-
-
-
-
Τα σημερινά ποιά θα ήταν ?
Ferrari 458 Italia
Porsche 991
Audi TTRS ???
Noble M 600
Lotus Evora
Jag XKR
Rolls PhantomΚανένα Γαλλικό?...
-
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Μάζεψαν αυτά ως τα πιο αντιπροσωπευτικά της χρονιάς που πρωτοκυκλοφόρισε το περιοδικό...
καλή χρονιά ήταν....Αντιπροσωπευτικα σε τι? Στον μεσο Ευρωπαιο? Με βαση τις πωλησεις?
-
Aντιπροσωπευτικά επειδή τα γουστάρουν οι συντάκτες του μάλλον Από τα τέλη '80 που το ανακάλυψα το C&SC είναι ο κύριος υπεύθυνος για το ότι άρχισα να 'ψάχνω' τα κλασσικά και σταμάτησα να ενδιαφέρομαι αποκλειστικά για το τι θα παρουσιαστεί στη Γενεύη
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Μάζεψαν αυτά ως τα πιο αντιπροσωπευτικά της χρονιάς που πρωτοκυκλοφόρισε το περιοδικό...
καλή χρονιά ήταν....Αντιπροσωπευτικα σε τι? Στον μεσο Ευρωπαιο? Με βαση τις πωλησεις?
Ο κόσμος δε γυρίζει σίγουρα γύρω μόνο από την Ελλάδα. Στην υπόλοιπη Ευρώπη, μπορούσε κανείς να αποκτίσει 'σχετικά εύκολα' μερικά από αυτά αν το ήθελε.
Δεν ήταν τόσο απογορευμένος καρπός, ούτε 'ανήθικο' να οδηγεις ένα καλό αυτοκίνητο όπως σήμερα χαρακτηρίζεται από πολλούς ηλίθιους εδώ στην Ελλάδα
-
Amen brother!
(και δεν κάνω πλάκα!)
-
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Στην υπόλοιπη Ευρώπη, μπορούσε κανείς να αποκτίσει 'σχετικά εύκολα' μερικά από αυτά αν το ήθελε.Φιλε μου δεν εχω τιποτα να αντιπαραθεσω, περισσοτερο λογω αμαθειας, κραταω το παραπανω που γραφεις, αληθεια μπορει καποιος να καταγραψει τα αυτοκινητα της φωτο διοτι η αληθεια ειναι οτι δεν τα αναγνωριζω; Ποια ηταν τα αντιπροσωπευτικα αυτοκινητα? ενα καπρι μονο καταλαβα....
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Στην υπόλοιπη Ευρώπη, μπορούσε κανείς να αποκτίσει 'σχετικά εύκολα' μερικά από αυτά αν το ήθελε.
Φιλε μου δεν εχω τιποτα να αντιπαραθεσω, περισσοτερο λογω αμαθειας, κραταω το παραπανω που γραφεις, αληθεια μπορει καποιος να καταγραψει τα αυτοκινητα της φωτο διοτι η αληθεια ειναι οτι δεν τα αναγνωριζω; Ποια ηταν τα αντιπροσωπευτικα αυτοκινητα? ενα καπρι μονο καταλαβα....
Οχι παλι λαθος..... για τζαγκυ μοιαζει.... εκει στο βαθος....
-
Ferrari 308 GTS,
Alpine 310,
Lotus Esprit turbo,
Audi quattro,
Jaguar XJS,
911 targa,
DMC Delorean,
Bentley Mulsanne,
BMW M535. -
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Ferrari 308 GTS,
Alpine 310,
Lotus Esprit turbo,
Audi quattro,
Jaguar XJS,
911 targa,
DMC Delorean,
Bentley Mulsanne,
BMW M535.Δλδ αν η οικογενεια μου δεν ζουσε εδω αλλα στην Ευρωπη την δεκαετια του 80 , π.χ. στην Αγγλια που βγαινει αυτο το περιοδικο, θα μπορουσε ο πατερας μου 'σχετικα ευκολα' να αποκτησει ενα απο τα παραπανω αυτοκινητα που ηταν τα πιο αντιπροσωπευτικα της συγκεκριμενης χρονιας? Και τον αφηνω να ζει ακομα?
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Ferrari 308 GTS,
Alpine 310,
Lotus Esprit turbo,
Audi quattro,
Jaguar XJS,
911 targa,
DMC Delorean,
Bentley Mulsanne,
BMW M535.Δλδ αν η οικογενεια μου δεν ζουσε εδω αλλα στην Ευρωπη την δεκαετια του 80 , π.χ. στην Αγγλια που βγαινει αυτο το περιοδικο, θα μπορουσε ο πατερας μου 'σχετικα ευκολα' να αποκτησει ενα απο τα παραπανω αυτοκινητα που ηταν τα πιο αντιπροσωπευτικα της συγκεκριμενης χρονιας? Και τον αφηνω να ζει ακομα?
Έχοντας ζήσει στο Λονδίνο στο τέλος της δεκαετίας αυτής (ως φοιτητής) να σε διαβεβαιώσω ότι αν ήθελε κάποιος θα μπορούσε να αποκτήσει σχεδόν όποιο (μεταχειρισμένο βέβαια, αλλά άψογο) από αυτά ήθελε από 10 ως 15000 λίρες. Ισως για μερικά από αυτά να λεω και πολλά.
Την ίδια εποχή στην Ελλάδα το φθηνότερο από αυτά θα κόστιζε όσο ένα μέτριο/καλό διαμέρισμα, και τα ακριβότερα όσο ολόκληρη η πολυκατοικία -
Να προσθέσω επίσης ότι το περιοδικο ασχολείται -όπως λέει ο τίτλος- με κλασσικά σπορ αυτοκίνητα, άρα μερικά από τα πιο desirable της εποχής είναι αυτά που αποκαλώ ¨αντιπροσωπευτικά¨.
Ωραία ήταν και τα MG, TR7, Alfa Spider, Opel Manta, Capri κλπ αλλά λιγότερο ερεθιστικά
-
Ο χρήστης art911 έγραψε:
Ferrari 308 GTS,
Alpine 310,
Lotus Esprit turbo,
Audi quattro,
Jaguar XJS,
911 targa,
DMC Delorean,
Bentley Mulsanne,
BMW M535.Έχοντας ζήσει στο Λονδίνο στο τέλος της δεκαετίας αυτής (ως φοιτητής) να σε διαβεβαιώσω ότι αν ήθελε κάποιος θα μπορούσε να αποκτήσει σχεδόν όποιο (μεταχειρισμένο βέβαια, αλλά άψογο) από αυτά ήθελε από 10 ως 15000 λίρες. Ισως για μερικά από αυτά να λεω και πολλά.
Την ίδια εποχή στην Ελλάδα το φθηνότερο από αυτά θα κόστιζε όσο ένα μέτριο/καλό διαμέρισμα, και τα ακριβότερα όσο ολόκληρη η πολυκατοικίαΣωστά, αλλά πες και ότι συνήθως άλλα τόσα από το ποσό αγοράς ήθελες για το επόμενο σέρβις, ή για επισκευές για να περάσεις ΜΟΤ. Το υψηλό κόστος συντήρησης είναι ο βασικότερος λόγος της γρήγορης απαξίωσης στην εσπερία 'εξωτικών' για εμάς μοντέλων. Βέβαια στην περίπτωση που ήσουν αρκετά μάγκας και μπορούσες να επισκευάζεις μόνος σου την 308, την Bentley, ή την 535 για παράδειγμα, παρακάμπτοντας τον 'main stealer' , δεν υπήρχε πρόβλημα.
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Ferrari 308 GTS,
Alpine 310,
Lotus Esprit turbo,
Audi quattro,
Jaguar XJS,
911 targa,
DMC Delorean,
Bentley Mulsanne,
BMW M535.Έχοντας ζήσει στο Λονδίνο στο τέλος της δεκαετίας αυτής (ως φοιτητής) να σε διαβεβαιώσω ότι αν ήθελε κάποιος θα μπορούσε να αποκτήσει σχεδόν όποιο (μεταχειρισμένο βέβαια, αλλά άψογο) από αυτά ήθελε από 10 ως 15000 λίρες. Ισως για μερικά από αυτά να λεω και πολλά.
Την ίδια εποχή στην Ελλάδα το φθηνότερο από αυτά θα κόστιζε όσο ένα μέτριο/καλό διαμέρισμα, και τα ακριβότερα όσο ολόκληρη η πολυκατοικίαΣωστά, αλλά πες και ότι συνήθως άλλα τόσα από το ποσό αγοράς ήθελες για το επόμενο σέρβις, ή για επισκευές για να περάσεις ΜΟΤ. Το υψηλό κόστος συντήρησης είναι ο βασικότερος λόγος της γρήγορης απαξίωσης στην εσπερία 'εξωτικών' για εμάς μοντέλων. Βέβαια στην περίπτωση που ήσουν αρκετά μάγκας και μπορούσες να επισκευάζεις μόνος σου την 308, την Bentley, ή την 535 για παράδειγμα, παρακάμπτοντας τον 'main stealer' , δεν υπήρχε πρόβλημα.
Και πες και πόσα ήθελες για να τα ασφαλίσεις, φοιτητής, ξένος στο Λονδίνο!
-
οκ καταλαβαινουμε τι εννοεις.. και προσωπικα συμφωνω. η συντηρηση ειναι αλλο θεμα, αλλα για σκεφτειτε...ποσοι πληρωσαν αδρα ποσα για τροπετα και μετατροπες... για να πανε στα παραλιακα κοσμικα κεντρα τοτε...και να κανουν 'ζημιες' στις πιστες? Κρατω , την αποψη οτι, τα αμαξια εξω ειναι αρκετα φτηνα, ωστε να μπορει κανεις να αγορασει ενα απο τα αμαξια που κρεμαγε σε ποστερ στο τοιχο του πιτσιρικας, χωρις να θεωρειται εγκληματιας ή ζαπλουτος. και στο κατω κατω..αμα θελει ο ανθρωπος μια 190 2.5 16βαλβιδη ή μια Μ3 πρωτης γενιας.. δικαιωμα του. επειδη εμεις ειχαμε και εχουμε κλεφτες πολιτικους που τους πληρωνουμε σπιτια αυτοκινητα γραμματεις και κολαουζους, που ξεσπαγαν και ξεσπανε φορολογικα πανω στο αυτοκινητο, γιατι να μη μπορει κι ενας οικογενειαρχης κατι που το γουσταρει χρονια? κατα τα αλλα... το τι ξενη πινακιδα κυκλοφορει..... πλαστη και μη...(εχετε δει Βουλγαρο με πινακιδες San Marino που μοιαζουν αλλα δεν ειναι?) διχως ασφαλεια και ΚΤΕΟ... τα Ελληνικα ειναι το προβλημα. ολοι οι αλλοι...εχουν δικαιωμα επιλογης οχηματος...εμεις...οχι. (οκ με συνεπηρε η σκεψη και το τραβηξα...μη βαρατε ομως ε?)
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Και πες και πόσα ήθελες για να τα ασφαλίσεις, φοιτητής, ξένος στο Λονδίνο!
Φοιτητής στα 18-20 ας πούμε; Και αγγλάκι να ήσουν, πριν από 30 χρόνια θα ήθελες ένα χέρι κι ένα πόδι.
Τώρα; Τώρα απλά δεν θα σου τα ασφάλιζε κανένας καθώς τα στατιστικά τους δείχνουν ότι πιτσιρικάς που οδηγεί 'πύραυλο' θα στουκάρει μετά βεβαιότητος. Ίσως μετά τα 25 και με προϋποθέσεις, π.χ. να έχεις καθαρό μητρώο ατυχημάτων, να το δηλώσεις ως δεύτερο και για περιορισμένα χιλιόμετρα, να μένεις σε ήσυχη περιοχή, να το έχεις σε γκαράζ κλπ.
Δεν ξέρω αν σας φαίνεται άδικο, αλλά σύμφωνα με το ίδιο σύστημα σημαίνει ότι πλασιάζοντας στην ... ώριμη ηλικία των ... 40, και κατοικών εις τας εξοχάς, μπορείς να ασφαλίσεις ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας για μερικά ψιλά.Βέβαια οι Ελληνικές ασφάλειες ξέρουν μόνο από 'φορολογήσιμους ίππους'.
(Ανέθεμα στον π@@@@ που τους ανακάλυψε)! -
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Και πες και πόσα ήθελες για να τα ασφαλίσεις, φοιτητής, ξένος στο Λονδίνο!
Φοιτητής στα 18-20 ας πούμε; Και αγγλάκι να ήσουν, πριν από 30 χρόνια θα ήθελες ένα χέρι κι ένα πόδι.
Τώρα; Τώρα απλά δεν θα σου τα ασφάλιζε κανένας καθώς τα στατιστικά τους δείχνουν ότι πιτσιρικάς που οδηγεί 'πύραυλο' θα στουκάρει μετά βεβαιότητος. Ίσως μετά τα 25 και με προϋποθέσεις, π.χ. να έχεις καθαρό μητρώο ατυχημάτων, να το δηλώσεις ως δεύτερο και για περιορισμένα χιλιόμετρα, να μένεις σε ήσυχη περιοχή, να το έχεις σε γκαράζ κλπ.
Δεν ξέρω αν σας φαίνεται άδικο, αλλά σύμφωνα με το ίδιο σύστημα σημαίνει ότι πλασιάζοντας στην ... ώριμη ηλικία των ... 40, και κατοικών εις τας εξοχάς, μπορείς να ασφαλίσεις ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας για μερικά ψιλά.Βέβαια οι Ελληνικές ασφάλειες ξέρουν μόνο από 'φορολογήσιμους ίππους'.
(Ανέθεμα στον π@@@@ που τους ανακάλυψε)!Πολύ σωστός. Συμφωνώ 100%
-
Τελικά ποιο σύστημα μας αρέσει, το αγγλικό που πάει με στατιστικές και κλιμακωτές χρεώσεις, ή το ελληνικό που πάει τυφλά με τα κυβικά? Ή κάποια ενναλακτική λύση τρία?
30 χρόνια του Αγγλικού περιοδικού Classic & sports cars