-
απο Σεπτεμβρη μας εξοριζουν....
με εναν ψευτοπρασινο νομο γραμμενο στο ποδι....τα Ευρω 5-6 και κατω των 140 γρ CO2...ελευθερα και μπουλουκηδων...
οι εως το 1990 μονα ζυγα...
εμεις στα τσακιδια...ουτε απολυτους αριθμους κυκλοφοριας κοιταξαν...ουτε συχνοτητα χρησης....
προσωπικο παραδειγμα με την απεργια ταξιτζηδων....
χρειαστηκε να παμε εσπευσμενα νοσοκομειο που εφημερευε κεντρο Αθηνας....
πως θα παμε τωρα σε αναλογη περιπτωση;;..θα ερχεται το ΕΚΑΒ για μια αδιαθεσια και στομαχικη διαταραχη ή θα πρεπει να ρισκαρουμε για ωρες μπας και χειροτερεψει ωστε να εχουμε το δικαιωμα για αμεσο ασθενοφορο...;;να ρισκαρουμε το προστιμο, το οποιο θα σβηστει οταν δουν την περιπτωση;;
φυσικα και θα το καναμε...αλλα γιατι να μας κανουν παρανομους;;....και η καθε γκομενα με το κουβαδακι της να κατεβαινει ελευθερα για ψωνια;;
περα απο την κοινωνικα αναλγητη πραξη που χτυπαει φτωχους και ανεργους, που ισως να μην ενδιαφερει καποιους προνομιουχους απο εδω μεσα...δεν σας πειραζει εστω οτι δεν θα μπορειτε να πατε για καφε Κολωνακι με το Triumph σας;;
δεν ξερω εαν το διαβαζει κανενας απο το περιοδικο αλλα θα ηταν καλο να γραψει κατι ευελπιστω υπερ μας..
-
απο Σεπτεμβρη μας εξοριζουν....
με εναν ψευτοπρασινο νομο γραμμενο στο ποδι....τα Ευρω 5-6 και κατω των 140 γρ CO2...ελευθερα και μπουλουκηδων...
οι εως το 1990 μονα ζυγα...
εμεις στα τσακιδια...ουτε απολυτους αριθμους κυκλοφοριας κοιταξαν...ουτε συχνοτητα χρησης....
προσωπικο παραδειγμα με την απεργια ταξιτζηδων....
χρειαστηκε να παμε εσπευσμενα νοσοκομειο που εφημερευε κεντρο Αθηνας....
πως θα παμε τωρα σε αναλογη περιπτωση;;..θα ερχεται το ΕΚΑΒ για μια αδιαθεσια και στομαχικη διαταραχη ή θα πρεπει να ρισκαρουμε για ωρες μπας και χειροτερεψει ωστε να εχουμε το δικαιωμα για αμεσο ασθενοφορο...;;να ρισκαρουμε το προστιμο, το οποιο θα σβηστει οταν δουν την περιπτωση;;
φυσικα και θα το καναμε...αλλα γιατι να μας κανουν παρανομους;;....και η καθε γκομενα με το κουβαδακι της να κατεβαινει ελευθερα για ψωνια;;
περα απο την κοινωνικα αναλγητη πραξη που χτυπαει φτωχους και ανεργους, που ισως να μην ενδιαφερει καποιους προνομιουχους απο εδω μεσα...δεν σας πειραζει εστω οτι δεν θα μπορειτε να πατε για καφε Κολωνακι με το Triumph σας;;
δεν ξερω εαν το διαβαζει κανενας απο το περιοδικο αλλα θα ηταν καλο να γραψει κατι ευελπιστω υπερ μας..
-
απο Σεπτεμβρη μας εξοριζουν....
με εναν ψευτοπρασινο νομο γραμμενο στο ποδι....τα Ευρω 5-6 και κατω των 140 γρ CO2...ελευθερα και μπουλουκηδων...
οι εως το 1990 μονα ζυγα...
εμεις στα τσακιδια...ουτε απολυτους αριθμους κυκλοφοριας κοιταξαν...ουτε συχνοτητα χρησης....
προσωπικο παραδειγμα με την απεργια ταξιτζηδων....
χρειαστηκε να παμε εσπευσμενα νοσοκομειο που εφημερευε κεντρο Αθηνας....
πως θα παμε τωρα σε αναλογη περιπτωση;;..θα ερχεται το ΕΚΑΒ για μια αδιαθεσια και στομαχικη διαταραχη ή θα πρεπει να ρισκαρουμε για ωρες μπας και χειροτερεψει ωστε να εχουμε το δικαιωμα για αμεσο ασθενοφορο...;;να ρισκαρουμε το προστιμο, το οποιο θα σβηστει οταν δουν την περιπτωση;;
φυσικα και θα το καναμε...αλλα γιατι να μας κανουν παρανομους;;....και η καθε γκομενα με το κουβαδακι της να κατεβαινει ελευθερα για ψωνια;;
περα απο την κοινωνικα αναλγητη πραξη που χτυπαει φτωχους και ανεργους, που ισως να μην ενδιαφερει καποιους προνομιουχους απο εδω μεσα...δεν σας πειραζει εστω οτι δεν θα μπορειτε να πατε για καφε Κολωνακι με το Triumph σας;;
δεν ξερω εαν το διαβαζει κανενας απο το περιοδικο αλλα θα ηταν καλο να γραψει κατι ευελπιστω υπερ μας..
-
Ειναι κινητρο για αγορα νεων αυτοκινητων. Αλλα ειναι λαθος. Γιατι κυριοι 140γρ οριο? Αφηστε τη Bentley να παει στο κολωνακι. Ναι μεν ρυπαινει οσο 2 fiesta και πιανει και χωρο για 1.5 ομως καιει οσο 3, πληρωνει τελη οσο 6 και 40 χ fiesta φορους στην αγορα της. Πιθανοτατα θα πληρωσει κ φπα στο παρκιν. Αν ο Mr Bentley παρει fiesta ειναι πολλα τα λεφτα που χανονται για το κρατος...
-
Αν πρέπει να υπάρχει όριο, αυτό των 140 γραμ. είναι πολύ χαλαρό. Εκτός αν αναθεωρηθεί κάποια στιγμή στο μέλλον (σύντομα). Αυτή τη στιγμή το πιάνουν σχεδόν όλα τα 1400άρια, και λίγα μεγαλύτερα. Για πετρέλαια δε συζητάω, ακόμη και πολύ μεγαλύτερα. Είναι πολλά αυτά για τον δακτύλιο.
Να φανταστείτε ότι το 2009, όπου οι μέσες εκπομπές διοξειδίου ήταν ακόμη μεγαλύτερες, είχε θεσμοθετηθεί το ίδιο νούμερο, πάλι 140 γραμμάρια δηλαδή . Και νταξ' τότες έστεκε, τώρα είναι κάμποσο παρωχημένο. Σε μια πενταετία το πολύ θα το πιάνουν σχεδόν όλα, τι είχες Γιάννη τι είχα πρώτα δηλαδής.Τώρα για τα παλιά, τα μη καταλυτικά, δεν θα λυπηθώ καθόλου, αντίθετα το βλέπω από την πολύ θετική του πλευρά. Ένα Τράιομφ καλά συντηρημένο που πάει για καφέ στο Κολωνάκι ρυπαίνει όσο μερικές δεκάδες σύγχρονα που πάνε και αυτά στο ίδιο σημείο για την ίδια δουλειά. Γιατί αν είναι κακοσυντηρήμενο, ακόμη περισσότερα.
Μην αρχίσετε με το πόση χρήση κάνει το Τράιομφ, γιατί κάνει όση χρήση θέλει να του κάνει ο ιδιοκτήτης του, και δεν μπορεί το ΥΠΕΧΩΔΕ να είναι διαρκώς πίσω από την εξάτμισή του για να βλέπει που κινείται. Κοστίζει πολύ κάτι τέτοιο, και άμα μας βάλουνε δορυφορικά συστήματα εντοπισμού και καταγραφής, θα βγει ο κόσμος και θα φωνάζει ότι τον παρακολουθούνε που πάει και τι κάνει. -
Κοίτα , σωστή η λογική σου αλλα....
Από την στιγμή που με αναγκάζει να πληρώνω το ίδιο τέλος σήματος για να κυκλοφορώ στους ελληνικούς δρόμους και μου απαγορεύει την πρόσβαση τότε:
- Η Ισονομία πάει περίπατο , αφου όλοι πληρώνουμε τα ίδια τότε ίδια πρόσβαση
- Αν σώνει και καλά πρέπει να γίνει απαγόρευση , τότε να γίνει μείωση στα τέλη (πως λέμε αναπηρικό , πολύτεκνικό εισητήριο...)
- Όταν το αγοράσαμε πριν 10 - 20 - 30 + χρόνια , δεν υπήρχε πρόβλεψη ότι , 'ξέρεις , στο μέλλον μπορεί να σε αναγκάσουμε να το περιορίσεις σε 15 μέτρα από το σπίτι σου κυκλοφορία ή και καθόλου'. Γιατί λοιπόν ?
- Από την στιγμή που δε μου δίνεις ουσιαστική μείωση και κινητρο απόσυρσης γιατί να με αναγκάσεις να χρεωθώ για να πάω σε καινούργιο? Και αν δεν θέλω να το δώσω για τους χψ λόγους?
θα ήθελα να ήξερα αυτοί που μένουν μέσα στο δακτύλιο τι θα κάνουν αν έχουν πριν το 1990 όχημα......
-
εδω σε θελω καρδια μου... σιγα μη το κανουν για την οικολογικη τους συνειδηση. χαρη στα φιλαρακια τους κανουν, για να εξαναγκασουν το κοσμο να αγορασει καινουργια αυτοκινητα.
-
O νόμος είναι παραγγελία των εισαγωγέων, άλλη μια αβάντα σε αυτούς. Και είναι αντιγραφή νόμων που υπάρχουν εδώ και χρόνια σε άλλα κράτη της δυτικής Ευρώπης, αυτής που ζηλεύουν πολλοί για την πολιτική της έναντι των παλαιών αυτοκινήτων.
Ας προβλέψει κάποιες απαλλαγές για τους μόνιμους κατοίκους του δακτυλίου που είχαν στην κατοχή τους παλιά αυτοκίνητα, πανεύκολο είναι, είναι λάθος που δεν το κάνει (ακόμη).
Ας πει π.χ. όσοι έχουν παλιό έχουν δύο επιλογές, το κρατάνε π.χ. άλλα 5 χρόνια και μετά καπούτ ή το αποσύρουν τώρα και κερδίζουν π.χ. 2.000 ευρώ. Πάρα πολλοί θα τρίβουν τα χέρια τους (οι περισσότεροι).
Ας αφήσει και κάποιες ημερομηνίες ελεύθερες πρόσβασης, π.χ. τις Κυριακές η κυκλοφορία είναι χαμηλή και οι ρύποι σχεδόν ανύπαρκτοι, σιγά τα ωά να κατέβει κάποιος για φραπόγαλο στο κέντρο. Ας σκεφτεί και κάποια ρυθμισούλα-ρουσφετάκι για κάποιον συλλέκτη του κέντρου.Γενικά η απαγόρευση ξενίζει μερικούς που θεωρούν ότι αλλάζουν οι όροι χρήσης και κυκλοφορίας σε σχέση με πριν. Παράλληλα έχουν αλλάξει και τα δεδομένα, εξίσου σοβαρό και αυτό. 'Αλλη η κυκλοφορία το 1980 και άλλη σήμερα, άλλα τα ΜΜΜ , άλλη η τεχνολογία, άλλη η κατοίκηση του κέντρου, άλλη η πολιτική υπέρ του περιβάλλοντος, άλλη η ρύπανση και άλλα τα εργαλεία ελέγχου που έχουμε τώρα.
