-
kalispera se olous...eimai kainourgios edo kai tha ithela na rothso ean gnorizei kapoios na me vohthisei sto provlhma mou......exo ena skouter peugeot elyseo 125 modelo 2000 me karburater kai cdi ekinhsi....to provlhma einai oti otan einai kryo den krataei relanti xoris gazi...gia na diapistoso an ftaiei to automato tsok prepei na xero pos douleuei to olo systhma dioti to tsok syndeetai ston egefalo.xerei kaneis pou tha vro kapoio sxedio anylitiko dioti eimai hlectronikos kai an vro...
-
kalispera se olous...eimai kainourgios edo kai tha ithela na rothso ean gnorizei kapoios na me vohthisei sto provlhma mou......exo ena skouter peugeot elyseo 125 modelo 2000 me karburater kai cdi ekinhsi....to provlhma einai oti otan einai kryo den krataei relanti xoris gazi...gia na diapistoso an ftaiei to automato tsok prepei na xero pos douleuei to olo systhma dioti to tsok syndeetai ston egefalo.xerei kaneis pou tha vro kapoio sxedio anylitiko dioti eimai hlectronikos kai an vro...
-
kalispera se olous...eimai kainourgios edo kai tha ithela na rothso ean gnorizei kapoios na me vohthisei sto provlhma mou......exo ena skouter peugeot elyseo 125 modelo 2000 me karburater kai cdi ekinhsi....to provlhma einai oti otan einai kryo den krataei relanti xoris gazi...gia na diapistoso an ftaiei to automato tsok prepei na xero pos douleuei to olo systhma dioti to tsok syndeetai ston egefalo.xerei kaneis pou tha vro kapoio sxedio anylitiko dioti eimai hlectronikos kai an vro...
-
Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες [mod]
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΔΩ Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΠΕΖΟ 125 ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ 2000 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ. ΟΠΩΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΤΣΟΚ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΤΑΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ.ΥΠ ΟΨΙΝ ΟΤΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ(ΤΣΟΚ) ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ 12ΒΟΛΤ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕΤΡΗΣΑ Κ ΔΕΝ ΠΑΝΕ 12ΒΟΛΤ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
-
ΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΔΩ Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΠΕΖΟ 125 ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ 2000 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ. ΟΠΩΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΤΣΟΚ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΤΑΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ.ΥΠ ΟΨΙΝ ΟΤΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ(ΤΣΟΚ) ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ 12ΒΟΛΤ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕΤΡΗΣΑ Κ ΔΕΝ ΠΑΝΕ 12ΒΟΛΤ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
-
Ένα πιθανό σενάριο είναι να δίνει λάθος πληροφορία στον εγκέφαλο ο αισθητήρας θερμοκρασίας ο οποίος βρίσκεται στο ψυκτικό υγρό του κινητήρα εάν είναι υδρόψυκτο ή κάπου στο σώμα του κινητήρα. Εάν τον βρεις, κάτι που μπορεί να μην είναι και τόσο εύκολο λόγο στριμώγματος στα σκούτερ, κάνε μια ωμομέτρηση με εντελώς κρύο και μετά με ζεστό μοτέρ και θα καταλάβεις εάν δουλεύει σωστά.
Ταυτόχρωνα κάνε και μια βολτομέτρηση στις ίδιες συνθήκες και δες τι τάση φέρνει το καλώδιο που πάει στο τσόκ.
Γράφε με μικρούς χαρακτήρες, κανονισμός του φόρουμ. -
Το καινούριο κράνος (AGV Horizon) έχει κάποια ανταλακτικά δοντάκια για το μηχανισμό της ζελατίνας με τα οποία μπορείς να μεταβάλεις τις θέσεις της. Το default έχει τρείς θέσεις: ανοιχτό, κλειστό και ενδιάμεσο. Η άλλη επιλογή είναι να έχει δύο ενδιάμεσες θέσεις, και η τρίτη μόνο ανοιχτό και κλειστό.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΤΣΟΚ