρχει καμία εταιρεία που να δίνει αντικατάσταση του οχήματος αν υπάρξει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα??Μιλας για καινουριο αυτοκινητο η ενα για οσο ειναι στο σερβις το δικο σου?
-
Δεν το ξεκαθαρισα εγω καλα. Εννοώ αντικατάσταση του οχήματος σου με καινουργιο και οχι με καποιο της εταιρειας μεχρι να γινουν οι επισκευες...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
-Αν συμβεί ενα μεγάλο ατύχημα στο ΥΠΟ εγγύηση αυτοκίνητο και μετά το αυτοκίνητο επιδιορθωθεί, συνεχίζει να υπάρχει η εγγύηση?Βεβαίως, από τη στιγμή που τα ανταλλακτικά είναι εργοστασιακά και έχει επισκευαστεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
-Αν συμβεί ενα μεγάλο ατύχημα στο ΥΠΟ εγγύηση αυτοκίνητο και μετά το αυτοκίνητο επιδιορθωθεί, συνεχίζει να υπάρχει η εγγύηση?
Βεβαίως, από τη στιγμή που τα ανταλλακτικά είναι εργοστασιακά και έχει επισκευαστεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Στη Ρενο καθε επεμβαση οποιασδηποτε φυσεως εχει εγγυηση ενος (1) ετους ειτε εντος, ειτε εκτος εγγυησης.
Εισαστε ευχαριστημενοι με την εγγυηση του αυτοκινητου σας?