-
Τι θα γίνει τελικά με τα εργοστάσια παραγωγής?
Θα διασφαλίζεται η ποιότητα και πώς θα ελέγχεται και από ποιούς? -
Τι θα γίνει τελικά με τα εργοστάσια παραγωγής?
Θα διασφαλίζεται η ποιότητα και πώς θα ελέγχεται και από ποιούς? -
Τι θα γίνει τελικά με τα εργοστάσια παραγωγής?
Θα διασφαλίζεται η ποιότητα και πώς θα ελέγχεται και από ποιούς? -
Πραγματικό αίνιγμα...
Ευτυχώς πρόλαβα και πήρα ASTRA πριν ένα μήνα.... και ευτυχώς ήρθε από Βέλγιο...Πριν από 7 χρόνια πήρα ένα 'γιαπωνέζικο' SWIFT κατασκευασμένο στην Ουγγαρία με πολλά ουγγαρικά ανταλλακτικά....
Μάλιστα ήταν τόσο προχωρημένη η κατασκευή που ονομασία στην άδεια δεν έλεγε SUZUKI SWIFT αλλά ΜΑGYAR SWIFT....
Φυσικά δεν είχε καμιά σχέση με το Ιαπωνικό .... αφού με γέμισε προβλήματα και όλα είχαν να κάνουν με τα Ουγγαρικά προίοντα π.χ. Ηλεκτρικά Τζάμια και πλακέτες, μοτέρ καθαριστήρων, ρεζερβουάρ/φλοτέρ, αμορτισέρ/ελατήρια, κά...
Οπως καταλαβαίνετε μετά την αγορά και τα πρώτα προβλήματα έμαθα ότι στην Ευρώπη το SWIFT παρέχεται μόνο από εργοστάσιο της Ουγγαρίας...Τώρα πριν αγοράσω αυτοκίνητο κοιτώ που κατασκευάζεται και από ποια χώρα έρχεται στην Ελλάδα...
-
Καλά κάνεις. Και εγώ πήρα Mitsubishi Space Star το οποίο τελικά παράγεται στο Βέλγιο. Τρίζουν τα παράθυρα και τα πλαστικά είναι ψευτικα. Το παλίο lancerακι το 84 που τώρα είναι στο χωριο και κάνει δουλειές αγροτικού τρίζει λιγότερο γιατί είναι προϊόν Japan.
-
Noμίζω ότι τέτοιες κινήσεις θα πλήξουν κυρίως εταιρίες που παραδοσιακά έχουν καλές ποιότητες κατασκευών....δηλ. Ιαπωνία, Γερμανία....
-
ολα ειναι θεμα κοστους και φθηνοτερων εργατικων χεριων........... σπανια πλεον βρισκεις καποιο προιον να παραγεται στην χωρα που ανηκει ο κατασκευαστης του.
η διασφαλιση της ποιοτητας ομως παροτι ειναι απο τους πιο σημαντικους παραγοντες για τον αγοραστη φαινεται οτι για καποιους κατασκευαστες δεν ειναι δυστυχως και τοσο σημαντικη!παντως αυτο που θα πρεπει να αποφευγει καποιος ειναι να μην σπευδει να αγορασει το νεο μοντελο οποιουδηποτε κατασκευαστη αλλα να περιμενει και ενα χρονο αν χρειαστει ωστε να ''περπατησει'' λιγο και να βγαλει τα οποια προβληματακια διαπιστωθουν και βελτιωθουν απο την γραμμη παραγωγης ή αντικατασταθουν τυχον ελατωματικα εξαρτηματα χωρις βεβαια ποτε να εισαι σιγουρος.
βεβαια σημαντικο ρολο παιζει και ο παραγοντας τυχη αλλα και της χρησης απο τον οδηγο του αυτοκινητου.π.χ σε αλλο φορουμ ειχα εκπλαγει απο ενα νεαρο με ενα αστρα g τριθυρο σαν και το δικο μου και αν θυμαμαι καλα ενος ετος περιπου νεωτερο που περιεγραφε τοσα πολλα προβληματα που ειλικρινα αν τα μισα ηταν αληθεια και παλι ηταν πολλα.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τι θα γίνει τελικά με τα εργοστάσια παραγωγής?
