-
καλημερα σε ολους ολες......ειμαι κατοχος ενος i10 χιουνται απο το 15 τον δεκεμβριο...σουπερ ευχαριστημενος εκτος απο το οτι το αμαξι σε 15000 χλμ μεχρι τωρα συχνα πυκνα ζηταει λαδι...και εξηγουμαι....στα 1500 χλμ σε ελεγχο δικο μου οταν επλυνα το αμαξι στον δεικτη ελειπαν 700ml......βουρ αντιπροσωπεια...χαλαρωσε ειναι καινουριο,ειναι το τρικυλινδρο θα στρωσει.....μετα απο 2000 χλμ δηλαδη στα 3500....λειπανε σχεδον 250 ml.....αυτο συνεχιστηκε μεχρι το πρωτο σερβις που εκανα στα 7500 χλμ..που λειπανε ακομη αλλα 150 ml......δηλαδη σχεδον ενα λιτρο ..ΠΟΥ να εκανα και σερβις στα 15000 χλμ που λεει το βιβλιο...τεσπα...στη συνεχεια με προτροπη δικια μου κανουμε το τεστ ανα 1000 χλμ επι τρεις φορες....συμπερασμα...250ml ...300 ml kai 250 ml.....η απαντηση τους απο κεντρικα πλεον ηταν στη τοπικη αντιπροσωπεια ¨αν καιει ανοιξτε μοτερ αλλα στο βιβλιο λεει αναμεσα μαξ και μιν...καντε οτι νομιζετε΄΄ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ εχει τυχει σε αλλον ιδιοκτητη κατι παρομειο...εχει δηλαδη καποια καταναλωση της ταξης των 250 μλ ανα χιλια χιλιομετρα η οντως ετσι δουλέυουν....φιλικα γιωργος
-
καλημερα σε ολους ολες......ειμαι κατοχος ενος i10 χιουνται απο το 15 τον δεκεμβριο...σουπερ ευχαριστημενος εκτος απο το οτι το αμαξι σε 15000 χλμ μεχρι τωρα συχνα πυκνα ζηταει λαδι...και εξηγουμαι....στα 1500 χλμ σε ελεγχο δικο μου οταν επλυνα το αμαξι στον δεικτη ελειπαν 700ml......βουρ αντιπροσωπεια...χαλαρωσε ειναι καινουριο,ειναι το τρικυλινδρο θα στρωσει.....μετα απο 2000 χλμ δηλαδη στα 3500....λειπανε σχεδον 250 ml.....αυτο συνεχιστηκε μεχρι το πρωτο σερβις που εκανα στα 7500 χλμ..που λειπανε ακομη αλλα 150 ml......δηλαδη σχεδον ενα λιτρο ..ΠΟΥ να εκανα και σερβις στα 15000 χλμ που λεει το βιβλιο...τεσπα...στη συνεχεια με προτροπη δικια μου κανουμε το τεστ ανα 1000 χλμ επι τρεις φορες....συμπερασμα...250ml ...300 ml kai 250 ml.....η απαντηση τους απο κεντρικα πλεον ηταν στη τοπικη αντιπροσωπεια ¨αν καιει ανοιξτε μοτερ αλλα στο βιβλιο λεει αναμεσα μαξ και μιν...καντε οτι νομιζετε΄΄ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ εχει τυχει σε αλλον ιδιοκτητη κατι παρομειο...εχει δηλαδη καποια καταναλωση της ταξης των 250 μλ ανα χιλια χιλιομετρα η οντως ετσι δουλέυουν....φιλικα γιωργος
-
εγγυηση δεν εχει?
αν ανοιξετε μοτερ ποιος πληρωνει?
τι λαδι του βαλανε μηπως ξερεις? -
Μπας και βρήκες πουθενά και έχεις διαρροή?
-
roulis21 καλησπερα..βεβαιως εχει εγγυηση..αλλα 3 χρονια...το λαδι που βαζει η χιουνται ειναι το 5/40....σε ερωτηση μου να βαλουμε πιο χοντρο μιας και το αμαξι χρησιμοποιητε εντος πολης παντα σαν δευτερο...ηταν οχι οτι λεει η εταιρια
-
Γιώργος_i20 καλησπερα...οχι διαροη δεν υοαρχει πουθενα....το αμαξι οδηγειτε προσεκτικα μιας και ειμαι ψειρας..ουτε καν εχει βρει απο κατω ποτε....η εξατμιση δεν καπνιζει πισω λαδι...απλα εξαφανιζεται απο δεικτη..ισως οντως δουλευουν ετσι....αλλα οχι και να ανοιξω μοτερ βασισμενο στη κριση του μηχανικου της τοπικη ς αντιπροσωπειας ....
-
το να βάλεις πιο χοντρό λάδι δεν είναι λύση.
κρύβει μεν το πρόβλημα, αλλά ίσως να μη λιπαίνονται σωστά διάφορα μέρη του κινητήρα.Το βιβλιαράκι ποιά θεωρεί φυσιολογική κατανάλωση λαδιού;
-
citastak..καλησπερα..βασει βιβλιου...θεωρητικα ειμαι οκ.....λεει αναμεσα μιν και μαξ...ΑΛΛΑ γιατι δεν μου λενε αυτο και το αφηνουν στη κριση του αρχιμηχανικου ...η απαντηση τους που προανεφερα και πιο πανω ηταν----αν καιει ανοιξετ μοτερ το αφηνουμε επανω σου.....ειλικρινα με εχουν μπερδεψει.....ναι ειναι οκ γιατι εισαι στα ορια του επιθυμητης καταναλωσης....οχι ...δεν ειναι φθσιολογικο...επισκευαστε το...τοσο απλο ειναι..βασικα οι απαντησεις τους δεν ειναι σιγουρες και αυτο με ανησυχει και το ψαχνω
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
το να βάλεις πιο χοντρό λάδι δεν είναι λύση.
κρύβει μεν το πρόβλημα, αλλά ίσως να μη λιπαίνονται σωστά διάφορα μέρη του κινητήρα.Το βιβλιαράκι ποιά θεωρεί φυσιολογική κατανάλωση λαδιού;
Συμφωνω.
Ας το ανοίξουν. Μπορεί να είναι τσιμουχακια βαλβίδων ή κάτι άλλο. Εγγύηση έχεις -
Nikos Golf καλησπερα...τσιμουχακια σε αμαξι δυο ετων δεν νομιζω αδερφε..εγω πιστευω καποια αστοχια υλικου ειναι ...η ισως δεν πατησε καποιο ελατηριο καλα σε καποι οκυλινδρο...απλα σε ολο το ιντερνετ δεν εχω δει κατι παρομοιο...οποτε απευθυνομαι εδω μηπως και καποιος με i10 εχει κατι παρομιο αντιμετωπισει εκτος και αν οντως αυτη η καταναλωση δικαιολογειται....
-
Με τόσα λίγα χιλιόμετρα και με χρήση σωστή δεν δικαιολογείται για εμένα. Δηλαδή αν φθάσεις στα 100.000 χλμ πόσο θα καίει; Τα τσιμουχάκια μου έχουν τύχει σε φιατ (800 γρ στα 1000χλμ έκαιγε) και έβγαινε από την εξάτμιση γαλάζιος καπνός. Δεν θα το απέκλεια. Ίσως πρέπει να μπει χέρι στον κινητήρα και να ανοιχθεί....Ελατήρια; Τι να σου πω; Δεν νομίζω να στρώσει από μόνο του χωρίς να ανοιχθεί ο κινητήρας.....Μπορεί να υπάρχει και άλλη λύση καλύτερη.
-
Ο χρήστης γιωργος i10 έγραψε:
καλημερα σε ολους ολες......ειμαι κατοχος ενος i10 χιουνται απο το 15 τον δεκεμβριο...σουπερ ευχαριστημενος εκτος απο το οτι το αμαξι σε 15000 χλμ μεχρι τωρα συχνα πυκνα ζηταει λαδι...και εξηγουμαι....στα 1500 χλμ σε ελεγχο δικο μου οταν επλυνα το αμαξι στον δεικτη ελειπαν 700ml......βουρ αντιπροσωπεια...χαλαρωσε ειναι καινουριο,ειναι το τρικυλινδρο θα στρωσει.....μετα απο 2000 χλμ δηλαδη στα 3500....λειπανε σχεδον 250 ml.....αυτο συνεχιστηκε μεχρι το πρωτο σερβις που εκανα στα 7500 χλμ..που λειπανε ακομη αλλα 150 ml......δηλαδη σχεδον ενα λιτρο ..ΠΟΥ να εκανα και σερβις στα 15000 χλμ που λεει το βιβλιο...τεσπα...στη συνεχεια με προτροπη δικια μου κανουμε το τεστ ανα 1000 χλμ επι τρεις φορες....συμπερασμα...250ml ...300 ml kai 250 ml.....η απαντηση τους απο κεντρικα πλεον ηταν στη τοπικη αντιπροσωπεια ¨αν καιει ανοιξτε μοτερ αλλα στο βιβλιο λεει αναμεσα μαξ και μιν...καντε οτι νομιζετε΄΄ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΓΩ εχει τυχει σε αλλον ιδιοκτητη κατι παρομειο...εχει δηλαδη καποια καταναλωση της ταξης των 250 μλ ανα χιλια χιλιομετρα η οντως ετσι δουλέυουν....φιλικα γιωργοςΜου φαίνεται περίεργο πως μπορείτε και μετράτε 150 και 250 ml.
Αν τώρα σε 3.000 χλμ λείπουν πραγματικά 800 ml (250+300+250) συνιστά πρόβλημα! Δηλαδή στα 15.000 χλμ. θα σου λείπουν 4 λίτρα! Δεν θα έχει μείνει τίποτα ...
Στα αυτοκίνητα πόλης και για μικρή κατανάλωση βενζίνης βάζουν 5w30, οπότε το 5w40 είναι ήδη λάδι για 'σκληρή' χρήση. -
Αν οι μετρήσεις είναι σωστές θα έλεγα μήπως να αλλάξεις και μάρκα λαδιού σε προδιαγραφές εργοστασίου. Αν εξακολουθεί άνοιξε κινητήρα
-
Το πλαστικό μπουκάλι με το λάδι έχει στα πλάγια μετρητή. Δεν είναι δύσκολο να δεις πόσα γραμμάρια κατέβηκε η στάθμη του λαδιού που πρόσθεσες.
-
Adriver καλησπερα ...οι τιμες ml που εγραψα δεν τις μετρησα εγω αλλα ο αρχιμηχανικος εδω στη πολη μου της χιουνται...δεν συμπληρωνω εγω λαδι..το αμαξι εχει αλλα τρια χρονια εγγυηση
-
Nikos Golf..μα το 5w40 μου ΤΟ βαζουν απο την πρωτη ημερα ...ΑΡΑ Η ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΕΙ.. πιστευω...
-
Sarantish χαιρεται.οπως ειπα και παραπανω...το λαδι μου το προσθετει η αντιπροσωπεια...οι τιμες ηταν σε τρεις ξεχωριστες μετρησεις των 1000χλμ η καθεμια
-
Ο χρήστης γιωργος i10 έγραψε:
Sarantish χαιρεται.οπως ειπα και παραπανω...το λαδι μου το προσθετει η αντιπροσωπεια...οι τιμες ηταν σε τρεις ξεχωριστες μετρησεις των 1000χλμ η καθεμιαΚαλημέρα Γιώργο. Δεν το πρόσεξα, αλλά γενικά στα μπουκάλια τα πλαστικά των λαδιών υπάρχει μία λευκή λωρίδα αριθμημένη με τα γραμμάρια λάδι που έχει το μπουκάλι. Από εκεί καταλαβαίνει κάποιος πόσο λάδι πρόσθεσε. Στην περίπτωσή σου ακόμη καλύτερα γιατί η μέτρηση θα έγινε ποιο προσεκτικά και με μεγαλύτερη ακρίβεια
-
Ο χρήστης γιωργος i10 έγραψε:
Adriver καλησπερα ...οι τιμες ml που εγραψα δεν τις μετρησα εγω αλλα ο αρχιμηχανικος εδω στη πολη μου της χιουνται...δεν συμπληρωνω εγω λαδι..το αμαξι εχει αλλα τρια χρονια εγγυησηΜικρές διαφορές στο λάδι δεν μπορείς να δεις γιατί (α) ποτέ δεν βλέπεις μια σαφή ευθεία γραμμή με 5άρι λαδι στη βέργα και (β) εξαρτάται πόσο έχει κρυώσει ο κινητήρας για να κατακαθίσει το λάδι, και (γ) αν προσθέσεις λίγο λάδι (που διαβάζεις στο μπουκάλι κατά σαραντης) πρέπει να περιμένεις άπειρο χρόνο για να κατακαθίσει και να αλλάξει αναλογικά το δείκτη. Δεν έχω δει κανένα μηχανικό να χάνει χρόνο για λιγότερα .... δηλ. ποτέ μου δεν έφυγα με το δείκτη ακριβώς στο max!
Όπως σου είπα, αν πραγματικά χάνει 250 ml ανά 1.000 χλμ τότε έχει ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα γιατί στα 15.000 χλμ δεν θα υπήρχε τίποτα. Να ζητήσεις ΑΛΛΑΓΗ κι όχι επισκευή.
Αν σου λένε για επισκευή, θα σου πρότεινα να διαπιστώσεις πρώτα το πρόβλημα ο ίδιος
(α) Να βλέπεις το δείκτη μόνος σου, να γεμίσεις λάδι στο max και να δεις σε πόσα χλμ θα φθάσει στη μέση. Εύκολο αυτό.
(β) Να διαβάσεις το manual τι λάδι πρέπει να βάζεις και αν βάζει το σωστό η αντιπροσωπία.
(γ) Να δεις μήπως υπάρχει διαρροή λαδιού. Το έχουν κοιτάξει από κάτω?Για οποιαδήποτε επισκευή έχω πάντα δυσπιστία σε μαστόρους σε επαρχιακές αντιπροσωπίες-εξειδικευμένα που συχνά αλλάζουν εταιρεία και δεν έχουν καμία εμπειρία. Όταν βλέπω π.χ. ένα συνεργείο να έχει μαζέψει 5-6 φίρμες αυτοκινήτων τι είδους εξειδίκευση μπορεί να έχουν.
-
Φίλε Γιώργο, κάτι δεν πάει καλά. Τα μοτέρ αυτά δεν καίνε λάδια, τουλάχιστον με το καλημέρα. Εφόσον έχεις εγγύηση, άσε να το δούνε. Να ανησυχουσες αν σου έλεγαν ότι θα στρώσει!
διψαει ....η μηπως οχι....