-
Ας πουμε οτι ειστε μεχρι 25 ετων και βγαζατε ενα εισοδημα
της ταξεως των 750 euro ειχατε μαζεψει 17000 euro και εισασταν
αναμεσα Σ'ΑΥΤΑ τα αμαξια! Ποιο απο αυτα θα επιλεγατε και
αν θελετε πειτε και γιατι !!! -
Ας πουμε οτι ειστε μεχρι 25 ετων και βγαζατε ενα εισοδημα
της ταξεως των 750 euro ειχατε μαζεψει 17000 euro και εισασταν
αναμεσα Σ'ΑΥΤΑ τα αμαξια! Ποιο απο αυτα θα επιλεγατε και
αν θελετε πειτε και γιατι !!! -
Ας πουμε οτι ειστε μεχρι 25 ετων και βγαζατε ενα εισοδημα
της ταξεως των 750 euro ειχατε μαζεψει 17000 euro και εισασταν
αναμεσα Σ'ΑΥΤΑ τα αμαξια! Ποιο απο αυτα θα επιλεγατε και
αν θελετε πειτε και γιατι !!! -
Τι σχέση έχει το calibra και το astra με τα υπόλοιπα?
-
Τωρα περιμενεις να σου απαντησω?
-
για το astra ξεχνατο
χαμενα λεφτα επειδη ειναι cabrioαν το calibra ειναι τετρακου παρτο με κλειστα τα ματια
προκειται για σπανιοτατο ατουαν παλι δεν ειναι δεν αξιζει να φορτωθεις το μεγεθος και το βαρος αδικα...
οποτε ενα ραλλακι ειναι οτι πρεπει -
dart (και τους δύο Αντώνη σας λένε ) το γατόνι έχει ένα δίκιο εδώ, και δε νομίζω ότι ειρωνεύτηκε...
Μας ζητάς να επιλέξουμε ανάμεσα σε ένα GT-κουπέ (Calibra), ένα Cabrio-cruiser (Astra) και 3 μικρές 'βόμβες'. Τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο αν σκεφτείς ότι το Calibra θα είναι μεταχειρισμένο, ίσως και το Astra (αν κρίνω από την τιμή). Όπως λένε και οι μαθηματικοί λοιπόν: 'δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα'.
Προφανώς η απάντηση εξαρτάται από το 'τι είδους αυτοκίνητο θέλεις'. Θα σου απαντήσω πάντως. Δεν θα έπαιρνα το Calibra λόγω μεγέθους (για πρακτικούς λόγους δηλαδή) και επειδή θεωρώ ότι δεν 'ταιριάζει' σε έναν 25χρονο. Θα έπαιρνα Cabrio μόνο ως δεύτερο αυτοκίνητο (πάλι για πρακτικούς λόγους), οπότε η επιλογή μου θα ήταν κάποιο από τις 'μικρές βόμβες', καινούργιο. Τώρα το ποιο σηκώνει πολύ μεγάλη κουβέντα. Μάλλον το Ραλί, αλλά θα κοίταγα και τι άλλο ετοιμάζεται να παρουσιαστεί.
-
το calibra το εχεις βρει εδω ή σκοπευεις να το φερεις απ'εξω?
Παιξε μονο με τα opel, κοιτα και astra coupe. -
Εγώ πάλι θα έπαιρνα το Calibra (Turbo, 4x4, 204 PS, για να εξηγούμαστε!)γιατί:
- Μαρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά
- Πιστεύω οτι ήτανε ορόσημο για την Όπελ
- Έχει πολύ καλο κράτημα και επιδόσεις
- Μαρέσουνε τα Κουπέ γενικά
Τώρα αν μιλάς για το απλό Calibra, τότε όχι θα έπαιρνα μάλλον το 106, σταθερή αξία.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
dart (και τους δύο Αντώνη σας λένε ) το γατόνι έχει ένα δίκιο εδώ, και δε νομίζω ότι ειρωνεύτηκε...Μας ζητάς να επιλέξουμε ανάμεσα σε ένα GT-κουπέ (Calibra), ένα Cabrio-cruiser (Astra) και 3 μικρές 'βόμβες'. Τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο αν σκεφτείς ότι το Calibra θα είναι μεταχειρισμένο, ίσως και το Astra (αν κρίνω από την τιμή). Όπως λένε και οι μαθηματικοί λοιπόν: 'δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα'.
Προφανώς η απάντηση εξαρτάται από το 'τι είδους αυτοκίνητο θέλεις'. Θα σου απαντήσω πάντως. Δεν θα έπαιρνα το Calibra λόγω μεγέθους (για πρακτικούς λόγους δηλαδή) και επειδή θεωρώ ότι δεν 'ταιριάζει' σε έναν 25χρονο. Θα έπαιρνα Cabrio μόνο ως δεύτερο αυτοκίνητο (πάλι για πρακτικούς λόγους), οπότε η επιλογή μου θα ήταν κάποιο από τις 'μικρές βόμβες', καινούργιο. Τώρα το ποιο σηκώνει πολύ μεγάλη κουβέντα. Μάλλον το Ραλί, αλλά θα κοίταγα και τι άλλο ετοιμάζεται να παρουσιαστεί.
Ναι ακριβως αυτο κανω βαζω να συγκρινουμε τρεις ανομοιες κατηγοριες αυτοκινητων (τρια διαφορετικα οχηματα) με διαφορα δεδομενα που μπορει να εχει ο αγοραστης του! Δηλαδη τι θελω να πω ! (το TOPIC ειναι οντως περιπλοκο)!!
Καποιος παιρνει 750 euro και εχει στη μπαντα διαθεσιμα για αμαξι 17000 !!
Ξεκιναμε !!
Θελει το calibra(τετρακινητο ας πουμε) ομως του γενιουνται τα εξης ερωτηματα:
Θα μπορω να το συντηρω με 750 euro που παιρνω το μηνα?
Να παρω μεταχειρισμενο?
Μπορω να βρω Calibra me αυτα τα λεφτα?Παμε τωρα στα βομβιδια:
Θα χω σιγουρα καινουριο αμαξι!
Εχει γεμισει ομως ο κοσμος δηλαδη ποια η διαφορα?
Με ικανοποιει το εσωτερικο τους?
Το αγοραζω ανετα και μου μενουν και λεφτα στη μπαντα!Για το Astra cabrio 1.6:
Θαχω καινουριο αμαξι και Cabrio οποτε κανω και το κομματι μου!
Δεν μου κανει ομως απο την αλλη γιατι δεν ειναι για μενα,σερνετε!
Το astra κανει 22000 euro οποτε θα πρεπει να βαλω και δοσεις!Αυτα !!!
Υ.Γ. Δεν ειρωνευτηκα τον Αντωνη δεν ειχα τετοια προφαση!!!
Απλα μη βλεπετε ενα topic κακοπροαιρετα μπορει να βγει κατι καλο απο αυτο! -
Υπάρχει και ο παράγων 'συντήρηση' σε συνδυασμό με τα 750ευρώ/μήνα, που δεν πρέπει να παραληφθεί.
Πάντως με το συγκεκριμένο εισόδημα, θεωρώ υπερβολικό το ποσόν των 17.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο. Υπάρχουν θαυμάσιες προτάσεις έως τις 14.000 (1 μύριο είναι αυτό) και γενικά θα πρότεινα... αυτοσυγκράτηση -
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Ας πουμε οτι ειστε μεχρι 25 ετων και βγαζατε ενα εισοδημα
της ταξεως των 750 euro ειχατε μαζεψει 17000 euro και εισασταν
αναμεσα Σ'ΑΥΤΑ τα αμαξια! Ποιο απο αυτα θα επιλεγατε και
αν θελετε πειτε και γιατι !!!Αν τα 750 Euro είναι ημερήσιο εισόδημα τότε πάρε το Calibra, αν είναι μηνιαίο εισόδημα μάλλον ξέχνα το εκτός και αν θέλεις να ζεις για το αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα θέλεις ένα μισθό για ασφάλεια, ένα μισθό για λάστιχα, ένα μισθό για service χωρίς βλάβες και απο κει και πέρα υπολόγισε τις βενζίνες ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις. Θεωρώ με αυτά τα λεφτά θα πρεπει να κινηθείς σε 1,400 άντε βια 1,600.
-
Φίλε μου dartman, σε νιώθω. Κι εγώ πριν πάρω αυτό που πήρα δεν μπορείς να φανταστείς πόσα αμάξια σκέφτηκα. Από το 106 Gti, Megane 1,4 (το καινούριο το διαστημικό...), ένα ΜΧ-5 μεταχειρισμένο, μια 318i 10ετίας, σκαραβαίο (το original αερόψυκτο) , ακόμα και 2CV ... Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...
Πάντως καλό θα είναι σε κάθε περίπτωση να σκεφτείς και την συντήρηση. Ένα από τα Γαλλάκια δεν θα σου κοστίζει και πολλά (όπως και το Astra cabrio) ούτε σε βενζίνες, ούτε σε σέρβις (πρόσεχε μόνο μην σε πιάσει ο ενθουσιασμός σε καμιά στροφή ), ενώ το Calibra, αν και υπέροχο, μάλλον θα είναι δυσβάσταχτο...Τώρα αν δεν έχεις πρόβλήμα να κάνεις και λίγο οικονομία από αλλου... ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ
Προσωπικά θα σου πρότεινα το 106, λόγω πεποιθήσεων...
Ή και κάτι άλλο...
Με 20χιλιάρικα παίρνεις το Smart roadster/coupe (η τιμή είναι πάνω κάτω η ίδια) και έχεις ένα αυτοκίνητο: Ανοιχτό (πράγμα πολύ καλό), διθέσιο (ακόμα καλύτερο, δεν κάνεις τον ταξιτζή της παρέας... ), ελαφρύ και με καταπληκτικό στήσιμο...Που επιπλέον δεν κοστίζει πολλά στην συντήρηση (κατανάλωση αστεία, όπως και ασφάλεια με 700κυβικά) και είναι πισωκίνητο.
Εντάξει έχει λίγο σπαστικό κιβώτιο και αν κάνεις κάποια στιγμή οικογένεια θα χρειαστείς και δεύτερο (ή καινούριο...), αλλά κανείς δεν είναι τέλειος.
Α, και (υποθέτω ότι θα) αρέσει και στις γυναίκες... -
Όντως φίλε μου τα αυτοκίνητα που έχεις βάλει στη λίστα των επιλογών σου ειναι διαφορετικά και σε τιμή και σε χαρακτηριστικά.
Στη θέση σου θα κοιταζα για κάποιο καινούργιο ή ελαφρα μεταχειρισμένο της μεσαίας κατηγορίας. Σίγουρα ένα απο τα (VTS, Rallye, HGT....) είναι μια μικρή βόμβα αλλά εφόσον βλεπω οτι βάζεις στο παιχνίδι και αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το Calibra 4x4 και το Astra Cabrio με βάζεις σε υποψίες οτι δεν σε ενδιαφέρει μόνο το 'γκάζι' αλλα και η άνεση, η μούρη και γενικότερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν θα σου πρότεινα να κατευθυνθείς προς κάτι καινουργιο στα 1.400-1.600 κ.εκ της μεσαίας κατηγορίας που θα μπορέσει να σου δώσει και κάποια γκάζια αλλα και το 'πουλ μουρ' και την 'χλυδή' που σε ενδιαφέρει.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα, προέρχομαι απο ένα Punto mk1 και πριν 4 μήνες το άλλαξα για το Megane Coupe' 1.6 16v για μερικούς απο τους λόγους που σε ανησυχούν και σενα. -
Με 750 ευρώ το μήνα (αν κάποιος μένει με τους γονείς του) γιατι μόνος του ή άν έχει οικογένεια δεν το συζητάμε, όχι να το συντηρήσει δεν μπορεί , αλλά ούτε και να το αγοράσει γιατί αν βγάλεις τα έξοδα που θα έχει κάθε μήνα (300-450 ευρώ) θέλει γύρω στους 40 - 50 μήνες για να μαζέψει τα χρήματα . Εκτός αν του τα δώσουν άλλοι, και μάλιστα όχι τράπεζες γιατι δεν θα μπορεί να το συντηρεί και να πληρώνει και δόσεις.
-
ασε το καλιμπρα για οταν μπορεις πραγματικα να το φερεις βολτα (οικονομικα)...αγορασε το μετα σα προτζεκτ...
μπορεις με τα λεφτα αυτα να ψαχτεις για μπαρκετουλα αλλα θελει ψαξιμο και θα σου μεινουν και στη τσεπη αν σου αρεσουν τα καμπριο...
ειδαλλως υπαρχει και το στιλο και το μεγκαν με εξαιρετικες οροφες και εξοπλισμους... -
Λοιπόν, το Calibra θα το έπαιρνα μόνο αν:
- Ήταν το 'καλό'
- Ήξερα ποιος το είχε και τον εμπιστευόμουν
- Είχα κάποιον να μου το φροντίζει οικονομικά ή μπορούσα να το κάνω μόνος μου.
Αν δεν συνέτρεχαν οι παραπάνω προϋποθέσεις, μάλλον στο Rallye θα κατέληγα...
Τώρα, μιας και έθεσες και την παράμετρο cabrio, δεν θα επέλεγα με τίποτα το Astra αλλά ένα roadster τύπου MX-5 θα με έβαζε σίγουρα σε πειρασμό (σαν μεταχειρισμένο εννοείται).
-
Με 12000 μπορείς να πάρει ένα Mazda MX5 >1995.
Αξιόπιστο,όμορφο,cabrio,παιχνιδιάρικο. κτλ κτλ. -
Kai mh xehnate thn YPER-evaisthith tetrakinhsh twn Calibra... Thelei poia poly kopo na vreis kalo tetoio aftokinhto...
File an hsmoun sth thesh sou tha koitaga kai kanena Impreza 1.6 me blepseis gia metatroph-outws h allws xebidwma kai bidwma thelei mono!Kai den sygkrinetai me kanena apo ola afta pou exeis kata nou... -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Kai mh xehnate thn YPER-evaisthith tetrakinhsh twn Calibra... Thelei poia poly kopo na vreis kalo tetoio aftokinhto...
File an hsmoun sth thesh sou tha koitaga kai kanena Impreza 1.6 me blepseis gia metatroph-outws h allws xebidwma kai bidwma thelei mono!Kai den sygkrinetai me kanena apo ola afta pou exeis kata nou...Καί εγώ δέν έχω ακούσει τά καλύτερα λόγια γιά τήν τετρακίνηση τού ΚΑΛΙΜΠΡΑ,χώρις νά έχω ακούσει τί ακριβώς παθαίνει!
Ξέρει κανεις; -
Καταρχας ρε παιδες δε μιλαω για μενα συγκεκριμενα!
Δε ειμαι σε σκεψη να προχωρησω σε καποια αγορα (ακομα τουλαχιστον)!
Αυτο το ερωτημα απλα μπηκε γιατι νομιζω οτι απασχολει πολλους!!
Δηλαδη μπορει καποιος να σκεφτεται αμαξια που καμια σχεση μεταξυ τους δεν εχουν αλλα τα βαζει κατω και βλεπει ή τι τον συμφερει τελικα ή λειτουργει με το συναισθημα!!!ΠΙστευω οτι ο Vasilios ειπε ενα πολυ σωστο οτι ειναι δυσκολο να βρεις ενα καλο συντηρημενο calibra γιατι αυτα τα αυτοκινητα ειναι για να τα σκιζουν!
Εκτος απο κανα 2 περιπτωσεις που εχω δει 60αρηδες συνταξιουχους να τα οδηγουνε σαν κυριες, αμα αυτος ομως εχει κανα κωλοπαιδι σα και μενα? (ας κανουμε και λιγο πλακα) !!Εγω προσωπικα θελω τα γκαζια και την οπτικη πανδαισια του Calibra τη φρεσκαδα των βομβιδιων και το εσωτερικο γουστο του Astra Cabrio!!
Opel Calibra turbo vs (rallye,vts,hgt) vs Astra Cabrio 1.6