Κανένας δεν μας είπε πριν 40 χρόνια ότι κάποια μέρα δεν θα μπορούσες να κυκλοφορήσεις στο κέντρο με το παλιό, αλλά
α. κανένας δεν είχε τις γνώσεις για να προβλέψει κάτι τέτοιο και (κυρίως)
β. κανένας δεν θα απέτρεπε τον ευαυτό του να μην αγοράσει ένα Τράιομφ το 1970 και να συνεχίσει να πηγαίνει με το τρόλλευ για καφέ γιατί κάποια μέρα στο πολύ βαθύ μέλλον δεν θα μπορούσε να μπει στον (ανύπαρκτο τότε ακόμη και σαν έννοια) δακτύλιο. -
Το μέτρο προβλέπει μήπως και τείχος μέχρι τη στρατόσφαιρα στα όρια του δακτυλίου για να μην εισέρχονται οι γύρω - γύρω ρύποι εντός του δακτυλίου;
Μια ζωή
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
O νόμος είναι παραγγελία των εισαγωγέων, άλλη μια αβάντα σε αυτούς. Και είναι αντιγραφή νόμων που υπάρχουν εδώ και χρόνια σε άλλα κράτη της δυτικής Ευρώπης, αυτής που ζηλεύουν πολλοί για την πολιτική της έναντι των παλαιών αυτοκινήτων.Ναι αλλά εκει υπάρχει και άλλη πολιτική για τα παλιά και ιστορικά οχήματα.....
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
απο Σεπτεμβρη μας εξοριζουν....Σεπτέμβριο; Από Μάιο δεν είχαν πει;
Μην ψάχνετε λογική. Τόσα και τόσα μέτρα άνευ λογικής έχουν ληφθεί μέσα στα γενικά πλαίσια των μνημονιακών επιταγών. Πχ. Τι κόστιζε στο κράτος και τι λογική είχε να καταργήσει η Διαμαντοπούλου την δυνατότητα των τέκνων τριτέκνων και πολυτέκνων να σπουδάζουν στην πόλη που κατοικούν οι γονείς τους; Στην ουσία τους κλείνει την πόρτα των σπουδών αν έχουν την ατυχία να περάσουν σε διαφορετικές πόλεις το καθένα.......
-
τετοιο μπαχαλο ή ηλιθιους ή εσκεμμενα καθαρματα δειχνει....
εγω ξερω οτι η τελεια καυση υδρογονανθρακων δινει CO2..
μεταξυ αλλων....http://wiki.answers.com/Q/What_are_the_ ... combustion
ετσι σε Χ βενζινη που εχει Υ ανθρακα κατα βαρος οσο πιο λιγο CO2...τοσο πιο πολυ CO και HC υδρογονανθρακες ...
τα λιγοτερα CO2 οφειλονται στην μικροτερη καταναλωση....δηλαδη αν το 'οικολογικο' κανει παραπανω χιλιομετρα μολυνει πειρισσοτερο απο το 'παλιο'....
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τώρα για τα παλιά, τα μη καταλυτικά, δεν θα λυπηθώ καθόλου, αντίθετα το βλέπω από την πολύ θετική του πλευρά. Ένα Τράιομφ καλά συντηρημένο που πάει για καφέ στο Κολωνάκι ρυπαίνει όσο μερικές δεκάδες σύγχρονα που πάνε και αυτά στο ίδιο σημείο για την ίδια δουλειά. Γιατί αν είναι κακοσυντηρήμενο, ακόμη περισσότερα.
Μην αρχίσετε με το πόση χρήση κάνει το Τράιομφ, γιατί κάνει όση χρήση θέλει να του κάνει ο ιδιοκτήτης του, και δεν μπορεί το ΥΠΕΧΩΔΕ να είναι διαρκώς πίσω από την εξάτμισή του για να βλέπει που κινείται. Κοστίζει πολύ κάτι τέτοιο, και άμα μας βάλουνε δορυφορικά συστήματα εντοπισμού και καταγραφής, θα βγει ο κόσμος και θα φωνάζει ότι τον παρακολουθούνε που πάει και τι κάνει.Τώρα συγνώμη κιόλας, αλλά που βασίζεις τα λεγόμενα σου?
Ένα καλοσυντηρημένο παλαιό αυτοκίνητο γιατί μολύ όσο δεκάδες καινούργια? Υπάρχει κάποια μελέτη γύρω από αυτό? Μήπως ξέρουμε και τι ρύπους βγάζει το ένα και τι το άλλο?Αυτές τις ομορφιές να τις διάβαζα στο cosmopolitan δε θα μου έκαναν εντύπωση. Αλλά να τις διαβάζω σε φόρουμ που ασχολούνται με αυτοκίνητα είναι κάπως. Επίσης συγνώμη κιόλας, αλλά η κατανάλωση σε ένα καλοσυντηρημένο παλιό αμάξι δεν διαφέρει τρομερά από ένα αντίστοιχο καινούργιο. Και φυσικά για τις αηδίες τους ντιζελοκινητήρες θα δούμε τα αποτελέσματα σε μία 5ετία, που θα καπνίζουν σαν τα ταξί. Πήγανε και δώσανε στους βλάχους (όλους μας εννοώ) ντίζελ γιατί είναι πιο καθαρό. Και όλοι οι βλάκες μου λένε ότι θέλει λιγότερη συντήρηση από έναν βενζινοκινητήρα...
Προσωπικά το μέτρο δε με πιάνει, μιας και έχω καινούργιο αμάξι για να κυκλοφορώ. Από την άλλη όμως μπορώ να φανταστώ πολύ κόσμο που κυκλοφορεί με ένα παλιό αμάξι όχι γιατί γουστάρει, αλλά γιατί δεν έχει λεφτά για κάτι άλλο και δε θέλει να χρωστάει. Αυτό το νομοσχέδιο είναι τουλάχιστον εκβιαστικό. Δεν μπορείς να με πιέσεις να αγοράσω κάτι για το οποίο δεν μπορώ να το αντέξω. Και εκτός από αυτούς που θα χρειαστεί να μπούνε στο δακτύλιο μία φορά, και τώρα δε θα μπορέσουν, υπάρχει και κόσμος που πιθανότατ μένει ή δουλεύει εκεί. Αυτός τι θα κάνει?
-
το δικαιο θα ηταν τελη εισοδου....
η τεχνολογια το επιτρεπει με ενα απλο e-pass
με ειδκες τιμες ως και δωρεαν για εργαζομενους και κατοικους -
Συγνώμη αλλά άκουσα πως ο πράσινος δακτύλιος που θα ισχύσει από το Σεπτέμβριο, τελικά θα επιτρέπει τη κυκλοφορία αυτοκινήτων πριν το 1990, με το σύστημα των μονών-ζυγών.
-
Ο χρήστης Discovolos έγραψε:
Συγνώμη αλλά άκουσα πως ο πράσινος δακτύλιος που θα ισχύσει από το Σεπτέμβριο, τελικά θα επιτρέπει τη κυκλοφορία αυτοκινήτων πριν το 1990, με το σύστημα των μονών-ζυγών.Πού το διάβασες αυτό;
-
Δε το διάβασες καλα , απο το 1990 παιζει δακτυλιος και τα euro 5 ελευθερα....
-
Εγω λεω να επιτρεψουν την κυκλοφορια στα παλια,και να την απαγορεψουν σε ολα τα υπολοιπα
Ειναι τοσο λιγα που θα λυθει αυτοματως το προβλημα της μολυνσης,της σταθμευσης,του κυκλοφοριακου και πολλα αλλα..
Αφηστε που ταιριαζουν και με την αισθητικη του κεντρου,αφου ο σχεδιασμος τους ειναι πανω κατω ιδιας εποχης..
-
Τώρα συγνώμη κιόλας, αλλά που βασίζεις τα λεγόμενα σου?
Ένα καλοσυντηρημένο παλαιό αυτοκίνητο γιατί μολύ όσο δεκάδες καινούργια? Υπάρχει κάποια μελέτη γύρω από αυτό? Μήπως ξέρουμε και τι ρύπους βγάζει το ένα και τι το άλλο?Ναι ξέρουμε, και μπορούμε και να τους μετρήσουμε ανά πάσα στιγμή ακόμη και στο Γκρίχελαντ, πολλούς από αυτούς ακόμη και με ένα μηχανάκι συνοικιακού συνεργείου. Είναι αυταπόδεικτη η πρόοδος, μόνο να δει κανείς πως μειώνονται τα άνω όρια των βασικών εκπομπών με την πάροδο των ετών και την κλάση κατάταξης του οχήματος, και θα καταλάβει ότι ένα καινούργιο ρυπαίνει λιγότερο από ένα παλιό.
Στην παρουσίαση ενός αυτοκινήτου, νομίζω του Φιέστα, οι υπεύθυνοι δήλωσαν ότι σε ορισμένους ρύπους το καινούργιο βγάζει ...100 φορές λιγότερα από το πρώτης γενιάς, μην πιάσουμε και τίποτα πετρέλαια (ευτυχώς σχεδόν ανύπαρκτα εδώ ως ΙΧ αλλά πανταχού παρόντα ως επαγγελματικά).
Εργαζόμενος με στοιχεία του ΠΕΡΠΑ στις αρχές τις δεκαετίας του 1990, για τις ανάγκες τις διπλωματικής μου εργασίας, είδα την θεαματική μείωση των ρύπων με την εισαγωγή για πρώτη φορά σε ευρεία κλίμακα των καταλυτικών αυτοκινήτων.
Η έννοια δεν υπάρχει σύγκριση είναι η μόνη που μπορεί να αποτυπώσει το φαινόμενο. -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Συγνώμη αλλά άκουσα πως ο πράσινος δακτύλιος που θα ισχύσει από το Σεπτέμβριο, τελικά θα επιτρέπει τη κυκλοφορία αυτοκινήτων πριν το 1990, με το σύστημα των μονών-ζυγών.
Πού το διάβασες αυτό;
Αναφέρθηκε στη τηλεόραση (στο ΣΚΑΪ αν θυμάμαι καλά), αλλά να και ένα άρθρο .
«Οι αλλαγές στον «Πράσινο Δακτύλιο» έγιναν ώστε το μέτρο να αποδώσει τα μέγιστα ενώ παράλληλα να αποκτήσει και ένα κοινωνικό πρόσωπο για τους πολίτες που έχουν στην κατοχή τους κάποιο παλιό Ι.Χ. αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το αντικαταστήσουν. Αλλωστε, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπ. Μεταφορών τα παλιά Ι.Χ. έχουν μειωθεί πάρα πολύ και ο αριθμός τους είναι τόσο μικρός που δεν μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το περιβάλλον λόγω υπερβολικών εκπομπών ρύπων. Επίσης η κίνηση των παλαιών Ι.Χ. θα διεξάγεται υπό το καθεστώς των μονών-ζυγών όπως και των υπολοίπων επιβατικών με εξαίρεση των νέων μοντέλων που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2011 και βέβαια εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γρ./χλμ., ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο)».
Σύμφωνα με πληροφορίες της «ΗτΣ» για τα οχήματα με υβριδικό κινητήρα (ηλεκτρικό/συμβατικού καυσίμου) επιτρέπεται η κυκλοφορία εντός του δακτυλίου χωρίς κανέναν περιορισμό και στα οχήματα τεχνολογίας EURO IV εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
Μονά - ζυγά
Ολα τα υπόλοιπα οχήματα που δεν εμπίπτουν σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες επιτρέπεται να κινούνται εντός του δακτυλίου με το εκ περιτροπής σύστημα «μονών - ζυγών», σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη ΔΜΕΟ/οικ./3019/στ/0967/Φ.911/2011 (ΦΕΚ Β'1640) όπως εκάστοτε τροποποιείται και ισχύει.http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=112828925
πρασινος δακτυλιος και παλια αμαξια...