-
Καλησπέρα θα ήθελα την γνώμη σας για το ποιο από τα δύο scooter είναι το καλύτερο sym symphony 50cc ή kymco agility 50cc, το θέλω για μικρές αποστάσεις μιας και έχω δίπλωμα για μοτοποδήλατο. Γενικότερα αν υπάρχει και κάποιο άλλο 50 γύρω στα 1500 €, ακούω προτάσεις, ευχαριστώ
-
Καλησπέρα θα ήθελα την γνώμη σας για το ποιο από τα δύο scooter είναι το καλύτερο sym symphony 50cc ή kymco agility 50cc, το θέλω για μικρές αποστάσεις μιας και έχω δίπλωμα για μοτοποδήλατο. Γενικότερα αν υπάρχει και κάποιο άλλο 50 γύρω στα 1500 €, ακούω προτάσεις, ευχαριστώ
-
Καλησπέρα θα ήθελα την γνώμη σας για το ποιο από τα δύο scooter είναι το καλύτερο sym symphony 50cc ή kymco agility 50cc, το θέλω για μικρές αποστάσεις μιας και έχω δίπλωμα για μοτοποδήλατο. Γενικότερα αν υπάρχει και κάποιο άλλο 50 γύρω στα 1500 €, ακούω προτάσεις, ευχαριστώ
-
Και τα δύο μια χαρά είναι.
Υπάρχουν και ποιο φτηνά το ίδιο καλά.π.χ. Lifan με 5 χρόνια εγγύηση και με 1000euro ... http://www.lifanmoto.gr/el/product/10/overview
ή
http://www.euromotors.gr/index1.htm
http://www.euromotors.gr/scooter50.htmτα κορεάτικα **Keeway **: http://www.asia-motors.gr/categories.asp?catid=5
και πολλά άλλα.
-
Υπαρχει και το Honda Vision 50 http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... /88876.asp
Ρίξε και μια ματιά εδω: viewtopic.php?f=12&t=44664
-
Καταρχήν σε αυτά που παρέθεσε ο φίλος Storm θα διαφώνησω κάθετα. Τα keeway κατ εμέ δεν αξίζουν με την καμία. Μακροχρόνια θα το μετανιώσεις. Έχει φίλος το matrix 50 2T, το οποίο μέσα στην 3ετία κατάντησε ερείπιο, και υπόψην του κάνει εντελώς χαλαρή χρήση και όχι καθημερινή, αλλά περιστασιακή. Τον έχει αφήσει και στο δρόμο, ενώ με τα ηλεκτρολογικά έχει πάντα πρόβλημα. Του καίει λάμπες, δεν δουλεύουν φώτα, το καντράν δε δείχνει κ.α. Επιδόσεις τπτ το ιδιαίτερο και το δίχρονο αρκετά πιο θορυβώδες από τα δίχρονα του ανταγωνισμού. Επιπλέον τρίζει, συναρμολόγηση μέτρια θα έλεγα, και τα φανάρια αλλά και το καντράν κιτρινίζουν (ειδικά στο καντράν δε βλέπεις τπτ). Και υπόψην δεν έχει ούτε 10,000 χλμ.
Το Agility φαίνεται αξιόπιστη λύση, έχει μεγάλους τροχούς για καλύτερο πάτημα, φαίνεται σχετικά ποιοτικό για την τιμή του. Προβλήματα σημαντικά δεν είχε, οι βίδες του θέλουν συχνό έλεγχο και σύσφιξη. Γενικά μικρά χαζά θέματα είχε (πχ κανα λαστιχάκι στο στάντ, καμια βίδα κλπ ) Τα μεγαλύτερα 125/150, αν τα πας συνεχώς τέρμα, το πίνουν το λαδάκι τους, για το 50άρι δε ξέρω. Ανασταλτικός παράγοντας για εμένα τα -επίσημως- πολύ μικρά διαστήματα σέρβις, άνα 2,000 χλμ έλεγε το manual που κατέβασα για το 125/150 agility, δε ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για το 50άρι. Πάντως φθηνότερες τιμές απο τα piaggio στα service.
To vision που έβαλε ο φίλος πιο πάνω θα ήταν η επιλογή μου αν μπορείς να κάνεις την υπέρβαση κατά 250ε περίπου στην τιμή. Μόνο και μόνο από τα αραιότερα διαστήματα σέρβις (κάθε 4,000 χλμ) αλλά και την χαμηλότερη κατανάλωση (είναι ψεκαστό, ενώ τα άλλο στην κατηγορία των 1500ε είναι με καρπυρατερ) θα τα αποσβέσεις γρήγορα τα χρήματα.
Για το sym δεν έχω άποψη
-
Εγώ δεν πρότεινα. Απλά παρέθεσα κάποιους άλλους κατασκευαστές με 50αρια για μέσα στην πόλη.
Όσο για τα περί αξιοπιστίας καλύτερα να μην το συζητήσουμε.
Για αυτό και δεν προτείνω τίποτα απολύτως.
Εγώ αν έπαιρνα ξανά 50άρι θα έπαιρνα το ... ...
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
...Πάντως φθηνότερες τιμές απο τα piaggio στα service...Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι, αλλά εγώ μέχρι στιγμής δίνω λιγότερα φράγκα στο Piaggio από ότι στο Kymco που είχα.
Το Kymco ήταν ποιο ακριβό στα Service και είχε ποιο τακτικά. Κάθε 2000χλμ ...Ενώ το Piaggio (αυτό που έχω τώρα) κάθε 5000χλμ!...!
Παράδειγμα στα 1000χλμ:
1ο μικρό service στο Kymco στα 300 χλμ ... 25euro
2ο τακτικό service στο Kymco στα 1000χλμ ... 55euro (χωρίς ΦΠΑ/Απόδειξη)
Επόμενο τακτικό servcie στο Kymco στα 3000χλμ ...1service στο Piaggio στα 1000χλμ... 55euro με απόδειξη ...
Επόμενο service στα 5000χλμ!... -
Storm,
συμφωνώ με αυτό περι σέρβις. Μακροπρόθεσμα λογικά θα βγει ακριβότερο το Kymco.. H τόσο τακτή συντήρησή του όπως έγραψα σε προηγούμενο πόστ είναι και βασικός λόγος που θα το απέρριπτα και θα πήγαινα στο Vision. Απλώς πχ η αλλαγή ιμάντα στο agility πάει περί τα 80ε, ενώ στο liberty πχ, που είναι ίδιας κατηγορίας, 150ε. Αυτό εννοούσα
Στην ίδια κατηγορία και τιμή υπάρχουν και τα Piaggio Fly αλλά και το typhoon, απλώς το typhoon είναι δίχρονο. Απλά προς το καλοκαίρι έρχεται το νέο Fly, αυτό ίσως αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για κάποιους.
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ αν έπαιρνα ξανά 50άρι θα έπαιρνα το ... ...
Ποιό θα ήταν αυτό; Μη λογοκρίνεσαι, απλά γράψε την επιλογή σου με βαση τα δικά σου κριτήρια, εννοείται.
Προσωπικά σε vision, ή sportcity one ή σε κάποιο piaggio θα ήμουν πάντως
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Ποιό θα ήταν αυτό; Μη λογοκρίνεσαι, απλά γράψε την επιλογή σου με βαση τα δικά σου κριτήρια, εννοείται.
Προσωπικά σε vision, ή sportcity one ή σε κάποιο piaggio θα ήμουν πάντως
Πραγματικά δεν ξέρω. Μετά το Kymco κατάλαβα ότι η αγορά είναι τίγκα στα 50άρια.
Θα επέλεγα κάποιο που να ήξερα από την αρχή ότι υπάρχει συνεργείο πολύ κοντά στο σπίτι μου.
Το 50άρι, από τη δική μου μικρή εμπειρία, μου έδειξε ότι αφορά κοντινές αποστάσεις σε δρόμους χαμηλών ταχυτήτων. Δεν μπορώ π.χ. να σκεφτώ ότι θα αγόραζα ένα 50άρι Lifan και θα έπρεπε από Μελίσσια να κατέβω Πέτρου Ράλλη για service...Οπότε με βάση αυτό το κριτήριο θα έβρισκα κατασκευαστές που έχουν συνεργεία στην περιοχή μου ή στις διπλανές περιοχές. Κάπως έτσι κατέληξα στο Kymco ... Πρώτα έψαξα για τα συνεργεία και μετά κατέληξα στο 50άρι...
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Storm,
... Απλώς πχ η αλλαγή ιμάντα στο agility πάει περί τα 80ε, ενώ στο liberty πχ, που είναι ίδιας κατηγορίας, 150ε. Αυτό εννοούσαΔεν το έχω ψάξει. Θα είναι όπως τα λες.
Πάντως οι καθρέπτες του Kymco είναι ποιο ακριβοί από τους καθρέπτες του MP3.
25euro οι καθρέπτες του Kymco ...
18euro του MP3 οι οποίοι ταιριάζουν σχεδόν σε όλα τα Piaggio... -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Storm,
... Απλώς πχ η αλλαγή ιμάντα στο agility πάει περί τα 80ε, ενώ στο liberty πχ, που είναι ίδιας κατηγορίας, 150ε. Αυτό εννοούσαΔεν κανει τοσο, αφου σε 200αρι Piaggio εχει λιγοτερο απο 80 ευρω, οποτε στο Liberty εχει: http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=21008
-
Δε το έψαξα στο ίντερνετ να δω άλλες τίμες, αλλά όταν είχα πάρει βόλτα τους αντιπροσώπους, αυτός της kymco μου είχε πει για 80ε για το 150άρι agility ενώ στην piaggio μου είχαν πει 150
Και ο Govus αν θυμάμαι καλά,είχε αναφέρει 150ε σε εξωτερικό συνεργείο.. Τέσπα, θα ρωτήσω και σε έναν άλλον μάστορα, δικό μου (ο οποίος σε yamaha aerox φίλου, άλλαξε τον ιμάντα με συνολικό κόστος 40ε)
Ευχαριστώ odiki_asfaleia
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
... αυτός της kymco μου είχε πει για 80ε για το 150άρι agility ...Έτυχε και είχα μιλήσει με τα κεντρικά της KYMCO κάποια στιγμή και μου είπαν ότι μπορώ οποιοδήποτε ανταλλακτικό ή αναλώσιμο να το αγοράζω από εκεί με βάση τον τιμοκατάλογο της λιανικής.
Στον τιμοκατάλογο λοιπόν που βρίσκεται εδώ: http://www.kymco.gr/dealersarea/service ... 0%204T.pdf
ο ιμάντας έχει 29,80euro τελική τιμή.Με την εργασία τοποθέτησης η τιμή ανεβαίνει ανάλογα το συνεργείο και τα γούστα του τεχνικού.
kymco agility 50cc ή sym symphony 50cc