-
Είχα για 10 χρόνια ένα KAZER, που με βόλευε μια χαρά στην Αθήνα. Οικονομικό, έπιανε τα 100 στη Συγγρού. Μόνο παράπονό μου ήταν ότι με ζόριζε λιγάκι στις λακούβες.
Ψάχνω λοιπόν κάτι αντίστοιχο. Οικονομικό στη βενζίνη, δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, μόνο στην πόλη θα το κινώ. Θέλω να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο (στις λακούβες!). Μάλλον μεταχειρισμένο, με τιμή κάτω των 2000 ευρώ.
Από άλλα posts, οι απόψεις μάλλον διίστανται: άλλοι προτείνουν scooter, άλλοι μηχανή 250cc ή κάτι τέτοιο.
Είχε κάποιος ποτέ αντίστοιχες ανησυχίες; Πού κατέληξε;;;
-
Είχα για 10 χρόνια ένα KAZER, που με βόλευε μια χαρά στην Αθήνα. Οικονομικό, έπιανε τα 100 στη Συγγρού. Μόνο παράπονό μου ήταν ότι με ζόριζε λιγάκι στις λακούβες.
Ψάχνω λοιπόν κάτι αντίστοιχο. Οικονομικό στη βενζίνη, δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, μόνο στην πόλη θα το κινώ. Θέλω να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο (στις λακούβες!). Μάλλον μεταχειρισμένο, με τιμή κάτω των 2000 ευρώ.
Από άλλα posts, οι απόψεις μάλλον διίστανται: άλλοι προτείνουν scooter, άλλοι μηχανή 250cc ή κάτι τέτοιο.
Είχε κάποιος ποτέ αντίστοιχες ανησυχίες; Πού κατέληξε;;;
-
Είχα για 10 χρόνια ένα KAZER, που με βόλευε μια χαρά στην Αθήνα. Οικονομικό, έπιανε τα 100 στη Συγγρού. Μόνο παράπονό μου ήταν ότι με ζόριζε λιγάκι στις λακούβες.
Ψάχνω λοιπόν κάτι αντίστοιχο. Οικονομικό στη βενζίνη, δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, μόνο στην πόλη θα το κινώ. Θέλω να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο (στις λακούβες!). Μάλλον μεταχειρισμένο, με τιμή κάτω των 2000 ευρώ.
Από άλλα posts, οι απόψεις μάλλον διίστανται: άλλοι προτείνουν scooter, άλλοι μηχανή 250cc ή κάτι τέτοιο.
Είχε κάποιος ποτέ αντίστοιχες ανησυχίες; Πού κατέληξε;;;
-
Την μεγαλύτερη οικονομία σε συνδυασμό με την αξιοπιστία θα την βρεις ξανά σε παπί. Συγκεκριμένα στο yamaha crypton 110, νομίζω γύρω στα 1600ε βγαίνει ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και το οποίο στο προτείνω μιας και ξαναείχες παπι και ξέρεις πως συμπεριφέρονται. (μεταχειρισμένο κοντά στ 1000άρικο)
Τα scooter έχουν συγκριτικά μεγαλύτερη κατανάλωση και για να πιάνεις τα 100 άνετα, μάλλον θές τουλάχιστον 150 κυβικά. Επίσης για άνεση στις λακούβες θες μεγάλους τροχούς, τουλάχιστον 14άρηδες, ιδανικά 16άρηδες
Αυτά που μου ρχονται στο μυαλό με τιμή κάτω των 2000ε και μάλιστα καινούρια, είναι:
- το Kymco agility 150 το οποίο όμως καίει αρκετά, θα είσαι στα 4-4,5 λίτρα. Πλεονέκτημα οι μεγάλοι τροχοί, τα καλά φρένα και η ύπαρξη μανιβέλας για τις... δύσκολες στιγμές, μειονέκτηματα για μένα η χάλια ανάρτηση, (δεν είναι καθόλου ανετο στις λακούβες και βελτιώνεται με aftermarket ανάρτηση) και η πολύ συχνή συντήρηση που απαιτεί, άνα 2000 χλμ όπως προτείνει ο κατασκευαστής.
- Piaggio Liberty 150, στα 1995ε, πάλι η κατανάλωση θα είσαι στο 4+, μειονέκτημα το σχετικά αδύναμο πίσω φρένο και οι τιμές σέρβις της Piaggio. Επίσης η Piaggio έχει παρουσιάσει το νέο μοτέρ της στα 125-150 κυβικά με ψεκασμό, το οποίο θα είναι σαφώς οικονομικότερο, οπότε μιας και η οικονομία είναι κύριο μελημά σου, θα σου πρότεινα να περιμένεις να το δεις. Βέβαια εικάζω πως θα είναι έστω και λίγο ακριβότερο.
- Ηonda Vision 110, στα 1940Ε, είναι με ψεκασμό, δεν το έχω οδηγήσει, διαβάζω παντού μεν ότι είναι οικονομικό, αλλα όταν το είδα από κοντά μου φάνηκε πολύ μικροκαμωμένο και οι τροχοί αν και 14άρηδες, είναι πολύ λεπτοί.
- Σε μεταχειρισμένο η πιο ολοκληρωμένη επιλογή σκούτερ είναι το Ηοnda pcx 125 , υγρόψυκτο, με ψεκασμό, οικονομικότατο και με πολύ καλές επιδόσεις για 125.
- Βρίσκεις και σκούτερ 250άρια, αλλα θα θέλουν συμμαζέματα και θα είναι με αρκετά χιλιόμετρα, οπότε άστο καλύτερα..
Συμπερασματικά, αν είχες συνηθίσει σε παπί και δεν είχες θέμα είτε με τη βροχή είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο κλπ, θα σου έλεγα να ξαναπας σε παπί. Φθηνότερη συντήρηση, πιο αξιόπιστο και με μικρότερη κατανάλωση
-
Εγω προσωπικα αγορασα ενα sym symphony 150sr.
+Οδηγικη συμπεριφορα
+Μεγαλοι τροχοι
+Χωρος αποθηκευσης απο κατω
+Νευρικος κινητηρας
+Καλα φρενα
+Τιμη-Καταναλωση
-Συχνη συντηρηση
-Πολυ σκληρη αναρτησηΘα σου πω λοιπον.Το αγορασα καινουριο πριν 1,5 μηνα και εχω κανει μεχρι στιγμης 1300χλμ.Εκανα το πρωτο σερβις (Αλλαγη λαδιων,ρυθμιση βαλβιδων και κατι αλλα ψιλολογια που δε μου τα ειπανε στην αντιπροσωπια) και ηταν 55€.Σερβις καθε 2500χλμ.Στην αρχη ειχα αρκετα υψηλη καταναλωση (4,5λ/100 ισως και παραπανω μερικες φορες) αλλα τωρα εχει αρχισει να πεφτει σιγα σιγα αλλα εχω δυο προβληματακια.Απο τη στιγμη που το πηρα δε μου κραταγε ρελαντι (μου ειπανε στρωστο και ελα μετα) αλλα τελικα ακομα δε κραταει οποτε καταλαβαινεις σβηνει μονο του κλπ οποτε θα εχω σχετικα μια ποιο υψηλη καταναλωση σε σχεση με το αν δουλευε κανονικα.Επισης μου χαλασε το ενα διακοπτακι που αναβει το φως πισω που θα το φτιαξω μαζι με το καρμπυρατερ.Ειναι αρκετα νευρικο αλλα δεν εχει τελικη (τερμα γκαζι δε παει απανω απο 110χλμ) και οτι ο αποθηκευτικος χωρος απο κατω δε χωραει κρανος full face αν και εγω το χωρεσα με κινδυνο βεβαια να σπασω στη σελα.
Θα σου ελεγα λοιπον καλυτερα να δεις ενα innova (προσωπικα δεν ηθελα παπι το σκουτερ με βολευει καλυτερα στις μικρες αποστασεις που κανω εγω και το εμπιστευομαι παραπανω απο ενα παπι).
Αυτα απο εμενα.
-
Από παπιά έχω ακούσει πολλά καλά για τα Honda.
Καθημερινά όμως ακούω 'γκρίνια' για παπί Modenas XCITE 135.
Σβησίματα την ώρα της οδήγησης, κάτι διαρροές βενζίνης και γκρίνια καθημερινή για το μικρό ρεζεβουάρ.
Με το ζόρι βγάζει 135 χιλιόμετρα με 4 λίτρα δηλ. 3lt/100km.
Που σημαίνει ότι κάθε τρεις και λίγο θέλει βενζίνη.υ.γ. δεν ξέρω αν τα άλλα παπιά έχουν τέτοια ρεζερβουάρ. Απλά αναφέρω αυτά που ακούω από κάτοχο.
-
Tοσο εχουν τα παπια!Το ταφ μου ειχε γυρω στα 3 αν θυμαμαι καλα!
-
Δεν το γνώριζα.
Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι είναι λίγα τα 4 λίτρα.
Στο Kymco είχα 6 λίτρα... αλλά τώρα έχω συνηθίσει τα 11 λίτρα του MP3... -
πιθανοτατα ειναι και χωροταξικο το θεμα, δεν υπαρχει και πολυς χωρος διαθεσιμος για μεγαλυτερο ρεζερβουαρ...
-
Θα μπορουσανε μωρε τουλαχιστον να τα κανουνε ποιο βαθια αν δε μπορουσαν ποιο πλατια αλλα δεν εχουν και μεγαλο προβλημα.Το αεροψυκτο παπι οπως και το σκουτερ ειναι μελετημενο για μικρες αποστασεις.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Το αεροψυκτο παπι οπως και το σκουτερ ειναι μελετημενο για μικρες αποστασεις.http://www.mybike.gr/topic/9544-fox-tan ... %B1%CF%82/
-
εγω με καζε ρ το 2000 πηγαινα αθηνα ταξιδι 200 χλμ με 1,5 ρεζερβουαρ.αντεχε και με το παραπανω ταξιδι με μερικες στασεις βεβαια.μια χαρα αντεχουν τα παπακια αρκει να εχουν 125 κυβικα τουλαχιστον.
-
Δε ξερω ρε παιδια εγω προσωπικα δε τα εμπιστευομαι τοσο.Ειδικα αν τα πηγαινεις με 100χλμ.Προσωπικα εκανα αποσταση καλη με το σκουτερ στο στρωσιμο (Αιγιο-Ξυλοκαστρο-Αιγιο) που ειναι γυρω στα 120χλμ πηγαινε ελα και στα μισα φυσικα εκανα μια σταση.Αλλα δε ξεπερασα τα 70χλμ αλλα ειναι βασανο να πηγαινεις με τοσα.
-
Προτείνω μτχ endurάκι 250άρι.
-
Αν θες κάτι σε πιο 'μοτοσυκλέτα' και απεχθάνεσαι τα παπιά όπως εγώ, κοίτα σε μεταχειρισμένα CBF 125, CBF 250.
Είχα παλαιότερα ένα 250 και ήμουν πάρα πολύ ευχαριστημένος! Για την πόλη ήταν σούπερ.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Προτείνω μτχ endurάκι 250άρι.+1000 Δεν μπορώ να περιγράψω μόσο μετάνοιωσα που έδωσα το ΝΧ 250 (άψογο) τότε που πήρα την Transalp...έπρεπε να το έχω για πάντα...
Τώρα που χρειάζομαι μηχανάκι για μικρές καθημερινές διαδρομές, θα αναγκαστώ να σκάσω 4κ ...Γνώμη μου: Πάρε ένα ΑΧ ή ΝΧ 250, βάλε του μία WP ανάρτηση πίσω (μόνο εκεί πάσχουν), μία ηλεκτρονική για καβάτζα και σκίσε το χωρίς ποτέ να περάσει τα 4 λίτρα...Στην ανάγκη με τα ρέστα πάρε άλλο ένα και κάνε το ανταλλακτικά...
-
Εμένα το ΝΧ έκαιγε 4.5, αλλά μαλλον ήμουν ιδιαίτερη περίπτωση.
+1 πάντως σε αυτό, όπως και στο CBF που αναφέρθηκε νωρίτερα, το οποίο καίει και λιγότερο από το ΝΧ παρεπιπτόντως και ειναι και πιο γρήγορο, παρότι ονομαστικά ασθενέστερο.
Από κει και πέρα, όποιο βολεύει τον καθέναν. -
Να παρεις παπι!
Δεν το πιανει τιποτα σε καταναλωση!
Τιποτα ομως!!εγω με καρμπυρατερατο innova καιω 2,1 το πολυ 2,2 λ/100χλμ.
Με innjection στα ιδια δρομολογια βγαζω ανετα κατω απο 1,9λ/100χλμ.
Πολυ δυσκολα καποιο σκουτερ ακομα κ injection θα κατεβει κατω απο 3λ/100χλμ.
Κ τα εξοδα συντηρησης ειναι πολυ πιο χαμηλα στο παπι!
Οικονομία στην πόλη: τί προτείνετε;