Mitsubishi Space Star

11 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
Μαρουσιώτης
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 10/03/2010 - 15:28
Mitsubishi Space Star

Τελικα ο νεος αυτο διαλεξε (και πληρωσα).Πρωτες εντυπωσεις,η χαμηλη καταναλωση και η σχεδον μηδενικη επαναφορα του τιμονιου αν στριψεις το τιμονι λιγο.Ο εξοπλισμος παντως πλουσιωτατος.

up
1 user has voted.
rainmaker130
Offline
Last seen: Πριν από 8 μήνες 6 ημέρες
Joined: 08/03/2014 - 01:21
Re: Mitsubishi Space Star

Έχει κανείς οδηγήσει τελευταία αυτό το αυτοκίνητο για να πει εντυπώσεις;

up
0 users have voted.
cosneo
Offline
Last seen: Πριν από 5 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 02/12/2007 - 18:01
Απ: Mitsubishi Space Star

Στα τόσα πετυχημένα αυτοκινητα της κατηγοριας πως προέκυψε αυτό το "ξεχασμένο"?!
Κάποτε είδα ένα εδώ πάνω ...

up
1 user has voted.
newbis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/02/2015 - 19:24
Re: Mitsubishi Space Star

rainmaker130":wm6mqiz2 wrote:
Έχει κανείς οδηγήσει τελευταία αυτό το αυτοκίνητο για να πει εντυπώσεις;

Το οδήγησα σήμερα. Πολύ αρνητικό το τιμόνι του, ήταν σαν ηλεκτρονικό παιχνίδι. Καλός κινητήρας

up
1 user has voted.
michalge
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/02/2012 - 20:05
Re: Mitsubishi Space Star

Καλησπέρα ,
Οδήγησα ένα βενζινοκίνητο ενοικιαζόμενο σε Γερμανία Αυστρία περίπου 900 χιλιόμετρα . Ήταν ολοκαίνουργιο.
Μου φάνηκε πολύ αργό σε αυτοκινητόδρομο και ανηφόρες .Με χειμερινα λάστιχα και esp δεν το φοβηθηκα πουθενά . Στην πόλη απλά παιχνιδάκι, άλλωστε για αυτό προορίζεται !
Το τιμόνι που δεν επαναφέρετε ,μόνο το άμα στρίψεις ελαφρός ,μου άρεσε .Πολύ οικονομικό σε κατανάλωση.
Η ποιότητα του εσωτερικού δεν μου άρεσε και ο κινητήρας αρκετά θορυβώδες .
Δεν νομίζω να το αγόραζα ποτέ.

up
1 user has voted.
oharostisasfaltou
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 15/11/2018 - 00:50
Mitsubishi Space Star 1.0 MIVEC. Είναι αξιόπιστο;

Καλησπέρα παίδες. Στην περίπτωση που σας θυμίζω κάτι, είχα δημοσιεύσει πριν μερικούς μήνες για το ότι κοιτούσα να αντικαταστήσω το Daihatsu Cuore μου (μοντ. 2009) λόγω του θέματος με τα λάδια. Τελικά, αποφασίστηκε οικογενειακώς να πάμε σε κάτι καινούριο μέχρι (αυστηρώς) 10.000, επομένως ξανά σε χιλιάρι.

Μέχρι τώρα γέρνω προς το SpaceStar, κυρίως λόγω χώρων (να μην είναι τρύπα για να φεύγουμε και καμιά εκδρομή), τιμής, κατανάλωσης-χαμηλού βάρους, σχεδιασμού/αισθητικής, και "τζαπάν" μαμάς. Υπάρχει κάποιος/α που να είναι κάτοχος και να μπορούσε να πει δυο λόγια, ή γενικότερα που να γνωρίζει για την εταιρεία και το συγκεκριμένο μοντέλο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.

up
1 user has voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά 18 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
https://www.drive.gr/test
up
2 users have voted.
liasdynamics
Offline
Last seen: Πριν από 7 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 07/03/2019 - 13:45
ειμαι υπερηφανος κατοχος του

ειμαι υπερηφανος κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου.

εψαξα στην αγορα για καινουργιο αμαξι στην αρχη για μεταχειρισμενο, εφριξα με αυτα που ειδα και μετα το εψαξα σε καινουργιο.

μετα απο απο ενα 6μηνο στη κατοχη μου θα παραθεσω τα θετικα και τα αρνητικα του.

Παμε στα θετικα πρωτα

+ Χωροι για την κατηγορια , το space star ακροβατει μεταξυ Α και Β κατηγοριας εχεις πολυ καλους χωρους με διαφορες μικρο θηκες και ανεση στην οδηγηση το πορτμπαγκαζ χωραει ανετα 2 βαλιτσες μεγαλες.

+ Ανεση στην οδηγηση, ειναι ανετο, δεν ειναι δυσκολο εχει αερα για τον οδηγο στα ποδια και στο καθισμα (καλυτερο απο το yaris).

+ Οικονομικο ναι ειναι πολυ οικονομικο για 1000αρι  πολυ χαμηλη καταναλωση, το καλοκαιρι ενδεικτικα με αιρ κοντισιον ανοιχτο στην Εθνικη 5.3 λ στα 100. Οχι και ασχημα.

+ Καλη συναμοργη των πλαστικων και καλης ποιοτητας , καμια σχεση με αλλα μοντελα ποιοτικα πλαστικα και καλη συναμοργη.

+Τιμη σε αυτα λεφτα δεν υπαρχει πιο τιμια προταση που να σου δινει τοσα πολλα το space star ειναι ενα μικρο "οικογενειακο"

Παμε στα αρνητικα 

- Φτωχος εξοπλισμος πολυ φτωχος εξοπλισμος για τα δεδομενα της εποχης (μιλαμε για την απλη εκδοση) παντα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο. Στην απλη εκδοση ξεχαστε οθονες, ξεχαστε navi ξεχαστε ενα σωρο τεχνολογιες μονο τα κλασσικα και Hill Assist αυτα.

- Αρπαζει πολυ αργα.....λογω οικονομιας στον 1000αρι δεν υπαρχει σπιρταδα.

- Πολυ φτωχο εσωτερικο κλασικος ιαπωνας πολυ φτωχια μεσα περα απο τα βασικα.

- Δεν εχει ενα λαμπακι στο ντουλαπακι του αυτοκινητου ουτε στο πορτ παγκαζ θα ηθελα να εχει θα βοηθουσε πολυ.

Αυτα τα πολλα....

 

up
11 users have voted.
oharostisasfaltou
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 15/11/2018 - 00:50
1.0L MIVEC DOHC ECI-Multi 71PS

Γεια χαρά, σε ολόκληρη την αγορά!

Θα συμφωνήσω με τις περισσότερες από τις παρατηρήσεις του συμφορουμίτη, αν και δεν είμαι (ακόμα) κάτοχος. Το έκανα όμως ένα καλό, χορταστικό TD πριν λίγες εβδομάδες, και μπορώ να πω ότι η εικόνα που δίνει ο φίλος θεωρώ πως είναι κατατοπιστικότατη και σχεδόν ολοκληρωμένη, συγκριτικά τουλάχιστον με τα όσα αποκόμισα ο ίδιος δια ζώσης.

Να υπερθεματίσω μόνο στο ότι οι χώροι είναι πραγματικά εξαιρετικοί για την κατηγορία, μέχρι πρότινος δεν γνώριζα πως σε αυτά τα χρήματα θα μπορούσα να βρω (σε καινούριο) κάτι που να καλύπτει τις εκτός άστεως ανάγκες μου, πόσω μάλλον από μια αρκετά αξιόπιστη και φερέγγυα κατασκευάστρια. Γράφοντας εν προκειμένω "ανάγκες", εννοώ κάμπινγκ και ολιγοήμερες αποδράσεις, με έναν- το πολύ δύο συνεπιβάτες, χωρίς πολλά-πολλά μπαγκάζια και συμπράγκαλα. Να προσθέσω, επίσης, ότι ο κινητήρας μου έδωσε - για χιλιάρης, έτσι; - την αίσθηση ενός στιβαρού και καλοδεμένου συνόλου, που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος (850κγ- Global Small πλατφόρμα της Μιτσου) εκτίμησα πως είναι επαρκής, τηρουμένων πάντα βέβαια των αναλογιών και των συνθηκών που το μικρό αυτό αυτοκίνητο προορίζεται.

Στα αρνητικά, να προσθέσω το τιμόνι, που όπως έχει τονιστεί πολλάκις, δεν παρέχει καθόλου ικανοποιητική "πληροφόρηση", κάτι που αναμφίβολα κάνει ιδιαίτερα κακή εντύπωση για την εποχή. Οι αγαπητοί γιαπωνέζοι φίλοι μας έχουν όμως υποσχεθεί πως στο νέο μοντέλο το θέμα έχει αντιμετωπιστεί, όπως επίσης ότι έχει μπει και βελτιωμένη ανάρτηση και νέοι, καλύτεροι τροχοί. Για να δούμε, λίαν συντόμως!

Οικογενειακά θεωρήσαμε, λοιπόν, σοφότερο σε αυτό το σημείο να περιμένουμε το facelift, το οποίο θα είναι εδώ Μάρτιο, ίσως και Φεβρουάριο. Προς το παρόν αναμένουμε, "εναγωνίως" και ενθουσιωδώς, την επίσημη ενημέρωση για τις τιμές & τον εξοπλισμό! Όπως μας έχει ήδη πληροφορήσει η αντιπροσωπεία, θα έρθουν σίγουρα αμφότερα τα μοτέρ ξανά, και του 1,2 και του 1λτ.

Συνολικά και εν κατακλείδει, το 1000άρι Space Star αναμφισβήτητα δε δρέπει δάφνες μηχανολογικής αρτιότητας και καινοτομιών, σίγουρα δεν είναι για τον ραλλιάρη, τον γκατζετάκια ή για κάποιον που αποζητά φινέτσα, έχει επίσης χτυπητές αδυναμίες (τιμόνι, ανάρτηση, φτωχικό σαλόνι). Δείχνει μέχρι τώρα να είναι μια v-f-m επιλογή για κάποιον που διαθέτει το μίνιμουμ μπάτζετ για καινούριο μοντέλο πόλης, έχει υπέρ του δέοντος καλούς χώρους- δεν είναι μούγκα στη στρούγκα να μην μπορείς να φορτώσεις έναν παλιόφιλο να φύγετε μια εκδρομή, είναι, τελειώνοντας, ένα αξιόπιστο, οικονομικό και οικολογικό αμάξι, όπως καταδεικνύει μεταξύ άλλων και η παρακάτω έρευνα: 

https://www.automotivescience.com/pages/2019-study

Καλημέρα σε όλους & καλή χρονιά με υγεία και αγάπη, χαίρετε φίλοι!

up
2 users have voted.
Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 1 λεπτό
Joined: 09/12/2008 - 10:47
Ναι μεν,αλλά...

Στα ίδια (περίπου) χρήματα αλλά σαφώς μεγαλύτερους χώρους βλέπω το Dacia Sandero και με καλύτερο εξοπλισμό το Hyundai i10.

up
4 users have voted.

Κώστας

oharostisasfaltou
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 15/11/2018 - 00:50
ΜΥ2020

Στο ελληνικό σάιτ της MM το νέο Space Star (facelift). Νέες εκδόσεις, τιμές & εξοπλισμοί των γνώριμων 1,2 & 1λτ. τρικύλινδρων

https://www.mitsubishi-motors.gr/cars/space-star

 

Απορώ ποιος θα το πάρει, σε αυτές τις τιμές, με αυτόν τον ανταγωνισμό. Μιλάμε για φέισλιφτ του φέισλιφτ ενός μοντέλου του 2012. Εμένα κιόλας που μου άρεσε πολύ σχεδιαστικά όταν το πρωτοείδα, αφ' ης στιγμής πληροφορήθηκα τις τιμές του Σαρακάκη, προτίμησα, φυσικά, το νέο i10 1,2.

up
2 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo