-
Τι κάνετε με τα παλιά A/C?? Άπ ότι ειδα φρεον R12, το επιλεγμένο και παλιο, δεν υπάρχει πια. Μετατροπή για R134? Κάτι άλλο?
-
Τι κάνετε με τα παλιά A/C?? Άπ ότι ειδα φρεον R12, το επιλεγμένο και παλιο, δεν υπάρχει πια. Μετατροπή για R134? Κάτι άλλο?
-
Τι κάνετε με τα παλιά A/C?? Άπ ότι ειδα φρεον R12, το επιλεγμένο και παλιο, δεν υπάρχει πια. Μετατροπή για R134? Κάτι άλλο?
-
Ο χρήστης papserg έγραψε:
Τι κάνετε με τα παλιά A/C?? Άπ ότι ειδα φρεον R12, το επιλεγμένο και παλιο, δεν υπάρχει πια. Μετατροπή για R134? Κάτι άλλο?Με λίγη, καλή, προσπάθεια θα βρεις R12.
Τα συστήματα που είναι σχεδιασμένα για R12, για να δουλέψουν με R134, σωστά, θέλουν μία σειρά από αλλαγές/επεμβάσεις/ρυθμίσεις, και πάντα έχουν μία, ελαφρά έστω, χαμηλότερη απόδοση.
Υπάρχει και το νέο R(δεν θυμάμαι πόσο), που είναι με retrofit συμβατότητα με όλα, αλλά είναι ακριβό, έχοντας όμως καλύτερη απόδοση αλλά και διάφορες αναφορές για επικινδυνότητα.
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Με λίγη, καλή, προσπάθεια θα βρεις R12.Βρήκα, αλλά δεν υπάρχει μηχάνημα για να το βάλω στο κύκλωμα. Οι ψυκτικοί μου λένε πως πρέπει να έχουν ειδικό μηχάνημα, το οποίο 'ταπώνει' τις βαλβίδες ώστε να προστεθεί η απαιτούμενη ποσότητα. Δεν ξέρω, κουκιά τρώω, κουκιά μαρτυράω...
Επίσης, υπάρχουν δυο μετατροπές: η φθηνή (περίπου 60Ε) όπου αλλάζουν βαλβίδες, λάδι και προσθέτουν φρέον μέχρι μια ποσότητα [λιγότερη από το κανονικό γιατί ανεβάζει μεγαλύτερη πίεση], και μια ακριβή (περίπου 250Ε), όπου εκτός των παραπάνω αλλάζουν τσιμουχάκια, κομπρεσέρ και πλαστικά σωληνάκια.
Και δεν ξέρω τι να κάνω: η φθηνή μου φαίνεται τσαπατσουλιά, η ακριβή μου φαίνεται ...ακριβή, δεδομένου ότι έχω πολύ περιορισμένη χρήση του ιστορικού αυτοκινήτου. Και ψάχνω γνώμες
-
Σε περιπτωση μετατροπης,εκεινο που εχει μεγαλη σημασια ειναι να καθαριστει πολυ καλα το κυκλωμα απο τα υπολειμματα του παλιου φρεον,καθως οι πιθανες φθορες δεν προκαλουνται τοσο απο το καινουριο φρεον,οσο απο την αναμειξη του καινουριου με τυχον υπολειμματα του παλιου.
Παντως,εφοσον εχει βρεθει R12..δεν θελω να το παιξω ειδικος,αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται καποιο εξειδικευμενο οργανο.Σιγουρα πλεον τα περισσοτερα συνεργεια εχουν ειδικα μηχανηματα,που τα κουμπωνουν επανω στο αυτοκινητο και κανουν ολη τη δουλεια μονα τους(και τα οποια ειναι οντως πιθανο να μην ειναι συμβατα με το παλιο φρεον).
Απο εκει και περα ομως,υποθετω πως μπορουν καλιστα να συμπληρωσουν φρεον με το πολλαπλο οργανο ελεγχου,οπως γινοταν παλια.Βεβαια επειδη η διαδικασια ειναι λιγο πολυπλοκη,ειναι πολυ πιθανον να μην ξερουν να το χρησιμοποιησουν αν εχουν συνηθισει με τα καινουρια μηχανηματα.
Εκεινο που ξερω παντως ειναι οτι τα παλια χρονια,τετοιες επισκευες γινονταν συνηθως απο τους ηλεκτρολογους αυτοκινητων..οποτε αν βρεθει καποιος τετοιος παλιος μαστορας,πιθανον να μπορεσει να το αναλαβει.
A/C με φρεον R12 (το παλιό)