-
καλημερα παιδια,ειμαι σε μα δυσαρεστη κατασταση και θελω να μαθω αν υπαρχει ελπιδα αν και πολυ φοβαμαι πως οχι...
εχω ενα gillera 180 kybika τετραχρονο πρωτη αδεια το 2001 νομιζω το αγοραζα μεταχειρισμενο το 04 το 07 ειχα ενα τρακαρισμα γερο και το αχηστεψα,πηρε σκελετο το μηχανακι και αλλαχτηκαν τα παντα εκτος της μηχανης(καινουργιο δηλαδη)..το κοστος εφτα τα 1500ευρω,το προβλημα ειναι οτι επειδη η piaggio δεν μου κανε καμια διευκολυνση στο ποσο που ζηταγε(2200)κατεφυγα στην εξης λυση.. μου το φτιαξε ο μαστορας την πιαντζιο αλλα σπιτι του..παιρνοντας τα ανταλλακτικα στο ονομα του σε αλλες τιμες ετσι το κμηχανακι κοστιζε 1500 ευρω αν θυμαμαι καλα 900 ευρω ανταλακτικα και καμια 600αρα εργασια.. το θεμα ξεκιναει τωρα...
το 2010 επεσε ενας μπατσος πανω με την οπισθεν μου αφησε τα στοιχεια του...συμφωνησαμε να πουμε οτι με τρακαρε με το επιβατικο του και οχι με της υπηρεσιας για να μην μπλεξει το παιδι..ερχεται ο πραγματογνωμονας της εταιρειας του στο φανοποιο.. εψαχνε αριθμου πλαισιου...πουθενα ο αριθμος ομως..τοτε κανοντας τα στραβα ματια ο πραγματογνωμονας εγραψε τον αριθμο της αδειας και ξεμπερδεψαμε...ολα καλα...
ο μαστορας επειτα δικαιολογηθηκε ο τι δεν ηξερε αν και αμφιβαλλω αν ισχυε,ακομα αυτος το φτιαχνει το μηχανακι..
εγω ομως εψαχνα λυση στο μελλοντικο μμου προβλημα... δεν εβρισκα ομως πηγα τοτε στο μηχανολογικο που ειπαν αν θυμαμαι οτι επρεπε να δουν το παλιο σκελετο μου για να μπορεσω να χαραξω τον ιδιο η καινουργιο στο μηχανακι..μονο που τα παλια ανταλλακτικα τα πεταξα ενα χρονο πριν διοτι επιαναν χωρο πλεον ασκοπα..αποτελεσμα μηχανακι με αριθμο πλαισιου στην αδεια στο πλαισο ομως οχι..
δεν ηξερα και δεν ειχα πονηρευτει πριν την ζημια που επαθα..αποδεχθηκα οτι αν τρακαρα φταιω δεν φταιω εγω θα το φτιαχνα μονος πλεον για ευνοητους λογους..οιμπατσοι δεν ελεγχουν αριθμο πλαισιου οποτε πορευτηκα ετσι.. προχθες ομως υποψιαζομουν το κακο...πηγα για κτεο..εψαχναν αριθμο πλαισου δεν εβρισκαν και δεν περασα κτεο.. υπαρχει λυση στο προβλημα μου?? η τελος το μηχανακι? το μον που εχω ειναι το τιμολογιο κατω απο την σελα της αγορας του σκελετου αλλ αστο ονομα του μαστορα και αυτο..
υπαρχει περιπτωση εστω και παρατυπα καποιος να μπορει να χαραξει αριθμους πλαισιου??οπαρανομια θα ναι αλλα για καλο σκοπο μεσα στην φτωχεια μου τι αλλο θα με βρει γαμω το κερατο... εχω ενα μηχανακι που μου χει κοστισει πανω απο 5χιλιαρικα ευρω απο τρακαρισματα κια στο τελος δεν θα μπορω να το κινω καθολου.... -
καλημερα παιδια,ειμαι σε μα δυσαρεστη κατασταση και θελω να μαθω αν υπαρχει ελπιδα αν και πολυ φοβαμαι πως οχι...
