-
-
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ακομα χαζογελαω..... Πραγματικα θελω πολλες σελιδες για να περιγραψω.. μοναδικη αισθηση και εμπειρια απο τη παραμικρη λεπτομερεια.. ο ηχος μαγεια , η αναρτηση μια κλασση μονη της ακομα και σε σχεση με υδροπνευματικα, το diravi, τα φρενα.. απο που ν αρχισεις και που να τελειωσεις..
ΓΡΑΨΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!
-
Nonos γραφείς σεντόνια για το ZX και οχι γι αυτό... Γράφε λέμε
Sent from my Nexus 4 using 3
-
Νονέ, άσε, αναλαμβάνω εγώ.
Είναι Σάββατο απόγευμα και ακόμα νιώθω τις ενδορφίνες να κυριαρχούν μέσα στο σύστημά μου. Αυτά τα δύο γράμματα που απαντούν και σε άλλα πράγματα εκτός από αυτό το υπέροχο τετράτροχο, ένα ευρωπαϊκό θαύμα του 20ου αιώνα, μου έδωσαν την ευκαιρία να ξεσαλώσω οδηγικά τη φαντασία μου πέρα από κάθε συνηθισμένο στερεότυπο.
Τη λες παλιά. Τη λες απολίθωμα. Άλλοι δεν καταλαβαίνουν Χριστό, θυμούνται που ένας θείος τους την έχει παρατημένη 12 χρόνια και έχει τώρα το Κορόλλα το καλό, σε ασημί και δεν το πλένει συχνά. Εγώ -και είκοσι άλλοι- τη θυμόμαστε ως το αμάξι που περνούσε δίπλα από τη δημοσιά , που γυρνούσαν κεφάλια και παγωτά χύνονταν πάνω στις μπλούζες μας προσπαθώντας να δούμε τι γράφει το κοντέρ και να παίξουμε υπερατού.
Από μακριά εντυπωσιακή...μόνο έτσι μπορείς να την χαρακτηρίσεις, καθώς δεν είναι όμορφη παρά μόνο με την έννοια του λιτού, απέριττου και μινιμάλ. Μινιμάλ, όταν βγήκε όμως ήταν σαν να κατέβηκε διαστημόπλοιο καθώς δεν αντικαθιστούσε άλλο μοντέλο της γκάμας της Σιτροέν. Οι αναλογιές για την εποχή, ειδικά σε σύγκριση με τα αμερικάνικα ειωθότα, ήταν η χρυσή τομή, το φ, la belle de jour Catherine Deneuve α κοτέ ντε Τζέιν Μάνσφιλντ.
Από κοντά, όσοι είναι Γαλλόφιλοι με καταλαβαίνουν. Μακριά από τευτονισμούς, μακριά από ποιότητα σαξωνικής φινέτσεν (αλήθεια, η λέξη φινέτσα είναι γαλλική ή ιταλική; ), ένα ασύλληπτο δράμα όπου τρεις τραγωδίες συναντούν την κωμωδία, με όσα χρειάζεσαι και όχι κάτι ακόμα.
Ο κινητήρας δυνατός και με ροπή που ξεμπαζώνει ρίζες όχι πολύ βαθιές. Υψηλόστροφος αλλά κάπου στις 5000 σταματάει να λειτουργεί παραγωγικά, για να μην σε ντοπάρει με δύναμη. Λένε ότι ηλεκτρολόγοι προσπαθούν να φέρουν στη θέση τους τα καλώδια αν χαλάσει κάτι, αλλά δεν ξέρουν ότι τις κατασκεύαζαν αγγέλοι από το τάγμα του Ourielle, που σημαίνει ότι ο Θεός είναι φως και πιθανότατα ρεύμα.
Η ανάρτηση...αχ, αυτός ο έρωτας! Πόσες φορές προσπάθησα να ερωτοτροπήσω μαζί της στο δρόμο αλλά και σε κλειστά, μη φυλασσόμενα πάρκινγκ. Ενώ η μπροστά με άφηνε με ανεπαίσθητα τσαλίμια, η πίσω ήταν τόσο τσαούσα που μου έφερνε παλιά, ατίθασα κονέ με γυμνασιοκόριτσα στο νου. Όλοι αυτό είχαν να πουν για την πίσω ανάρτηση, σε σημείο να λένε ότι το κάνει επίτηδες. Εμένα πάντως με έχωναν βάσει του νόμου περί τεντυμποϊσμού οι χωροφύλακες στη στενή, στο φρέσκο, στη ψειρού. Δεν της κρατάω κακία πάντως, νερό κάτω από τη γέφυρα που λέει και ο Σερ Άλεξ.
Ένα παιδικό όνειρο έλαβε τέλος και μετατράπηκε σε ενήλικη πραγματικότητα, μια ασπρόμαυρη φωτογραφία που μέσω της Χρονομηχανής και της DeLorean πήρε σάρκα και οστά.
Νονός, έγραψα για τη ΖΧ 1.4 Reflex του '92. Τώρα γράψε απερίσπαστος για την SM.
-
Sm 2700 v6 1973 ελληνικο αυτοκινητο.. !
Κατ αρχας για τους ρετρολαγνους εχει τη κλασσικη μυρωδια παλιου υδροπνευματικου.. οποιος εχει ζησει με αυτα καταλαβαινει.. σε χτυπαει οσο πλησιαζεις η μυρωδια.. Το εντυπωσιακο με το αμαξι καθοτι 40+ χρονων ειναι η ποιοτητα κατασκευης και η προσοχη στις λεπτομερειες.. Εχεις μια αισθηση οτι εχει φτιαχτει για να απευθυνθει σε πολυ μικρο κοινο που εχει να τα σκασει.. Κουμπακια ,μοχλουδακια κτλπ ολα με 'βαρος' , με 'σκληρη' και ακριβεστατη λειτουργια.. Ας πουμε το ντουλαπακι του συνοδηγου ανοιγει με μεταλλικο μπουτον επι του ταμπλω το οποια εχει κλειδαρια πανω του και στο πατημα πεταγεται και ανοιγει προοδευτικα ,σα να το κρατανε μικρα αμορτισερ.. Οι πετουγες στα πισω παραθυρα ειναι ολοκληρη κατασκευη φυσικα μεταλλικες-νικελ.. Τα μπρατσα στις πορτες ντυμμενα με δερμα νιωθεις οτι ειναι στερεομενα με μπετο..οι πορτες δε ειναι απεριγραπτα βαριες με μεταλλικο ηχο στο κλεισιμο και οι καθρεπτες οι εξωτερικοι ρυθμιζονται με ball-joint...και οι κλειδαριες εξωτερικα εχουν αυτη την ιδια αισθηση με ολα τα χειριστηρια.. δλδ 'σκληρα' και φοβερης ακριβειας.. οι ζωνες εκτεινονται απο το πατωμα και οχι απο τη κολωνα της οροφης οπως συνηθιζεται.. γενικα ειναι σα να εχουν τα παντα μηδενικες ανοχες.. δεν υπαρχει τριγμος απο τη καμπινα ουτε ενας! τη ποιοτητα της καμπινας τη θεωρω μια κλασση πανω απο cx-ds της εποχης. Μονοκομματα δερματινα καθισματα εμπρος και επισης δερμα πισω και σε πορτες ,επενδυσεις κτλπ.. Απιστευτη μα απιστευτη θεση οδηγησης Απ εξω δε νομιζω οτι εχει νοημα το σχολιο απλα ολα ειναι σχεδιασμενα με προσοχη και φαινεται πολυ μεγαλυτερη απο κοντα απ οτι στις φωτογραφιες.. πραγματικα η cx ειναι πιο 'λεπτο' και μαζεμενο σχεδιο.. αυτη ειναι στη λογικη του βατραχου.. ογκος.Γυρνας κλειδι μιζα περιμενεις λιγο να γεμισει η αντλια και γυρνας τερμα.. απο το ρελαντι καταλαβαινεις οτι απο κατω εχεις κατι πολυ διαφορετικο με πολυ δυνατο και μπασο ηχο απο το ρελαντι.. το τι πινει η κυρια δε περιγραφεται, με 3 βεμπερ 42αρια DC. Εξοικειωση κλασσικα θες κυριως με το τιμονι, καθως το diravi δεν εχει καμια σχεση με οτι εχεις πιασει.. νομιζεις οτι κανει τα δικα του στα πολυ λιγα χιλιομετρα, γενικα καλο ειναι να μη παιρνεις τα χερια απο το τιμονι στις χαμηλες ταχυτητες.. οσο ανεβαζεις χιλιομετρα το νιωθεις να προσαρμοζεται ακριβως στις συνθηκες ,σα να δουλευει ακριβως για αυτο που περιμενες.. Συμπλεκτη τον περιμενεις πιο βαρυ απ οτι ειναι !, θελει μονο μια σχετικη αποφασιστικοτητα στις αλλαγες αλλα πραγματικα προσαρμοζεσαι πανευκολα και σε συνδυασμο με το φοβερο σασμαν μπορεις ν αλλαζεις πολυ γρηγορα οπως και εγινε γιατι της αλλαξα τα φωτα διαδοχικα ορισμενες φορες μεχρι και κουμπωμα 4ης.. βοηθαει και το μοτερ που σε παρακαλαει απο ηχο να της τα δινεις.. Μιλαμε για φοβερο επιλογεα εντωμεταξυ,ακριβεστατο και βαρυ με το χαρακτηριστικο μεταλλικο 'κλικ' στο κουμπωμα.. Για τον ηχο του μοτερ μπορω να μιλαω μερες.. απο το ρελαντι σε τσιγκλαει να πατησεις και μεχρι τις 5000+ που ειχα την ευκαιρια απλα νιωθεις οτι δε κρεμαει ποτε και οσο ανεβαζεις ο ηχος γινεται ολο και πιο τρομακτικος απο γλυκος και βαθυς.. γενικα πιστευω θα μπορουσα να κανω ανοιγματα ολη μερα απο το κολλημα που επαθα Κατω απο γεφυρες απλα κατεβαζεις επιτηδες και τσαρουχωνεις για ν ακους.. Η αναρτηση ειναι κλασσικη υδροπνευματικη αλλα η κυρια διαφορα που εντοπισα ειναι μαλλον στο rebound το οποιο δε το αντιλαμβανεσαι.. ειναι μαλλον θεμα σφαιρων καθως νιωθεις οτι δε 'διαβαζει' τιποτα..απλα λιωνει οτι παταει.. ειναι πολυ πιο εντονο απο την υδροπνευματικη μιας xantia π.χ. .. δεν ειναι μονο ανετη ,νιωθεις οτι εισαι σε συννεφο, σε διαδοχικες ανηφοροκατηφορες σε μετρια ασφαλτο απλα νιωθεις οτι βρεθηκες απο ψηλοτερα ,χαμηλοτερα και αναποδα χωρις να μπορεις να εξηγησεις τι μεσολαβησε, σα να 'ρουφαει' τις αλλαγες υψους.. δεν ειναι αποσβεση, ειναι πληρης απομονωση.. Απιθανη αισθηση
Ευκαιρια για πιεση σε στροφιλικι δεν ειχα..και δε της παει πιστευω.. θελει καμπες και επαρχιακο.. σε ορισμενους μονο κυκλικους κομβους εχει τη κλασσικη αισθηση κλισης αλλα σιγουριας οπως ολα τα υδρο της εποχης.. σε ζορικα σημεια με λαθος σχεδιαση του δρομου που τα ξερω,οπως σημειο οπου υπαρχει ομαλη καθιζηση μεσα σε στροφη απλα μου εβγαλε πολυ περισσοτερη σιγουρια απο αλλα πιο συγχρονα υδροπνευματικα... φοραγε λαστιχα 10ετιας δε ,οποτε η ολη αισθηση καποιων χτυπηματων σε εγκαρσιες λογω ξερας αλλα και κρατηματος ειναι πολυ καλυτερη απο την ηδη εξαιρετικη αισθηση που αποκομισα..!! Γενικα παντως στο θεμα αναρτηση αλλα και στη γενικοτερη φιλοσοφια σου βγαζει το 'καρφωνω 150 και παω Κωσταντινουπολη για καφε....' , ο ορισμος του grand tourer..Φρενα κλασσικα on-off /μανιταρι αντι πενταλ με ακομα πιο αποτομη λειτουργια και ελαστικοτητα απο xantia.. αν δε το ξερεις νομιζεις οτι δεν εχεις φρενα.. Και εργονομια αρκετα καλυτερη απο αλλα citroen της εποχης αν τα κατηγορουσε κανεις για αντιεργονομικα.Δε ξερω τι αλλο θα ηθελε καποιος να ξερει.. μιλαμε για κατι εντελως εξωπραγματικο αυτοκινητιστικα.. το τι κεφαλια γυρνανε στο περασμα της δε περιγραφεται.. οπου και να εισαι καποιος θα ρωτησει, καποιος θα δειξει, καποιος θα καρφωθει.. Ο βενζινας επι λεξη μου ειπε 'απο ποιο πλανητη ειναι?' εχει φαση να κοιτας καποιον πριν τη δει και τη στιγμη που την παιρνει χαμπαρι διπλα του ,μπροστα του.. σα τους χανους....
-
Τί ρομαντικοί που είστε όταν θέλετε..
-
Απ'την πρώτη στιγμή που το είδα σε φωτογραφίες (γιατί απο κοντά ποτέ δυστυχώς) αυτό το αυτοκίνητο,είπα οτι μια μέρα θέλω να έχω ένα.Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις
-
Να είναι καλά οι Ιταλοί που έφτιαξαν μοτέρ γιατί αν περιμέναμε από την Λεμονιέ...
-
To χερούλι είναι όντως τόσο σκληρό και ποιοτικό;
-
Παπαfunky τα ποστ του Dasimo δε θα τα παρουσιαζεις για δικα σου..
-
Ωραίος νονέ
funkyreverend σα να λέμε: ''ρε το π@ύστη τον Αντρίκο τον Σιτροέν, τι έφτιαξε πάλι''
fatal δεν είναι όλα τα αμάξια νερόβραστα λΟΟΟΟκάνικα
-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Απ'την πρώτη στιγμή που το είδα σε φωτογραφίες (γιατί απο κοντά ποτέ δυστυχώς) αυτό το αυτοκίνητο,είπα οτι μια μέρα θέλω να έχω ένα.Ευχαριστούμε για τις εντυπώσειςΓια μια της προκοπης θελεις κοντα 20 χιλιαρικα.. σκεψου το αντι της 75 που ψαχνεις..
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Νονός, έγραψα για τη ΖΧ 1.4 Reflex του '92. Τώρα γράψε απερίσπαστος για την SM.
@ nonos ωραιο ποστ
-
edit mod
-
@ Νονέ γράψε και άλλα,βάλε στο παιχνίδι και τον λεβιέ που είναι σκέτη κ@υλ@
βλέπω πως την βρίσκουν τα παιδιά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να είναι καλά οι Ιταλοί που έφτιαξαν μοτέρ γιατί αν περιμέναμε από την Λεμονιέ...Μην του το χαλάς τώρα, γαμώ τους ήχους το γαλλικό moteur.
-
Δε μου χαλαει τιποτα.. μοτερουκλα ιταλικη αλλα χωρις το υπολοιπο πακετο δε παει πουθενα...
-
Ολα καλα ρε νονε, με μια φωτο θα την βγαλεις και αυυη σκοτεινη ?
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Περί Citroen SM, CX, DS, TA... [Διάσπαση]