Vespa Forum

41 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
vespas
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/01/2011 - 15:32
Vespa Forum

Πόσοι συμφορουμίτες έχουμε Vespa; (όχι οποιοδήποτε σκούτερ αλλά Vespa της Piaggio ).
Ας συγκεντρωθούμε εδώ λοιπόν για να λέμε οτιδήποτε περι βεσπας, είτε για νέα είτε για παλιά μοντέλα

up
2 users have voted.
vespas
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/01/2011 - 15:32
Vespa Forum

Πόσοι συμφορουμίτες έχουμε Vespa; (όχι οποιοδήποτε σκούτερ αλλά Vespa της Piaggio ).
Ας συγκεντρωθούμε εδώ λοιπόν για να λέμε οτιδήποτε περι βεσπας, είτε για νέα είτε για παλιά μοντέλα

up
1 user has voted.
vespas
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/01/2011 - 15:32
Re: Vespa Forum

Corradino D'Ascanio: ο εφευρέτης της Vespa.

Ο Corradino D’Ascanio, η μεγάλη ιδιοφυία της αεροναυτικής μηχανικής που εφηύρε τη Vespa, είναι το θέμα της έκθεσης που σχεδιάστηκε και οργανώθηκε από το Ίδρυμα Piaggio, με τη συνεργασία του αρχιτέκτονα Enrico Agonigi, στο Μουσείο Piaggio στην Pontedera (www.museopiaggio.it). Η έκθεση θα είναι ανοικτή στο κοινό έως και τις 31 Ιανουαρίου.

Παρουσιάζοντας μια εκτενή συλλογή από διάφορες δουλειές του, αυθεντικά σχέδια, έγγραφα και εκδόσεις της εποχής, καθώς επίσης και ορισμένα από τα πιο παλιά και αντιπροσωπευτικά μοντέλα Vespa από τη συλλογή του Μουσείου της Piaggio, η έκθεση τιμά τόσο τον D'Ascanio όσο και τη γέννηση ενός πραγματικού σημείου αναφοράς του ιταλικού στιλ και της βιομηχανίας, διάσημο πλέον σε όλο τον κόσμο.

Με βάση τη δημιουργία του πρώτου μοντέλου, του «98cc» το οποίο δημιουργήθηκε από τον D’Ascanio με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στις 23 Απριλίου του 1946, περισσότερα από 17 εκατομμύρια σκούτερ Vespa έχουν παραχθεί και πωληθεί παγκοσμίως. Και η επιτυχία του πρώτου και πιο διάσημου σκούτερ συνεχίζεται: οι ετήσιες πωλήσεις της Vespa το 2011 πρόκειται να φθάσουν το αξιοσημείωτο ρεκόρ των 150.000 οχημάτων. Πενήντα χιλιάδες πουλήθηκαν το 2003, αλλά από το 2006 και μετά πωλούνται ετησίως πάνω από 100.000 σκούτερ Vespa, με τα στοιχεία πωλήσεων να είναι συνεχώς αυξητικά.

Στα εγκαίνια της έκθεσης παραβρέθηκαν στελέχη από την τοπική αυτοδιοίκηση της Τοσκάνης και του Αμπρούτζο καθώς και ένας ξεχωριστός καλεσμένος, ο ηθοποιός Luca Zingaretti, ο οποίος ενσαρκώνοντας το ρόλο του Corradino D’Ascanio, απήγγειλε στο κοινό μία σειρά επιστολών που άφησε πίσω του ο σπουδαίος μηχανικός. Αυτό τα έγγραφα, μαζί με προσωπικά του αντικείμενα, παραχωρήθηκαν από την οικογένεια του D’Ascanio στους διοργανωτές της έκθεσης στο Μουσείο της Piaggio.

Το τμήμα της έκθεσης που είναι αφιερωμένο στην ενότητα ο άνθρωπος παρουσιάζεται μέσα από μία συλλογή που επιμελήθηκε η Maria D’Ascanio, η οποία μας μεταφέρει στο φυσικό περιβάλλον όπου εργάζονταν ο Corradino D'Ascanio, με αυθεντικά αντικείμενα και έπιπλα. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν μία πολύ μεγάλη συλλογή από φωτογραφίες και διάφορα έγγραφα από όλη τη διάρκεια της ζωής του, από τα παιδικά του χρόνια στο Popoli, στο Abruzzo, τα χρόνια που έζησε στην Αμερική μέχρι και την άφιξη του στην Piaggio.

Στο επίκεντρο της ενότητας η ιδιοφυία –εισαγωγή στον κατάλογο της έκθεσης από τον Giorgetto Giugiaro– βρίσκεται μία μεγάλη συλλογή από οχήματα, πατέντες και σχέδια, που εξετάζουν τον επαγγελματισμό και τη καινοτομικότητα του Corradino D'Ascanio (Popoli, 1 Φεβρουαρίου 1891 - Pisa, 6 Αυγούστου 1981).

Τα εκθέματα εξετάζουν τις ρίζες αυτής της μηχανικής ιδιοφυίας που οδήγησε τον D'Ascanio να πατεντάρει το πρώτο πρωτότυπο ενός σύγχρονου ελικοπτέρου και, ανάμεσα στο 1945 και 1946, τη Vespa, βάζοντας τα θεμέλια μίας ιστορίας, γεμάτης επιτυχίες, και ενός από τα πιο σημαντικά σύμβολα της Ιταλικής βιομηχανίας αλλά και δημιουργικότητας.

Η δημιουργικότητα του Corradino D’Ascanio δεν περιοριζόταν στη μηχανολογία, αλλά εκδηλωνόταν και σε άλλους τομείς όπως υποδηλώνει και η ενότητα ο μάγος, με σχολιασμό στον κατάλογο επιμελήθηκε ο Costantino Frontalini. Οι χιλιάδες ιδέες του περιλαμβάνουν και τις πιο πρωτότυπες συνθέσεις και κατασκευές για τις εμπορικές εκθέσεις στις οποίες παρουσιαζόταν η Vespa, με εφέ σχεδιασμένα να προκαλέσουν έκπληξη όπως "η Vespa πάνω σε ένα κλαδί ροδακινιάς " ή "η Vespa μέσα σε πίδακα νερού". Αυτά τα εντυπωσιακά γραφικά μπορεί κανείς να τα απολαύσει στην έκθεση, όπως δημιουργήθηκαν με χρήση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας από το εργαστήριο του Percro, του Πανεπιστημίου της Sant’Anna, στην Πίζα.

Η τελευταία ενότητα της έκθεσης στρέφεται στο θρύλο που κρύβεται πίσω από την προσωπικότητα αυτού του μεγάλου εφευρέτη (παρουσιάζεται στον κατάλογο από την Donatella Puliga): δίπλα στα πιο σημαντικά μοντέλα που έχουν δημιουργηθεί από τον D'Ascanio, προβάλλεται μία σειρά από κινηματογραφημένες συνεντεύξεις με φίλους, συναδέλφους και ανθρώπους που πέρασαν από τη ζωή του, σκιαγραφώντας μία ξεχωριστή φιγούρα, που ζει στις καρδιές όσων τον γνώρισαν.

Καλλιτέχνες που συνεισέφεραν στην έκθεση είναι ο Daniel Schinasi (ο οποίος σχεδίασε το πορτρέτο που χρησιμοποιήθηκε ως σύμβολο της έκθεσης), ο Alberto Fremura (που σχεδίασε τα τέσσερα σκίτσα, το καθένα αφιερωμένο σε μία ενότητα της έκθεσης), ο σεναριογράφος Mario Cristiani από την Πίζα, ο οποίος επιμελήθηκε την ανάγνωση των επιστολών από τον Luca Zingaretti στα εγκαίνια με συνοδεία μελωδιών του ακορντεονίστα Fabio Ceccarelli, τις οποίες συνέθεσε ειδικά για την περίσταση.

Η έκθεση θα συνοδευτεί από μία ειδική συλλογή γραμματοσήμων, την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου από τις 14.00 έως τις 20.00 μ.μ., στο Μουσείο της Piaggio. Η σειρά έχει σχεδιαστεί από την Maria Cecilia Imiotti, εμπνεύστηκε από μία διάσημη φωτογραφία του Corradino D’Ascanio, και θα αρχειοθετηθεί στο ΜουσείοΤαχυδρομείου και Τηλεπικοινωνιών της Ρώμης.



http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=548&page_id=5230

up
1 user has voted.
blinkys
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/01/2007 - 21:31
Re: Vespa Forum

[youtube:2tkfwkhw]6ZDuTGQNc1k&feature=related[/youtube:2tkfwkhw]

up
0 users have voted.
offset
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 30/12/2002 - 22:46
Re: Vespa Forum

Am i eligible with this??

Για να είμαι ειλικρινής δεν ήμουν ποτέ οπαδός της παλιάς βέσπας (με εξαίρεση το 50ρι βεσπίνο),είχα πολύ καιρό στο μυαλό μου όμως να πάρω την αναβίωση της στη μορφή gts.Βρέθηκε μια εξαιρετική 250 στο δρόμο μου και το αποφάσισα...

Η εξάτμιση είναι leo vince vintage,έδωσε τον ήχο που χρειαζόταν!

up
0 users have voted.
dgrgtc
Εικόνα dgrgtc
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 4 λεπτά
Joined: 21/12/2005 - 23:49
Re: Vespa Forum

Εγω προσφατα εφερα πισω στη ζωη...αυτην εδω την δεσποινιδα των 17 ετων....

Ειχε σπασμενο γραναζι τεταρτης...και ηταν στην ακινησια για καμποσο διαστημα....τωρα μηχανολογικα και ηλεκτρολογικα ειναι στο 99,9%...και εαν τα οικονομικα μας το επιτρεψουν και βρει χρονος ελευθερος....σε λιγους μηνες θα ειναι και εμφανισιακα σε καλυτερη κατασταση...

up
0 users have voted.

1000 χλμ. μακριά

vespas
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/01/2011 - 15:32
Re: Vespa Forum

offset":oxrwtp2x wrote:
Am i eligible with this??

Εννοείται. Είναι και αυτή μια Vespa ,σύγχρονη μεν αλλά βεσπα

dgrgtc":oxrwtp2x wrote:
Εγω προσφατα εφερα πισω στη ζωη...αυτην εδω την δεσποινιδα των 17 ετων....

Να την χαίρεσααι και με το καλό να την τελειώσεις

up
0 users have voted.
dgrgtc
Εικόνα dgrgtc
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 4 λεπτά
Joined: 21/12/2005 - 23:49
Re: Vespa Forum

Thanks...!!!

up
1 user has voted.

1000 χλμ. μακριά

vespas
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/01/2011 - 15:32
Re: Vespa Forum

[youtube:2795uvba]ksecSDlbVCw&feature=player_embedded[/youtube:2795uvba]

up
0 users have voted.
dimitris_volos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 30/01/2012 - 01:46
Re: Vespa Forum

Η Λέσχη Βέσπα Βόλου (Vespa Club Volos ) με υπερηφάνεια ανακοινώνει την ανάληψη της διοργάνωσης των δύο κορυφαίων ετήσιων εκδηλώσεων στο χώρου του δημοφιλούς σκούτερ στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, θα διοργανώσει την 15η Χειμερινή Πανελλήνια Συνάντηση και την 24η Πανελλήνια Συνάντηση Βέσπα. Η πρώτη, θα πραγματοποιηθεί από 3-5 Μαρτίου 2012 στο Βόλο ενώ η δεύτερη θα φιλοξενηθεί στη Μηλίνα, με τη στήριξη του Δήμου Νοτίου Πηλίου το τελευταίο Σαββατοκύριακο του προσεχούς Αυγούστου.

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων της Χειμερινής Συνάντησης έχει οριστικοποιηθεί και περιλαμβάνει εκτός από το επίσημο γεύμα και το καθιερωμένο πάρτυ σε κεντρική μπυραρία της πόλης, επίσκεψη των προσκεκλημένων στο Βιοτεχνικό Μουσείο Τσαλαπάτα και περουσίαση των δίτροχων στο κέντρο του Βόλου, εφ'όσον ο καιρός το επιτρέψει!

Πρόκειται για εξαιρετικά δημοφιλείς σε πανελλαδικό επίπεδο συγκεντρώσεις που προσελκύουν πλήθος επισκεπτών, φίλων και κατόχων της βέσπα, από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Λόγω της θέσης της περιοχής μας στο κέντρο της χώρας, το ενδιαφέρον αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένο ενώ και τα μηνύματα από τις ομοειδείς λέσχες είναι πολύ ενθαρρυντικά. Αναμένεται λοιπόν πλήθος επισκεπτών στην περιοχή μας με αφορμή τις εκδηλώσεις αυτές.

Το Vespa Club Volos, μετά την διοργάνωση (με τη συνδρομή βεβαίως του Δ. Νέας Ιωνίας) της έκθεσης Βέσπα στο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ιωνίας πριν δύο χρόνια, που έγινε αντικείμενο συζήτησης σε πανελλήνιο επίπεδο, απέδειξε πως είναι σε θέση να φέρει σε πέρας εκδηλώσεις υψηλού επιπέδου, κάτι που έρχεται να επιβεβαιώσει και η ομόφωνη ανάθεση των δύο φετινών εκδηλώσεων από τη γενική συνέλευση των Vespa Club Ελλάδος.

Περισσότερες πληροφορίες, καθώς και συνεχής ενημέρωση, υπάρχουν τόσο στο επίσημο site ( http://www.vespaclubvolos.com ) όσο και στη σελίδα της λέσχης στο facebook (vespa club volos). Η έδρα της λέσχη στεγάζεται σε νέο, υπό διαμόρφωση ακόμη, χώρο, επί των οδών Ελλησπόντου-Εθν. Αγώνων στη Νέα Ιωνία Βόλου. Θα μας βρείτε κάθε Δευτέρα μετά τις 8:30 το βράδυ.

Vespa Club Volos

up
0 users have voted.
STAX
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 06/11/2004 - 22:36
Re: Vespa Forum

Μετα απο 19 χρονια με μια PX 150 δυστυχως LML,τον Ιουλιο του 2011 πηρα την γνησια επανεκδοση της ΡΧ σε κοκκινο χρωμα μια κουκλα που δεν εχει καμμια σχεση με την αχρηστη LML που ειχα

up
3 users have voted.
koubeast
Offline
Last seen: Πριν από 7 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 03/09/2009 - 21:33
Re: Vespa Forum

Πες μας εντυπώσεις από την καινούρια PX 150. Ποιότητα κατασκευής, συμπεριφορά, κατανάλωση. Επειδή ειναι αρκετά φιμωμένο το μοτέρ είναι και πολύ οικονομικό έχω ακούσει από κάτοχο

up
1 user has voted.
Govus
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 06/09/2005 - 10:44
Re: Vespa Forum

Δεν είναι κάπως υπερτιμημένη στα 3+ χιλιάρικα ;

up
0 users have voted.
dgrgtc
Εικόνα dgrgtc
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 4 λεπτά
Joined: 21/12/2005 - 23:49
Re: Vespa Forum

STAX":38sfp4ik wrote:
Μετα απο 19 χρονια με μια PX 150 δυστυχως LML,τον Ιουλιο του 2011 πηρα την γνησια επανεκδοση της ΡΧ σε κοκκινο χρωμα μια κουκλα που δεν εχει καμμια σχεση με την αχρηστη LML που ειχα

Μεγεια το ΡΧακι....καλες βολτες.....!!!

Βαλε καμμια φωτο....εαν θες....

up
0 users have voted.

1000 χλμ. μακριά

STAX
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 06/11/2004 - 22:36
Re: Vespa Forum

Ειμαι πολυ ευχαριστημενος, βεβαια εχω μονο 2000 χλμ.πολυ συντομα θα βγαλω την καταλυτικη εξατμιση και θα βαλω την νορμαλ χωρις τον καταλυτη, επειδη ειχα δραματικη εμπειρια με την LML ...αυτη μου φαινεται Rols-Roy!

up
0 users have voted.
C.L.A.B.
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/06/2007 - 16:06
Re: Vespa Forum

για ποιον λογο να αφαιρεσεις τον καταλυτη?το οτι ειναι ζημιογονο για το περιβαλλον αλλα κ για την υγεια σου,δεν αξιζει κατι για σενα?

up
0 users have voted.
vespas
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/01/2011 - 15:32
Re: Vespa Forum

STAX":250xlihx wrote:
Μετα απο 19 χρονια με μια PX 150 δυστυχως LML,τον Ιουλιο του 2011 πηρα την γνησια επανεκδοση της ΡΧ σε κοκκινο χρωμα μια κουκλα που δεν εχει καμμια σχεση με την αχρηστη LML που ειχα

Καλοριζικη και καλοταξιδη η ΡΧ

Αν θες βαλε καμια φωτο

up
0 users have voted.
Stelios85
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/02/2012 - 21:18
Re: Vespa Forum

Καλησπέρα και από εμένα!
Κάτοχος ενώς κούκλου βεσπίνου 50s του 81 εδώ και 3 χρόνια
και μελλοντικός κάτοχος πολλών άλλων βεσποειδών!

up
0 users have voted.
vespas
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/01/2011 - 15:32
Re: Vespa Forum

Στέλιο καλωσήρθες στο φορουμ
Βαλε καμια φωτογραφια του βεσπινο, να το θαυμασουμε

up
1 user has voted.
dimitris_volos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 30/01/2012 - 01:46
Re: Vespa Forum

15η Πανελλήνια Χειμερινή Συνάντηση Βέσπα 2 - 4 Mαρτιου 2012, Βόλος

Πρόγραμμα Συνάντησης:

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

•21.00
Πάρτυ Υποδοχής στην Μπυραρία «ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ BEER HOUSE» στο κέντρο της πόλης (οδός Γκλαβάνη – Ιάσονος).
(μεγάλη βαρελίσια μπύρα €2,50 - απλό ποτό €5, σπέσιαλ €6)

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

•11.00 Αναχώρηση από το ξενοδοχείο PARK.
•11:30 Ξενάγηση στο Μουσείο Πλινθοποιίας – Κεραμοποιίας
Τσαλαπάτα.
Στο τελος της Ξενάγησης θα μαζευτούμε έξω απο το χώρο
του μουσείου για αναμνηστική φωτογράφηση.
• Προαιρετική Τσιπουροκατάνυξη και Βεσποφιλοσοφία στο
τσιπουράδικο "Παπαδής" στην παραλία του Βόλου.
•16.00 Ομαδική φωτογράφηση στην πλατεία Ελευθερίας.
•20:30 Συγκέντρωση και αναχώρηση απο το ξενοδοχείο PARK προς
το κέντρο «ΦΙΛΙΑ ΓΗ» όπου θα γίνει η δεξίωση και η κοπή
της πίτας. Περιλαμβάνει γεύμα, ζωντανή μουσική,
λαχειοφόρο αγορά με πλούσια δώρα και απονομή
αναμνηστικών.

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Μετά το πρωινό θα υπάρχει ελεύθερος χρόνος για καφέ και κουβέντα στο ξενοδοχείο PARK HOTEL.
Αποχαιρετισμοί, αναχώρηση.

--------------------------------------------------------------

•Κόστος Συμμετοχής

Η συμμετοχή ορίζεται στα €25 ανα άτομο και περιλαμβάνει:
1.Ξενάγηση στο Μουσείο Πλινθοποιίας – Κεραμοποιίας Τσαλαπάτα
2.Έισοδος και φαγητό στo κέντρο που θα πραγματοποιηθεί η δεξίωση
3.Αναμνηστικά της εκδήλωσης

--------------------------------------------------------------

•Διαμονή

Η διαμονή ανά ημέρα κοστίζει €55 (δίκλινο) και €75 (τρίκλινο), με πρωινό, στα παρακάτω προτεινόμενα Ξενοδοχεία:

1.PARK HOTEL ****
Παραλία Βόλου, περιοχή Αγ. Κωνσταντίνου.
Το ξενοδοχείο παρέχει δωρεάν χώρο στάθμευσης δικύκλων και παρέχει την δυνατότητα γεύματος στο εστιατόριό του με €10 το άτομο (κυρίως πιάτο, σαλάτα, αναψυκτικό).
Τηλ. κρατήσεων 24210 36511-15

2.HΟTEL ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ***
Παραλία Βόλου, οδός Τοπάλη-Αργοναυτών.
Τηλ. κρατήσεων 24210 31221-2-3

--------------------------------------------------------------
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τους:
** Νίκο Καστάνη (6977 593 552)
** Μάριο Μελισσουργό (6973 671 443)
** Πάνο Καραβίτη (6947 565 772)

up
0 users have voted.
blinkys
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/01/2007 - 21:31
Re: Vespa Forum

[youtube:160s01xq]2DXkrDgYpWM[/youtube:160s01xq]

up
1 user has voted.
STAX
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 06/11/2004 - 22:36
Re: Vespa Forum

...μιλαμε ο τυπος ειναι απιστευτος!

up
0 users have voted.
georgebpkk21
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 08/04/2012 - 22:46
Re: Vespa Forum

Γεια σας παιδια ! Ειμαι καινουργιος στο φορουμ ! Δεν εχω ακομη vespa αλλα εχω βαλει στοχο να αποκτησω μια. Επιδει μου αρεσουν τα παλια μοντελα vespa δε κοιταω καθολου τα καινουργια που φερνουν πιο πολυ σε σκουτερακια. Εχω δει σε αγγελια μια 125 PK η οποια χρειαζεται απλα ενα βαψιμο. Λογο του οτι δεν εχω πολλα λεφτα μπορειτε να μου πειτε τι θα χρειαστει για να την βαψω μονος ?

up
0 users have voted.
lazarefa
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 22/04/2006 - 21:43
Re: Vespa Forum

STAX":1f1pm918 wrote:
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος, βεβαια εχω μονο 2000 χλμ.πολυ συντομα θα βγαλω την καταλυτικη εξατμιση και θα βαλω την νορμαλ χωρις τον καταλυτη, επειδη ειχα δραματικη εμπειρια με την LML ...αυτη μου φαινεται Rols-Roy!

Φίλε μου με μεγάλη καθυστέρηση διάβασα το post σου. Είμαι σε αναζήτηση προς αγορά Vespa PX150 και μπαίνοντας στο ελληνικό φόρουμ της φίρμας, μόνο καλά σχόλια διάβασα για τα αντίγραφα της LML, σε σημείο μάλιστα που αρκετοί να παροτρύνουν άτομα σαν εμένα που είμαστε στο ψάξιμο να πάρουμε LML που βγαίνει και περί τα 600 ευρώ φτηνότερα... Θα ήθελα λοιπόν αν θέλεις, να μοιραστείς τις όποιες εμπειρίες είχες με την LML προκειμένου να σχηματίσω περαιτέρω άποψη.

up
0 users have voted.
koubeast
Offline
Last seen: Πριν από 7 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 03/09/2009 - 21:33
Re: Vespa Forum

Επειδή το είχα ψάξει κι εγώ το θέμα κι έχει και φίλος LML (την καινούρια του 2010) θα σου πω μερικά πραγματάκια:
1. Στο θέμα σασί λένε οτι είναι καλύτερη η λαμαρίνα και είναι καλύτερα ζυγισμένο μηχανακι σε σχέση με τις PX200 (αυτές που βγαίνανε ώς το 2003, δε ξέρω σε σχέση με την τελευταία PX 150 τί κάνει). Τι εννοώ; Είναι πιο σταθερό, πιο ευκολοδήγητο, και το αισθάνεσαι απ τα πρώτα μέτρα.
2. Λένε ότι ίσως υστερεί σε ηλεκτρολογικά θέματα (ΙΣΩΣ!) Δεν έχουμε σαφές backround γιατί στην Ελλάδα ήρθανε το 2010, οπότε δεν έχουμε πολλές και με πολλά χλμ. Αλλά μιας και όλα μα όλα τα ανταλλακτικά (και τα ηλεκτρολογικά και τα τα μηχανικά) είναι ίδια με της PX, δε θα εχεις θέμα( να αντικαταστήσεις ότι χαλάσει, με αυτό της piaggio )
3. Έχει βαλβίδα reed στην εισαγωγή. H PX 150 δεν έχει, γι αυτό και η LML είναι πολύ οικονομική. Σε μαμά κατάσταση πέφτεις κάτω από 4 λίτρα. Βέβαια οι περισσότεροι τόσο στις τελευταίες PX 150 όσο και στις LML βάζουν την μαμά εξάτμιση της παλαιότερης PX και ζωντανεύει το μηχανάκι, χωρίς να χάνεις αισθητά σε κατανάλωση.
4. Σε μαμά πάλι φάση, και η LML και η νεα PX, δεν καπνίζουν σχεδόν καθόλου ενώ είναι εξαιρετικά αθόρυβες (για το χαρακτήρα της δίχρονης vespa πάντα!)
5. Από θέματα: Από 2 LML που ξέρω, είχαν μικρό θέμα με τα ρεύματα, συγκεκριμένα αλλάξανε ανορθωτή. Κόστος 25 Ε. Χιλιόμετρα δεν έχουνε πολλά, πάντως μέχρι στιγμής δεν είχε μηχανικό θέμα καμία της.
6. Τις LML τις έκανε εισαγωγή ο Κώστας Κύρου, (http://www.scootershop.gr) από θεσσαλονίκη. Ψωνίζοντας από εκεί (επειδή είχα ρωτήσει) πιθανότατα θα στη δώσει κάτω από 2400ε που προφανώς είδες τώρα (για να λες για 600ε διαφορά)
7. Υπολόγιζε ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ για νέα λάστιχα. Τα μαμά ινδικά είναι για πέταμα. Το κόστος για ζευγάρι Michelin S83 αν θυμάμαι καλά, πάει στα 70 ευρώ.

Εγώ έχω κανα χρόνο που είμαι αναποφάσιστος Μια κοιτάω μεταχειρισμένες PX δισκοφρενάτες, αλλά ζητάνε όσα τους λείπουν. Μετά σκέφτομαι για LML. Μετά δε σκέφτομαι για τίποτα!
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαφώς είναι η μεταπωλητική αξία, αν σε ενδιαφέρει. Τα μοντέλα του 2010, όσες πωλήθηκαν μεταχειρισμένες μεχρι στιγμής, με κάτω από 10.000 χλμ,. φύγανε στα 1200ε πάνω κάτω.
Καλή επιλογή εύχομαι και κράτα μας ενήμερους. Αν εχεις κάποια άλλη απορία, πες την να την μεταφέρω στο φίλο

edit: Εικάζω πως ο φίλος που λεει για δραματική εμπειρία με LML να εννοούσε τις παλίες LML (αρχες δεκαετίας 90). Αν λέει για τελευταία LML θα ήθελα κ γω να μάθω περισσότερα

up
0 users have voted.
STAX
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 06/11/2004 - 22:36
Re: Vespa Forum

Πραγματι η δικια μου ηταν μοντελο 1993,αλλα σου συνηστω να μην παρεις ουτε τωρα LML!!

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo