VW T-Roc

602 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
lleonidas
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
Joined: 28/01/2012 - 13:13
VW T-Roc

Ώρα να βγει επιτέλους στην παραγωγή το νέο compact SUV της VW το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από τo Tiguan.Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 στην οποία βασίζονται και κάποια μικρά μοντέλα του VW Group.Η γκάμα των κινητήρων θα ξεκινά από τον 1000άρη TSI.
Σύντομα θα γίνει και η επίσημη παρουσίαση.
Προς το παρόν έχουμε το πρώτο επίσημο-ανεπίσημο βιντεάκι με καμουφλάζ!
[youtube:1smese50]qg7jW0c2rYs[/youtube:1smese50]
Πηγή

up
1 user has voted.
lleonidas
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
Joined: 28/01/2012 - 13:13
VW T-Roc

Ώρα να βγει επιτέλους στην παραγωγή το νέο compact SUV της VW το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από τo Tiguan.Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 στην οποία βασίζονται και κάποια μικρά μοντέλα του VW Group.Η γκάμα των κινητήρων θα ξεκινά από τον 1000άρη TSI.
Σύντομα θα γίνει και η επίσημη παρουσίαση.
Προς το παρόν έχουμε το πρώτο επίσημο-ανεπίσημο βιντεάκι με καμουφλάζ!
[youtube:1smese50]qg7jW0c2rYs[/youtube:1smese50]
Πηγή

up
0 users have voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 1 λεπτό
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: VW T-Roc

"Εμφύλιος" με το Q2 ?

up
0 users have voted.
lleonidas
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
Joined: 28/01/2012 - 13:13
Re: VW T-Roc

Η Volkswagen αποκάλυψε επισήμως το νέο SUV T-Roc, σε δημοσιογραφική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη λίμνη Como της Ιταλίας.

Το T-Roc σηματοδοτεί μια σχεδόν καθολική μεταμόρφωση της γκάμας της γερμανικής εταιρείας. Πρόκειται για μια μεγάλου εύρους ανανέωση που θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2020.

Το νέο κόμπακτ πενταθέσιο SUV θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό κατά τη διάρκεια της Έκθεσης της Φρανκφούρτης σε λίγες μέρες. Στην γκάμα της Volkswagen τοποθετείται κάτω από το Tiguan από πλευράς διαστάσεων και θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου, με την αναμενόμενη κλιμάκωση της ιπποδύναμης. Η κίνηση θα μεταδίδεται είτε στους εμπρός, είτε και στους τέσσερις, μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4MOTION.
Το T-Roc είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Volkswagen που βασίζεται στην εξαιρετικά «πολυμορφική» αυτή πλατφόρμα με το όνομα MQB. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson μπροστά ενώ πίσω, ανάλογα με τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης υπάρχει είτε ημιάκαμπτος άξονας, είτε πολλαπλών συνδέσμων. Προαιρετικά διατίθεται και σύστημα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση των αμορτισέρ.
Ένα από τα σημεία κλειδιά στην σχεδίαση είναι η «επανεφεύρεση» της απλής, κλασικής μάσκας της Volkswagen. Αυτή πλαισιώνεται από εντυπωσιακά και σχετικά στενά φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν τα εμπρός φτερά και προσδίδουν στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου μια εξαιρετικά συμπαγή σφηνοειδή εικόνα.

Το μακρόστενο σχήμα των προβολέων έγινε εφικτό εξαιτίας της απόφασης να μεταφερθούν τα LED φώτα ημέρας πιο κάτω και να ενσωματωθούν στον εμπρός προφυλακτήρα. Ο οποίος επίσης ενσωματώνει μια επιβλητική τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα, και μια βαμμένη σε ασημί χρώμα ποδιά στο κάτω μέρος του. Τα φώτα ημέρας παίζουν και το ρόλο των φλας. Όταν πιέζεις τον σχετικό μοχλό αλλάζουν χρώμα και γίνονται πορτοκαλί.

Κοιτάζοντας το T-Roc από το πλάι διαπιστώνεις αμέσως ότι οι θόλοι των τροχών είναι ιδιαίτερα ευμεγέθεις και τονισμένοι σχεδιαστικά, αφού προεξέχουν χαρακτηριστικά από το αμάξωμα. Χαρακτηριστική είναι επίσης και η χυτή ακμή που διατρέχει το αμάξωμα από τα εμπρός φωτιστικά σώματα, πάνω από τους θόλους και τα χερούλια των θυρών, σχηματίζοντας προς τα πίσω ιδιαίτερα δυνατούς «ώμους».

Υπάρχει επίσης μια χρωμέ γραμμή που ξεκινά από την εμπρός κολόνα, διατρέχει όλο το πλάι της οροφής και σβήνει στο τέλος της πίσω κολόνας. Αυτό στα μονόχρωμα T-Roc. Διότι υπάρχει επίσης και η δυνατότητα διχρωμίας, όπου η οροφή, οι εμπρός κολόνες και οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι βαμμένα σε διαφορετικό χρώμα ώστε να κάνουν αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα.
Το νέο T-Roc θα διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Standard, Style και Sport. Με μήκος στα 4.234 mm, πλάτος 1.819 mm και ύψος 1.573 mm το T-Roc είναι κατά 252 mm πιο κοντό, 131 mm πιο χαμηλό, αλλά 11 mm πιο φαρδύ από το Tiguan της δεύτερης γενιάς.
Αν και αμφότερα τα μοντέλα έχουν μεταξόνιο στα 2.603 mm, υπάρχουν σαφείς διαφοροποιήσεις στα μετατρόχιά τους. Τα εμπρός και πίσω μετατρόχια του T-Roc είναι κατά 24 και 31 mm πιο κοντά από τα αντίστοιχα του Tiguan, στα 1.546 και 1.572 mm. Σε σχέση με το προσφάτως ανανεωμένο Golf VII το νέο SUV είναι 21 mm πιο κοντό, αλλά 120 mm πιο ψηλό και 21 mm φαρδύτερο, με το μεταξόνιό του να είναι 3,1 πόντους πιο κοντό από το παραδοσιακό χάτσμπακ της μάρκας.

Στο εσωτερικό το ταμπλό του T-Roc ακολουθεί τη βασική αρχιτεκτονική αυτού που ήδη χρησιμοποιείται στο Golf Sportsvan, αλλά με επιπλέον χρωματικά στοιχεία που ζωντανεύουν τη συνολική εικόνα. Τα χειριστήρια επίσης προέρχονται από άλλα προσφάτως λανσαρισμένα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.
Το επιπρόσθετο ύψος του T-Roc έχει ως συνεπακόλουθο και υπερυψωμένη θέση οδήγησης. Τα εμπρός καθίσματα είναι βιδωμένα 57,2 πόντους πάνω από την επιφάνεια του δρόμου και τα πίσω ακόμα πιο ψηλά, στους 61,8 πόντους. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 445 λίτρων, που είναι 65 λίτρα περισσότερα από το αντίστοιχο του Golf αλλά υπολείπεται κατά 120 λίτρα σε σχέση με το Tiguan. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται κατά 60/40 και πλήρως αναδιπλωμένα σχηματίζουν ένα χώρο αποθήκευσης που φτάνει στα 1.290 λίτρα.

Ανάμεσα στα άλλα περιλαμβάνεται το νέο σύστημα πολυμέσων της Volkswagen με την έγχρωμη οθόνη αφής 8”, που περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα στοιχεία συνδεσιμότητας, όπως Android Auto, Apple CarPlay και MirrorLink, ενώ υπάρχει επίσης επαγωγική θέση φόρτισης του κινητού και 8κάναλο ηχοσύστημα Bose ισχύος 300 watt. Ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι και ψηφιακός, με μια οθόνη εξαιρετικής πιστότητας 11,3”.
Το νέο T-Roc θα διατίθεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, έξι συνολικά. Από την πλευρά της βενζίνης ο βασικός θα είναι ο 3κύλινδρος 1000άρης τούρμπο με απόδοση 115 PS. Αμέσως μετά συναντάμε τον νέο 1.5 TSI, το οποίο πρόσφατα δοκιμάσαμε στο ανανεωμένο Golf, με απόδοση 150 PS. Στην κορυφή της αλυσίδας βρίσκεται ο 2.0 TSI με απόδοση 190 PS. Η ντίζελ γκάμα του T-Roc ξεκινά από τον 1.6 TDI ο οποίος αποδίδει 115 PS. Πιο πάνω βρίσκεται ο 2.0 TDI σε δύο εκδόσεις, μία με 150 PS και την κορυφαία με 190 PS.

Ανάλογα με το μοντέλο τα κιβώτια είναι είτε ένα μηχανικό έξι σχέσεων, είτε ένα διπλού συμπλέκτη DSG με επτά σχέσεις. Πιο συγκεκριμένα τέσσερις εκδόσεις έχουν ως στάνταρ επιλογή το μηχανικό κιβώτιο και την εμπρός κίνηση. Οι δύο μικρές βενζίνης και ντίζελ, καθώς και η έκδοση με τον 1.5 TSI αλλά και αυτή με τον 2.0 TDI των 150 ίππων. Το T-Roc με τον 2.0 TSI αλλά και αυτό με τον 2.0 TDI των 190 ίππων διατίθενται αποκλειστικά με τετρακίνηση 4MOTION και το 7άρι DSG κιβώτιο. Αυτός ο συνδυασμός μπορεί ωστόσο να γίνει προαιρετικά τόσο στην 1.5 TSI έκδοση, όσο και στην 2.0 TDI 150.
Τα τετρακίνητα T-Roc θα έχουν επίσης τη λειτουργία 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control. Αυτή δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να διαλέξει ανάμεσα σε δύο προγράμματα οδήγησης στην άσφαλτο, τα Street και Snow και σε άλλα δύο για εκτός δρόμου οδήγηση, τα Off-road και Off-road individual. Επίσης στάνταρ στα τετρακίνητα θα είναι και το σύστημα αλλάζει το οδηγικό προφίλ, μια λειτουργία που θα προσφέρεται ως εξτρά στα προσθιοκίνητα. Επιτρέπει στον οδηγό να διαλέξει ανάμεσα σε πέντε λειτουργίες: Comfort, Normal, Sport, Eco και Individual.

Η Volkswagen ισχυρίζεται ότι από πλευράς συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας το T-Roc θα είναι κο0ρυφαίο στην κατηγορία του. Ακόμα και στον βασικό εξοπλισμό θα υπάρχουν στάνταρ το αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος μετά την σύγκρουση και σύστημα ενεργής διατήρησης του οχήματος στη λωρίδα και παρακολούθησης της κίνησης εμπρός. Το τελευταίο περιλαμβάνει ανίχνευση πεζών και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος.

Προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με 10 ακόμα συστήματα ασφάλειας. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονται ενεργό cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, ανίχνευση τυφλού σημείου, Traffic Jam Assist και Emergency Assist. Στη Γερμανία το T-Roc με τον 1.0 TSI και το μηχανικό κιβώτιο θα ξεκινά από τις €20.000, ενώ η τιμή του αντίστοιχου μοντέλου στην ελληνική αγορά αναμένεται να ξεκινά λίγο πιο πάνω από τις €20.500.

Πηγή

[youtube:297a00ik]1d_Z9lscU4c[/youtube:297a00ik]

up
0 users have voted.
Andreas-Qashqai
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/01/2014 - 20:41
Re: VW T-Roc

Μ' αρέσει!!
Δεύτερο ενδιαφέρον σχέδιο μετά το Αρτεον

up
0 users have voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 46 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: VW T-Roc

Αν και βαγγέλης που τους αντιπαθώ , είναι πράγματι όμορφο . Είναι όμως ακριβό για το μέγεθος του , αφού μπαίνει σε χωράφια μεγαλύτερων αυτοκινήτων . Θεωρώ ότι η κατηγορία Β σε σουβ θα είναι η πιό πολυπουλημένη στο κοντινό μέλλον .

up
0 users have voted.
panos2171
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 19 λεπτά
Joined: 06/12/2007 - 19:46
Re: VW T-Roc

Συμπαθητικό αλλά καλύτερα kodiak.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
0 users have voted.
cosneo
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 6 ημέρες
Joined: 02/12/2007 - 18:01
Re: VW T-Roc

Μοντερνο και αρκετά ομορφο. Παράξενο για VW...

Μου ψιλοθυμίζει όμως το νέο αντίστοιχο Hyundai.

up
0 users have voted.
Andreas-Qashqai
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/01/2014 - 20:41
Re: VW T-Roc

panos2171":1tdrbq87 wrote:
Συμπαθητικό αλλά καλύτερα kodiak.

Μάλλον στην κατηγορία του Karoq είναι

up
0 users have voted.
Lapin
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/03/2007 - 02:57
Re: VW T-Roc

Είναι πολύ μικρότερο από το Tiguan/Kodiaq, αισθητά μικρότερο από Ateca/Karoq και λίγο μεγαλύτερο από Arona/Q2. Γενικά δεν είναι σαφές σε ποια κατηγορία ανήκει και νομίζω σκόπιμα...

up
0 users have voted.
Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Re: VW T-Roc
up
0 users have voted.
lleonidas
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 5 ημέρες
Joined: 28/01/2012 - 13:13
Re: VW T-Roc

Οι τιμές του μοντέλου στη Γερμανία ξεκινούν από τα 20.390€ και διατίθεται σε 3 επίπεδα εξοπλισμού. Το λανσάρισμα του μοντέλου στην Ελλάδα αναμένεται μέχρι τα τέλη του έτους.
Πηγή

up
0 users have voted.
Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Re: VW T-Roc

[youtube:1f4jemmv]cL8oHAbXYSw[/youtube:1f4jemmv]
[youtube:1f4jemmv]I7hMhFvT4kc[/youtube:1f4jemmv]
[youtube:1f4jemmv]x4GAQMWoS6o[/youtube:1f4jemmv]

up
0 users have voted.
mixalakis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 08/10/2007 - 14:50
Re: VW T-Roc

Επιτέλους ένα όμορφο VW!

up
0 users have voted.
xplicit
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 04/05/2017 - 00:25
Re: VW T-Roc

Λέτε κάπως έτσι να είναι η βασική έκδοση?

https://youtu.be/re7c6wahwmY

από το 1:15

up
0 users have voted.
kkostask
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/08/2015 - 17:27
Re: VW T-Roc

Με όργανα από το up? Κρίμα....εμφανέστατη προσπάθεια περιορισμού κόστους όπως και τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε κάποιος πρέπει να πληρώσει τα πρόστιμα....και αυτός δεν θα είναι η εταιρεία.

up
0 users have voted.
opcast
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/11/2008 - 16:07
Re: VW T-Roc

Οι τιμές βγήκαν, αλλά χωρίς λεπτομέρειες για εξοπλισμό:
https://www.autoblog.gr/2017/11/11/oi-t ... hn-ellada/

νομίζω λίγο τσιμπημένο το 1.5

up
0 users have voted.
mrclouzo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/02/2013 - 20:23
Re: VW T-Roc

Στο τέλος του άρθρου φαίνεται και ο εξοπλισμός ανά έκδοση http://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/vo ... ebsite-rss
Ακόμα και η βασική (discover) δεν έχει ουσιαστικές ελλείψεις αλλά η advance είναι η πιο vfm επιλογή γιατί έχει πραγματικά πλούσιο εξοπλισμό με μικρή επιβάρυνση σε σχέση με την discover. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή για όποιον δεν κυνηγάει το απόλυτο σε χώρους και θέλει κάτι στυλάτο και ξεχωριστό. Είναι και αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά σύμφωνα με τα πρώτα reviews. Τέλος να σημειώσω ότι τις ημέρες της παρουσίασης του αυτοκινήτου έτυχε να βρίσκομαι και εγώ στην Πορτογαλία και το είδα πολλές φορές σε αρκετά χρώματα. Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφο και εντυπωσιακό σε σχέση με τις φωτογραφίες. Το best seller στην Ελλάδα εικάζω ότι θα είναι το 1.0 tsi στην έκδοση advance. Μακάρι να το φέρουν κάποια στιγμή και με τον 1.6 tdi.

up
0 users have voted.
Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Re: VW T-Roc

Το είδα στην έκθεση και μου άρεσε πολύ.
Νορμάλ πιστεύω οι τιμές του.

up
0 users have voted.
xplicit
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 04/05/2017 - 00:25
Re: VW T-Roc

Αν το φέρουν με τον 1.6 tdi, θα κοστίζει κοντά στα 24.000..

up
0 users have voted.
VAGKIRK
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/11/2016 - 20:35
Re: VW T-Roc

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχοληθείς με το Golf!
Αν στην advance 1.0 μπορείς να προσθέσεις και τα full led φώτα χωρίς να ανέβεις κλίμακα θα είναι σχεδόν υπερπλήρης.
Σίγουρα οι 16αρες ζαντουλες θα είναι άθλιες αλλά με την πρώτη ευκαιρία... αναβαθμίζεις σε 18αρες BBS.

Ακόμη και στα 25.900 που ζητά η Experience μπορεί να θεωρηθεί VFM καθώς έχει όλο τον κατάλογο εξοπλισμου σε συνδιασμό με ένα πολύ καλό κινητήρα.

Όλα νομίζω θα κριθούν από την εμφάνιση του ( δεν το έχω δει από κοντά) και κατά πόσο δικαιολογεί την συναισθηματική επιλογή του σε σχέση με πιο λογικες- πρακτικές επιλογές όπως το Karoq ή πιο VFM επιλογές οπως τα Kona - Stonic.

Αλήθεια από πλευρά χώρων σε ποια κατηγορία τοποθετείται;
Είναι δηλαδή ένα υπερυψωμένο Golf ή πατάει σε μικρότερη πλατφόρμα;

Sent from my SM-T715 using Tapatalk

up
0 users have voted.
Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: VW T-Roc

Ακριβό το βρίσκω, τουλάχιστον το 1.5.

up
0 users have voted.
Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Re: VW T-Roc

Το Karoq με τον 1.5 στη full έκδοση (KAROQ STYLE 1.5 TSI 150HP), η οποία δε διαθέτει μέσα στον εξοπλισμό της, led φώτα εμπρός, Navigation και ψηφιακό πίνακα οργάνων, κοστίζει 26.800€.
Αντίστοιχα η full έκδοση του T-Roc (T-Roc 1.5 TSI ACT EVO 150PS Experience), η οποία περιλαμβάνει μέσα στον εξοπλισμό τα φώτα led, το Navigation και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων κοστίζει 25.850€.
Οι παραπάνω εκδόσεις με dsg βγαίνουν με τιμές 30.500€ για το Karoq και 27.050€ για το T-Roc.
Σαφώς φθηνότερο λοιπόν το T-Roc και με πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Από άποψη διαστάσεων και χώρων, το Karoq είναι 15 εκατοστά πιο μακρύ και 2 εκατοστά πιο φαρδύ και υπερτερεί σε χώρο αποσκετών με 521 λίτρα έναντι 445 λίτρων του T-Roc.

Επίσης σε σχέση με το Golf το T-Roc έχει μεγαλύτερους χώρους σε καμπίνα και πορτ μπαγκάζ.
Πατάνε στην ίδια πλατφόρμα.

up
0 users have voted.
manasta
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/09/2005 - 09:05
Re: VW T-Roc

Το είδα χθες στην έκθεση. Καταρχήν είναι πανέμορφο, στα δικά μου μάτια τουλάχιστον. Επιπλέον, οι χώροι του ειναι άνετοι - με 445 λιτρα χώρο αποσκευών δεν ειναι συγκρίσιμο με Kona-Stonic κλπ των 350. Τέλος η τιμολόγηση του είναι ευχάριστη έκπληξη, ξεκινά απο 20000 και στα 27000 το έχεις με ενα πολύ καλό κινητήρα, αυτόματο και με όλη σχεδόν τη λίστα του εξοπλισμού.

up
0 users have voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 46 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: VW T-Roc

Ωραίο φαίνεται , αλλά θα πρέπει να είναι η επιλογή κάποιου σε σχέση με το τι μπορείς να βρείς περί τα 25 χιλιάρικα και πλέον .

up
0 users have voted.
Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: VW T-Roc

Δεν ειχα προσεξει σωστα τον εξοπλισμο της καθε εκδοσης...οντως οι τιμες ειναι πολυ καλες!! Εαν δεν εχει και τα γνωστα θεματα αξιοπιστιας του γκρουπ, ειναι μια καλη προταση!

up
0 users have voted.
riverael1
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 30/04/2013 - 17:10
Re: VW T-Roc

Τα 445 λίτρα είναι πραγματικα ή μαζί με το χώρο της ρεζερβας; γιατι στο tiguan που το διαφήμιζαν με 605 τελικά εχει420.

up
0 users have voted.
VAGKIRK
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/11/2016 - 20:35
Re: VW T-Roc

Το ότι όσοι το έχετε δει από κοντά σας άρεσε πολύ είναι νομίζω το κερασάκι στην τούρτα!
Έχω μπριζωθεί να πάω στην έκθεση αλλά φαντάζομαι σήμερα θα γίνεται χαμός και θα περιμένεις στην ουρά...

Θεωρώ πως θα αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των γκολφάκιδων όπως εγώ , που δεν βλέπουν λόγο να αναβαθμίσουν από το V .

Ταφόπλακα του Golf μου φαίνεται.

Μοναδικό ερωτηματικό η παραχώρηση σε θέματα ποιότητας πλαστικών τα οποία όμως δεν αποτελούν deal breaker στην τελική.

Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
0 users have voted.
Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Re: VW T-Roc

riverael1":3pgjkqty wrote:
Τα 445 λίτρα είναι πραγματικα ή μαζί με το χώρο της ρεζερβας; γιατι στο tiguan που το διαφήμιζαν με 605 τελικά εχει420.

Είναι πραγματικά. Μαζί με τη ρεζέρβα.
Επίσης έχει σύστημα που μπορείς να ανεβάσεις το πάτωμα στο ύψος του ανοίγματος της πίσω πόρτας για να είναι flat ο χώρος φόρτωσης, ή να το κατεβάσεις κάτω χαμηλά ακριβώς πάνω από τη ρεζέρβα, αν χρειάζεσαι περισσότερο χώρο.
Λογικά βέβαια τα 445 λίτρα είναι με το πάτωμα κατεβασμένο ακριβώς πάνω από τη ρεζέρβα αλλά δεν ρώτησα να το διευκρινίσω.

Μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ από κοντά.
Θεωρώ φάουλ τα σκληρά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό όχι τόσο για λόγους αισθητικής και πολυτέλειας (άλλωστε πόσες φορές απλώνει κανείς το χέρι του να πιάσει το ταμπλό), αλλά περισσότερο για λόγους τριγμών και θορύβων σε βάθος χρόνου.
Αυτό βέβαια θα το δείξει ο χρόνος.

up
0 users have voted.
iceman7
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 10 ώρες
Joined: 05/10/2014 - 13:19
Re: VW T-Roc

Σαν το q2 δεν είναι αυτό ;

up
0 users have voted.
opcast
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/11/2008 - 16:07
Re: VW T-Roc

Σημερα το ειδα και εγω απο κοντα.Οκ τα πλαστικα πανω απο το ταμπλω που δεν ειναι μαλακα, δεν φαινονται ασχημα καθολου.Ισα ισα μου εκαναν καλη εντυπωση.Αυτο που δεν μου αρεσε απο κοντα ειναι το υλικο στο ταμπλω που μπορει να εχει διαφορα χρωματα.Μου φανηκε πολυ ψευτικο, οπως και η συναρμογη του η οποια δεν ηταν επιπεδου αυτοκινητου vw. Οκ η οθονη κτλ πολυ καλη,μεγαλος χωρος αποσκευων.Επισης ενα αλλο μειον για εμενα ηταν οτι για τους μπροστινους επιβατες μου φανηκε λιγο "στενο".Αυτη ηταν η αισθηση η δικη μου.Μπορει σε απολυτα νουμερα να ειναι φαρδυ,αλλα η αισθηση ηταν αυτη.Πχ το arona που ειναι μικροτερο αυτοκινητο, για τους μπροστινους επιβατες μου φανηκε το ιδιο.
Αυτα...

up
0 users have voted.
mrclouzo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/02/2013 - 20:23
Re: VW T-Roc

Ένας πωλητής που μίλησα μου είπε ότι τρέχει έκπτωση 700 ευρώ για παραγγελίες μέχρι τέλος του μήνα και ήθελε να με πείσει ότι το 1.0 tsi είναι super και δεν αξίζει να πάρει κάποιος diesel σήμερα. Επίσης θα το φέρουν περίπου την άνοιξη με τον 1.6 tdi αλλά μάλλον με τα άλογα του νέου polo (95!!) και τιμή γύρω στα 23.000 στην advance έκδοση.
Σαν αυτοκίνητο μου αρέσει εξωτερικά αρκετά, μέσα είναι αρκετά πιο κλασικό σε σχεδίαση. Ποιοτικά όντως έχουν γίνει εκπτώσεις αλλά δεν μου φάνηκε φτηνιάρικο ή φτωχό. Χώροι εφάμιλλοι του golf μέσα και πολύ καλό πορτ μπαγκάζ. Θα το προτιμούσα σίγουρα από το golf. Στην φάση που είμαι το karoq το βρήκα overall πιο ολοκληρωμένο.

up
0 users have voted.
Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Re: VW T-Roc
up
0 users have voted.
VAGKIRK
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/11/2016 - 20:35
Re: VW T-Roc

Τέλεια τιμολόγηση , τέλειοι συνδυασμοί τιμής -εξοπλισμού - κινητήρα.

Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
0 users have voted.
Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Re: VW T-Roc

Άρχισαν να έρχονται τα πρώτα.
Το είδα χθες το βράδυ έξω από την έκθεση της Auto Club στη Φιλαδέλφεια.

up
0 users have voted.
spyrosK
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/01/2010 - 23:13
Re: VW T-Roc

Το είδα απόψε στο Γρατσια. Ομορφο είναι και με σχετικά καλή τιμή. Θεωρώ ότι στο segment crossover B θα πάει καλά (έχει και το όνομα της VW με ότι αυτό σημαίνει )

Sent from my iPhone using Tapatalk

up
0 users have voted.
VAGKIRK
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/11/2016 - 20:35
Re: VW T-Roc

http://www.drive.gr/test-drives/dokimaz ... tsi-115-ps

Ωραίο άρθρο σαν να το έγραφε κάποιος από εδώ μέσα.
Απλά και κατανοητά. Και για τα πλαστικά , και για κινητήρα , κατανάλωση , οδική συμπεριφορά.

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι ποια εξοπλιστική έκδοση οδήγησαν.
Αναφέρει κάπου για την άνεση με 16αρες ζάντες αλλά στις φωτογραφίες δεν μου κάνει για τόσο μικρή. Επίσης φαίνεται να έχει led φώτα και αυτό τα παραλληλόγραμμα led ημέρας που είναι και φλας ταυτόχρονα άρα δεν είναι η βασική.

Γενικά πάντως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που λογικά θα πάει καλά λόγω σχέσης τιμής εξοπλισμού , και κυρίως λόγω σχεδίασης συν το κερασάκι στην τούρτα που είναι το σηματάκι.

Εξακολουθώ να μην βλέπω κανένα λόγο αγοράς του Golf πλέον , τα θέματα απτής ποιότητας στο εσωτερικό του T-ROC ξεπερνιουνται εύκολα στην σκέψη του αγοραστή με τα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια και τον γενικότερο εσωτερικό διάκοσμο που μοιάζει πιο μοντέρνος.

Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
0 users have voted.
SPI_duster
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 18/08/2014 - 15:42
Re: VW T-Roc

VAGKIRK":3tcg882n wrote:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimazoyme-neo-volkswagen-t-roc-10-tsi-115-ps

Ωραίο άρθρο σαν να το έγραφε κάποιος από εδώ μέσα.
Απλά και κατανοητά. Και για τα πλαστικά , και για κινητήρα , κατανάλωση , οδική συμπεριφορά.

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι ποια εξοπλιστική έκδοση οδήγησαν.
Αναφέρει κάπου για την άνεση με 16αρες ζάντες αλλά στις φωτογραφίες δεν μου κάνει για τόσο μικρή. Επίσης φαίνεται να έχει led φώτα και αυτό τα παραλληλόγραμμα led ημέρας που είναι και φλας ταυτόχρονα άρα δεν είναι η βασική.

Γενικά πάντως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που λογικά θα πάει καλά λόγω σχέσης τιμής εξοπλισμού , και κυρίως λόγω σχεδίασης συν το κερασάκι στην τούρτα που είναι το σηματάκι.

Εξακολουθώ να μην βλέπω κανένα λόγο αγοράς του Golf πλέον , τα θέματα απτής ποιότητας στο εσωτερικό του T-ROC ξεπερνιουνται εύκολα στην σκέψη του αγοραστή με τα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια και τον γενικότερο εσωτερικό διάκοσμο που μοιάζει πιο μοντέρνος.

Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Απεναντίας εγώ το άρθρο το βρίσκω αρκετά ρηχό. Είναι τόσο απλό και κατανοητό που δεν είναι εφικτό να αντιληφθούμε εάν το όχημα που κρίνεται κοστίζει 20000 και έχει παραχωρήσεις λόγω έκδοσης ή είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή κοντά στα 30000 με χώρο αποσκευών που συναγωνίζεται του πόλο. Προσωπικά δεν βλέπω τον λόγο να συγκριθεί με το γκολφ που από οδική συμπεριφορά είναι σίγουρα πολύ καλύτερο και ενώ το γκολφ μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ως πρώτο αυτοκίνητο μιας οικογένειας, αυτό μόνο για δεύτερο... Ένα σχόλιο ακόμη για τα πλαστικά. Στα περισσότερα αυτοκίνητα οι πολλοί και μόνιμοι τριγμοί εμφανίζονται λόγω γήρανσης και καταπονήσεων μετά τα 50000 χλμ ή τα 5 χρόνια. Θεωρώ περιττό να διαβάζω από δημοσιογραφική πένα πως δεν παρατήρησε τριγμούς στην πρώτη έξοδο του οχήματος από την κατάσταση βιτρίνας.

ΥΓ οποιαδήποτε σύγκριση με άλλα οχήματα όπως το c3 aircross, το λίγο ντεμοντέ σχεδιαστικά 2008 στην πραγματικότητα όπως βλέπω μάλλον το αδικεί. Αυτά είναι κατά την γνώμη μου πολύ πιο ισορροπημένες προτάσεις ουσίας για την κατηγορία. Επειδή η ελληνική αγορά όμως έχει τα γνωστά "μπαγκ" μπορεί τελικά να δούμε αρκετά οχήματα σαν κι αυτό εφοδιασμένα με τον tsi των 115 ίππων και μάλιστα να καλούνται να καλύψουν ανάγκες οικογένειας...

up
0 users have voted.
The_Emperor
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 14 ώρες
Joined: 10/05/2010 - 08:43
Re: VW T-Roc

Είναι 415 λίτρα ο χωρος αποσκευών του polo;

up
0 users have voted.
SPI_duster
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 18/08/2014 - 15:42
Re: VW T-Roc

Διάβασε με προσοχή και θα δεις πως κόβει 50 50 τα λίτρα από τα αρχικά 415...

up
0 users have voted.
The_Emperor
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 14 ώρες
Joined: 10/05/2010 - 08:43
Re: VW T-Roc

ΑΝ κάνεις τις αλλαγές που λέει!

up
0 users have voted.
SPI_duster
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 18/08/2014 - 15:42
Re: VW T-Roc

The_Emperor":2p7n5dii wrote:
ΑΝ κάνεις τις αλλαγές που λέει!

Μικροαλλαγές δηλαδή αν σκεφτείς ότι καλό είναι να έχεις μια πραγματική ρεζέρβα σε αυτοκίνητο που μπορεί να πας και στα κατσάβραχα... Εγώ πάντως προτιμώ για παράδειγμα το duster μου να περιγράφεται πως έχει 475 λίτρα με κανονική ρεζέρβα ενώ θεωρώ άτοπο να μου περιγράφει κάποιος πως μπορώ να έχω 530 δίχως αυτή και μόνο με ένα κιτ επισκευής. Αν βγάλω δε και τα πίσω καθίσματα φτάνω στα 1950 λίτρα

up
0 users have voted.
The_Emperor
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 14 ώρες
Joined: 10/05/2010 - 08:43
Re: VW T-Roc

SPI_duster":3iq4g29o wrote:
The_Emperor":3iq4g29o wrote:
ΑΝ κάνεις τις αλλαγές που λέει!

Μικροαλλαγές δηλαδή αν σκεφτείς ότι καλό είναι να έχεις μια πραγματική ρεζέρβα σε αυτοκίνητο που μπορεί να πας και στα κατσάβραχα... Εγώ πάντως προτιμώ για παράδειγμα το duster μου να περιγράφεται πως έχει 475 λίτρα με κανονική ρεζέρβα ενώ θεωρώ άτοπο να μου περιγράφει κάποιος πως μπορώ να έχω 530 δίχως αυτή και μόνο με ένα κιτ επισκευής. Αν βγάλω δε και τα πίσω καθίσματα φτάνω στα 1950 λίτρα

Μην παραφραζεις τα γραφομενά μου. Δεν έγραψα πουθενά για μικρο-αλλαγές. Και δεν κανουν όλοι την χρήση που περιγραφεις. Εγώ δεν εχω ρεζερβα και εχω παει κ στα κατσαβραχα και δεν την εχω χρειαστει εδω και δυο χρόνια...

up
0 users have voted.
SPI_duster
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 18/08/2014 - 15:42
Re: VW T-Roc

Βασίλη μου δεν παραφράζω τίποτε. Όσο για την χρήση ενός suv γνωρίζω πολύ καλά ποια είναι για τους περισσότερους. Απο εκεί και μετά όπως και στην τελευταία βάρκα χρειάζεται να υπάρχουν φωτοβολίδες και σωσίβια έτσι και σε ένα αυτοκίνητο (ειδικά ένα που μπορεί να έχει διττή χρήση...) κάποια πράγματα πρέπει να θεωρούνται προαπαιτούμενα από την πλευρά του κατασκευαστή και ζητούμενα από την πλευρά των δημοσιογράφων.

up
0 users have voted.
The_Emperor
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 14 ώρες
Joined: 10/05/2010 - 08:43
Re: VW T-Roc

Σεβαστή η άποψή σου Σπύρε μου, αλλά μήπως σε κάποιες περιπτώσεις - οχι παντα - πρέπει να σκεφτούμε και το ενδεχόμενο ο κατασκευαστής να έχει σκεφτεί πριν από εμάς για εμάς;

up
0 users have voted.
SPI_duster
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 18/08/2014 - 15:42
Re: VW T-Roc

Αναφέρομαι στα προαπαιτούμενα και όχι στα προαιρετικά. Στα δεύτερα όχι μόνο πρέπει αλλά είναι και σχεδόν μονόδρομος ο κατασκευαστής να υλοποιεί πρωτοβουλίες που θα βελτιώσουν την ζωή των πελατών του. Έτσι γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικός απέναντι στο κοινό που θέλει το κάτι παραπάνω. Επειδή όμως δεν θέλω να δώσω άρωμα φιλοσοφίας στην κουβέντα αλλά ουσίας θεωρώ πως θα έπρεπε να γίνει ευδιάκριτο στον πολύ κόσμο πως το T-roc με κανονική ρεζέρβα και 4κίνηση είναι ένα αυτοκίνητο με 315 λίτρα χώρο αποσκευών που κατά την γνώμη μου το καθιστά ανόητη επιλογή για μια μικρή συνηθισμένη μικροαστική οικογένεια. Ελπίζω τουλάχιστον αυτό να γίνεται ξεκάθαρο στα specks του κατασκευαστή.

up
0 users have voted.
The_Emperor
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 14 ώρες
Joined: 10/05/2010 - 08:43
Re: VW T-Roc

Εγω δεν θεωρώ τα αμαξια αυτης της κατηγορίας οικογενειακά...

up
0 users have voted.
VAGKIRK
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/11/2016 - 20:35
Re: VW T-Roc

Για ζευγάρι με ένα παιδί (άντε και ένα μικρό σκυλάκι) που τείνει να γίνει το κανονικό πλέον στην Ελλάδα νομίζω πως είναι υπεραρκετά τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.

Πεθερά και λοιποί συγγενείς μπλοκ !

Πόσες φορές το χρόνο γεμίζει ένα πορτμπαγκάζ με αποσκευές ;
3-4 φορές το πολύ.
Στην ανάγκη θα βάλεις και κάτι στα πίσω καθίσματα.

Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
0 users have voted.
riverael1
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 30/04/2013 - 17:10
Re: VW T-Roc

Απο vw.de με κιτ επισκευης 445 λίτρα το 4x2, 392 το 4x4

up
0 users have voted.
KOSTASAG
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 10/01/2017 - 21:05
Re: VW T-Roc

riverael1":4638ewe6 wrote:
Απο vw.de με κιτ επισκευης 445 λίτρα το 4x2, 392 το 4x4

άρα το 4χ4 που έχει 30.000,00, με τη μικρή ρεζέρβα, περίπου 365. Με κανονική κάτω απο 350

up
0 users have voted.
Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Re: VW T-Roc

Ο ανταγωνισμός στη κατηγορία τι χωρητικότητες χώρου αποσκευών έχει;
Για Mokka X βρήκα 356/319lt και για CH-R 377lt.

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo