-
Κοινώς κουβέντα να γίνεται, ανάμεσα σε αυτά τα τρία ποιό μοτοσακό θα διαλέγατε με γνώμονα αποκλειστικά το cruising?
Τρία μηχανάκια διαφορετικής φιλοσοφίας που εστιάζουν στο κοινό τελικό στόχο, την απόλαυση που μπορούν να προσφέρουν σε μία χαλαρή βόλτα με τους δύο κυλίνδρους να γουργουρίζουν σα γατιά ανάμεσα στα πόδια.
Στη κουβέντα αυτή, η χρηστικότητα πάει περίπατο, η κατανάλωση επίσης, η άνεση του συνεπιβάτη επίσης... Είπαμε lonely riders καταπίνουμε χιλιόμετρα με λάγνους και ράθυμους ρυθμούς.
Προσωπικά βρίσκομαι στο εν λόγω τρίλλημα, με τη ζυγαριά να γέρνει προς τo Harley Iron αφ' ενός γιατί μου αρέσει πολύ, αφ' ετέρου γιατί το V7 δεν μου κάνει κλικ όπως το παλιό το Special ή ακόμα καλύτερα το Ambassador, ενώ το Σουτιέν δεν το έχω αξιολογήσει πλήρως και μου τι δίνει λίγο που θυμίζει Τζαπονία (γουστα είναι αυτά).
Να σημειώσω πως θα είναι η πρώτη και μοναδική μοτοσυκλέτα, δεν έχω ξανακαβαλήσει μηχανή, ούτε παπί ή σκούτερ και τα μαθήματα που κάνω για το δίπλωμα, τα κάνω με μια F800 GS bmw.
Ελεύθερη κουβέντα κάνουμε, μόνο μην καταλάξουμε οι μεν να προτείνουν NSR - KR - 916 και R1 και οι δε Vstrom (όχι άλλο Vstrom, πλιζ) και ΚΤΜ!!! -
Κοινώς κουβέντα να γίνεται, ανάμεσα σε αυτά τα τρία ποιό μοτοσακό θα διαλέγατε με γνώμονα αποκλειστικά το cruising?
Τρία μηχανάκια διαφορετικής φιλοσοφίας που εστιάζουν στο κοινό τελικό στόχο, την απόλαυση που μπορούν να προσφέρουν σε μία χαλαρή βόλτα με τους δύο κυλίνδρους να γουργουρίζουν σα γατιά ανάμεσα στα πόδια.
Στη κουβέντα αυτή, η χρηστικότητα πάει περίπατο, η κατανάλωση επίσης, η άνεση του συνεπιβάτη επίσης... Είπαμε lonely riders καταπίνουμε χιλιόμετρα με λάγνους και ράθυμους ρυθμούς.
Προσωπικά βρίσκομαι στο εν λόγω τρίλλημα, με τη ζυγαριά να γέρνει προς τo Harley Iron αφ' ενός γιατί μου αρέσει πολύ, αφ' ετέρου γιατί το V7 δεν μου κάνει κλικ όπως το παλιό το Special ή ακόμα καλύτερα το Ambassador, ενώ το Σουτιέν δεν το έχω αξιολογήσει πλήρως και μου τι δίνει λίγο που θυμίζει Τζαπονία (γουστα είναι αυτά).
Να σημειώσω πως θα είναι η πρώτη και μοναδική μοτοσυκλέτα, δεν έχω ξανακαβαλήσει μηχανή, ούτε παπί ή σκούτερ και τα μαθήματα που κάνω για το δίπλωμα, τα κάνω με μια F800 GS bmw.
Ελεύθερη κουβέντα κάνουμε, μόνο μην καταλάξουμε οι μεν να προτείνουν NSR - KR - 916 και R1 και οι δε Vstrom (όχι άλλο Vstrom, πλιζ) και ΚΤΜ!!! -
Κοινώς κουβέντα να γίνεται, ανάμεσα σε αυτά τα τρία ποιό μοτοσακό θα διαλέγατε με γνώμονα αποκλειστικά το cruising?
Τρία μηχανάκια διαφορετικής φιλοσοφίας που εστιάζουν στο κοινό τελικό στόχο, την απόλαυση που μπορούν να προσφέρουν σε μία χαλαρή βόλτα με τους δύο κυλίνδρους να γουργουρίζουν σα γατιά ανάμεσα στα πόδια.
Στη κουβέντα αυτή, η χρηστικότητα πάει περίπατο, η κατανάλωση επίσης, η άνεση του συνεπιβάτη επίσης... Είπαμε lonely riders καταπίνουμε χιλιόμετρα με λάγνους και ράθυμους ρυθμούς.
Προσωπικά βρίσκομαι στο εν λόγω τρίλλημα, με τη ζυγαριά να γέρνει προς τo Harley Iron αφ' ενός γιατί μου αρέσει πολύ, αφ' ετέρου γιατί το V7 δεν μου κάνει κλικ όπως το παλιό το Special ή ακόμα καλύτερα το Ambassador, ενώ το Σουτιέν δεν το έχω αξιολογήσει πλήρως και μου τι δίνει λίγο που θυμίζει Τζαπονία (γουστα είναι αυτά).
Να σημειώσω πως θα είναι η πρώτη και μοναδική μοτοσυκλέτα, δεν έχω ξανακαβαλήσει μηχανή, ούτε παπί ή σκούτερ και τα μαθήματα που κάνω για το δίπλωμα, τα κάνω με μια F800 GS bmw.
Ελεύθερη κουβέντα κάνουμε, μόνο μην καταλάξουμε οι μεν να προτείνουν NSR - KR - 916 και R1 και οι δε Vstrom (όχι άλλο Vstrom, πλιζ) και ΚΤΜ!!! -
NSR 250 από εμένα...
Πέρα από την πλάκα, Βασίλη 121010120120111, καμία δε σου κάνει (λίγο καλύτερα από όλες η guzzi αλλά και πάλι...).
Οι μοτοσυκλέτες και οι τρεις που αναφέρεις είναι mutually exclusive επιλογές και θεωρητικά όταν γουστάρεις κάποια από αυτές είναι αδύνατο να τις συγκρίνεις με τις άλλες. Επομένως αν ξέρεις ήδη πια σου αρέσει καλύτερα το θέμα είναι καθαρά για group therapy.
Επι της ουσίας και οι τρεις είναι εύκολες μηχανές για ένα πεπειραμένο μοτοσυκλετιστή αλλά δε θα τις συνιστούσα επ'ουδενί σε έναν άπειρο, όχι λόγω δύστροπου χαρακτήρα (είναι ομαλότατες και οι τρεις, με τον ιδιαίτερο πάντα χαρακτήρα τους... σκέψου ότι είναι μια σχολή από μόνη η καθεμία της μόνο και μόνο λόγω διάταξης μοτέρ, αν βάλεις και την αντίστοιχη BMW έκλεισες! ) αλλά καθάρα εξαιτίας του ότι είναι τοφάλες. Και ναι, για έναν άπειρο είναι σημαντικότατο πρόβλημα αυτό...
Επειδή ξέρω τι γουστάρεις, θα σου πρότεινα για λίγο καλύτερα τα ακόλουθα:- W650 kawasaki (αρκετά πιο κοντά στο χαρακτήρα της αυθεντικής bonny από ότι η καινούργια bonny) που είναι 30-40 κιλά ελαφρύτερο στην πράξη
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/3540655/
-SR500/400 Yamaha (yahoma) με τον απίστευτο ήχο του μονοκύλινδρου ΧΤ (καλύτερα να πάς σε ένα ριμέικ το πολύ δεκαετίας) και την εξαιρετική αξιοπιστία (50-60 κιλά ελαφρύτερο από τη bonny αλλά δεν έχει μίζα...)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/3616527/- Μη ντρέπεσαι καθόλου, μια 300GTS VESPA με τα όλα της είναι μια χαρά και για μικρά ταξιδάκια...(το πρόβλημα στα ταξιδάκια που κάνεις με αυτές τις μηχανές είναι ότι επειδή δεν έχουν σύγχρονες αναρτήσεις με μοχλικά και τέτοια, μετά από λίγες ώρες θέλεις κανούργια νεφρά. Πάνω από 120 δεν πας ούτως ή άλλως γιατί μετά από τα νεφρά θα θέλεις και καινούργια χέρια)
Τέλος υπάρχουν πολλές μικρότερες σαν εναλλακτικές (και καλύτερες) λύσεις αλλά πρέπει να ξεπεράσεις εντελώς το θέμα macho λουκ που δυστυχώς δεν τις συνοδεύει και πιθανώς θα με πάρεις με τις πέτρες...
Φυσικά, περιμένω να ακούσω ότι οι παραπανω προτάσεις δεν είναι σύγχρονες, δεν εχουν καλή αεριο-δυναμική, καίνε βενζίνη πολλή, αφορούν ερπετά που έχουν εξαφανιστεί εδώ και πολλά χρόνια κλπ και αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι για να πας στη δουλειά σου είναι ένα VSTROM/TDM με 120 άλογα για να έχεις επαρκή δύναμη.
- W650 kawasaki (αρκετά πιο κοντά στο χαρακτήρα της αυθεντικής bonny από ότι η καινούργια bonny) που είναι 30-40 κιλά ελαφρύτερο στην πράξη
-
Γεια σου ρε Άλεξ, μέσα στο μυαλό μου είσαι...! Εννοείται πως πάμε για γκρουπ θέραπυ!!!
Δεν είναι τυχαία η επιλογή αυτών των μοτοσυκλετών, αν και απέφυγα όλα τα BMW της σειράς R επίτηδες.
Ναι λοιπόν γουστάρω μία μοσχάρα ανάμεσα στα πόδια μου, με τα κιλάκια και το κόλπα της. Υπομονή έχω τόνους... που θα πάει θα τα καταφέρω.Πάντως οι επιλογές που προτείνεις είναι αρκετά καλές και μέσα στο πνεύμα του νήματος, αλλά ρε γαμώτο δεν θέλω τζαπόνι και το ξέρεις! Αν ήταν έτσι θα έπαιρνα τσάμπα το Honda CX500B του μπάρμπα μου!
Τα πάνω από 120-140 δεν με ενδιαφέρουν λόγω ιδεολογίας, αν θέλω να τρέξω έχω και το αυτοκίνητο. Αλλά πες μου κανα καλό λόγο για τη Μπονυ γιατί μόνο το Χάρλει μου κάνει τα γλυκά μάτια αυτή τη στιγμή , παρόλο που είναι ακριβότερο από τ' άλλα.
What about Thruxton???Όποιος προτείνει Vstrom, παρακαλώ όπως μπαναριστεί άμεσα. Ευχαριστώ!
-
Οπτικοποιώ την κουβέντα για να έχει περισσότερο νόημα.
Λοιπόν, Guzzi V7
Triumph Thruxton
Harley Iron
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Αλλά πες μου κανα καλό λόγο για τη Μπονυ γιατί μόνο το Χάρλει μου κάνει τα γλυκά μάτια αυτή τη στιγμή , παρόλο που είναι ακριβότερο από τ' άλλα.H γνώμη μου είναι πολλάκις κατατεθειμένη στο φόρουμ... Για εμένα, παρόλο που την έζησα 3 χρόνια, εξακολουθεί να είναι το όνειρό μου (σύγχρονη μηχανή με απίστευτο ρετρο λουκ σε πρακτικό πακέτο) και αν ξαναεπανέλθω στη ζωή, κάποια στιγμή, να είσαι σίγουρος ότι θα την ξαναπάρω (την ίδια Black Edition).
Ο λόγος που δε γουστάρω με τίποτα τις Χάρλεϊ είναι προφανής: Δες ποιοι τις καβαλάνε ως επι το πλείστον και κρίνε...Μου τη δίνουν και οι 'τσόπερ με αυθεντικά αξεσουαρΣ' (οξύμωρο; ) που μου τη δίνουν αλλά είναι και κάτι ψώνια απίστευτα, ρε παιδί μου. Αν την πάρεις τελικά, προσπάθησε να αποφύγεις το δερμάτινο κατάσαρκα με τα κρόσια...
What about Thruxton???
Μια βόλτα την έχω πάει μόνο όταν είχα τη Bonny. Ίδια γεύση είναι αλλά πιο κουραστικό έτσι που σκύβεις. Έχει άλλο στησιμο με διαφορετικό τροχό μπροστά που σε προκαλεί λίγο παραπάνω. Είναι πολύ πιο όμορφο από την απλή bonny μεν αλλά με ελάχιστα χρήματα μπορείς και την απλή bonny να την κάνεις κούκλα....
Edit... οι φωτό που έβαλες δεν είναι τα νορμάλ μοντέλα....
-
Με φαντάζεσαι με δερμάτινο με κρόσια??? Ούτε καν...!
Ναι οι μηχανές δεν είναι νορμάλ, έχει γίνει λίγο καστομαιζινγκ στα πλαίσια του cafe racer με λίγο brutal περγαμηνές.
Θα παίξει και ο ήχος ρόλο και η Χάρλεύ κερδίζει πόντους από τα αποδυτήρια. Ένιγουει, μόλις βγει το δίπλωμα, γιατί ακόμα παλεύω με το θηρίο το GS θα προσπαθήσω να τις καβαλήσω και τις τρεις! -
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Με φαντάζεσαι με δερμάτινο με κρόσια??? Ούτε καν...!Αμέ, με αμέρικαν ιγκλ στην πλάτη, τατουαζ μπορν το μπι φρι, σε καφετερία στην ηλιούπολη δαβάζοντας το περιοδικό άιρον χορς...
Εσύ να το σκεφτείς προτού πας να την πάρεις...Ναι οι μηχανές δεν είναι νορμάλ, έχει γίνει λίγο καστομαιζινγκ στα πλαίσια του cafe racer με λίγο brutal περγαμηνές.
Θα παίξει και ο ήχος ρόλο και η Χάρλεύ κερδίζει πόντους από τα αποδυτήρια.Εννοείς που κάνει σα να έχεις βάλει ανάποδα τα καλώδια των μπουζί σε 4κύλινδρο;
Η δική μου μια μέρα πριν φύγει (πανε 3 χρόνια...μεγάααααλη βλακεία...).
-
Άσε τις καφετέριες της Ηλιουπόλεως κατά μέρος, ο προορισμός είναι ένας Ρεματιά...
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ναι οι μηχανές δεν είναι νορμάλ, έχει γίνει λίγο καστομαιζινγκ στα πλαίσια του cafe racer με λίγο brutal περγαμηνές.
Θα παίξει και ο ήχος ρόλο και η Χάρλεύ κερδίζει πόντους από τα αποδυτήρια.Εννοείς που κάνει σα να έχεις βάλει ανάποδα τα καλώδια των μπουζί σε 4κύλινδρο;
[/quote]
Τι μλκς! Κάπως έτσι με μία Bassani ή Screaming Eagle ελευθέρας και τη γιαγιά στη γειτονιά να πετάει κάθε βράδυ γλάστρες από το μπαλκόνι...Η δική μου μια μέρα πριν φύγει (πανε 3 χρόνια...μεγάααααλη βλακεία...).
Η δική σου είναι κούκλα!!! Με δυο τρεις αλλαγές γίνεται... μούρλια! (Όπου αλλαγές βλέπε, μαύρες ματ εξατμίσεις, άλλη σέλα, φλασάκια μπροστινά και καθρέπτες κάτω από το τιμόνι!).
-
Κοίτα τι υπάρχει σε άλλες, πιο ξενέρωτες χώρες για να μη σπας τα ποδάρια σου πηγαίνοντας κατευθείαν σε 900κ.εκ μηχανή:
Yamaha renaissa
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... s%2093.htm
http://www.goobike.com/catalog/yamaha/r ... _3447.html
(μοτέρ virago εμφάνιση sr...ιδανικό 1ο)Yamaha SR400 FI
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... irst-test/Honda CB400 SS (single sports)
http://www.motojem.com/honda-cb-400-ss-2002Suzuki TU250X
http://fullmotorcycle.com/susuki/2012-s ... and-specs/
(σαν το volty αλλα πιο προσεγμένο... μια σέλα cafe racer θέλει και ένα Μ-Bar τιμόνι)Honda GB 500
http://www.howstuffworks.com/1989-honda ... trophy.htm
(nortoφαίρνει!)Kawasaki BJ250 (μια χαρούλα πάει και είναι καταπληκτική βάση για παιχνίδι...)
http://www.kawasaki-estrella.com/html/english.htmlHonda CB400 NC36 ( )
http://customburner.blogspot.gr/2013/04 ... -nc36.htmlΚαι πολλά άλλα...
-
Ωραίο θέμα, ωραία συζήτηση πιάσατε!
-
Απο τις αρχικές επιλογές, θα επέλεγα την Harley, την έχω δει και ακούσει και πραγματικά
μου αρέσει πολύ σαν στυλ μοτοσυκλέτας. Έχει κιλάκια όντως αλλά μου φτιάχνει την διάθεση όταν την βλέπω,
πόσο μάλλον όταν την ακούω.Πέτυχα μια στο car.gr ελαφρώς μεταχειρισμένη έναντι 8600. Κρατάνε αξία τα άτιμα!
Απο τις παλαιότερες, μου αρέσουν αυτά που αναρτήθηκαν πιο πριν...αλλά καλογούστως
καγκουρεμένα!Πάρτε μια ιδέα :
http://blitz-motorcycles.com/bikes/
Τι γνώμη έχετε για τέτοιες 'δουλειές' ?
-
-
Aρχιδάτες ρετροσέξουαλ μοτοσυκλέτες, γουστάρω. Έπαθα μια πλάκα με τις φωτό, νόμιζα ότι βγαίνουν τέτοιες εκδόσεις.
Εγώ Guzzi θα έπαιρνα, μου φαίνεται πιο customizable, ενώ είναι θα είναι και πιο σπάνια. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τι γνώμη έχετε για τέτοιες 'δουλειές' ?
Προσωπικά γουστάρω...
δες και λιώσε:
http://www.vd-classic.com/EN/realisation.php#
Η SR500 τους είναι μακράν ό,τι ομορφότερο σε δύο ρόδες... -
αλλά δε θα της συνιστούσα επ'ουδενί σε έναν άπειρο,
Ας τονιστεί ξανά αυτό, είναι σοβαρότατο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
αλλά δε θα της συνιστούσα επ'ουδενί σε έναν άπειρο,
Ας τονιστεί ξανά αυτό, είναι σοβαρότατο.
τις
(ξεφτίλα ) -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
αλλά δε θα της συνιστούσα επ'ουδενί σε έναν άπειρο,
Ας τονιστεί ξανά αυτό, είναι σοβαρότατο.
Αδερφέ συμφωνώ μαζί σου απόλυτα και λόγω εργασίας γνωρίζω από πρώτο χέρι τι σημαίνει πτώση με μοτοσυκλέτα και πως αλλάζει η ζωή σου για πάντα. Δεν μιλάω για σπασμένα χέρια και πόδια αυτά είναι πταίσματα.
Ωστόσο, το εγχείρημα το αντιμετωπίζουμε με τη δέουσα σοβαρότητα, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να το δείξω μέσα από κανένα πληκτρολόγιο.Το γνωρίζω πως είμαι άπειρος, φοβάμαι αρκετά, αλλά αυτό θέλω και θα το παλέψω!
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Το γνωρίζω πως είμαι άπειρος, φοβάμαι αρκετά, αλλά αυτό θέλω και θα το παλέψω!
Να έχεις όμως και στο νου σου ότι ένα σενάριο (όχι τόσο κακό) είναι να σε τρομάξουν και να σε κουράσουν πολύ σύντομα (και μετά είναι ζόρικες στη μεταπώληση). Η δοκιμή με το μικρότερο έχει πολλα πλεονεκτήματα, όπως και να το δεις.
Ούτως ή άλλως οι καστομιές θέλουν αρκετό ψάξιμο και χρήμα, γιατί δεν κάνεις μια δοκιμή σε ένα volty;
http://moto-data.com/es/Suzuki/Volty-250/ -
Yamaha MT-01;Ακόμα και στο ρελαντί κάνει σαν τρακτέρ.
Ή, επειδή έγραψες ότι δεν θέλεις τζαπόνια, ρίξε μια ματιά στην R1200R:
από κοντά είναι αναπάντεχα εμφανίσιμη.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
...Νομίζω ότι είναι εκτός κλίματος, ειδικά το πενβέ... εδώ μιλάμε για βαλβίδες που κοπανάνε και pea-shooters για extra exhaust sputtering.
Καλά, την έχεις και εσύ τη δόση σου, ο άλλος δεν έχει καβαλήσει ούτε βέσπα και του λες να πάρει 265 κιλά ΜΤ-01?Αυτό τι σας λέει;
http://blog.motorcycle.com/2012/10/03/m ... an-market/( )
Guzzi V7, Bonneville, ή Sportster Iron?