-
Καλησπέρα σε όλους.
Πήρα ένα παλιό Βεσπακι 50αρι για την γυναικά. Επειδή δεν έχω εμπειρία θέλω την συμβουλή σας περί συντήρησης της Βεσπας.
Γνωρίζω ότι πρέπει να μπαίνει πάντα λάδι με την βενζίνη μαζί.
Τι άλλο πρέπει να προσέχω ή κάτι που πρέπει να αλλάξω μετά απο κάποια χλμ όπως κάνουμε στα τετράχρονα πχ.;Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Πήρα ένα παλιό Βεσπακι 50αρι για την γυναικά. Επειδή δεν έχω εμπειρία θέλω την συμβουλή σας περί συντήρησης της Βεσπας.
Γνωρίζω ότι πρέπει να μπαίνει πάντα λάδι με την βενζίνη μαζί.
Τι άλλο πρέπει να προσέχω ή κάτι που πρέπει να αλλάξω μετά απο κάποια χλμ όπως κάνουμε στα τετράχρονα πχ.;Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Πήρα ένα παλιό Βεσπακι 50αρι για την γυναικά. Επειδή δεν έχω εμπειρία θέλω την συμβουλή σας περί συντήρησης της Βεσπας.
Γνωρίζω ότι πρέπει να μπαίνει πάντα λάδι με την βενζίνη μαζί.
Τι άλλο πρέπει να προσέχω ή κάτι που πρέπει να αλλάξω μετά απο κάποια χλμ όπως κάνουμε στα τετράχρονα πχ.;Ευχαριστώ.
-
Κανε ενα γενικο να εισαι σιγουρος(μπουζι,φιλτρο αερα) και δες κατασταση ιμαντα
-
Σε ευχαριστω Νικο.
-
Ο χρήστης Andree έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Πήρα ένα παλιό Βεσπακι 50αρι για την γυναικά. Επειδή δεν έχω εμπειρία θέλω την συμβουλή σας περί συντήρησης της Βεσπας.
Γνωρίζω ότι πρέπει να μπαίνει πάντα λάδι με την βενζίνη μαζί.
Τι άλλο πρέπει να προσέχω ή κάτι που πρέπει να αλλάξω μετά απο κάποια χλμ όπως κάνουμε στα τετράχρονα πχ.;Ευχαριστώ.
Τα δίχρονα, είναι απλά στη συντήρηση. Δεν έχει ρύθμιση βαλβίδων. Είσαι σίγουρος ότι το λάδι μπαίνει από το ντεπόζιτο της βενζίνης και δεν έχει δοχείο ξεχωριστώ για να βάζει εκεί λάδι για τη βενζίνη; Πρόσεξέ το γιατί αν έχει δοχείο για λάδι για βενζίνη και βάζει και από το τεπόζιτο λάδι και ντουμάνι θα βγάζει και η εξάτμιση μπορεί να μπουκώσει γρήγορα από τα περίσσεια λάδια. Κατά τα άλλα όπως σου είπε και ο Νίκος. Το μπουζί λίγο περισσότερο προσοχή, γιατί τα παλιά δίχρονα το λάδωναν και ήθελε καθάρισμα.
Συμβουλές συντήρησης