Ταχύτητα ταξιδίου

81 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
vasil
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 18/08/2011 - 10:50
Ταχύτητα ταξιδίου

Με τι ταχύτητα συνήθως κινείστε στα ταξίδια ή γενικά σε μακρινές αποστάσεις;
Εγώ τις περισσότερες φορές γύρω στα 110 km/h.
Τη θεωρώ normal ταχύτητα και "value" από άποψη οικονομίας καυσίμου vs χρόνου. Και εξηγούμαι: Με 90-100 σίγουρα καις ακόμα λιγότερο καύσιμο (απ' ότι με 110), όπως επίσης κερδίζεις αρκετά σε χρόνο με 120-130, αλλά χάνεις επίσης αρκετά από θέμα κατανάλωσης (η οποία αυξάνεται κατακόρυφα). Γι' αυτό συνήθως επιλέγω κάπου τα 110 km/h ως ταχύτητα ταξιδίου η οποία νομίζω είναι και πολύ καλή για το αυτοκίνητο που διαθέτω (1200 κυβικά - 85 ίππους). Με 90 πχ κουράζεσαι στην οδήγηση... Απ' την άλλη τα 120+ είναι αρκετά για ένα τέτοιο ελαφρύ αυτοκίνητο.

Τι ταχύτητα επιλέγετε εσείς συνήθως; Όσοι σχολιάζετε, γράψτε αν θέλετε και τι αυτοκίνητο έχετε (μάρκα, κυβικά κλπ).

up
2 users have voted.
vasil
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 18/08/2011 - 10:50
Ταχύτητα ταξιδίου

Με τι ταχύτητα συνήθως κινείστε στα ταξίδια ή γενικά σε μακρινές αποστάσεις;
Εγώ τις περισσότερες φορές γύρω στα 110 km/h.
Τη θεωρώ normal ταχύτητα και "value" από άποψη οικονομίας καυσίμου vs χρόνου. Και εξηγούμαι: Με 90-100 σίγουρα καις ακόμα λιγότερο καύσιμο (απ' ότι με 110), όπως επίσης κερδίζεις αρκετά σε χρόνο με 120-130, αλλά χάνεις επίσης αρκετά από θέμα κατανάλωσης (η οποία αυξάνεται κατακόρυφα). Γι' αυτό συνήθως επιλέγω κάπου τα 110 km/h ως ταχύτητα ταξιδίου η οποία νομίζω είναι και πολύ καλή για το αυτοκίνητο που διαθέτω (1200 κυβικά - 85 ίππους). Με 90 πχ κουράζεσαι στην οδήγηση... Απ' την άλλη τα 120+ είναι αρκετά για ένα τέτοιο ελαφρύ αυτοκίνητο.

Τι ταχύτητα επιλέγετε εσείς συνήθως; Όσοι σχολιάζετε, γράψτε αν θέλετε και τι αυτοκίνητο έχετε (μάρκα, κυβικά κλπ).

up
3 users have voted.
costasda
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/07/2018 - 12:25
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

150km/h 3000 στροφές cruise control.audi 2.0tfsi

Sent from my iPhone using Tapatalk

up
2 users have voted.
kiloMeater
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 12/05/2005 - 15:23
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

133km/h με το c.c γιατί τα όρια είναι 130 αλλα μέχρι εκεί είσαι οκ
Αυστρία, Citroen C5 THP.

up
2 users have voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 27 λεπτά 30 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

120-140 ανάλογα με την κίνηση και την διάθεση με CC . Citroen C5 2.0 .

up
2 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 2 ώρες
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

130-160 σε αυτοκινητόδρομους, 80-120 σε παλιού τύπου εθνική οδό, για τα υπόλοιπα εξαρτάται από τη χάραξη και την κατάσταση του δρόμου.
Δεν με πολυαπασχολεί η κατανάλωση όταν οδηγάω (δεν είμαι υπεράνω χρημάτων, αλλά το να φτάσω λίγο νωρίτερα κλπ, ειδικά τώρα με τα παιδιά, υπερισχύει). Toyota Auris 1,4vvti βενζίνη του 2007.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

up
3 users have voted.
Kostas_ms
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/05/2018 - 00:06
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

120 κυριως στις 2.500 στροφες. i30 GD 1.4 crdi.

up
2 users have voted.
matador3276
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/01/2012 - 23:48
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Εχω παρατηρήσει πως οταν φευγω κινουμαι πιο γρηγορα απο οτι οταν επιστρεφω.
Συνηθως οταν φευγω κινουμαι απο 120 εως 140 κ οταν επιστρεφω απο 100-120.

Φυσικα εξαρταται απο το δρομο, τις καιρικες συνθηκες, την κινηση , τη διαθεση , τους επιβατες κτλ.

Τα 120 ειναι γενικα μια καλη ταχυτητα.

Υaris 2014 1.4 Diesel

up
2 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 52 λεπτά 1 δευτερόλεπτο
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Kostas_ms":2ppluywo wrote:
120 κυριως στις 2.500 στροφες. i30 GD 1.4 crdi.

Πολύ κοντή η κλιμάκωση του κιβωτίου του i30 1.4 crdi...
Στα δύο τελευταία diesel μου (Rapid 1.6 TDi και Focus 1.5 TDCi) η τελευταία σχέση δίνει 140 Km/h (στο κοντέρ - γύρω στα 135 πραγματικά) με 2500 σ.α.λ. Και εκεί είναι συνήθως η ταχύτητα ταξιδιου μου, όπου το όριο είναι 120-130.

Ως άσκηση οικονομίας, έχω κάνει και 2-3 ταξίδια με το cruise control καρφωμένο στα 120. Παρακάτω δεν αντέχω... Η διαφορά κατανάλωσης από τα 120 στα 140 και με τα δύο diesel είναι στο 1 lt/100Km, δηλαδή ελάχιστα μικρότερη από 20%.

up
2 users have voted.
gatoz
Εικόνα gatoz
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 20 ώρες
Joined: 07/11/2006 - 12:10
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

3 περιπτωσεις
1. επαγγελματικο = πιεσμενο χρονικα ταξιδι, οσο παιρνει απο αποψη αστυνομευσης - ασφαλειας - σεβασμου στους συνοδειπορους, δηλαδη τερμα οπου ειναι αδειος ο δρομος και αρκετα κοψιματα οταν υπαρχει αλλο οχημα, ακομη και δεξια. ελεω περιεργων ωρων ταξιδιου, ελαχιστης κινησης, το ανταπτιβ στα 150 (143 στο gps) και επιπλεον πατημα αναλογα. πληρωνει ο πελατης ή η εταιρεια καυσιμο που φτανει τα 10
2. προσωπικο = ανταπτιβ στα 140 = 134 gps, 8.0-9.0 μεση
3. ευχαριστησης σε off διαδρομες, 1-40max, 9-12 καταναλωση με λοκ και 1η

up
1 user has voted.
polo2002
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
Joined: 12/01/2017 - 20:14
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Προ κρίσης 140 όπου ήταν ασφαλές. Σήμερα 110-120 για λόγους οικονομίας (και επειδή πάμε οικογενειακώς), πάλι όπου είναι ασφαλές (όχι σε παρακάμψεις διοδίων !). Με 80 δεν καίει τίποτε, αλλά είναι ανυπόφορο σε μεγάλο δρόμο.
Yaris 1300 του 1999 .

up
3 users have voted.
vriz27
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 6 ώρες
Joined: 21/03/2017 - 18:53
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Τώρα και με τους δύο μπέμπηδες μέσα, πάμε 100~120 με το cruise control. κατανάλωση γύρω στα 5.0 με 6.0, γιατί μπεμπηδες=φορτωμένο. seat ibiza 1.0 95ps

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
2 users have voted.
elvet
Εικόνα elvet
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 05/11/2008 - 15:24
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Στην ΕΟ
Ταξίδι με μπαγαζιέρα οροφής CC 135, χωρίς μπαγαζιέρα 150. Στα τούνελ +10 το πολύ από τα αναγραφόμενα όρια

up
2 users have voted.
C-mplektis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/06/2018 - 19:59
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

εγώ γενικά πάω με τα όρια ταχύτητας...
στην εθνική οδό αν δεν βιάζομαι πάω με 100-110χλμ/ώρα

up
3 users have voted.
iceman7
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 1 ώρα
Joined: 05/10/2014 - 13:19
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Όσο πάει με κάθε διαθέσιμο όχημα.....

up
4 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά 7 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Φυσικά εξαρτάται από το όχημα.

120 με οποιοδήποτε όταν δεν υπάρχει βιασύνη.
160 με το μικρό όταν υπάρχει βιασύνη.
200 με το μεσαίο όταν υπάρχει βιασύνη.
200+++ με το μεγάλο όταν υπάρχει βιασύνη.

up
2 users have voted.
lemouz75
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 15 λεπτά
Joined: 15/04/2014 - 13:25
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

130 στις Ε.Ο. Στους αλλους ανάλογα με τα όρια +20km το πολυ...

up
2 users have voted.
GGAB
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 26/05/2009 - 18:39
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

130 κοντερατα με κάποια ανοίγματα σε στιγμές βαρεμάρας.

up
3 users have voted.
vasil
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 18/08/2011 - 10:50
Όρια ταχύτητας

Με αφορμή την παρακάτω εικόνα που βρήκα, επανέρχομαι στο θέμα της ταχύτητας. Μου κάνει εντύπωση πως σε πολλές χώρες που είναι και σε πολύ καλύτερη κατάσταση από άποψη υποδομών από τη χώρα μας, το όριο είναι 110-120. Ενώ εδώ που δεν έχουμε και ιδιαίτερα καλούς δρόμους, ούτε συχνά αυτοκίνητα καλοσυντηρημένα, 130.

Πηγή: Autogreeknews

up
2 users have voted.
GGAB
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 26/05/2009 - 18:39
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Εγω θα έλεγα ότι το όριο είναι χαμηλό για τα αυτοκίνητα και τους δρόμους μας πλέον. Απο την άλλη βεβαίως,είναι ιδιαίτερα υψηλό για το μυαλό που δεν έχουμε στο κεφάλι!

up
2 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 11 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Η παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων υπολείπεται πολύ του ανώτερου ορίου των 130 χαω που ισχύει παγκοσμίως σε σημαντικό βαθμό. Να θυμίσουμε ότι οι λιγες δοκιμές που γίνονται, πραγματοποιούνται με τα ...μισά χαω στην καλύτερη περίπτωση. Επίσης η ιπποδύναμη των ιχ, κατ' ουσία οι επιδόσεις τους, είναι απλά εξωφρενικές. Ακόμη και το πιο αργό ιχ τη σήμερον ημέρα έχει τελική ταχύτητα μερικές δεκάδες χαω περισσότερα από το όριο των 130.
Τέλος, το μυαλό του κοζμάκη δεν αλλάζει, το ίδιο λειψό και προβληματικό ήταν πάντα.
Άρα, λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω 3 σημεία, βλέπουμε ότι πάλι καλά που υπάρχει αυτό το όριο, και καλό είναι να σκεφτούμε να το μειώσουμε και κάμποσο.

up
2 users have voted.
johanndelta
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 5 δευτερόλεπτα
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Οταν ανεβαινω Χαλκιδα, 90-110 βαρια,εννοειται απο τον παλιο.
Αν ομως γυρισω απο την ΕΟ (οχι συχνα) κρουζαρισμα στα 160.
Περιττο να πω πως ειναι σαν να οδηγας δυο εντελως διαφορετικα αυτοκινητα απο θεμα καταναλωσης...

up
2 users have voted.

MG ZR 160 mk2

nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 2 ώρες
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

dstou":2plkzsof wrote:
Η παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων υπολείπεται πολύ του ανώτερου ορίου των 130 χαω που ισχύει παγκοσμίως σε σημαντικό βαθμό. Να θυμίσουμε ότι οι λιγες δοκιμές που γίνονται, πραγματοποιούνται με τα ...μισά χαω στην καλύτερη περίπτωση. Επίσης η ιπποδύναμη των ιχ, κατ' ουσία οι επιδόσεις τους, είναι απλά εξωφρενικές. Ακόμη και το πιο αργό ιχ τη σήμερον ημέρα έχει τελική ταχύτητα μερικές δεκάδες χαω περισσότερα από το όριο των 130.
Τέλος, το μυαλό του κοζμάκη δεν αλλάζει, το ίδιο λειψό και προβληματικό ήταν πάντα.
Άρα, λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω 3 σημεία, βλέπουμε ότι πάλι καλά που υπάρχει αυτό το όριο, και καλό είναι να σκεφτούμε να το μειώσουμε και κάμποσο.

Η ενεργητική ασφάλεια ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ αυτοκινήτου 15ετιας, νορμάλ συντηρημενου, επιτρέπει ΑΝΕΤΑ ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με το όριο των 130.
Άρα μπαίνουμε στο ερώτημα
Ποια ασφάλεια είναι πιο σημαντική η ενεργητική ή η παθητική;;;
Αν θα ζήσεις από το τρακάρισμα ή αν θα το αποφύγεις;;; χμμμμ

Προσωπικά, από ότι μπορείτε να καταλάβετε, θεωρώ πιο σημαντική την ενεργητική.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

up
2 users have voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Γιατί να είναι αντικρουόμενες κι όχι συμπληρωματικές; Άλλωστε, αυτό πράττει κι η αυτοκινητοβιομηχανία.

up
2 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 11 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Aκριβώς.
Συνεχίζοντας σε αυτό το πνεύμα, δεν μπορώ παρά να μην σταθώ στην τεράστια διαφορά μεταξυ των δύο πτυχών ασφάλειας στα ιχ. Από τη μία έχουμε αυτοκίνητα πόλης με 160! τελική, άσχετα αν το όριο ταχύτητας στην πόλη είναι μόλις 50 χαω, και το πολύ 130 στον αυτοκινητόδρομο, και από την άλλη η δομή αυτών των ιχ δεν μπορεί να διαχειριστεί ένα ατύχημα με π.χ. 75 χαω, μιας που μετά από ένα τέτοιο συμβάν θα βγεις από εκεί μέσα αλοιφή.
Στα δε μεγαλύτερα ιχ, και εξόχως στα πολυτελείας, το χάσμα διευρύνεται. Πάρτε π.χ. τις γκραν λίμο, σε στυλ Α8, 7, S κλάσε, και τα τοιαύτα. Ενώ έχουν 'ψωμοτύρι' τα 250 χαω, και συνήθως επιλέγονται από άτομα που δίνουν έμφαση στην ασφάλεια, δεν περνάνε καν από euroncap!, ενώ οι κακές γλώσσες λένε ότι αυτό δε γίνεται γιατί θα ξεφτυλιστούν ομαδόν αφού θα πιάσουν χειρότερο σκορ από τα μικρά ξαδελφάκια τους.
Και μιλώντας ξανά για όρια, αρκετοί υποψιάζονται ότι η επιβολή ορίων ταχύτητας στις διαβόητες αούτομπαν, το γαλατικό χωριό στον παγκόσμιο χάρτη, θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στις πωλήσεις των μεγάλου κυβισμού ακριβών ιχ στα οποία η χώρα αυτή έχει εξειδίκευση και ...πολλά κέρδη.

Γενικά, είμαι υπέρ στο να πέσει η μέγιστη ταχύτητα, έστω και στα 120 χαω. Αυτό συνεπάγεται πιο λίγη κατανάλωση, πιο λίγη ρύπανση, λίγο λιγότερα ατυχήματα και λίγο λιγότερα θύματα. Με μπόνους μια δήλωση προς τους κατασκευαστές ότι 'έχουν ξεφύγει'.
Επίσης, καταθέτω μια πιο δραστική προσσέγγιση για τα μικρά πόλης, αλλά π.χ. με 160 χαω τελική. Π.χ. αν ένα ιχ παίρνει τον χαρακτηρισμό πόλης να δικαιούται κάποια προνόμια διαφορετικά ανά περίπτωση (π.χ. δακτύλιος, μειωμένα τέλη, κ.α.), αλλά παράλληλα να έχει κόφτη στα π.χ. 130 χαω. Είναι εξωπραγματικό να έχεις όριο 50 χαω στην πόλη και ΤΟ ΠΟΛΥ 130 χαω στην εθνική και ταυτόχρονα να έχεις μπρίκια πόλης με 160+ χαω τελική.

up
2 users have voted.
GGAB
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 26/05/2009 - 18:39
Re: Ταχύτητα ταξιδίου

Χαμηλότερο όριο ταχύτητας,απλά μας κάνει παράνομους λίγο νωρίτερα. Τόσα χρόνια λέγαμε να ανέβει το όριο απο τα 120 στα130 έχοντας σαφώς χειρότερα αυτοκίνητα. Τώρα που η πλειοψηφία ταξιδεύει ασφαλέστερα λέμε για παθητική ασφάλεια που ποτέ δεν φτάσει στα επίπεδα των 100χλμ και ανω.

up
2 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo