-
Γειά σας, έχω μια βδομάδα που πήρα το δίπλωμα απεριορίστων είμαι 22 ετών (χωρίς προηγούμενη εμπειρία) και ψάχνω την αγορά της κατάληλης μηχανής... Έχω ακούσει πολλά όπως μην πάρεις πάνω απο 250cc για 1-2 χρόνια και τέτοια, εσείς τι πιστεύετε...
Διαθέτω 3500Ε τι να πάρω? Αισθητικά μου αρέσουν οι sport μηχανές πχ όλες οι cbr... -
Γειά σας, έχω μια βδομάδα που πήρα το δίπλωμα απεριορίστων είμαι 22 ετών (χωρίς προηγούμενη εμπειρία) και ψάχνω την αγορά της κατάληλης μηχανής... Έχω ακούσει πολλά όπως μην πάρεις πάνω απο 250cc για 1-2 χρόνια και τέτοια, εσείς τι πιστεύετε...
Διαθέτω 3500Ε τι να πάρω? Αισθητικά μου αρέσουν οι sport μηχανές πχ όλες οι cbr... -
Γειά σας, έχω μια βδομάδα που πήρα το δίπλωμα απεριορίστων είμαι 22 ετών (χωρίς προηγούμενη εμπειρία) και ψάχνω την αγορά της κατάληλης μηχανής... Έχω ακούσει πολλά όπως μην πάρεις πάνω απο 250cc για 1-2 χρόνια και τέτοια, εσείς τι πιστεύετε...
Διαθέτω 3500Ε τι να πάρω? Αισθητικά μου αρέσουν οι sport μηχανές πχ όλες οι cbr... -
Εγώ στα 18 μου μπορούσα να πάρω μια Yamaha xj 400 αλλά τελικά προτίμησα να πάρω μια Honda Magna 250.
Δεν το μετάνιωσα ποτέ που στα 18 πήρα 250κ μηχανή.
Δυστιχώς το γκάζι είναι γλυκό και θέλει μεγάλη αυτοσυγκράτηση που δεν έχουμε ποτέ. -
Κάτι σε ποιο spor??? Ωραίο το magna αλλά δεν είναι spor...
-
Δεν σου πρότεινα κάτι άλλο εκτός από το να κινηθείς σε χαμηλά κυβικά.
Σου ανέφερα απλώς τι έπραξα εγώ όταν είχα το ίδιο ακριβώς δίλημμα.
Εχει η Kawasaki ένα 250αρι σπορ, νομίζω πως είναι το ninja. -
Οπότε λες max 250cc???
-
Νέος οδηγός είσαι, θα πέσεις θα κανείς την μ@λ@κια σου δεν χρειάζονται τα πολλά κυβικά μέχρι να εξοικιωθείς.
Πάρε κάτι μτχ μην δόσεις πολλά χρήματα και όταν θα νιώσεις έτοιμος κάνει την υπερβαση! -
Honda CBF250 ή Yamaha YBR250?
-
Δε θεωρω απαραιτητα σωστο το κλασικο 'ξεκινα απο λιγα κυβικα και ανεβα σταδιακα'.
Εγω πχ εμαθα πανω σε μια ninja 400 στα 16-17 μου αν θυμαμαι καλα (του father που στην αρχη την επαιρνα στα κρυφα - μαλιστα στην αρχη δεν ηξερα να αλλαζω ταχυτητες και εκανα το γυρο του τετραγωνου με πρωτη! ) και απο τοτε δεν ειχα ποτε μηχανη κατω απο 400 κυβικα (βασικα ενα super four και μετα μονο 600αρια+πανω).
Βεβαια εχω και ενα καλο ατυχημα με enduro και μια σπασμενη επιγονατιδα και εγχειριση, αλλα σε αυτο φυσικα δεν εφταιγε το μηχανακι αλλα η μαλακια στον εγκεφαλο και η ελλειψη εξοπλισμου (επιγονατιδες βασικα που στο βουνο ειναι στα εκ των ουκ ανευ).22 χρονων ειναι το παλικαρι οχι 15, αν δεν εισαι εντελως ψυχακιας μπορεις να μαθεις ακομη και σε 600αρι.
Φορας και καλο εξοπλισμο, κανεις και καμια σχολη ασφαλους οδηγησης, σταδιακα θα το μαθεις.Πχ:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2819497/
η κανα ον-οφ
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2837819/
ΥΓ: Δε μιλαμε για supersport-600 φυσικα αν και αυτη μαθαινεται σταδιακα και με υπομονη και λελογισμενη χρηση.
-
To θέμα με τα μεγάλα -οπως έχω ξαναγράψει εδώ μέσα- δεν ειναι να μπορέσεις να διαχειριστείς τη δύναμη ή να το στρίψεις κτλ. Ειναι οτι μαζεύουν χιλιόμετρα για πλάκα, παραπάνω απ' οτι φαντάζεσαι οτι έχεις, ενώ δε φρενάρουν -σε τυπικό ελληνικό δρόμο- για πλάκα. Γι' αυτό και προτείνω πρώτα να ξεκινήσει κάποιος από πιο λίγα κυβικά, να μάθει πώς φρενάρει η μηχανή και μετά ν' ανέβει.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
To θέμα με τα μεγάλα -οπως έχω ξαναγράψει εδώ μέσα- δεν ειναι να μπορέσεις να διαχειριστείς τη δύναμη ή να το στρίψεις κτλ. Ειναι οτι μαζεύουν χιλιόμετρα για πλάκα, παραπάνω απ' οτι φαντάζεσαι οτι έχεις, ενώ δε φρενάρουν -σε τυπικό ελληνικό δρόμο- για πλάκα. Γι' αυτό και προτείνω πρώτα να ξεκινήσει κάποιος από πιο λίγα κυβικά, να μάθει πώς φρενάρει η μηχανή και μετά ν' ανέβει.+1000
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
To θέμα με τα μεγάλα -οπως έχω ξαναγράψει εδώ μέσα- δεν ειναι να μπορέσεις να διαχειριστείς τη δύναμη ή να το στρίψεις κτλ. Ειναι οτι μαζεύουν χιλιόμετρα για πλάκα, παραπάνω απ' οτι φαντάζεσαι οτι έχεις, ενώ δε φρενάρουν -σε τυπικό ελληνικό δρόμο- για πλάκα. Γι' αυτό και προτείνω πρώτα να ξεκινήσει κάποιος από πιο λίγα κυβικά, να μάθει πώς φρενάρει η μηχανή και μετά ν' ανέβει.
+1000
Συμφωνώ επίσης.
Πρώτη αγορά μηχανής... Βοήθειαααααααααααα...