εχω ενα gillera 180 kybika τετραχρονο πρωτη αδεια το 2001 νομιζω το αγοραζα μεταχειρισμενο το 04 το 07 ειχα ενα τρακαρισμα γερο και το αχηστεψα,πηρε σκελετο το μηχανακι και αλλαχτηκαν τα παντα εκτος της μηχανης(καινουργιο δηλαδη)..το κοστος εφτα τα 1500ευρω,το προβλημα ειναι οτι επειδη η piaggio δεν μου κανε καμια διευκολυνση στο ποσο που ζηταγε(2200)κατεφυγα στην εξης λυση.. μου το φτιαξε ο μαστορας την πιαντζιο αλλα σπιτι του..παιρνοντας τα ανταλλακτικα στο ονομα του σε αλλες τιμες ετσι το κμηχανακι κοστιζε 1500 ευρω αν θυμαμαι καλα 900 ευρω ανταλακτικα και καμια 600αρα εργασια.. το θεμα ξεκιναει τωρα...
το 2010 επεσε ενας μπατσος πανω με την οπισθεν μου αφησε τα στοιχεια του...συμφωνησαμε να πουμε οτι με τρακαρε με το επιβατικο του και οχι με της υπηρεσιας για να μην μπλεξει το παιδι..ερχεται ο πραγματογνωμονας της εταιρειας του στο φανοποιο.. εψαχνε αριθμου πλαισιου...πουθενα ο αριθμος ομως..τοτε κανοντας τα στραβα ματια ο πραγματογνωμονας εγραψε τον αριθμο της αδειας και ξεμπερδεψαμε...ολα καλα...
ο μαστορας επειτα δικαιολογηθηκε ο τι δεν ηξερε αν και αμφιβαλλω αν ισχυε,ακομα αυτος το φτιαχνει το μηχανακι..
εγω ομως εψαχνα λυση στο μελλοντικο μμου προβλημα... δεν εβρισκα ομως πηγα τοτε στο μηχανολογικο που ειπαν αν θυμαμαι οτι επρεπε να δουν το παλιο σκελετο μου για να μπορεσω να χαραξω τον ιδιο η καινουργιο στο μηχανακι..μονο που τα παλια ανταλλακτικα τα πεταξα ενα χρονο πριν διοτι επιαναν χωρο πλεον ασκοπα..αποτελεσμα μηχανακι με αριθμο πλαισιου στην αδεια στο πλαισο ομως οχι..
δεν ηξερα και δεν ειχα πονηρευτει πριν την ζημια που επαθα..αποδεχθηκα οτι αν τρακαρα φταιω δεν φταιω εγω θα το φτιαχνα μονος πλεον για ευνοητους λογους..οιμπατσοι δεν ελεγχουν αριθμο πλαισιου οποτε πορευτηκα ετσι.. προχθες ομως υποψιαζομουν το κακο...πηγα για κτεο..εψαχναν αριθμο πλαισου δεν εβρισκαν και δεν περασα κτεο.. υπαρχει λυση στο προβλημα μου?? η τελος το μηχανακι? το μον που εχω ειναι το τιμολογιο κατω απο την σελα της αγορας του σκελετου αλλ αστο ονομα του μαστορα και αυτο..
υπαρχει περιπτωση εστω και παρατυπα καποιος να μπορει να χαραξει αριθμους πλαισιου??οπαρανομια θα ναι αλλα για καλο σκοπο μεσα στην φτωχεια μου τι αλλο θα με βρει γαμω το κερατο... εχω ενα μηχανακι που μου χει κοστισει πανω απο 5χιλιαρικα ευρω απο τρακαρισματα κια στο τελος δεν θα μπορω να το κινω καθολου.... -
καλημερα παιδια,ειμαι σε μα δυσαρεστη κατασταση και θελω να μαθω αν υπαρχει ελπιδα αν και πολυ φοβαμαι πως οχι...
εχω ενα gillera 180 kybika τετραχρονο πρωτη αδεια το 2001 νομιζω το αγοραζα μεταχειρισμενο το 04 το 07 ειχα ενα τρακαρισμα γερο και το αχηστεψα,πηρε σκελετο το μηχανακι και αλλαχτηκαν τα παντα εκτος της μηχανης(καινουργιο δηλαδη)..το κοστος εφτα τα 1500ευρω,το προβλημα ειναι οτι επειδη η piaggio δεν μου κανε καμια διευκολυνση στο ποσο που ζηταγε(2200)κατεφυγα στην εξης λυση.. μου το φτιαξε ο μαστορας την πιαντζιο αλλα σπιτι του..παιρνοντας τα ανταλλακτικα στο ονομα του σε αλλες τιμες ετσι το κμηχανακι κοστιζε 1500 ευρω αν θυμαμαι καλα 900 ευρω ανταλακτικα και καμια 600αρα εργασια.. το θεμα ξεκιναει τωρα...
το 2010 επεσε ενας μπατσος πανω με την οπισθεν μου αφησε τα στοιχεια του...συμφωνησαμε να πουμε οτι με τρακαρε με το επιβατικο του και οχι με της υπηρεσιας για να μην μπλεξει το παιδι..ερχεται ο πραγματογνωμονας της εταιρειας του στο φανοποιο.. εψαχνε αριθμου πλαισιου...πουθενα ο αριθμος ομως..τοτε κανοντας τα στραβα ματια ο πραγματογνωμονας εγραψε τον αριθμο της αδειας και ξεμπερδεψαμε...ολα καλα...
ο μαστορας επειτα δικαιολογηθηκε ο τι δεν ηξερε αν και αμφιβαλλω αν ισχυε,ακομα αυτος το φτιαχνει το μηχανακι..
εγω ομως εψαχνα λυση στο μελλοντικο μμου προβλημα... δεν εβρισκα ομως πηγα τοτε στο μηχανολογικο που ειπαν αν θυμαμαι οτι επρεπε να δουν το παλιο σκελετο μου για να μπορεσω να χαραξω τον ιδιο η καινουργιο στο μηχανακι..μονο που τα παλια ανταλλακτικα τα πεταξα ενα χρονο πριν διοτι επιαναν χωρο πλεον ασκοπα..αποτελεσμα μηχανακι με αριθμο πλαισιου στην αδεια στο πλαισο ομως οχι..
δεν ηξερα και δεν ειχα πονηρευτει πριν την ζημια που επαθα..αποδεχθηκα οτι αν τρακαρα φταιω δεν φταιω εγω θα το φτιαχνα μονος πλεον για ευνοητους λογους..οιμπατσοι δεν ελεγχουν αριθμο πλαισιου οποτε πορευτηκα ετσι.. προχθες ομως υποψιαζομουν το κακο...πηγα για κτεο..εψαχναν αριθμο πλαισου δεν εβρισκαν και δεν περασα κτεο.. υπαρχει λυση στο προβλημα μου?? η τελος το μηχανακι? το μον που εχω ειναι το τιμολογιο κατω απο την σελα της αγορας του σκελετου αλλ αστο ονομα του μαστορα και αυτο..
υπαρχει περιπτωση εστω και παρατυπα καποιος να μπορει να χαραξει αριθμους πλαισιου??οπαρανομια θα ναι αλλα για καλο σκοπο μεσα στην φτωχεια μου τι αλλο θα με βρει γαμω το κερατο... εχω ενα μηχανακι που μου χει κοστισει πανω απο 5χιλιαρικα ευρω απο τρακαρισματα κια στο τελος δεν θα μπορω να το κινω καθολου.... -
Δλδ στη θέση που πρέπει να έχει τον αριθμό πλαισίου το μηχανάκι τι έχει τώρα; τπτ;
Εσύ άλλαξες πλαίσιο μετά το τρακάρισμα; Αν ναι, έπρεπε να πας στο υπουργείο κ να το δηλώσεις.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Δλδ στη θέση που πρέπει να έχει τον αριθμό πλαισίου το μηχανάκι τι έχει τώρα; τπτ;Εσύ άλλαξες πλαίσιο μετά το τρακάρισμα; Αν ναι, έπρεπε να πας στο υπουργείο κ να το δηλώσεις.
nai το κακο ειναι οτι ο μαστορας δεν με ενημερωσε διοτι ειναι οπως και να τοκανουμε κατι που τον αφορα και οφειλει να το ξερει και οπως εμαθα σημερα ο συγκεκριμενος το χει κανει και σε αλλους δεν ενδιαφερθηκε να τους πει οτι πρεπει να πανε στο μηχανολογικο,να παρουν το παραβολο να τους χτυπησουν αριθμο να δωσουν τα 3ευρω και να ναι ντρίλινοι και τρεχουμε τωρα..
πηγε σημερα ο πατερας μου στο μηχανολογικο ειπε το προβλημα μου σε εναν υπαλληλο τονπηρε και πηγανε στον διευθυντη του ειπανε οτι αντιλαμβανοντε το προβλημα μου και εχω δικιο αλλα δυστυχως βαση νομου ειναι κακουργηματικη πραξη αν με πιασουν διχως αριθμο πλαισιου και οτι αν ειχα ακομα και σημερα τον παλιο σκελετο θα μου τον χτυπαγαν τον αριθμο αλλα εγω δεν το εχω,στο εβγα ο υπαλληλος του πε ελα την δευτερα παλι να του μιλησω εγω και μην μπεις τιποτα σε κανεναν..ειδωμεν φακελακι θελουν,απλη καλη διαθεση για βοηθεια εχει ο υπαλληλος θα δουμε...
ναι ο σκελετεος εχει νομιζω τρια αρχικα γραμματα που εχουνολα τα gillera και μετα κενο τιποτα.....(απο αυτο βεβαια αποδεκνυεται και οτι δεν ειναι κλεμενο κατε με,διοτι δεν εχει ουτε σβησμενο αριθμο ουτε αλλον αριθμο αλλα δεν εχει αριθμο διοτι ειναι ανταλλακτικο πλαισιου που φτιαχτηκε στο εργοστασιο..)
σκεφτηκα λυση στο θεμα μου και θελω την γνωμη σας... αγοραζω ενα τρακαρισμενο μηχανακι gillera κατα προτιμηση 180ari vxr νομιμο με την αδεια του το λυνω λυνω και το δικο μου,του παιρνω το σκελετο, παω στο μηχανολογικο μετην αδεια του τρακαρισμενου και λεω για σας θελω να φτιαξω το μηχανακι μου θελει αλλαγη σασι, χτυπηστε μου ενα κωδικο παρακαλω..το παιρνω νομημα...παω στον μαστορα μου δενει το μηχανακι μου,μου βαζει τις πινακιδες του τρακαρισμενου παω στο μηχανολογικο δηλωνω αλλαγη χρωματος(αφου πιθανο θα χω αλλο χρωμα απο το τρακαρισμενο) αλλα δεν ξερω με το μοτερ τι γινεται θα χω αλλο κωδικο πρεπει να δηλωθει η οχι?και αν ναι πλερωνω και γι αυτο??
αυτο που σκεφτηκα δεν ειναι μια λυση στο προβλημα μου??? επισης πυ μπορω να βρω τρακαρισμενα μηχανακια ξερει κανεις κανα site h tipota allo patra meno -
Αν καταλαβα το προβλημα ειναι οτι ο σκελετος δεν εχει απολυτως κανενα αριθμο στο πλαισιο,
γιατι δεν πας σε εναν οποιοδηποτε φαναρτζη-μηχανικο να σου χτυπησει στην προβλεπομενη θεση
τον αριθμο που εχεις στην αδεια σου ?
τον παλιο σκελετο γιατι τον χρειαζονται ? αφου τον αριθμο που θα εγραφε θα ηταν αυτος της αδειας,
και ο νεος σκελετος δεν εχει κανενα νουμερο οποτε αποκλειεται να ειναι κλεμενος,
το προβλημα θα ηταν να εχεις σβυσει καποιο αριθμο και να περασεις καποιον αλλο καινουργιο.
Ολα αυτα με καθε επιφυλαξη, απλα σαν μια γνωμη. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Αν καταλαβα το προβλημα ειναι οτι ο σκελετος δεν εχει απολυτως κανενα αριθμο στο πλαισιο,
γιατι δεν πας σε εναν οποιοδηποτε φαναρτζη-μηχανικο να σου χτυπησει στην προβλεπομενη θεση
τον αριθμο που εχεις στην αδεια σου ?
τον παλιο σκελετο γιατι τον χρειαζονται ? αφου τον αριθμο που θα εγραφε θα ηταν αυτος της αδειας,
και ο νεος σκελετος δεν εχει κανενα νουμερο οποτε αποκλειεται να ειναι κλεμενος,
το προβλημα θα ηταν να εχεις σβυσει καποιο αριθμο και να περασεις καποιον αλλο καινουργιο.
Ολα αυτα με καθε επιφυλαξη, απλα σαν μια γνωμη.Μπορεί ο καθένας να χτυπάει νούμερα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μπορεί ο καθένας να χτυπάει νούμερα;Δεν ξερω την σχετικη νομοθεσια,
παλιωτερα που ειχα τρακαρει αυτοκινητο στο σημειο που ειχε τον αριθμο χρειαστηκε να ξαναχτυπηθει στην μεσαια κολωνα, το ειχε αναλαβει ο φαναρτζης που μου το εφτιαξε γιατι ηταν φιλος και το συνεργειο του ηταν κοντα στο υπουργειο συγκοινωνιων στην Αγ. Παρασκευη, ολα ειχαν γινει νομιμα και ειχε περαστει και στην αδεια αλλα δεν θυμαμαι καθολου λεπτομερειες.
Ποντες με νουμερα και γραμματα εχουν παντως πολλοι. -
η καθε εταιρεια εχει διαφορετικα νουμερα και συμβολα..στο μηχανολογικο δεν σου πατανε τον ιδιο αριθμο απο οτι εχω κατλαβει αλλα διαφορετικο και στο αλλαζουν και στην αδεια..μου πανε πριν λιγο αν ισχυει απολυτα δεν ξερω , οτι κανεις δεν μπρει να κανει ιδια πονταρισα με την εργοστασιακη διοτι γινεται με συγκεκριμενο παχος κωδικους αστερια κτλ σε καθε εταιρεια..
ναι δεν εχω αριθμο εχει νομιζω ενα *150 και μετα τιποτα αλλο ενω επρεπε να εχει αλλους δεκα πανω κατω αριθμους... ειναι κακουργημα διαβασα αν με σταματησουν και δεν δουν αριθμο πλαισου παω μεσα κατασχεση και δικογραφια κακουργηματος εισαι σαν υποτιθεμενος κλεφτης...αν πηγαινα στο μηχανολογικο με το μηχανακι κανονικα θα επρεπε να κανουν ατασχεση και ειδοποιηση της τροχαιας και μεσα στην στενη εγω.. -
Ρωτα κανα συνεργειο να μαθεις ποιοι χτυπανε τα νουμερα. Το σκηνικο με την αγορα τρακαρισμενου θα σου βγει ακριβο.
-
να ενημερωσω οτι αν ολα πανε καλα θα βρω ακρη..να πω για αρχη οτι εχω βρει σκελετεο 180 αλλα με διχρονο κινητηρα στην αδεια του.. στο μηχαννολογικο μου παν οτι αν τα κυβικα και ι σχυς ειναι +- 2,5% μμπορει να γινει ψαχων α βρω του ιππους του διχρονου με το δικο μου και περιμενω απαντηση απο την piaggio αν ειμαι μεσα στα ορια τοτε γινεται αγορα του σκελετου ,μου στελενει μια εξουσιοδοτηση το παιδι που θα λεει οτι μου δινει την αδεια για να κανω τις απαραιτητες ενεργειες για δηλωση αλλαγη μοτερ στο μηχανακι του(θα δηλωθει ο δικος μου κινητηρας) και μετα περασμα απο κτεο και μετα μεταφορα αδειας στην κυριοτητα μου και επειτα θα δουμε αν θα φορεσω τα πραγματα μου στο σκελετο του η θα κοψω το πινακιδακι και κολληθει με ηλεκτροποντα στον δικουμου σκελετο.. ο μαστορας επιμενει και μου λεει δεν θα φαινεται ουτε μιαστ οεκατομμυριο κολλιεται τροχιζεται και βαφεται ο σκελετος λεει εσεις τιλετε?? εγω προτιμω να εχω τον δικο μου σκελετο διοτι ξερω σε τη κατασταση ειναι..ειναι καινουργιος αγορασμενος απο την εταιρεια διχως ουτε ενα πεσιμο μια σκουρια οτιδηποτε,και γι αυτο δεν θελω να φορεσω τα πραγματα μου στον σκελετο του...αλλ με προυποθεση το να μην φαινεται το κολλυμα απο το πινακιδακι..α ξεχασα πρεπει να παρω γνωματευση και υπογραφη απο μηχανολογο μηχανικο οτι το σασσι του αντεχει αυτην τη μετατροπη στα κυβικα και την ισχυ..τρεξιμο λεμε...
-
γεια σας να ενημερωσω τα βηματα που εγιναν ως τωρα.. κολλησα το πινακιδακι του παιδιου στον δικο μου σκελετεο.. δεν φαινεται τιποτα.. περασα κτεο.. εκανα μεταβιβαση αδειας στο μηχανολογικο,πλεον ειμαι σχεδον νομιμος..το μονο που μενει καποια στιγμη ειναι να δηλωθει αλλαγη κινητηρα για να δηλωσω το μοτερ ποου φοραω.. διοτι η αδεια οπως ειναι λογικο γραφει το μοτερ του παιδιου που ειναι 180 διχρονο ενω εμενα ειναι τετραχρονο,απλα επειδη θελει μελετη μηχανολογου θα χρειαστω κανα 100αρι ευρω γι αυτο και θα το κανω αργοτερα..αν και αν θελω και ποτε να μην το κανω κανεις δεν θα με πιασει,εγω θελω να τα κανω ολα νομιμα..
-
Στείλε και ένα μήνυμα στους διαχειριστές να εξαφανίσουν το θέμα...
Μα ρε παιδιά, είσαστε σοβαροί? (μιλάω για τον weznem)
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΒΟΗΘΕΙΑ..