-
Νταξ, μη φανταστείτε κανένα κυκλαδονήσι... Τέσπα, αναζητείται μηχανή που θα μείνει μόνιμα Κεφαλονιά και θα χρησιμοποιείται μόνο το καλοκαίρι. Προδιαγραφές; Μάλλον εντούρο, αξιόπιστο - εύκολο στη συντήρηση, 250-400 κυβικά, μανιβέλα. Μπάτζετ 1.000-1.500.
Κεφαλονιά σημαίνει ότι πρέπει να μπορεί να ΦΤΑΣΕΙ εκεί (συζητώ και την αγορά από Πάτρα, λοιπον), και να κάνει 50+50 χλμ. για ένα μπάνιο χωρίς να κολλήσει και χωρίς να με διαλύσει σωματικά.
Σε ένα συνεργείο πριν 3-4 μήνες έπεσα πάνω σε ένα τέτοιο:
... σε ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ κατάσταση (12.000 χλμ., πραγματικά αχρησιμοποίητο). Ζητούσε 1500 και μου φάνηκαν πολλά, το βράδυ το είδα στον ύπνο μου και το πρωί που πήγα να το πάρω έμαθα ότι είχαν τσακωθεί ήδη 3 για τα μάτια του... Κάτι ανάλογο θα ήταν ιδανικό πιστεύω, ο έρωτάς μου για ένα καλό CB400SF παραμένει, αλλά ακούω προτάσεις...
-
Νταξ, μη φανταστείτε κανένα κυκλαδονήσι... Τέσπα, αναζητείται μηχανή που θα μείνει μόνιμα Κεφαλονιά και θα χρησιμοποιείται μόνο το καλοκαίρι. Προδιαγραφές; Μάλλον εντούρο, αξιόπιστο - εύκολο στη συντήρηση, 250-400 κυβικά, μανιβέλα. Μπάτζετ 1.000-1.500.
Κεφαλονιά σημαίνει ότι πρέπει να μπορεί να ΦΤΑΣΕΙ εκεί (συζητώ και την αγορά από Πάτρα, λοιπον), και να κάνει 50+50 χλμ. για ένα μπάνιο χωρίς να κολλήσει και χωρίς να με διαλύσει σωματικά.
Σε ένα συνεργείο πριν 3-4 μήνες έπεσα πάνω σε ένα τέτοιο:
... σε ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ κατάσταση (12.000 χλμ., πραγματικά αχρησιμοποίητο). Ζητούσε 1500 και μου φάνηκαν πολλά, το βράδυ το είδα στον ύπνο μου και το πρωί που πήγα να το πάρω έμαθα ότι είχαν τσακωθεί ήδη 3 για τα μάτια του... Κάτι ανάλογο θα ήταν ιδανικό πιστεύω, ο έρωτάς μου για ένα καλό CB400SF παραμένει, αλλά ακούω προτάσεις...
-
Νταξ, μη φανταστείτε κανένα κυκλαδονήσι... Τέσπα, αναζητείται μηχανή που θα μείνει μόνιμα Κεφαλονιά και θα χρησιμοποιείται μόνο το καλοκαίρι. Προδιαγραφές; Μάλλον εντούρο, αξιόπιστο - εύκολο στη συντήρηση, 250-400 κυβικά, μανιβέλα. Μπάτζετ 1.000-1.500.
Κεφαλονιά σημαίνει ότι πρέπει να μπορεί να ΦΤΑΣΕΙ εκεί (συζητώ και την αγορά από Πάτρα, λοιπον), και να κάνει 50+50 χλμ. για ένα μπάνιο χωρίς να κολλήσει και χωρίς να με διαλύσει σωματικά.
Σε ένα συνεργείο πριν 3-4 μήνες έπεσα πάνω σε ένα τέτοιο:
... σε ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ κατάσταση (12.000 χλμ., πραγματικά αχρησιμοποίητο). Ζητούσε 1500 και μου φάνηκαν πολλά, το βράδυ το είδα στον ύπνο μου και το πρωί που πήγα να το πάρω έμαθα ότι είχαν τσακωθεί ήδη 3 για τα μάτια του... Κάτι ανάλογο θα ήταν ιδανικό πιστεύω, ο έρωτάς μου για ένα καλό CB400SF παραμένει, αλλά ακούω προτάσεις...
-
Η πολύχρονη πείρα μου στις μηχανές τέτοιου τύπου μου λέει να το πάρεις. Είσαι σίγουρος ότι στ αλήθεια τσακώθηκαν άλλοι 3 γι αυτό?
Βασικά εγώ μπήκα να γράψω ότι είναι ευχάριστη έκπληξη να μπαίνει ο Krus. Σπάνιο φαινόμενο τα τελευταία χρόνια!!!
(Μώρέ δεν πάς να το παζαρέψεις λίγο να πέσει η τίμή να το πάρεις αφού σου αρέσει λέω εγώ? )
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Η πολύχρονη πείρα μου στις μηχανές τέτοιου τύπου μου λέει να το πάρεις. Είσαι σίγουρος ότι στ αλήθεια τσακώθηκαν άλλοι 3 γι αυτό?Βασικά εγώ μπήκα να γράψω ότι είναι ευχάριστη έκπληξη να μπαίνει ο Krus. Σπάνιο φαινόμενο τα τελευταία χρόνια!!!
(Μώρέ δεν πάς να το παζαρέψεις λίγο να πέσει η τίμή να το πάρεις αφού σου αρέσει λέω εγώ? )
krus, νομίζω καλά το πας, ακόμα καλύτερα αν ξεχάσεις και το cb που δεν κάνει για μια φορά το χρόνο...
Θα σου έλεγα, αν δεν έχεις πρόβλημα με την εμφάνιση, να δεις και κανένα yamaha serrow με το keihinάκι του
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3680030/
ή ένα ΝΧ/ΑΧ/ Degree που ας είναι παλιό, παραμένει εξαιρετικά αξιόπιστο αν δεν το έχουν τσακίσει
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3723990/
ή ένα καβατζάκι σέρπα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2598854/
ή ακόμα και ένα σουτζούκι DR 200(όλα με λίγο παζαράκι κάτω από χιλιάρικο για να βάλεις κανένα λάστιχο και καμιά αλυσίδα)
Αν δε σε νοιάζει να είναι πάνω από 250 (που έχει την ίδια ασφάλεια μέχρι τα 750) δες ένα XF 650 που είναι best value for money γιατί 100χλμ/ημέρα σαν πολλά μου φαίνονται.
To klr καλό είναι αλλά είναι και 10 χρονάκια παλιότερο και παραεισαγωγής .
Στη θέση σου (που σκεφτόμουν το ίδιο πριν ένα χρόνο) θα αγόραζα κατι ελαφρύ και εύκολο που να μπορώ να το συντηρήσω μόνος μου (τα βασικά: Τη μπαταρία ένα φορτισματάκι το δίμηνο στο σπίτι, λάδια μπουζί βαλβιδούλες και ένα καθαρισματάκι στο καρμπυρατέρ). Εκεί το XTάκι δεν παίζεται.
-
H εμπειρία μου μετά από δύο χρόνια στο ΝΗΣΙ λέει οτι αυτό που θα ευχαριστηθείς πιο πολύ είναι ένα μοτάρντ. End of story!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
για ένα καλό CB400SFgood luck with that...
στα υπόλοιπα , είχα ευχαριστηθεί πολύ πριν απο καναδυο καλοκαίρια ένα XT 250 σε καλή κατάσταση,
οπότε προς Yamaha Serow θα πήγαινα. -
εχεις βαλει καποια ορια και δυσκολα θα βρεις καινουρια-καλη μηχανη. εισαι σιγουρος οτι θα σε βολεψει
η μηχανη σε νησι? μηπως θα ειναι βολικοτερο ενα παπακι? θες παλια μηχανη και αυτες καινε πολυ.
θα πρωτεινα κατι τετοιο, γιατι τα συνδιαζει ολα, ειναι καινουριο, εχει καλο πλαισιο και φρενα.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3773064/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3762271/ -
- πολλά για το CBδάκι Superfour. Εντελώς ακατάλληλη μηχανή για το περιβάλλον.
- πολλά για σχεδόν οποιοδήποτε 250άρι on-off. KLR, DR, XT, Serow ήSherpa είναι πρακτικά φτιαγμένα γι αυτή τη δουλειά.
Όχι το ΑΧ όμως, λόγω παραεισαγωγής/ηλικίας και χυτών ζαντών.
Το Freewind και το ΧΤ600 κατά τη γνώμη μου είναι λίγο overkill γι αυτή τη χρήση, εκτός κι αν σκοπεύεις να κυκλοφορείς πολύ συχνά δικάβαλος. Αλλιώς, απλά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση και λόγω μεγαλύτερου βάρους είναι λιγότερο ευέλικτα εκτός δρόμου. Been there, dropped that!
Ανάμεσα σε αυτά τα 2 πάντως, το XF650 είναι λίγο πιο δυνατό, πιο άνετο σε ανοιχτό δρόμο και πιο 'πολιτισμένο'. Βολεύει περισσότερο λχ. για να πηγαινέρχεσαι Πάτρα-Κυλλήνη-Πύργο, παρά Ληξούρι-Αργοστόλι-Σάμη. Οπότε ΙΜΟ μεταξύ των 2, το ΧΤ.
Καλή φάση είναι και τα μηχανάκια με πίσω λάστιχο doughnut (Suzuki VanVan, Yamaha TW). Στην άμμο έχουν πολύ πλάκα, αλλά επειδή είναι μόνο 125άρια, στις ανηφόρες του νησιού ή/και δικάβαλος θα σε προσπερνάνε ακόμα και τα ποδήλατα.
Α ναι, και σε καμία περίπτωση μη πάρεις Varadero 125!
-
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3179177/
Mεγεια και παντα ορθιος Πιο καινουριο απο του Ζορζ, εχει και πλαινα καπακια, οχι σαν του Ινδιανου πιο πανω.
Αν εισαι πανω απο 80 κιλα μην κοιτας για μικροτερο, δεν πανε..
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3179177/Mεγεια και παντα ορθιος Πιο καινουριο απο του Ζορζ, εχει και πλαινα καπακια, οχι σαν του Ινδιανου πιο πανω.
Αν εισαι πανω απο 80 κιλα μην κοιτας για μικροτερο, δεν πανε..
Μετα συγχωρήσεως, αλλά με 72.000χλμ τι εννοεί οτι δεν έχει κυκλοφορήσει πολύ?
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
εχει και πλαινα καπακια, οχι σαν του Ινδιανου πιο πανω.Έτσι ήταν όταν το αγόρασα, μετά πήρα και του έβαλα ένα πλαϊνό πλαστικό.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3179177/
Mεγεια και παντα ορθιος Πιο καινουριο απο του Ζορζ, εχει και πλαινα καπακια, οχι σαν του Ινδιανου πιο πανω.
Αν εισαι πανω απο 80 κιλα μην κοιτας για μικροτερο, δεν πανε..
Μετα συγχωρήσεως, αλλά με 72.000χλμ τι εννοεί οτι δεν έχει κυκλοφορήσει πολύ?
Σε 18 χρονια 72Κ χιλ, ειναι λιγο.
-
Όντως, ειδικά για μηχανή μουλάρι για όλες τις δουλειές είναι πολύ λίγα.
Μηχανή για ΤΟ νησί