-
Βρείτε τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των τριών... Ο νικητής κερδίζει ένα από τα τρία εικονιζόμενα αυτοκίνητα... Ο γιατρός λέει ότι τα γέλια κάνουν καλό. Δεν το λέω εγώ...
-
Βρείτε τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των τριών... Ο νικητής κερδίζει ένα από τα τρία εικονιζόμενα αυτοκίνητα... Ο γιατρός λέει ότι τα γέλια κάνουν καλό. Δεν το λέω εγώ...
-
Βρείτε τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των τριών... Ο νικητής κερδίζει ένα από τα τρία εικονιζόμενα αυτοκίνητα... Ο γιατρός λέει ότι τα γέλια κάνουν καλό. Δεν το λέω εγώ...
-
Το ξέρω δεν είναι εύκολο, αλλά σε παρακαλώ μην βάζεις τόσο μεγάλες φωτογραφίες...
-
Έχουμε και λέμε
κοινά στοιχεία:
- Βρίσκονται στις ΗΠΑ
- Είναι δίθυρα
- Τα δύο πρώτα μάλλον ανοίκουν στον ίδιο 'πιλότο' και έχουν πινακίδες FLY ALFA και FLY T A (Trans Am υποθέτω)
- Το τρίτο αυτοκίνητο έχει και αυτό σηματάκι Άλφα Ρομέο (αν βλέπω καλά δηλαδή), αλλά μάλλον ο 'ιερόσυλος' το ξήλωσε από κάποια Άλφα.
- Έχει λιακάδα
Από εδώ και πέρα μόνο διαφορές...
Σημείωση: Αν κερδίσω, παρακαλώ να μου σταλεί μόνο η GTA.
-
Ο χρήστης filandos έγραψε:
Έχουμε και λέμεκοινά στοιχεία:
- Βρίσκονται στις ΗΠΑ
- Είναι δίθυρα
- Τα δύο πρώτα μάλλον ανοίκουν στον ίδιο 'πιλότο' και έχουν πινακίδες FLY ALFA και FLY T A (Trans Am υποθέτω)
- Το τρίτο αυτοκίνητο έχει και αυτό σηματάκι Άλφα Ρομέο (αν βλέπω καλά δηλαδή), αλλά μάλλον ο 'ιερόσυλος' το ξήλωσε από κάποια Άλφα.
- Έχει λιακάδα
Από εδώ και πέρα μόνο διαφορές...
Σημείωση: Αν κερδίσω, παρακαλώ να μου σταλεί μόνο η GTA.
Φίλε Φινλανδέ, λυπάμαι αλλά έχασες αφού το τρίτο...πράγμα...δεν έχει σηματάκι Άλφα Ρομέο (αν και πολύ θα το ήθελε) και είναι Φορντ Τορίνο του '72. Αλλά και να κέρδιζες σιγά που θα σου έδινα τη Veloce... Θα σε χάλαγε ένα από τα άλλα δύο...πράγματα...?
-
- Πίνουν και τα τρια βενζίνη
- Έχουν και τα τρία 4εις ρόδες
- Έχουν και τα τρία τιμόνι
- Έχουν και τα τρία χειρόφρενο
- Έχουν και τα τρία τζάμια
- Είναι και τα τρία αυτοκίνητα και όχι GOLF
- Κάποτε και στα τρία μπήκε άνθρωπος
Και τα τρία έχουν κινιτήρα - Και τα τρία χρειάζονται οδηγό για να κινηθούν (τουλάχιστον με ασφάλεια)
- ΕΧΩ ΑΛΛΑ 452352345 ΚΟΙΝΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Φίλε Φινλανδέ, λυπάμαι αλλά έχασες αφού το τρίτο...πράγμα...δεν έχει σηματάκι Άλφα Ρομέο (αν και πολύ θα το ήθελε) και είναι Φορντ Τορίνο του '72. Αλλά και να κέρδιζες σιγά που θα σου έδινα τη Veloce... Θα σε χάλαγε ένα από τα άλλα δύο...πράγματα...?
Όχι ρε γ@$%^&, και είμουν τόσο κοντά...
-
Έχουν όλα πίσω φώτα!!!
Και για να... σοβαρευτούμε, και πίσω κίνηση.
Διαφορές; Ο γιαπωνέζος δεν είναι κόκκινος!
-
εγώ πάλι γιατί δεν κατάλαβα την ερώτηση???
αχ GTA...(ΟΝΕΙΡΟ!!!)
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εγώ πάλι γιατί δεν κατάλαβα την ερώτηση???αχ GTA...(ΟΝΕΙΡΟ!!!)
Σπύρος
Δεν είναι η GTA, είναι η Giulia GT Veloce του 1972 η δίλιτρη, αλλά σε Αμερικάνικη έκδοση με μηχανικό ψεκασμό.
-
μη μου πεις ότι έχει και αυτόματο κιβώτιο (αίσχος...)!
δε με νοιάζει....ΤΗΝ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ....σνιφ...
και επίσης θέλω όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις GT, ένα austin mini cooperS, μια lancia montecarlo, μια fulvia coupe, μια alfetta 2000, μια alfasud 1500, μια 155 Q4, μια 156 sportwagon, μια 147 GTA και μια BRERA!!!Τις θέλω ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ....κλαψ.....
Σπύρος
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Έχουν όλα πίσω φώτα!!!Και για να... σοβαρευτούμε, και πίσω κίνηση.
Διαφορές; Ο γιαπωνέζος δεν είναι κόκκινος!
Ποιος γιαπωνεζος;
Βλεπω δυο Αμερικανικα και ενα Ιταλικο.
Ολα στις ΗΠΑ.
Δυο στην Καλιφορνια. (αγορασμενα τα τελευταια 3-4 χρονια απο οτι φαινονται οι πινακιδες)Ενα δεν εχει πινακιδες για να ξερουμε.
Νικος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μη μου πεις ότι έχει και αυτόματο κιβώτιο (αίσχος...)!δε με νοιάζει....ΤΗΝ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ....σνιφ...
και επίσης θέλω όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις GT, ένα austin mini cooperS, μια lancia montecarlo, μια fulvia coupe, μια alfetta 2000, μια alfasud 1500, μια 155 Q4, μια 156 sportwagon, μια 147 GTA και μια BRERA!!!Τις θέλω ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ....κλαψ.....
Σπύρος
Η ολιγάρκειά σου θα σε καταστρέψει μια μέρα...
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Έχουν όλα πίσω φώτα!!!
Και για να... σοβαρευτούμε, και πίσω κίνηση.
Διαφορές; Ο γιαπωνέζος δεν είναι κόκκινος!
Ποιος γιαπωνεζος;
Βλεπω δυο Αμερικανικα και ενα Ιταλικο.
Ολα στις ΗΠΑ.
Δυο στην Καλιφορνια. (αγορασμενα τα τελευταια 3-4 χρονια απο οτι φαινονται οι πινακιδες)Ενα δεν εχει πινακιδες για να ξερουμε.
Νικος
Δίκιο έχεις!!
Απλά έτσι που μου έτρεχαν τα σάλια με την Ιταλίδα, νόμισα πως ήταν RX-7 το διπλανό!!Γκάβακας!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Έχουν όλα πίσω φώτα!!!
Και για να... σοβαρευτούμε, και πίσω κίνηση.
Διαφορές; Ο γιαπωνέζος δεν είναι κόκκινος!
Ποιος γιαπωνεζος;
Βλεπω δυο Αμερικανικα και ενα Ιταλικο.
Ολα στις ΗΠΑ.
Δυο στην Καλιφορνια. (αγορασμενα τα τελευταια 3-4 χρονια απο οτι φαινονται οι πινακιδες)Ενα δεν εχει πινακιδες για να ξερουμε.
Νικος
Δίκιο έχεις!!
Απλά έτσι που μου έτρεχαν τα σάλια με την Ιταλίδα, νόμισα πως ήταν RX-7 το διπλανό!!Γκάβακας!!!
Στην πραγαματικοτητα νομιζα οτι εκανες πλακα...
Φαινεται για Pontiac Trans Am (T/A) μαλλον WS6. Αυτα βγαζανε 320 αλογα.
Νικος
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Έχουν όλα πίσω φώτα!!!
Και για να... σοβαρευτούμε, και πίσω κίνηση.
Διαφορές; Ο γιαπωνέζος δεν είναι κόκκινος!
Ποιος γιαπωνεζος;
Βλεπω δυο Αμερικανικα και ενα Ιταλικο.
Ολα στις ΗΠΑ.
Δυο στην Καλιφορνια. (αγορασμενα τα τελευταια 3-4 χρονια απο οτι φαινονται οι πινακιδες)Ενα δεν εχει πινακιδες για να ξερουμε.
Νικος
Δίκιο έχεις!!
Απλά έτσι που μου έτρεχαν τα σάλια με την Ιταλίδα, νόμισα πως ήταν RX-7 το διπλανό!!Γκάβακας!!!
ε όχι και RX-7 αυτός ο κουβάς!!!
(τα αμερικάνικα αυτοκίνητα μου προκαλούν το γέλωτα ορισμένες φορές, ειδικά αυτά που ονομάζουν 'σπορ'. Άκου trans-am χαχχαχαχαχαχαχαχα)Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Έχουν όλα πίσω φώτα!!!
Και για να... σοβαρευτούμε, και πίσω κίνηση.
Διαφορές; Ο γιαπωνέζος δεν είναι κόκκινος!
Ποιος γιαπωνεζος;
Βλεπω δυο Αμερικανικα και ενα Ιταλικο.
Ολα στις ΗΠΑ.
Δυο στην Καλιφορνια. (αγορασμενα τα τελευταια 3-4 χρονια απο οτι φαινονται οι πινακιδες)Ενα δεν εχει πινακιδες για να ξερουμε.
Νικος
Δίκιο έχεις!!
Απλά έτσι που μου έτρεχαν τα σάλια με την Ιταλίδα, νόμισα πως ήταν RX-7 το διπλανό!!Γκάβακας!!!
ε όχι και RX-7 αυτός ο κουβάς!!!
(τα αμερικάνικα αυτοκίνητα μου προκαλούν το γέλωτα ορισμένες φορές, ειδικά αυτά που ονομάζουν 'σπορ'. Άκου trans-am χαχχαχαχαχαχαχαχα)Σπύρος
Οχι οτι μ'αρεσει το Trans Am αλλα επειδη δεν φαινεται να ξερεις τιποτα για το που πρερχεται και πως ονομαστηκε αλλα εισαι πολυ γρηγορος να κοροιδευεις. Να λοιπον και μια μικρη αναδρομη:
http://www.trans-amseries.com/
να και μερικα αποσπασματα:
'Trans-American Sedan Championship, the fledgling Trans-Am series held its first-ever race on March 25, 1966, at Sebring raceway in Florida. Future Formula 1 World Champion took the overall victory and Bob Tullius won the Over 2-Liter class in that inaugural outing. Other first-year notables included A.J. Foyt, Richard Petty, Jerry Titus and Belgium’s Jacky Ickx, another winner on the Formula 1 circuit.'
Εν περιληψει:
Αρχισε το 1966 στην Φλοριδα.
Οι πρωτοι νικητες ηταν ο Jochen Rindt (που ετρεχε στη Φορμουλα 1). Επισης ενας αλλος που θα εχεις ακουσει : Jacky Ickx επισης απο την Φορμουλα 1.Επισης:
'In 1973, the Trans-Am went through its first major rule change. FIA Group 4 cars became the dominant force as Peter Gregg and Al Holbert finished first and second, respectively, in Porsche Carreras. The 1974 season was the Trans-Am’s low-water mark as Gregg won two of only three races run. Al Holbert won the other race as Porsche swept one through five in the points and took eight of the 30 top spots. '
'Αλλαγη κανονισμων to 73 και ακολουθησαν του κανονισμους της FIA με αποτελεσμα να εχουμε υπεροπλοια των Porsche Carrera.'
Μετα:
'For 2000, the BFGoodrich Tires Trans-Am Series ushers in a host of new technical changes, highlighted by the new manufacturer eligibility, the addition of multi-valve engines, fuel injection and spec rear wings. Gentilozzi returns to attempt what no other driver has accomplished—win three Drivers’ Championships, each time driving a different car. Gentilozzi will campaign a Jaguar XKR in 2000, the first Jaguar to contest the Trans-Am Series since 1981, while Huffaker-Qvale Motorsports brings in the all-new DeTomaso Mangusta, and Ruhlman Motorsports introduces the Oldsmobile Aurora. On the dawn of a new millennium, the 35th season of the Trans-Am Series promises to continue its rich heritage of awesome road racing action throughout the 21st century.'
Διαφορετικα αυτοκινητα εμφανιζονται για το 2000. Νεοι κανονισμοι που επιτρεπουν και ευρωπαικα (Jaguar).
Υπαρχουν πολλες ακομα λεπτομεριες που μπορεις να διαβασεις.
Και μια και επειδη τα Chevrolet Camaro εχουν κερδισει απειρες φορες εχουν και μοντελο που πηρε την ονομασια του απο αυτο
Τωρα βεβαια το τι δεν σου αρεσει το σουλουπι του ειναι ενταξει (ουτε και εμενα μου αρεσει) αλλα αν ειναι σαν κουβας ειναι απο τους παρα πολυ γρηγορους κουβαδες οπως βλεπεις απο τις επιδοσεις:
http://www.new-cars.com/2002/pontiac/pontiac-firebird-specifications.html
242kw ισχυς
και 475Νm ροπη
Νικος
-
το μόνο που είπα είναι ότι, συγκρινόμενο με RX-7 αυτό το αυτοκίνητο είναι κουβάς. Δεν ήθελα να θίξω την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, ούτε το όνομα του μοντέλου, απλά να τονίσω ότι ο 'σπορ' τίτλος που δίνουν σε τέτοιου είδους οχήματα πολλών χιλιάδων βενζινοβόρων παλαιολιθικών κυβικών, δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από την υψηλή ισχύ και ροπή που αυτά αποδίδουν. Και στοιχηματίζω ότι με μια s-classe ή μια μεγάλη jaguar (που ΔΕΝ είναι σπορ οχήματα) μπορείς να κινηθείς πιο γρήγορα από ότι με ένα trans-am.
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
το μόνο που είπα είναι ότι, συγκρινόμενο με RX-7 αυτό το αυτοκίνητο είναι κουβάς. Δεν ήθελα να θίξω την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, ούτε το όνομα του μοντέλου, απλά να τονίσω ότι ο 'σπορ' τίτλος που δίνουν σε τέτοιου είδους οχήματα πολλών χιλιάδων βενζινοβόρων παλαιολιθικών κυβικών, δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από την υψηλή ισχύ και ροπή που αυτά αποδίδουν. Και στοιχηματίζω ότι με μια s-classe ή μια μεγάλη jaguar (που ΔΕΝ είναι σπορ οχήματα) μπορείς να κινηθείς πιο γρήγορα από ότι με ένα trans-am.Σπύρος
ok δεν θα επιμεινω γιατι οπως φαινεται εχεις σχετικες ιδεες για το τι ειναι σπορ και τι οχι. Δεν ξερω αν μια μεγαλη S- Class η Jaguar (δεν ξερω φυσικα τι εννοεις αλλα υποθετω την S500 και την S Type 4.0). Θα ξαφνιαστεις ποσο πιο ελαφρυτερο και πιο ευκολοδηγητο ειναι το Trans Am. Οσο για τα κυβικα δεν καταλαβαινω δηλαδη τα 5 λιτρα της Mercedes ειναι ενταξει αλλα τα 5 λιτρα του Trans Am ειναι κακα;
Επισης προσπαθεις να συγκρινεις αυτοκινητα που κοστιζουν δυομισι φορες πιο πολλα λεφτα τοπικα (το Trans Am κοστιζει γυρω στα 30 χιλ ευρω και τα αλλα δυο κοστιζουν πανω απο 60-70 χιλιαδες ευρω).Οσο για το αν θιγεις η οχι την Αμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια δεν με νοιαζει γιατι και εγω δεν αγοραζω Αμερικανικα αυτοκινητα (εκτος απο μια περιπτωση). Δεν νομιζω οτι η Αμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια περιμενει να ζησει απο εμενα.
Επισης το Trans Am εχει την ιδια μηχανη αλλα οχι τοσο εξελιγμενη που εχει το Corvette Z06 που μιλησαμε με λεπτομερια στο παρακατω ποστ.
(http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2421)Νικος
Βρείτε ομοιότητες και διαφορές...