-
Γνωστος μου εκαψε τον κινητηρα της μηχανης του.
Ψαχνει για μεταχειρισμενο κινητηρα.
Η μηχανη του ειναι μια V Storm 650 και μου ειπε οτι εχει 4 μπουζι, αρα ψαχνει κινητηρα απο 2007 και μετα. Πριν ηταν με 2 μπουζι. (σωστα; λαθος; δεν γνωριζω τιποτα απολυτως για αυτο το θεμα).Υπαρχει καμια ιδεα που μπορει να βρει; Καμια υποψια, καμια συμβουλη γενικως.
-
Γνωστος μου εκαψε τον κινητηρα της μηχανης του.
Ψαχνει για μεταχειρισμενο κινητηρα.
Η μηχανη του ειναι μια V Storm 650 και μου ειπε οτι εχει 4 μπουζι, αρα ψαχνει κινητηρα απο 2007 και μετα. Πριν ηταν με 2 μπουζι. (σωστα; λαθος; δεν γνωριζω τιποτα απολυτως για αυτο το θεμα).Υπαρχει καμια ιδεα που μπορει να βρει; Καμια υποψια, καμια συμβουλη γενικως.
-
Γνωστος μου εκαψε τον κινητηρα της μηχανης του.
Ψαχνει για μεταχειρισμενο κινητηρα.
Η μηχανη του ειναι μια V Storm 650 και μου ειπε οτι εχει 4 μπουζι, αρα ψαχνει κινητηρα απο 2007 και μετα. Πριν ηταν με 2 μπουζι. (σωστα; λαθος; δεν γνωριζω τιποτα απολυτως για αυτο το θεμα).Υπαρχει καμια ιδεα που μπορει να βρει; Καμια υποψια, καμια συμβουλη γενικως.
-
πως τον έκαψε?
ναι τα 4 μπουζα είναι 2007 και μετά.
ας πάει σε 2-3 συνεργεία να ρωτήσει για τιμές. αυτοί θα του πουνε που να ψάξει για κινητήρα.
ειδάλλως απο μόνος του , μέσω car.η συμβουλή μου είναι να μην το κάνει.
να πουλήσει αυτό που έχει σαν ανταλλακτικά. είτε ολόκληρο είτε κομμάτι κομμάτι.(πλαστικά κλπ έχουν μεγάλη ζήτηση) και να πάρει ένα μτχ 2007+ που υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλά.
θα του έρθει τα ίδια λεφτά, θα έχει ABS και δεν θα κάνει χακεριές λόγω διαφορετικής πλεξούδας. -
Αν καταλαβα καλα, ενω συνηθως αλλαζε λαδια στα 3Κ, αυτην την φορα το ειχε αφησει 5Κ και του τα ειχε φαει ολα, δεν ειχε καποιο μηνυμα να τον προειδοποιησει και απλα κολλησε.
Στο συνεργειο που την εχει τωρα την μηχανη δεν ασχολειται ο μαστορας καθολου να βρει κινητηρα. Εχει βρει μονος του εναν με 1.400€ και αλλοι 2 του ειπαν θα τον παρουν τηλεφωνο αυτοι, γιατι εχουν 2 κινητηρες, περιπου στο χιλιαρικο.
Κι εγω του ειπα να την κανει ανταλλακτικα, αλλα ειπε πως δεν πιστευει οτι θα τα πουλησει.
-
Με 5Κ στεγνωσε το μοτέρ από λάδι; Τι διάολο, τελικές πήγαινε συνέχεια ή πρώτη-νεκρά;
-
Του ειχαν πει οτι το λαδακι του το χρειαζεται αυτο το μοτερ και οντως ετσι ηταν. Δεν ξερω γιατι εκαψε τοσο πολυ ομως. Δεν νομιζω να πηγαινε και συνεχεια ταπα.
-
δεν ξέρω τι και πως έκανε ο φίλος σου, αλλά το VStrrom έχει διάστημα αλλαγής λαδιών τα 6κ.
προφανώς όσα δουλεύουν σωστά χωρίς κάποιο πρόβλημα, μπορούν να βγάλουν αυτό το διάστημα χωρίς κανένα συμπλήρωμα απο τον ιδιοκτήτη.
το λέω για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις. -
Οντως μου ειπε οτι καθε 6Κ επρεπε να αλλαζει λαδια αλλα αυτος για σιγουρια αλλαζε καθε 3Κ. Ηταν η πρωτη φορα που το αργησε.
-
Για να πάρεις μια εικόνα, για το 4κύλινδρο και πολύ πιο πολύστροφο Hornet μου είχαν πει κάθε 4Κ λάδια και κάθε 12 σέρβις. Εγώ επειδή έκανα κυρίως ημιαστικές διαδρομές, χωρίς πολλά σκισίματα και χωρις πολλές αλλαγές ταχυτήτων και σταμάτα-ξεκίνα, άλλαζα λάδια κάθε 6 και έκανα κανονικά το σέρβις στα 12 (1 αλλαγή δλδ από σέρβις σε σέρβις αντί για 2) και έβγαιναν μια χαρά και σε ποσότητα και σε ποιότητα. Έτσι έκαναν και κάποια παιδιά σε σχετικό φόρουμ και πρόβλημα δεν είχαν. Όσοι το χρησιμοποιούσαν πιο πολύ στην πόλη, άλλαζαν στις 4Κ. Μην ξεχνάμε εξάλλου οτι το λαδάκι στις μοτοσυκλέτες λιπαίνει κινητήρα ΚΑΙ κιβώτιο.
Τώρα που το καλοσκέφτομαι... δεν είχε δει καμιά διαφορά στο κιβώτιο, να έχει σφίξει δηλαδή ή να σκαλώνει?
-
μπορει να μην ειχαν πολλα χλμ τα λαδια, αλλα να εκανε λιγα χλμ κ να ηταν μεγαλα τα διαστηματα μεταξυ αλλαγων (κ να ειχαν 'πετσιασει' τα λαδια καποια στιγμη κ να του εφραξε το φιλτρο)
-
τα ίδια έπαθε περισυ κ φίλος μου με v-strom του 2006. στα 7000 χλμ μετα την τελευταια αλλαγή λαδιών τα έκαψε κ βαρεσε μπιελα. το επισκεύασε με λιγότερα από 1000 ευρώ κ το πούλησε 5000 ευρώ
Μτχ κινητηρας V Storm 650