-
Βηματάκι εμπρός ..
http://historic.acropolisrally.gr/GR/2012/
Για πααααμε κούτσα..κούτσα όσο μπορούμε
-
Βηματάκι εμπρός ..
http://historic.acropolisrally.gr/GR/2012/
Για πααααμε κούτσα..κούτσα όσο μπορούμε
-
Βηματάκι εμπρός ..
http://historic.acropolisrally.gr/GR/2012/
Για πααααμε κούτσα..κούτσα όσο μπορούμε
-
έχει ειπωθεί για εκλογές στην ημερομηνία του αγώνα,τι θα γίνει τότε.
έχουν σκεφτεί οι διοργανωτές τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση.?????? -
Λές να έχουν 'άντερα' να κάνουν εκλογές..? για να δούμε
(πάντως θα πέσει πολύ γέλιο και πολύ πρόβιο.. )
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
έχει ειπωθεί για εκλογές στην ημερομηνία του αγώνα,τι θα γίνει τότε.
έχουν σκεφτεί οι διοργανωτές τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση.??????Απ οτι εμαθα,θα ζητηθει απο τη FIA νεα ημερομηνια, που δυσκολα θα βρεθει, μ αποτελεσμα να παι μαλλον φθινοπωρο. Ας ελπισουμε οτι ο Σαμαρας θα οραματιστει αλλη ημερομηνια
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
έχει ειπωθεί για εκλογές στην ημερομηνία του αγώνα,τι θα γίνει τότε.
έχουν σκεφτεί οι διοργανωτές τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση.??????Απ οτι εμαθα,θα ζητηθει απο τη FIA νεα ημερομηνια, που δυσκολα θα βρεθει, μ αποτελεσμα να παι μαλλον φθινοπωρο. Ας ελπισουμε οτι ο Σαμαρας θα οραματιστει αλλη ημερομηνια
Tο φθινόπωρο θάναι πιό 'σφιχτό' σε ημερομηνίες στο καλεντάρι της FIA
http://www.fia.com/en-GB/sport/champion ... toric.aspx (χτυπήστε calendars)
Πιό λογικό θάναι να μεταφερθεί μιά βδομάδα , μιά καί το Ουγγαρέζικο θάναι έτσι σε 3 βδομάδες (από 4) . Βέβαια το πρόβλημα θα τόχουν οι 'σύγχρονοι' χωμάτινοι που θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν.
Πάντως μέχρι στιγμής το σενάριο των εκλογών είναι γιά 29 Απρίλη. -
Προ των πυλών βρίσκεται το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο διοργανώνει το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ και θα διεξαχθεί από τις 4 έως τις 6 Μαΐου 2012, με επίκεντρο τα Καμένα Βούρλα.
Την οργανωτική επιτροπή του αγώνα απαρτίζουν η κ. Κατερίνα Χαλιβελάκη και οι Γιώργος Παυλόπουλος και Στράτης Χατζηπαναγιώτου-Στρατισίνο (πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής). Το δύσκολο ρόλο του Αλυτάρχη έχουν επωμισθεί οι Γιάννης Κέπετζης (sporting) και Νίκος Ποριώτης (regulatity)
. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα αποτελέσει τον 4ο (άσφαλτος) και 5ο (χώμα) γύρο της κατηγορίας Sporting που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλλυ της FIA, καθώς και τον 4ο γύρο του Πρωταθλήματος Regularity της FIA.
Η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα θα πραγματοποιηθεί κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις την Πέμπτη 3 Μαΐου 2012, ενώ η διαδρομή του αγώνα θα εξελιχθεί σε ειδικές διαδρομές της ευρύτερης περιοχής των Καμένων Βούρλων και στους νομούς Βοιωτίας, Φθιώτιδος και Φωκίδος.
Ο Τεχνικός Έλεγχος, θα διεξαχθεί την Τετάρτη 2 και την Πέμπτη 3 Μαΐου, στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας ιδιωτικών ΚΤΕΟ, AUTECO.
Τα δύο ασφάλτινα σκέλη του αγώνα θα διεξαχθούν στις 4 και 5 Μαΐου και περιλαμβάνουν 12 ειδικές διαδρομές μήκους 140 χλμ. Η συνολική ασφάλτινη διαδρομή φτάνει τα 230 χλμ.
Το χωμάτινο μέρος του 11ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις που προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος για σύγχρονα αυτοκίνητα (!) θα πραγματοποιηθεί στις 6 Μαΐου και περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές μήκους 66 χλμ. Η συνολική χωμάτινη διαδρομή φτάνει τα 230 χλμ.
Οι αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών είναι ελεύθερες.
Η διαδικασία υποβολής συμμετοχών ξεκινάει από τη Δευτέρα 12 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι και την Πέμπτη 19 Απριλίου 2012 και ώρα 18:00.
Κόστος συμμετοχής
Κατηγορία Sporting: 900 ευρώ (η τιμή δεν περιλαμβάνει κόστος διαμονής)
Κατηγορία Regularity: 600 ευρώ (η τιμή δεν περιλαμβάνει κόστος διαμονής)
Στο φετινό αγώνα προσφέρεται έκπτωση για τους αγωνιζόμενους της κατηγορίας Regularity. Συγκεκριμένα όσα πληρώματα δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τις 2 Απριλίου θα έχουν έκπτωση 40% -το παράβολο συμμετοχής διαμορφώνεται στα 360 ευρώ.
Τα ξενοδοχεία και οι τιμές τους θα ανακοινωθούν εντός των ημερών.
Λεπτομέρειες-διευκρινίσεις και συνεχή ενημέρωση στο site του αγώνα http://historic.acropolisrally.gr όπου σύντομα θα αναρτηθεί και το έντυπο διαπίστευσης για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ.
H διαρκής Γραμματεία λειτουργεί στην ΕΛΠΑ (Μεσογείων 395, κ. Μαριάννα Στρατογιαννάκη, τηλ.:210 6068974, mail:historic@acropolisrally.gr).
Υπεύθυνη γραφείου Τύπου είναι η κ. Ελένη Λυκίσα (τηλ.: 6974260855, mail: historic.media@acropolisrally.gr)
Aγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ
11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Γραφείο Τύπου
-
Tι έγινε παιδιά ;
Ξαφνικά χάθηκε η επιλογή άσφαλτος - χώμα και αυξήθηκε 'έμμεσα' η συμμετοχή ; ( παράβολο + ξενοδοχείο + γεύματα)
Μήπως το 'κούρεμα' τού χρέους και το νέο μνημόνιο έκανε την οργάνωση να πιστεύει ότι οι Έλληνες ξαφνικά πλούτισαν ;
Πρόεδρεεεεε........ -
Μπλακ Χιουμορ: Ομολογα γινονται δεκτα?
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Μπλακ Χιουμορ: Ομολογα γινονται δεκτα?Πάς γυρεύοντας να τ΄ακούσεις !!! .......
Υ.Γ. Καλή διασκέδαση την Κυριακή . Θα σας ζηλεύω από την...Βαγδάτη !!(έχω σκάσει πού χάνω αυτόν τον αγώνα.. )
-
Thanks. Ωραια διαδρομη, κριμα που το χανεις. Ασφαλτινη δοκιμη εν οψει (?) Ακροπολις. Το εχουμε στο προγραμμα, αλλά οπως βλεπω θα στοιχισει πολλά. Θα δουμε.
Ευελπιστουσα να δω καποια καλυτερη προσφορα εν μεσω κρισης Δεχομαι οτι τα εξοδα του ειναι πολλα, αλλά και τα δικά μας...
Καλη επιστροφη -
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Tι έγινε παιδιά ;
Ξαφνικά χάθηκε η επιλογή άσφαλτος - χώμα και αυξήθηκε 'έμμεσα' η συμμετοχή .......Σίγουρα βόλεψε πέρυσι κάποιες λίγες συμμετοχές , αλλά από την άλλη ήταν ιδιαίτερα στρεβλό σε σχέση με την ιστορία του αγώνα .
(και εγώ υπολόγιζα να πάω μόνο χώμα και τώρα απλά .... δέν πάω )Oσο για το οικονομικό κάτι δέν μου αρέσει... δέν μπορεί ο αλλοδαπός στο san remo να πληρώνει περίπου 1000 ε στην sporting ενω στο ακρόπολις 2300...
ή στην Ισπανία να τρέχεις χωρίς fia htp ,απλά μήν πέρνωντας βαθμούς για το ευρωπαικό , ενώ εδώ πρέπει να ακουμπήσεις εξτρα και 450 ε στους νταβατζήδες της fia.. -
Αγγελε, στρεβλωνει τοσο, οσο και με την ενταξη της Τριτης μερας στο Πανελληνιο Πρωταθλημα. Τετοιες μερες, κανεις οτι μπορεις για να φερεις συμμετοχες, δεν τις διωχνεις. Κριμα, μαλλον κι εμεις θα απεχουμε.
-
Παρένθεση - για τον οποίο αγώνα των 'σύγχρονων' δεν υπάρχει προς το παρόν καμία πληροφορία στο site.
Παράβολο για αυτούς;
Μπορούν άραγε να εκκινήσουν Ακρόπολη την Πέμπτη μαζί με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες; -
Ο χρήστης platis έγραψε:
...... Κριμα, μαλλον κι εμεις θα απεχουμε.Plan b ... εάν βάλουνε 'χριστιανικό' παράβολο πάμε Κυριακή στην Ε με το Ελλ. Πρωτάθλημα για να στρίψουμε στο χώμα...
Plan c ... με ντάπ , χάντερ , χωμάτινο , και τα άλλα παιδια..καφεδες-τσιπουρα,παιδακια,κ.α. , στο άκρον του δρόμου...
Gαμώ τον γαυρο μου Gαμώ..
-
Δεν μπορώ να μήν ποστάρω κάτι σχετικό πού διάβασα στον 'χωμάτινο' ,και δεν είναι τόσο όσο φαίνεται:
'''' * Η ΤΑΝΑΛΙΑΣ Racing Team, ύστερα από απόφαση των μέτοχων της, θα δώσει το 'παρών' στην ιστορική παραποτάμια διαδρομή της Μαυροσουβάλας. Με οδηγό τον γνωστό βασανιστή Χρήστο Πλατη και συνοδηγό το ανερχόμενο Αστέρι και αγρότη Πανουργιά Πανουργιά και με όπλο την παντοδύναμη 'τσουκνίδα' τους, θα κάνουν τα πάντα για να σηκώσουν στις μύτες των ποδιών τους, ακόμα ακόμα και τους πιο ψηλούς θεατές, όπως π.χ. τους ΕλΕμ και Κωτσονοπουλο.
Το πλήρωμα παίρνει μέρος σ αυτόν τον αγώνα, ώστε να εγκλιματιστεί στους ασφαλτινους αγώνες, τους οποίους έχει εγκαταλείψει από τον προηγούμενο αιώνα. **Και με την ελπίδα ότι με το ίδιο υπεροπλο θα διεκδικήσει την απόλυτη νίκη στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αφού η οργανωτική του επιτροπή προσφέρει την συμμετοχή με εξαιρετικά χαμηλό παράβολο, χωρίς ύπνο, φαί και καφέ. Στόχος του είναι σ αυτόν τον αγώνα να νικήσει την γενική κατάταξη των ιστορικών αυτοκινήτων, ώστε του χρόνου η ΕΘΕΑ-ΕΠΑ να έχει έναν σοβαρό λόγο να κάνει την προκήρυξη απο 0-3500 κυβικά εκατοστά, σε συνέχεια της φετινής πρωτοβουλίας (παγκόσμια πρώτη) να βάλει τα 1300αρια να κυνηγούν τα 1600 σε ενιαία βαθμολογία!** Το 'ΤΑΝΑΛΙΑΣ Racing Team' εύχεται σε όλους καλή διασκέδαση, υγεία και μακροημέρευση, και τονίζει οτι το γέλιο είναι το μόνο που μας έμεινε, είτε γιά να διασκεδάζουμε είτε για να σχολιάζουμε τα έργα μερικών. Με τη γλώσσα στο μάγουλο, αρκεί να μην την δαγκώνετε... ΤΑΝΑΛΙΑΣ Racing Team*'''''
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Δεν μπορώ να μήν ποστάρω κάτι σχετικό πού διάβασα στον 'χωμάτινο' ,και δεν είναι τόσο όσο φαίνεται:'''' * Η ΤΑΝΑΛΙΑΣ Racing Team, ύστερα από απόφαση των μέτοχων της, θα δώσει το 'παρών' στην ιστορική παραποτάμια διαδρομή της Μαυροσουβάλας. Με οδηγό τον γνωστό βασανιστή Χρήστο Πλατη και συνοδηγό το ανερχόμενο Αστέρι και αγρότη Πανουργιά Πανουργιά και με όπλο την παντοδύναμη 'τσουκνίδα' τους, θα κάνουν τα πάντα για να σηκώσουν στις μύτες των ποδιών τους, ακόμα ακόμα και τους πιο ψηλούς θεατές, όπως π.χ. τους ΕλΕμ και Κωτσονοπουλο.
Το πλήρωμα παίρνει μέρος σ αυτόν τον αγώνα, ώστε να εγκλιματιστεί στους ασφαλτινους αγώνες, τους οποίους έχει εγκαταλείψει από τον προηγούμενο αιώνα. **Και με την ελπίδα ότι με το ίδιο υπεροπλο θα διεκδικήσει την απόλυτη νίκη στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αφού η οργανωτική του επιτροπή προσφέρει την συμμετοχή με εξαιρετικά χαμηλό παράβολο, χωρίς ύπνο, φαί και καφέ. Στόχος του είναι σ αυτόν τον αγώνα να νικήσει την γενική κατάταξη των ιστορικών αυτοκινήτων, ώστε του χρόνου η ΕΘΕΑ-ΕΠΑ να έχει έναν σοβαρό λόγο να κάνει την προκήρυξη απο 0-3500 κυβικά εκατοστά, σε συνέχεια της φετινής πρωτοβουλίας (παγκόσμια πρώτη) να βάλει τα 1300αρια να κυνηγούν τα 1600 σε ενιαία βαθμολογία!** Το 'ΤΑΝΑΛΙΑΣ Racing Team' εύχεται σε όλους καλή διασκέδαση, υγεία και μακροημέρευση, και τονίζει οτι το γέλιο είναι το μόνο που μας έμεινε, είτε γιά να διασκεδάζουμε είτε για να σχολιάζουμε τα έργα μερικών. Με τη γλώσσα στο μάγουλο, αρκεί να μην την δαγκώνετε... ΤΑΝΑΛΙΑΣ Racing Team*'''''
-
Βγήκε η πληροφόρηση για σύγχρονα:
*'Όσον αφορά τον αγώνα σύγχρονων αυτοκινήτων, ο οποίος μετρά στο 48ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και θα διεξαχθεί εξ ολοκλήρου σε χώμα στις ίδιες ειδικές διαδρομές με αυτές του τρίτου σκέλους του 11ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, το παράβολο συμμετοχής ορίστηκε στα 320 ευρώ για τα αυτοκίνητα έως 1600cc και 400 ευρώ για αυτοκίνητα με κυβισμό άνω των 1600cc. Κατά τα λοιπά (σχετικά με τη διαμονή των πληρωμάτων) ισχύουν τα προαναφερθέντα.
Aγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ
11ο Ιστορικό Ράλλυ ΑκρόπολιςΓραφείο Τύπου'*
-
Tο παρακάτω κείμενο γράφτηκε από τον Δημήτρη Παπανδρέου στο http://www.autoclassic-magazine.blogspot.com/
ΤΡΊΤΗ, 27 ΜΑΡΤΊΟΥ 2012
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: ΣΟΒΑΡΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΑΒΛΕΨΙΕΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ SPORTING
Θα πίστευε κανείς, ότι ακριβώς λόγω της δραματικής οικονομικής κατάστασης που επικρατεί στην χώρα μας (και οι φίλοι των Ιστορικών αυτοκινήτων δεν εξαιρούνται), όλες οι διοργανώτριες Λέσχες θα προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να μειώσουν το κόστος των αγώνων τους, αλλά και να ψάχνουν τρόπους ώστε να τους κάνουν πιό ελκυστικούς και 'οικονομικούς' (με την έννοια της μειωμένης φθοράς των αυτοκινήτων), ώστε να συγκεντρώνουν ικανοποιητικό αριθμό συμμετοχών. Είναι λοιπόν παράξενο και αξιοπερίεργο, το ότι μία Λέσχη τόσο έμπειρη όσο η ΕΛΠΑ, διαπράττει τέτοια σφάλματα 'τακτικής', 'ηθικής' και 'πρακτικής': Στο επερχόμενο Ιστορικό Ακρόπολις, η ΕΛΠΑ αποφάσισε να μετρήσει τον αγώνα ασφάλτου και χώματος σαν ένα, ενώ πέρυσι υπήρχε επιλογή έτσι ώστε όσοι ήθελαν συμμετείχαν μόνο στις δύο μέρες ασφάλτου, πληρώνοντας και κατά τι χαμηλότερο παράβολο. Φέτος όμως, όποιος θέλει να συμμετάσχει στην κατηγορία Sporting είναι υποχρεωμένος να τρέξει και άσφαλτο και χώμα, κάτι που α) Αυξάνει κάθετα τα έξοδα (λόγω ελαστικών και service), β) Θέτει πολλά ασφάλτινα αυτοκίνητα σε σοβαρό κίνδυνο ζημιάς ή βλάβης, γ) Δεν μειώνει καθόλου το συνολικό κόστος, μη δίνοντας την δυνατότητα μειωμένου -δηλαδή μόνο 'ασφάλτινου'- παραβόλου.
Ιδού μία, ως συνήθως προχειρογραμμένη, ανακοίνωση της ΕΛΠΑ:' Έπειτα από έγκριση της FIA, ο αγώνας του 11ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις στην κατηγορία Sporting θεωρείται ένας και θα διεξαχθεί από τις 4 έως τις 6 Μαΐου.
Το ασφάλτινο σκέλος θα διεξαχθεί 4 και 5 Μαΐου και περιλαμβάνει 12 (δώδεκα) ειδικές διαδρομές μήκους 135 χιλιομέτρων. Το χωμάτινο σκέλος, το οποίο προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος για σύγχρονα αυτοκίνητα θα πραγματοποιηθεί στις 6 Μαΐου και περιλαμβάνει 7 (επτά) ειδικές διαδρομές μήκους 79 χιλιομέτρων. Το συνολικό μήκος του αγώνα φτάνει τα 696 χιλιόμετρα.
Aγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ
11ο Μercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις'Αποκαλούμε τις ανακοινώσεις της ΕΛΠΑ (και της ΟΜΑΕ) 'προχειρογραμμένες', γιατί συχνά αφήνουν περιθώρια παρερμηνειών. Σ' αυτή την περίπτωση, η ΕΛΠΑ αναφέρει: '... έπειτα από έγκριση της FIA... ο αγώνας θεωρείται ένας...'. Αυτό σε απλά Ελληνικά (και όπως έχουν παρατηρήσει κι άλλοι ενδιαφερόμενοι σε Ιστορικά fora), σημαίνει ότι η ίδια η ΕΛΠΑ ζήτησε από τη FIA να γίνει ο αγώνας ενιαίος και να μην θεωρείται (ούτε για τα Ελληνικά πληρώματα) διπλός, δηλαδή διήμερος ασφάλτινος και μονοήμερος χωμάτινος. Όπως και να έχει όμως το πράγμα, γεγονός παραμένει ότι τώρα όσοι έχουν 'ασφάλτινα' αυτοκίνητα θα πρέπει να πληρώσουν ολόκληρο το παράβολο μόνο και μόνο για να ... εγκαταλείψουν στο τέλος της δεύτερης ημέρας! Ουσιαστικά, θα 'χρηματοδοτήσουν' τους συναδέλφους τους που θα κάνουν και την τρίτη, χωμάτινη, ημέρα. Και όλα αυτά, γίνονται ακόμα χειρότερα όταν στην εικόνα μπουν και τα σύγχρονα αυτοκίνητα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ραλλύ Χώματος, που θα προηγηθούν των Ιστορικών και σίγουρα θα κατασκάψουν τις 7 Ειδικές Διαδρομές των 79 χλμ. συνολικού μήκους. Όσο για το παράβολο, είναι 900 Ευρώ για την κατηγορία Sporting, ΧΩΡΙΣ το ξενοδοχείο, το κόστος του οποίου κυμαίνεται από 40 έως 150 Ευρώ την ημέρα (τις προηγούμενες χρονιές, ένα από τα 'κίνητρα' συμμετοχής στο Ιστορικό Ακρόπολις, ήταν ότι η διαμονή περιλαμβανόταν στο παράβολο, εξασφαλίζοντας ένα διήμερο στα πραγματικά καλά ξενοδοχεία Καζίνο Λουτρακίου και Γαλήνη Καμμένων Βούρλων). Και για να γίνουν τα πράγματα ακόμα χειρότερα (πρακτικά και ηθικά) για τους υποψήφιους συμμετέχοντες της κατηγορίας Sporting, η ΕΛΠΑ ορίζει γενναία έκπτωση 40% στο παράβολο της Regularity, δηλαδή από τα 600 Ευρώ στα μόλις 360 Ευρώ, για όσους δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τις 2 Απριλίου.
Δεν είναι το θέμα μας το αν θα υπάρξουν αντιδράσεις και από ποιούς (δυστυχώς ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Ιστορικών Αυτοκινήτων, για μία φορά ακόμα λάμπει διά της 'δημόσιας απουσίας' του, πιθανώς κινούμενος παρασκηνιακά), παρ' ότι θα έπρεπε να γίνονται σεβαστές οι απόψεις των αγωνιζομένων όπως αυτές εκφράζονται στα fora αλλά και διά ζώσης με τηλέφωνα στην ΕΛΠΑ. Όμως το θέμα και το πρόβλημα είναι βαθύτερο και αφορά τον τρόπο σκέψης και δράσης των ανθρώπων που διοικούν το Σπορ και διοργανώνουν τους αγώνες: Είναι σαν να θέλουν 'να διώξουν' τους αγωνιζόμενους! Πριν λοιπόν 'ο ποιητής σηκώσει τα χέρια' για μία ακόμα φορά (εδώ που τα λέμε, πότε έβγαλε κανείς άκρη με την ΕΛΠΑ;!), ρίχνουμε μιά ματιά στο ημερολόγιο και βλέπουμε ότι μέχρι την Πέμπτη 19 Απριλίου που λήγουν οι συμμετοχές, υπάρχει ακόμα άπλετος χρόνος για να διορθωθούν τα δυό-τρία επίμαχα σημεία που αναφέραμε, έτσι ώστε και ο αγώνας θα έχει οπωσδήποτε περισσότερες συμμετοχές, αλλά και η ΕΛΠΑ θα έχει αποδείξει ότι προσπαθεί τουλάχιστον να ξεφύγει από το 'τυφλό-κουφό' παρελθόν της.
Ιστορικό ράλλυ Ακρόπολις 2012