-
Νέο Yamaha X MAX 400
Ανακοινώνεται μέσα στο Μάρτιο, το αργότερο ως τον Απρίλιο και θα αντικαταστήσει το Majesty 400.
Πληροφορίες για τη σχεδιαστική γραμμή του καθώς και για τον κινητήρα του δεν έχουν ακόμα γίνει γνωστές.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών φέρνει την πιθανή τιμή του, σύμφωνα με το άρθρο και πηγές της Yamaha,
γύρω στις 6.000 €!
Αν ισχύσει κάτι τέτοιο, από τη μία θα μας βάλει σε σκέψεις και απ' την άλλη η κατηγορία των 400 cc θα πάρει φωτιά!
Αναμένοντας τα νεότερα...http://scooternet.gr/news/νε% ... %9C%CE%91/
-
Νέο Yamaha X MAX 400
Ανακοινώνεται μέσα στο Μάρτιο, το αργότερο ως τον Απρίλιο και θα αντικαταστήσει το Majesty 400.
Πληροφορίες για τη σχεδιαστική γραμμή του καθώς και για τον κινητήρα του δεν έχουν ακόμα γίνει γνωστές.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών φέρνει την πιθανή τιμή του, σύμφωνα με το άρθρο και πηγές της Yamaha,
γύρω στις 6.000 €!
Αν ισχύσει κάτι τέτοιο, από τη μία θα μας βάλει σε σκέψεις και απ' την άλλη η κατηγορία των 400 cc θα πάρει φωτιά!
Αναμένοντας τα νεότερα...http://scooternet.gr/news/νε% ... %9C%CE%91/
-
Νέο Yamaha X MAX 400
Ανακοινώνεται μέσα στο Μάρτιο, το αργότερο ως τον Απρίλιο και θα αντικαταστήσει το Majesty 400.
Πληροφορίες για τη σχεδιαστική γραμμή του καθώς και για τον κινητήρα του δεν έχουν ακόμα γίνει γνωστές.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών φέρνει την πιθανή τιμή του, σύμφωνα με το άρθρο και πηγές της Yamaha,
γύρω στις 6.000 €!
Αν ισχύσει κάτι τέτοιο, από τη μία θα μας βάλει σε σκέψεις και απ' την άλλη η κατηγορία των 400 cc θα πάρει φωτιά!
Αναμένοντας τα νεότερα...http://scooternet.gr/news/νε% ... %9C%CE%91/
-
Παρουσιάστηκε το x max 400. Πάνω κάτω όπως αναμενόταν. Θετικό το διπλό δισκόφρενο εμπρός, αρνητικό που ο πίσω τροχός μίκρυνε κατά μία ίντσα.
Η τιμή απ' ότι ακούγεται θα είναι κάτω από τις 6.000,00€ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, με 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες, 395cc, με τροφοδοσία ηλεκτρονικό ψεκασμόΙπποδύναμη: 31,5 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ
Ανάρτηση μπρος-πίσω: Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 110 χλστ., δύο αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 110 χλστ.
Φρένα μπρος-πίσω: Δύο δισκόφρενα 267 χλστ., ένα δισκόφρενο 267 χλστ.
Τροχοί μπρος-πίσω: 15 ιντσών-13 ιντσών (ελαστικά 120/70 μπρ. 150/70 πίσω)
Μεταξόνιο: 1.565 χλστ.
Ύψος σέλας: 785 χλστ.
Ρεζερβουάρ: 14 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 211 κιλά (γεμάτο)
-
Ουτε καν ενα νεο κινητηρα δεν εβαλαν. Πηραν τον κινητηρα του Majesty 400 τον εκαναν πιο αδυναμο (31,5), του αυξησαν το βαρος στα 211 κιλα το βλεπω να μενει μονο στις εκθεσεις, εκτος και αν εχει 5χιλιαρο, γιατι παραπανω η αγορα εχει καλυτερα σκουτερ!
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
του αυξησαν το βαρος στα 211 κιλαΠολλά κιλά..
-
Και το 250 τα έχει τα κιλάκια του (180).
Yamaha X MAX 400!