-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/ne ... liki-morfi Νέα Toyota Supra: Πιο κοντά στην τελική μορφή Οι νέες κατασκοπευτικές εικόνες δείχνουν περισσότερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω μέρος. Όσο οι δοκιμές της ολοκαίνουργιας Supra συνεχίζονται, το καμουφλάζ λιγοστεύει. Είναι λοιπόν η πρώτη φορά που τη βλέπουμε με τρεις κανονικές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς επίσης και με πίσω φώτα που φαίνονται κοντά σε εκείνα που τελικά θα έχει το αυτοκίνητο. Σε αυτά τα σημεία λογικά θα εντοπίζονται και οι περισσότερες αλλαγές σε σχέση με τη BMW Z5, με την οποία θα μοιράζονται και το πλαίσιο. Βέβαια, η βασική τους διαφοροποίηση θα έχει να κάνει με το ρόουντστερ αμάξωμα της Z5, ενώ η Toyota θα είναι κουπέ με κανονική οροφή. Το κύριο χαρακτηριστικό της τελευταίας παραμένει η σχεδίαση με τα δύο εξογκώματα, που θα είναι αφενός το σήμα κατατεθέν του μοντέλου αφετέρου ο σύνδεσμος με το πρωτότυπο FT-1 που εκτέθηκε στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ το 2014. Ακόμα πάντως δεν έχει υπάρξει καμία παραπάνω πληροφορία σχετικά με την επίσημη παρουσίαση της νέας Supra, η οποία κατά προσέγγιση τοποθετείται κοντά στο τέλος του 2017.
-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/ne ... liki-morfi Νέα Toyota Supra: Πιο κοντά στην τελική μορφή Οι νέες κατασκοπευτικές εικόνες δείχνουν περισσότερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω μέρος. Όσο οι δοκιμές της ολοκαίνουργιας Supra συνεχίζονται, το καμουφλάζ λιγοστεύει. Είναι λοιπόν η πρώτη φορά που τη βλέπουμε με τρεις κανονικές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς επίσης και με πίσω φώτα που φαίνονται κοντά σε εκείνα που τελικά θα έχει το αυτοκίνητο. Σε αυτά τα σημεία λογικά θα εντοπίζονται και οι περισσότερες αλλαγές σε σχέση με τη BMW Z5, με την οποία θα μοιράζονται και το πλαίσιο. Βέβαια, η βασική τους διαφοροποίηση θα έχει να κάνει με το ρόουντστερ αμάξωμα της Z5, ενώ η Toyota θα είναι κουπέ με κανονική οροφή. Το κύριο χαρακτηριστικό της τελευταίας παραμένει η σχεδίαση με τα δύο εξογκώματα, που θα είναι αφενός το σήμα κατατεθέν του μοντέλου αφετέρου ο σύνδεσμος με το πρωτότυπο FT-1 που εκτέθηκε στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ το 2014. Ακόμα πάντως δεν έχει υπάρξει καμία παραπάνω πληροφορία σχετικά με την επίσημη παρουσίαση της νέας Supra, η οποία κατά προσέγγιση τοποθετείται κοντά στο τέλος του 2017.
-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/ne ... liki-morfi
Νέα Toyota Supra: Πιο κοντά στην τελική μορφή
Οι νέες κατασκοπευτικές εικόνες δείχνουν περισσότερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω μέρος.
Όσο οι δοκιμές της ολοκαίνουργιας Supra συνεχίζονται, το καμουφλάζ λιγοστεύει.
Είναι λοιπόν η πρώτη φορά που τη βλέπουμε με τρεις κανονικές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς επίσης και με πίσω φώτα που φαίνονται κοντά σε εκείνα που τελικά θα έχει το αυτοκίνητο.
Σε αυτά τα σημεία λογικά θα εντοπίζονται και οι περισσότερες αλλαγές σε σχέση με τη BMW Z5, με την οποία θα μοιράζονται και το πλαίσιο. Βέβαια, η βασική τους διαφοροποίηση θα έχει να κάνει με το ρόουντστερ αμάξωμα της Z5, ενώ η Toyota θα είναι κουπέ με κανονική οροφή.
Το κύριο χαρακτηριστικό της τελευταίας παραμένει η σχεδίαση με τα δύο εξογκώματα, που θα είναι αφενός το σήμα κατατεθέν του μοντέλου αφετέρου ο σύνδεσμος με το πρωτότυπο FT-1 που εκτέθηκε στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ το 2014.
Ακόμα πάντως δεν έχει υπάρξει καμία παραπάνω πληροφορία σχετικά με την επίσημη παρουσίαση της νέας Supra, η οποία κατά προσέγγιση τοποθετείται κοντά στο τέλος του 2017.
-
Whoah, this brings back memories...Supra, η dyno-queen, από το καιρό που πάλευε με το 300ΖΧ σαν τους δεινόσαυρους στο Τόκυο
Θα είναι άραγε το 'ιαπωνικό muscle-car' όπως παλιά, ή κάτι σε στυλ sport/ευέλικτο/ελαφρύ ?
-
Μακαρι να ναι στη φιλοσοφια του gt-86 σε αλλη βεβαια κλιμακα.. Μη γινει 'καθως πρεπει' σα το νεο NSX.
-
Toyota GR Supra 2019 με 6κύλινδρο 3λιτρο(στην Ιαπωνία θα διατίθεται και με 2λιτρο) turbo κινητήρα 340 ίππων.Από £52.695 στο UK.
-
Από θέμα εμφάνισης σίγουρα όχι για το βαρύ όνομα που κουβαλάει.
Χίλιες φορές ένα GT86. -
Πολύ όμορφη μπροστά, τραγικά χάλια το πίσω μέρος. Γενικά φέρνει αρκετά σε αναλογίες (και γενικό σχέδιο) στην Ζ4 Coupe, αλλά απέτυχαν στην σχεδίαση στο πίσω μέρος.
-
Μονο το πισω μερος κάτι λέει αλλά σαν σύνολο είναι άσχημο αυτοκίνητο.
-
Θα γίνει αποδεκτό και θα αρχίζει να αρέσει μετα τα την ...5ετία είναι άσχημο και ταυτόχρονα όμορφο μάλλον γιατί είναι μικρότερο μέγεθος απο αυτό που περιμέναμε, τουλάχιστον η Toyota προσπάθησε για κάτι διαφορετικό απο την συνηθισμένη 4 ,και τελικά εχει μια συνέχεια -ιδίως στα φώτα- απο την τελευταία supra που ήταν άσχημη αλλα πάλι γιατί αυτή ήταν τόσο όμορφη ;:(
https://www.automotiveaddicts.com/53277 ... -in-photos
να δείτε και το video στο τέλος...
-
Λες και το σχεδίασα εγώ είναι
-
Εμένα μου αρέσει περισσότερο από την αδελφή της bmw.
Δεν πολυκατάλαβα όμως την λογική κοινού project με την bmw, σαν να θες να φας σούσι και όταν ανοίγεις το φύκι να έχει από μέσα wurstell. -
Η λογική είναι να μοιράσουν το κόστος...
Toyota Supra 2019