-
.... έλα και αργήσαμε ...
Βραζιλίανικη συμμαχία ...
-
.... έλα και αργήσαμε ...
Βραζιλίανικη συμμαχία ...
-
.... έλα και αργήσαμε ...
Βραζιλίανικη συμμαχία ...
-
Βασικά δίκιο έχει αλλά τέσπα.
-
Αντί να κοιτάξει μπας και του βρει καμιά θέση στα indycars κάθεται και τον παραμυθιάζει...
-
(Θα το 'γραφα στον Μάρτιο, γιατί αφορά τον Raikkonen, αλλά σκέφτηκα ότι πρέπει να συνεχίσουμε εδώ)
Ούτε ότι χάνει με σλικ το βρεγμένο pitlane λέει κάτι, αλλά ούτε κι ότι κάνει αψυχολόγητους fastest laps όταν δεν κυνηγάει τίποτα και κανέναν λέει κάτι.
Ένας πολύ καλός πιλότος, με ιδιαίτερη ψυχοσύνθεση, που κατά τη γνώμη μου ποτέ δεν τον άφησε να εξελιχθεί σε λάτρη της λεπτομέρειας και της διάρκειας τύπου Hakkinen (μέχρι το 2000 τουλάχιστον, γιατί μετά κι ο ίδιος δήλωνε ότι είχε ψιλοβαρεθεί), ή πολύ περισσότερο τύπου Schumacher-Alonso οι οποίοι απλώς δεν βαριούνται ποτέ.
Το come back του είναι πολύ καλό, αλλά κανείς δεν αμφέβαλλε ότι ο τύπος έχει ταλέντο.
Το μόνο που δεν μ' άρεσε είναι κάτι δηλώσεις που διάβασα (με επιφύλαξη για το πώς μπορεί να αλλοιώθηκαν) τύπου 'με βλέπετε πιο relaxed γιατί είναι το κλίμα έτσι στη Lotus, ενώ παλιά δεν ήταν έτσι κλπ κλπ'
Δηλαδή η μπηχτή πάει για το κλίμα της Ferrari.
Για το οποίο ήξερε πολύ καλά όντας ήδη 6 χρόνια στην F1 (κι έχοντας περάσει από Sauber -Ferrari Friendly) και για το οποίο τον είχε προειδοποιήσει ο Hakkinen πριν υπογράψει.
Αντ' αυτού πήρε τα εκατομμυριάκια του (τα οποία δεν ήταν και λίγα), έφυγε και τον πληρώσαμε και ένα χρόνο για να τρέχει στα ράλυ, και τώρα μπηχτές για την ομάδα με την οποία κατέκτησε και το μοναδικό του τίτλο.
Τέλος πάντων παραπροπέρσινα ξινά σταφύλια, αλλά αυτοί είναι οι λόγοι που θεωρώ ότι ο χαρακτήρας του δεν είναι και τόσο cool όσο κάποιοι πιστεύουν. Όλα αυτά βέβαια είναι άσχετα με το ταλέντο του και τις επιδόσεις του στην πίστα.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Το μόνο που δεν μ' άρεσε είναι κάτι δηλώσεις που διάβασα (με επιφύλαξη για το πώς μπορεί να αλλοιώθηκαν) τύπου 'με βλέπετε πιο relaxed γιατί είναι το κλίμα έτσι στη Lotus, ενώ παλιά δεν ήταν έτσι κλπ κλπ'Δηλαδή η μπηχτή πάει για το κλίμα της Ferrari.
Αν στη Φερράρι το δίδυμο ήταν Αλόνσο - Γκροζαν (ή βαλτε οποιον ρούκι γουσταρετε), ο Γκροζάν ηταν 3ος και 6ος στα Q (άρα το αμαξι είναι πολύ γρήγορο), ο Αλόνσο έκανε FL (άρα ο συνδυασμός είναι δυνάμει ο ταχύτερος της πίστας) και τα αποτελέσματα ήταν 5ο-6ο θέσεις, θα τον είχαν φάει ζωντανό τον Αλόνσο. Απλά.
relaxed κλιμα = έλλειψη φιλοδοξίας. Ειναι η διαφορά μεταξύ της μέτριας ομάδας που είναι αυτή που ονομάζεται Λοτους και της μεγαλύτερης. Η ομάδα που φέτος ονομάζεται Λότους (και δεν ξέρουμε από ότι βλέπω για πόσο) ξέφυγε από τη μετριότητα μόνο όταν είχαν δίδυμο φιλόδοξου μάνατζερ και οδηγού. 94-95 και 2005-6. Από μόνοι τους ήταν πάντα ένα σκαλί κάτω.
-
Η Κιμιαδα συνεχιζεται
(και μονο το ενδιαφερον και ο θορυβος που προκαλει ο Ραικονεν πριν καλα-καλα τον δουμε, δειχνει οτι ειναι υπολογισιμη ποσοτητα στο τσιρκο).Ο χρήστης greo έγραψε:
Αν στη Φερράρι το δίδυμο ήταν Αλόνσο - Γκροζαν (ή βαλτε οποιον ρούκι γουσταρετε), ο Γκροζάν ηταν 3ος και 6ος στα Q (άρα το αμαξι είναι πολύ γρήγορο), ο Αλόνσο έκανε FL (άρα ο συνδυασμός είναι δυνάμει ο ταχύτερος της πίστας) και τα αποτελέσματα ήταν 5ο-6ο θέσεις, θα τον είχαν φάει ζωντανό τον Αλόνσο. Απλά.
Μα ο μικρος εχει 0/2 (λογω ατυχιας, απειριας και υπερβολικης προσπαθειας). Ο δε Μικι και στις 2 περιπτωσεις ειχε μεγαλα κερδη απο τη θεση που εκκινησε. Ποιος δηλ. εχεφρων ανθρωπος θα μπορουσε να του την πει, οταν εχει αποτελεσματα 7ος (απο 17ος) και 5ος (απο 10ος);;;
Εκτος αν αναφερεσαι στο θεμα μονο για να τονισεις την 'αντιθεση' με τον Αλονσο. Προσωπικα δεν νομιζω οτι θα 'την ελεγε' κανεις στον οποιονδηποτε με αυτην την εικονα.
Ασε που ο Αλονσο εχει πλεον κερδισει ενα βαθμο ασυλου ή απυροβλητου. Πχ το 2010, οταν στην αρχη τα πραγματα δεν πηγαιναν καλα (και) με δικα του λαθη ή στο τελος, που εχασε τον τιτλο, δεν του ασκηθηκε σοβαρη κριτικη. Και δικαιως, εχει κερδισει αυτην την 'ανοχη' ή τον σεβασμο με την αξια, τη διαρκεια και τον επαγγελματισμο του.Το μόνο που δεν μ' άρεσε είναι κάτι δηλώσεις που διάβασα (με επιφύλαξη για το πώς μπορεί να αλλοιώθηκαν) τύπου 'με βλέπετε πιο relaxed γιατί είναι το κλίμα έτσι στη Lotus, ενώ παλιά δεν ήταν έτσι κλπ κλπ'
Δηλαδή η μπηχτή πάει για το κλίμα της Ferrari.
Καποιος θα μπορουσε να το δει θετικα, οτι δηλ. ειναι 'cool' επειδη δεν κρυβεται και δεν λεει τα κλασικα 'ολα καλα', 'εφυγα σαν φιλος', 'Η Φερραρι θα ειναι παντα στην καρδια μου', 'Οταν ημουν μικρος στo Espoo με φωναζαν Enzo και τη γατα μου Ferrari', 'το κλιμα ειναι πολυ καλο στις προβες και αυτο βγαινει στην παρασταση' κλπ.
Τα εκατομμυρια αριστα εκανε που τα πηρε. Αυτοι τον φεραν, αυτοι του τα δωσαν, αυτοι τον εδιωξαν προωρα. Τι να εκανε, να τους τα χαριζε;
-
Θα είμαι ειλικρινης. Στην αρχή, επί Ζάουμπερ, τον Κίμι τον θεωρούσα έναν υπερτιμημένο νεανία, τον οποίο ο Νικ και θα σβήσει. Όντως στην αρχή τα πήγε καλά ο Γερμανός και έτσι δεν θεώρησα τον Φινλανδό κάτι σπουδαιότερο από έναν Μπάτον. Στα χρόνια της ΜακΛάρεν και Φερράρι όμως έδειξε την κλάση του. Πιστεύω ότι σε απόλυτη ταχύτητα είναι το νούμερο 1, με τον Σεμπάστιαν και τον Λούη στο 2 και τον Νάντο στο 3. Ίσως δεν είναι ο καλύτερος overall, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απλά πολύ καλός. Είναι πραγματικά ξεχωριστός! My 2 Euro cents.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τα εκατομμυρια αριστα εκανε που τα πηρε. Αυτοι τον φεραν, αυτοι του τα δωσαν, αυτοι τον εδιωξαν προωρα. Τι να εκανε, να τους τα χαριζε;
Άριστα δε λες τίποτα! Αλλά όπως λες του τα πληρώσανε ('χαρίσανε' είναι η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό...) για κάτι που ΔΕΝ έκανε. Ας μην κρυβόμαστε πίσω απ' το δάχτυλό μας: Η Ferrari και όλοι σχεδόν οι οπαδοί της, άλλα περιμέναμε από τον Raikkonen. Δεν βγήκε η συνεργασία; Με γεια του με χαρά του. Τον ευχαρίστησε η Ferrari και του πλήρωσε όλα τα χρωστούμενα. Μετά από όλο αυτό λοιπόν, θεωρώ από ανώφελο έως μικροψυχία εκ μέρους του να αφήνει υποννοούμενα για το κλίμα στη Ferrari.
Τέλος πάντων όμως, πιστεύω ότι το τραβάμε πολύ, πιθανότατα να μην το είπε και τόσο κραυγαλέα όσο μου φάνηκε.
Καποιος θα μπορουσε να το δει θετικα, οτι δηλ. ειναι 'cool' επειδη δεν κρυβεται και δεν λεει τα κλασικα 'ολα καλα', 'εφυγα σαν φιλος', 'Η Φερραρι θα ειναι παντα στην καρδια μου', 'Οταν ημουν μικρος στo Espoo με φωναζαν Enzo και τη γατα μου Ferrari', 'το κλιμα ειναι πολυ καλο στις προβες και αυτο βγαινει στην παρασταση' κλπ.
-
βρηκαν αλλο πραγμα τωρα...
Ross Brawn denies Mercedes's DRS system is expensive to copy
Ross Brawn has hit back at suggestions that Formula 1 teams will face an expensive development race if his Mercedes team's DRS system remains legal and they have to copy it.
A number of Brawn's rivals have suggested that it would cost a fortune for them to incorporate a DRS-activated F-duct system on to their cars - at a time when teams are facing budget concerns.
But Brawn has dismissed such claims – and reckons that as well as the DRS system being cheap to create, he says major outfits will not face any more expenditure because they are already limited in spending due to F1's Resource Restriction Agreement.
'The system is actually very cheap,' explained Brawn on Thursday. 'It is a very simple cheap system, but not so easy to implement if you haven't integrated it into your car. This is perhaps where some of the frustration of some of our opponents [is coming from].
'People talk about the huge cost, but there isn't really a huge cost. You all know that there are a couple of carbon pipes running down the car, and the man on the street will tell you that they cost a few thousands pounds – they are not millions of pounds.
'The benefit we have gained is because we have thought about it and designed it into our car, and that is not so easy for people who have not go it – and that is why some of the opposition is so fierce. It is the recognition that it is quite a difficult thing to do if you haven't designed it from the beginning. That is the nature of F1.'
Speaking about the RRA situation, he said: 'When people make statements about having to spend lots of money copying it, it is intriguing how they can spend all that money – because under the RRA agreement I would feel that most of the top teams are working to their budget.
'So where does this extra money come from in having to copy this system? They have got to balance that against all the other developments that they are intending to do – and if it is money well spent or are they better off spending that money on the things they were always planning to do?
'Fitting that system retrospectively may not be good value because of the lap time it gives in the limited period that you use DRS, compared to the costs involved because they will have to wire it into their cars.'
Although rival teams are awaiting further clarification from the FIA about the legality of the system, Brawn says he remains convinced the governing body will stick to its stance that the passive system is allowed.
'We are confident the system is legal. As far back as 2010, in working group meetings, the FIA was stating that it considered such a system to be legal, because they were questioned on it as a matter of record.
'We will obviously be extremely disappointed once someone took a different view, but I think the FIA has been fairly consistent in their position, so we have faith that they will maintain that consistency.'
-
GP Αργεντινής το 2013!!!! (προσοχή λινκ στα Ιταλικά)
Και η Δραπετσώνα;
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Καποιος θα μπορουσε να το δει θετικα, οτι δηλ. ειναι 'cool' επειδη δεν κρυβεται και δεν λεει τα κλασικα 'ολα καλα', 'εφυγα σαν φιλος', 'Η Φερραρι θα ειναι παντα στην καρδια μου', 'Οταν ημουν μικρος στo Espoo με φωναζαν Enzo και τη γατα μου Ferrari', 'το κλιμα ειναι πολυ καλο στις προβες και αυτο βγαινει στην παρασταση' κλπ.
Τα εκατομμυρια αριστα εκανε που τα πηρε. Αυτοι τον φεραν, αυτοι του τα δωσαν, αυτοι τον εδιωξαν προωρα. Τι να εκανε, να τους τα χαριζε;
ΑΑΑΑΑ για τα εκατομμύρια με συγχωρείς αλλά με τον Robertson (dave & Steve) για μανατζερ καθολου τυχαίο δεν είναι
μάλιστα κάποιος είχε πει πως όταν κάνεις χειραψία μαυτον τον άνθρωπο να μετράς τα δαχτυλά σου.... -
Ο χρήστης greo έγραψε:
GP Αργεντινής το 2013!!!! (προσοχή λινκ στα Ιταλικά)Και η Δραπετσώνα;
LLLLAST YEAR
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
GP Αργεντινής το 2013!!!! (προσοχή λινκ στα Ιταλικά)Και η Δραπετσώνα;
Χιλιοι καλοι χωρανε.
Στο δρομο που χαραξε η Αργεντινη ΚΑΙ στη F1! -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
GP Αργεντινής το 2013!!!! (προσοχή λινκ στα Ιταλικά)
Και η Δραπετσώνα;
Χιλιοι καλοι χωρανε.
Στο δρομο που χαραξε η Αργεντινη ΚΑΙ στη F1!Εδώ το Ελληνικό κράτος δεν έχει χρήματα να πληρώσει τη βενζίνη για τα ασθενοφόρα θα δώσει τα 30 ως 50 εκατ $ που απαιτείται ως συμμετοχή του σε ένα εγχείρημα που πολύ πιθανά να αποτύχει;
Από εκεί και πέρα μία ωραία φιέστα, κάποιοι έφαγαν τα χρήματα που πλήρωσε το Ελληνικό Δημόσιο για τις μελέτες μέσω του ΟΤΑ... (στημένο εξ αρχής....)
-
Περίοδος μεταγραφών στην πολιτική ενόψει εκλογών αλλά και στην Φ1 δεν πάνε πίσω
Η Williams ανακοίνωσε την γυναίκα του μετόχου Toto Wolff, Sussie Stoddart Wolff που έτρεχε στο DTM, ως οδηγού ανάπτυξης....Στο μυαλό μου έρχονται 2 φώτος....
(για όσους δεν γνωρίζουν η κοπελια ονομάζεται DANICA PATRICK)
και............
υ.γ. αληθεια, το επώνυμο stoddart σα κάτι να μου θυμίζει από τα early 00s.....
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
Η Williams ανακοίνωσε την γυναίκα του μετόχου Toto Wolff, Sussie Stoddart Wolff που έτρεχε στο DTM, ως οδηγού ανάπτυξης....Ναι, αλλα αυτοεξαιρεθηκε απο τη διαδικασια για να μην επηρεασει το ΔΣ
http://www.autosport.com/news/report.php/id/98699
Susie Wolff joins Williams as development driver
Αs Susie is married to Toto Wolff, a director of Williams, her appointment was carefully considered and then approved by the board, with Toto recusing himself from the process.
Ο παπους βλεπει φυσικα τζαμπα προβολη για την επιχειρηση:
Formula 1 supremo Bernie Ecclestone also welcomed the announcement.
'If Susie is as quick in a car as she looks good out of a car then she will be a massive asset to any team and on top of that she is very intelligent. I am really looking forward to having her in Formula 1.' -
Ας αλλαξουμε λιγο θεμα. Τι θα γινει τελικα με το GP του Bahrain?
-
Δε βλέπω να τρελάινοται να κατέβουνε - προσωπικά πιστεύω πως ψάχνουν αφορμή επειδή βαριούνται να κατέβουν στην έρημο
Πάντως με 2η συνεχόμενη αναβολή την ώρα που σφάζονται χώρες και χώρες για μια θέση στο καλεντάρι, δε νομίζω ο Μπερνιε να έχει τρομερή υπομονή με τον πρίγκηπα
Διαφορα Νεα - Απριλιος / Μαιος 2012