Θα διασφαλίζεται η ποιότητα και πώς θα ελέγχεται και από ποιούς?Γιατί η Opel έχει ανοίξει εργοστάσιο στη Ρωσία? Μέχρι σήμερα το Astra δεν φτιάχνεται στη Γερμανία από όσο ξέρω, χωρίς να θυμάμαι που ακριβώς, και η ποιότητά του είναι πολύ καλή (μιλάω και γιά τα τελευταία μοντέλα).
Είναι έτσι ή μήπως κάνω λάθος?
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Γιατί η Opel έχει ανοίξει εργοστάσιο στη Ρωσία? Μέχρι σήμερα το Astra δεν φτιάχνεται στη Γερμανία από όσο ξέρω, χωρίς να θυμάμαι που ακριβώς, και η ποιότητά του είναι πολύ καλή (μιλάω και γιά τα τελευταία μοντέλα).
Είναι έτσι ή μήπως κάνω λάθος?
Θα σου λύσει την απορία...
http://www.autotriti.gr/00_NEA/preview_news.asp?id=2256
http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=6706Φυσικά μιλάνε για το καινούριο ASTRA που θα κυκλοφορήσει το 2004....
Φαντάζομαι ότι το καινούριο θα κατασκευάζεται και σε άλλες χώρες, θεωρώ όμως δεδομένο ότι στην Ελλάδα (όπως και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες 2ου επιπέδου) θα έρχεται από Ρωσσία...Το μόνο κακό στην ιστορία είναι ότι δεν μιλάμε μόνο για συναρμολόγηση αλλά για ολική κατασκευή, που θα αφορά και διάφορα υλικά και ανταλλακτικά ...
Η ιστορία μου θυμίζει το ASTRA COUPE... που κατασκευάζεται και συναρμολογείται μόνο στην Ιταλία (λόγω σχεδιασμού BERTONE) και δυστυχώς έχει κληρονομίσει Ιταλικά προβληματάκια...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Η ιστορία μου θυμίζει το ASTRA COUPE... που κατασκευάζεται και συναρμολογείται μόνο στην Ιταλία (λόγω σχεδιασμού BERTONE) και δυστυχώς έχει κληρονομίσει Ιταλικά προβληματάκια...Μμμμμ...!!! Δεν το ήξερα αυτό, ενδιαφέρον!
-
E KAI?
NOMIZETAI POS THA KATASKEYAZETAI STH ROSSIA ME TON TROPO KAI TO STYLE MOU THELOUN OI ROSSOI ERGAZOMENOI?
OLOS O TROPOS PARASKEYHS KAI H POIOTHTA THA EINAI KATHARA GERMANIKH...KATHE MEGALH ETAIREIA PRIN ANOIXEI ENA ERGOSTASIO SE MIA ALLH XORA KANEI KAIRO MEXRI NA EKPAIDEYSEI TO ANTHROPINO DYNAMIKO OSTE NA LEITOURGEI ME TON 'DIKO THS' TROPO....OTAN TO KATAFEREI TOTE ARXIZEI KAI PARAGEI....
OI LYSEIS STIL 'BERTONE' EINAI SAFOS PIO EPIKYNDINES! EKEI TO ERGATIKO DYNAMIKO EINAI ETOIMO KAI EXEI MATHEI NA PARAGEI ME TON DIKO TOU TROPO...THE ITALIAL WAY!OPOTE KANENA PROBLHMA GIA TA ASTRA STHN ROSSIA!
PS.ALITHEIA OLA TA HLEKTRONIKA POU AGORAZOUME (PX. SONY KLP) PARAGONTAI STHN IAPONIA? TA ROUXA MAS STHN AMERIKH H' ITALIA?
DEN NOMIZO....GIA LOGOUS KOSTOUS KAI AYTA SE 3KOSMIKES XORES POLY XEIROTERES THS ROSSIAS! -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
E KAI?
NOMIZETAI POS THA KATASKEYAZETAI STH ROSSIA ME TON TROPO KAI TO STYLE MOU THELOUN OI ROSSOI ERGAZOMENOI?
OLOS O TROPOS PARASKEYHS KAI H POIOTHTA THA EINAI KATHARA GERMANIKH...KATHE MEGALH ETAIREIA PRIN ANOIXEI ENA ERGOSTASIO SE MIA ALLH XORA KANEI KAIRO MEXRI NA EKPAIDEYSEI TO ANTHROPINO DYNAMIKO OSTE NA LEITOURGEI ME TON 'DIKO THS' TROPO....OTAN TO KATAFEREI TOTE ARXIZEI KAI PARAGEI....
OI LYSEIS STIL 'BERTONE' EINAI SAFOS PIO EPIKYNDINES! EKEI TO ERGATIKO DYNAMIKO EINAI ETOIMO KAI EXEI MATHEI NA PARAGEI ME TON DIKO TOU TROPO...THE ITALIAL WAY!OPOTE KANENA PROBLHMA GIA TA ASTRA STHN ROSSIA! :
Αυτό που λές έχει λογική, και όντως τα Toyota και άλλα που φτιάχνονται στην Τουρκία δεν άκουσα να διαφέρουν από αυτά που φτιάχνονται αλλού!!
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
E KAI?
NOMIZETAI POS THA KATASKEYAZETAI STH ROSSIA ME TON TROPO KAI TO STYLE MOU THELOUN OI ROSSOI ERGAZOMENOI?
OLOS O TROPOS PARASKEYHS KAI H POIOTHTA THA EINAI KATHARA GERMANIKH...KATHE MEGALH ETAIREIA PRIN ANOIXEI ENA ERGOSTASIO SE MIA ALLH XORA KANEI KAIRO MEXRI NA EKPAIDEYSEI TO ANTHROPINO DYNAMIKO OSTE NA LEITOURGEI ME TON 'DIKO THS' TROPO....OTAN TO KATAFEREI TOTE ARXIZEI KAI PARAGEI....
OI LYSEIS STIL 'BERTONE' EINAI SAFOS PIO EPIKYNDINES! EKEI TO ERGATIKO DYNAMIKO EINAI ETOIMO KAI EXEI MATHEI NA PARAGEI ME TON DIKO TOU TROPO...THE ITALIAL WAY!OPOTE KANENA PROBLHMA GIA TA ASTRA STHN ROSSIA! :
Αυτό που λές έχει λογική, και όντως τα Toyota και άλλα που φτιάχνονται στην Τουρκία δεν άκουσα να διαφέρουν από αυτά που φτιάχνονται αλλού!!
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ!!!!ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ''ΚΥΡΟΥΣ''!!!
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
E KAI?
NOMIZETAI POS THA KATASKEYAZETAI STH ROSSIA ME TON TROPO KAI TO STYLE MOU THELOUN OI ROSSOI ERGAZOMENOI?
OLOS O TROPOS PARASKEYHS KAI H POIOTHTA THA EINAI KATHARA GERMANIKH...KATHE MEGALH ETAIREIA PRIN ANOIXEI ENA ERGOSTASIO SE MIA ALLH XORA KANEI KAIRO MEXRI NA EKPAIDEYSEI TO ANTHROPINO DYNAMIKO OSTE NA LEITOURGEI ME TON 'DIKO THS' TROPO....OTAN TO KATAFEREI TOTE ARXIZEI KAI PARAGEI....
OI LYSEIS STIL 'BERTONE' EINAI SAFOS PIO EPIKYNDINES! EKEI TO ERGATIKO DYNAMIKO EINAI ETOIMO KAI EXEI MATHEI NA PARAGEI ME TON DIKO TOU TROPO...THE ITALIAL WAY!OPOTE KANENA PROBLHMA GIA TA ASTRA STHN ROSSIA!
PS.ALITHEIA OLA TA HLEKTRONIKA POU AGORAZOUME (PX. SONY KLP) PARAGONTAI STHN IAPONIA? TA ROUXA MAS STHN AMERIKH H' ITALIA?
DEN NOMIZO....GIA LOGOUS KOSTOUS KAI AYTA SE 3KOSMIKES XORES POLY XEIROTERES THS ROSSIAS!To θέμα φίλε μου δεν είναι τόσο η συναρμολόγηση αλλά η χρήση υλικών και προιόντων που έχουν κατασκευαστεί στην Ρωσία...
Θα σου φέρω για παράδειγμα ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα εγώ. Το Oυγγαρικό Suzuki που είχα, είχε μέσα μοτέρ καθαριστήρων μίας άγνωστης Ουγγαρικής εταιρίας. Το πρωτότυπο είναι ότι για κάποιο λόγο το μοτέρ είχε μία τρύπα .... από όπου μπήκαν νερά, σε μία δυνατή βροχή ... και το μοτέρ κάηκε .... Ολα αυτά μέσα σε 14 μήνες χρήσης του αυτοκινήτου.... Κόστος? 80.000δρχ για ένα μοτέρ και 10.000εργασία/τοποθέτηση ....Φυσικά το Suzuki εκτός από Ουγγαρικό μοτέρ είχε Ουγγαρικά τζάμια, Ουγγαρικούς διακόπτες, ουγγαρικά πλαστικά δοχεία στο χώρο της μηχανής, Ουγγαρικούς σωλήνες λαστιχένιους κά... Ολα ήταν με πιστοποίηση της Suzuki .... αλλά φαντάζομαι μόνο στα χαρτιά, γιατί στην μαζική παραγωγή κανείς δεν κάθεται να κοιτάξει π.χ. πως είναι το μοτέρ καθαριστήρων ή αν το τζάμι είναι Β διαλογής....
Επίσης θα πρόσθετα ότι μεγάλο ρόλο .... παίζει και το κοινωνικόπολιτικόοικονομικό σύστημα μίας χώρας ακόμα και στην παραγωγή.... Σε αυτές τις χώρες τα πράγματα δεν είναι σταθερά και δυστυχώς αυτή η αστάθεια περνάει και στην παραγωγή....
π.χ. την ώρα της παραγωγής ξαφνικά γίνεται διακοπή ρεύματος ... και πολλά άλλα...Νομίζω, ότι για τις ηλεκτρονικές συσκευές που αναφέρεις ... δεν αποτελούν σύγκριση με την βιομηχανία αυτοκινήτων... ένα αυτοκίνητο αποτελεί μία συλλογή υλικών και προιόντων ....
-
Συμφωνώ με τον Στορμ. Αν έχουν εξαρτήματα από τοπικούς προμηθευτές ειναι μεγάλο ρίσκο γιατί μερικές φορές ακόμα και ένα μικρο εξάρτημα μπορεί να μην είναι ποιότητας και να δημιουργήσει προβλήματα. Ακόμα και η VW στην Γερμανία έχει τέτοια προβλήματα.
Αν όλα τα εξαρτήματα έρχονται από το εξωτερικό και μόνο συναρμολόγηση γίνεται στην Ρωσία τοτε θα είναι ΟΚ φαντάζομαι. Αλλά νομίζς ότι θα προορίζεται για την εσωτερική αγορά και όχι για εξαγωγές.
-
ε δε νομίζω ότι η Οπελ θα παίξει με το όνομα της,ούτε και οι Ρωσσοι θα θέλουν να ξεφτιλιστούν! το νέο αστρα αναμενεται ωραίο!!!
-
συμφωνώ ότι τo νέο Astra σίγουρα είναι πολύ όμορφο ... και είναι πολλοί αυτοί που το περιμένουν ... (φυσικά και εγώ ... αν και προτίμησα το δοκιμασμένο που κυκλοφορεί τώρα... )
Τα υπόλοιπα που λέμε εδώ είναι ίσως εικασίες...
Ο χρόνος θα δείξει ... τι πρόκειται να γίνει με το 'Ρωσσικό' Astra ... -
ΠΑΙΔΙΑ, ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ. ΕΑΝ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ Α ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΠΟΩΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑΤΙ, ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΑΣ GOLF, ΓΝΗΣΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ VOLFSBURG ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ (ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΕ - ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΗΤΑΝ 3 ΕΞΩ ΚΑΙ 1 ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ;;; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΕΧΩ ΔΕΙ Η ΒΑΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΡΡΩΤΙΕΜΑΙ...ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΣΠΑΣΕ 4-5 ΦΟΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ).
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΑΪΒΑΝ, ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ, ΚΤΛ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ MADE IN USA Ή TA MADE IN E.U. (ΟΛΑ ΚΟΛΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ )
Το Opel Astra πλεον θα παράγεται στην Ρωσία....