-
Χαιρετω το φορουμ υστερα απο παρα πολυ καιρο! Ισως θυμαστε καποιοι ενα πορτοκαλι vauxhall Firenza που κυκλοφορουσε προς Β. Προαστια και σε καποια σαητ αγγελιων... Αρχικα ηθελα να κανω ενα σωρο κακα πραγματα πανω του (απο οπελισια 16βαλβιδα μοτερ ως σμολ μπλοκ σεβυ).. Εν τελει εβαλα μυαλο (να ναι καλα ο Pro!) διαβασα και αποφασισα να κανω μια ανακατασκευη οπως πρεπει.. Στο μεταξυ εμπλεξα και με 2 μαντα οποτε οι περισσοτερες μου οικονομιες φυγαν εκει... Αρχικα ξηλωθηκε το αμαξι σε ενα βασικο επιπεδο.. Ξηλωμενο παραμενει ακομα και σημερα φυσικα αφου ολοι μας λιγο πολυ τραβαμε ενα οικονομικο λουκι τελευταια.. Στη παρουσα φαση πρωτη πρωτεραιωτητα ειναι να τελειωσω με τα μηχανικα μερη..
Μεχρι στιγμης εχω καταφερει να συγκεντρωσω 6 πισινα συνεμπλοκ απο το διαφορικο (trailing arms) και λειπουν τα 2 μεγαλα..Εχω τα πισινα ρουλεμαν διαφορικου (ακρων οχι πλανητες δορυφορων τα οποια ευτυχως ειναι σε τελεια κατασταση) και πισινα κυλινδρακια φρενων.. Απο το μπροστινο συστημα εχω μονο ρεγουλατορους φρενων (αφου ο προηγουμενος του μαστορας ηταν τοσο βλακας που το ρεγουλαρε με σκυλες και πενσες οποτε τα διελυσε τα 4γωνα παξιμαδια....) και επιτελους αυτη τη βδομαδα βρηκα QH πανω μπαλακια..Ειχα αλλαξει ακρομπαρα και κατω μπαλακια αλλα δεν ειχα δωσει βαση στη μαρκα...Τελικα αν δεν ειναι moprod η QH δεν κανεις δουλεια....Οποτε στη πρωτη ευκαιρια θα τα ξαναπαρω σε QH…Δυσκολα ισως και ποτε δεν θα βρω συνεμπλοκ μπροστινου συστηματος οποτε ισως παω σε πολυουρεθανης..Ελπιζω μονο μη το σφιξει πολυ το αμαξι...
Απο μοτερ το μονο που μου λειπει ειναι πιστονια, κουζινετα στροφαλου/μπιελας και βαλβιδες εισαγωγης..Ελπιζω οταν ανοιξω μοτερ να χρειαστει μονο +20” boring..Σε αυτο το νουμερο θα παιξω με πιστονια Hepolite υψηλοτερης συμπιεσης.Σε συνδιασμο με εισαγωγη και μεγαλυτερο καρμπ καθως και ρευματα οι αγγλοι λενε οτι παει καμια 70 αλογακια...Θελω να πιστευω οτι εχουν δικιο!
Τελος εχω παρει διαφορα ανταλλακτικα οπως καινουρια πισινα φαναρια, φαναρακι 1 οπισθεν που ελειπε τελειως απο το αμαξι, διακοπτη φλας που ειχε χαλασει (Lucas NOS εννοειται!) διαφορες ντιζες και αλλα πραγματακια που ναι μεν ειναι μπιχλιμπιδια αλλα αυτα θα συμβαλουν στο να ειναι το αμαξι τελειο...
Μεγαλυτερο προβλημα μου στο αμαξι ειναι αυτη τη στιγμη τα 2 μπροστινα φτερα.. Περιμενω πως και πως να φυγω τον Ιουνιο απο καβαλα οπου και σπουδαζω για να ασχοληθω σοβαρα με το αμαξι.. Πρεπει να ξεπονταρω τα φτερα και να δω κατα ποσο αξιζει να τα φτιαξω η να παρω καινουρια.. Στη δευτερη περιπτωση θα δυσκολευτω πολυ να βρω καποιον να τα στειλει απο αγγλια... Επισης δυσκολα ειναι τα πραγματα με τα λαστιχα μπρος πισω παρμπριζ και γενικα οτι εχει να κανει με λαστιχενια τσιμουχα.. Ευτυχως το vauxhallviva.com εκανε παραγγελια και ξαναεφτιαξαν λαστιχα μπροστινου παρμπριζ... Η ποιοτητα και η κατασκευη ηταν αριστη και τωρα αναμενουν και πισινα για φιρενζα (να δυστυχως δεν ειναι ιδια με τα βιβα)
Αλυτο για μενα μεχρι στιγμης προβλημα ειναι το ταμπλο και τα σκασιματα του... Πιθανη λυση ειναι απο αγγλια απο δεξιοτιμονο και απλα κανω τραμπα τα οργανα με το τουλαπακι αφου ειναι ιδιες διαστασεις αλλα καπου υπαρχει ενα λειτουργικο προβλημα και θελει επεμβαση.. Δευτερη λυση ειναι να βρω καποιον ταπετσερη που να ξερει να δουλεψει σκληρο βινυλιο και να το ξαναντυσει..Οπου εχω ρωτησει λενε ντυστο αλκανταρα η δερμα για να με ξεφορτωθουν,λυση που δεν δεχομαι....
Σετ φλατζες για ολο το μοτερ
κουτες και κουτακια ανταλλακτικα ολα NOS
καποια πραγματακια για βουρτσα και παρακατω ο δυναμος που εκανα βουρτσα
ενα βιβλιαρακι που με σωζει!!!
Λιγο καιρο πριν το ξηλωσω
το ταμλο μου για να δειτε τι υλικο ειναι...Δεκτη καθε ιδεα
-
Χαιρετω το φορουμ υστερα απο παρα πολυ καιρο! Ισως θυμαστε καποιοι ενα πορτοκαλι vauxhall Firenza που κυκλοφορουσε προς Β. Προαστια και σε καποια σαητ αγγελιων... Αρχικα ηθελα να κανω ενα σωρο κακα πραγματα πανω του (απο οπελισια 16βαλβιδα μοτερ ως σμολ μπλοκ σεβυ).. Εν τελει εβαλα μυαλο (να ναι καλα ο Pro!) διαβασα και αποφασισα να κανω μια ανακατασκευη οπως πρεπει.. Στο μεταξυ εμπλεξα και με 2 μαντα οποτε οι περισσοτερες μου οικονομιες φυγαν εκει... Αρχικα ξηλωθηκε το αμαξι σε ενα βασικο επιπεδο.. Ξηλωμενο παραμενει ακομα και σημερα φυσικα αφου ολοι μας λιγο πολυ τραβαμε ενα οικονομικο λουκι τελευταια.. Στη παρουσα φαση πρωτη πρωτεραιωτητα ειναι να τελειωσω με τα μηχανικα μερη..
Μεχρι στιγμης εχω καταφερει να συγκεντρωσω 6 πισινα συνεμπλοκ απο το διαφορικο (trailing arms) και λειπουν τα 2 μεγαλα..Εχω τα πισινα ρουλεμαν διαφορικου (ακρων οχι πλανητες δορυφορων τα οποια ευτυχως ειναι σε τελεια κατασταση) και πισινα κυλινδρακια φρενων.. Απο το μπροστινο συστημα εχω μονο ρεγουλατορους φρενων (αφου ο προηγουμενος του μαστορας ηταν τοσο βλακας που το ρεγουλαρε με σκυλες και πενσες οποτε τα διελυσε τα 4γωνα παξιμαδια....) και επιτελους αυτη τη βδομαδα βρηκα QH πανω μπαλακια..Ειχα αλλαξει ακρομπαρα και κατω μπαλακια αλλα δεν ειχα δωσει βαση στη μαρκα...Τελικα αν δεν ειναι moprod η QH δεν κανεις δουλεια....Οποτε στη πρωτη ευκαιρια θα τα ξαναπαρω σε QH…Δυσκολα ισως και ποτε δεν θα βρω συνεμπλοκ μπροστινου συστηματος οποτε ισως παω σε πολυουρεθανης..Ελπιζω μονο μη το σφιξει πολυ το αμαξι...
Απο μοτερ το μονο που μου λειπει ειναι πιστονια, κουζινετα στροφαλου/μπιελας και βαλβιδες εισαγωγης..Ελπιζω οταν ανοιξω μοτερ να χρειαστει μονο +20” boring..Σε αυτο το νουμερο θα παιξω με πιστονια Hepolite υψηλοτερης συμπιεσης.Σε συνδιασμο με εισαγωγη και μεγαλυτερο καρμπ καθως και ρευματα οι αγγλοι λενε οτι παει καμια 70 αλογακια...Θελω να πιστευω οτι εχουν δικιο!
Τελος εχω παρει διαφορα ανταλλακτικα οπως καινουρια πισινα φαναρια, φαναρακι 1 οπισθεν που ελειπε τελειως απο το αμαξι, διακοπτη φλας που ειχε χαλασει (Lucas NOS εννοειται!) διαφορες ντιζες και αλλα πραγματακια που ναι μεν ειναι μπιχλιμπιδια αλλα αυτα θα συμβαλουν στο να ειναι το αμαξι τελειο...
Μεγαλυτερο προβλημα μου στο αμαξι ειναι αυτη τη στιγμη τα 2 μπροστινα φτερα.. Περιμενω πως και πως να φυγω τον Ιουνιο απο καβαλα οπου και σπουδαζω για να ασχοληθω σοβαρα με το αμαξι.. Πρεπει να ξεπονταρω τα φτερα και να δω κατα ποσο αξιζει να τα φτιαξω η να παρω καινουρια.. Στη δευτερη περιπτωση θα δυσκολευτω πολυ να βρω καποιον να τα στειλει απο αγγλια... Επισης δυσκολα ειναι τα πραγματα με τα λαστιχα μπρος πισω παρμπριζ και γενικα οτι εχει να κανει με λαστιχενια τσιμουχα.. Ευτυχως το vauxhallviva.com εκανε παραγγελια και ξαναεφτιαξαν λαστιχα μπροστινου παρμπριζ... Η ποιοτητα και η κατασκευη ηταν αριστη και τωρα αναμενουν και πισινα για φιρενζα (να δυστυχως δεν ειναι ιδια με τα βιβα)
Αλυτο για μενα μεχρι στιγμης προβλημα ειναι το ταμπλο και τα σκασιματα του... Πιθανη λυση ειναι απο αγγλια απο δεξιοτιμονο και απλα κανω τραμπα τα οργανα με το τουλαπακι αφου ειναι ιδιες διαστασεις αλλα καπου υπαρχει ενα λειτουργικο προβλημα και θελει επεμβαση.. Δευτερη λυση ειναι να βρω καποιον ταπετσερη που να ξερει να δουλεψει σκληρο βινυλιο και να το ξαναντυσει..Οπου εχω ρωτησει λενε ντυστο αλκανταρα η δερμα για να με ξεφορτωθουν,λυση που δεν δεχομαι....
Σετ φλατζες για ολο το μοτερ
κουτες και κουτακια ανταλλακτικα ολα NOS
καποια πραγματακια για βουρτσα και παρακατω ο δυναμος που εκανα βουρτσα
ενα βιβλιαρακι που με σωζει!!!
Λιγο καιρο πριν το ξηλωσω
το ταμλο μου για να δειτε τι υλικο ειναι...Δεκτη καθε ιδεα
-
Χαιρετω το φορουμ υστερα απο παρα πολυ καιρο! Ισως θυμαστε καποιοι ενα πορτοκαλι vauxhall Firenza που κυκλοφορουσε προς Β. Προαστια και σε καποια σαητ αγγελιων... Αρχικα ηθελα να κανω ενα σωρο κακα πραγματα πανω του (απο οπελισια 16βαλβιδα μοτερ ως σμολ μπλοκ σεβυ).. Εν τελει εβαλα μυαλο (να ναι καλα ο Pro!) διαβασα και αποφασισα να κανω μια ανακατασκευη οπως πρεπει.. Στο μεταξυ εμπλεξα και με 2 μαντα οποτε οι περισσοτερες μου οικονομιες φυγαν εκει... Αρχικα ξηλωθηκε το αμαξι σε ενα βασικο επιπεδο.. Ξηλωμενο παραμενει ακομα και σημερα φυσικα αφου ολοι μας λιγο πολυ τραβαμε ενα οικονομικο λουκι τελευταια.. Στη παρουσα φαση πρωτη πρωτεραιωτητα ειναι να τελειωσω με τα μηχανικα μερη..
Μεχρι στιγμης εχω καταφερει να συγκεντρωσω 6 πισινα συνεμπλοκ απο το διαφορικο (trailing arms) και λειπουν τα 2 μεγαλα..Εχω τα πισινα ρουλεμαν διαφορικου (ακρων οχι πλανητες δορυφορων τα οποια ευτυχως ειναι σε τελεια κατασταση) και πισινα κυλινδρακια φρενων.. Απο το μπροστινο συστημα εχω μονο ρεγουλατορους φρενων (αφου ο προηγουμενος του μαστορας ηταν τοσο βλακας που το ρεγουλαρε με σκυλες και πενσες οποτε τα διελυσε τα 4γωνα παξιμαδια....) και επιτελους αυτη τη βδομαδα βρηκα QH πανω μπαλακια..Ειχα αλλαξει ακρομπαρα και κατω μπαλακια αλλα δεν ειχα δωσει βαση στη μαρκα...Τελικα αν δεν ειναι moprod η QH δεν κανεις δουλεια....Οποτε στη πρωτη ευκαιρια θα τα ξαναπαρω σε QH…Δυσκολα ισως και ποτε δεν θα βρω συνεμπλοκ μπροστινου συστηματος οποτε ισως παω σε πολυουρεθανης..Ελπιζω μονο μη το σφιξει πολυ το αμαξι...
Απο μοτερ το μονο που μου λειπει ειναι πιστονια, κουζινετα στροφαλου/μπιελας και βαλβιδες εισαγωγης..Ελπιζω οταν ανοιξω μοτερ να χρειαστει μονο +20” boring..Σε αυτο το νουμερο θα παιξω με πιστονια Hepolite υψηλοτερης συμπιεσης.Σε συνδιασμο με εισαγωγη και μεγαλυτερο καρμπ καθως και ρευματα οι αγγλοι λενε οτι παει καμια 70 αλογακια...Θελω να πιστευω οτι εχουν δικιο!
Τελος εχω παρει διαφορα ανταλλακτικα οπως καινουρια πισινα φαναρια, φαναρακι 1 οπισθεν που ελειπε τελειως απο το αμαξι, διακοπτη φλας που ειχε χαλασει (Lucas NOS εννοειται!) διαφορες ντιζες και αλλα πραγματακια που ναι μεν ειναι μπιχλιμπιδια αλλα αυτα θα συμβαλουν στο να ειναι το αμαξι τελειο...
Μεγαλυτερο προβλημα μου στο αμαξι ειναι αυτη τη στιγμη τα 2 μπροστινα φτερα.. Περιμενω πως και πως να φυγω τον Ιουνιο απο καβαλα οπου και σπουδαζω για να ασχοληθω σοβαρα με το αμαξι.. Πρεπει να ξεπονταρω τα φτερα και να δω κατα ποσο αξιζει να τα φτιαξω η να παρω καινουρια.. Στη δευτερη περιπτωση θα δυσκολευτω πολυ να βρω καποιον να τα στειλει απο αγγλια... Επισης δυσκολα ειναι τα πραγματα με τα λαστιχα μπρος πισω παρμπριζ και γενικα οτι εχει να κανει με λαστιχενια τσιμουχα.. Ευτυχως το vauxhallviva.com εκανε παραγγελια και ξαναεφτιαξαν λαστιχα μπροστινου παρμπριζ... Η ποιοτητα και η κατασκευη ηταν αριστη και τωρα αναμενουν και πισινα για φιρενζα (να δυστυχως δεν ειναι ιδια με τα βιβα)
Αλυτο για μενα μεχρι στιγμης προβλημα ειναι το ταμπλο και τα σκασιματα του... Πιθανη λυση ειναι απο αγγλια απο δεξιοτιμονο και απλα κανω τραμπα τα οργανα με το τουλαπακι αφου ειναι ιδιες διαστασεις αλλα καπου υπαρχει ενα λειτουργικο προβλημα και θελει επεμβαση.. Δευτερη λυση ειναι να βρω καποιον ταπετσερη που να ξερει να δουλεψει σκληρο βινυλιο και να το ξαναντυσει..Οπου εχω ρωτησει λενε ντυστο αλκανταρα η δερμα για να με ξεφορτωθουν,λυση που δεν δεχομαι....
Σετ φλατζες για ολο το μοτερ
κουτες και κουτακια ανταλλακτικα ολα NOS
καποια πραγματακια για βουρτσα και παρακατω ο δυναμος που εκανα βουρτσα
ενα βιβλιαρακι που με σωζει!!!
Λιγο καιρο πριν το ξηλωσω
το ταμλο μου για να δειτε τι υλικο ειναι...Δεκτη καθε ιδεα
-
Καλα τελειωματα. Ωραιο και σπανιο αυτοκινητο.
Οποτε ακουω Firenza μου ερχεται στο μυαλο ο Gerry Marshall με την Baby Bertha.
-
ένα αυτοκίνητο που παρότι είχα τραβήξει τα πάνδεινα μαζί του το είχα διαγράψει εντελώς από την μνήμη μου.
να είσαι καλά φίλε jimfytakis που μου το θύμησες.
καλή δύναμη και καλό κουράγιο στην ανακατασκευή του. -
Απ οτι διαβασα πρεπει να το εχεις καποια χρονια πλεον..viewtopic.php?f=16&t=33636#p1367970
Σπανιο πρεπει να ειναι..θυμαμαι που ειχα δει ενα ολοιδιο στον 'Αστερισμο της Παρθενου'οταν ημουν μικροτερος και μου ειχε κινησει την προσοχη.
Καλη τυχη στην ευρεση ανταλλακτικων..στη Χιο υπηρχαν 2 παρατημενα viva σενταν,εντος λεκανοπεδιου δεν εχω βρει ακομα κατι -
Καλημέρα και με το καλό να το δεις ολοκληρωμένο!!!
Για το ταμπλό υπάρχει ένα πολύ καλό tutorial εδώ! http://gtam.silvahalo.com/dashrepair/
Και άμα δεν βαριέσαι μπορείς να το διαβάσεις και από το φόρουμ http://www.alfabb.com/bb/forums/car-res ... -00-a.html
-
@ronnie γραψαν ιστορια στη Μ.Βρεττανια και ακομα και σημερα εχουν φανατικο κοινο.. Δυστυχως ενω φτιαχτηκαν μονο 200 περιπου dropsnoot παιρνουν τα απλα τα φιρενζα και τα κανουν μετατροπη...
@Α 110 ΑLPINE για πες τις χειροτερες εμπειριες σου γυρω απ αυτο?Πριν ποσα χρονια μιλαμε?Καμια φοτο διαθεσιμη?Τι απεγινε? Παντως σε σχεση με τα οπελ της εποχης το βρισκω πολυ ανωτερης ποιοτητας και σε υλικα και σε συναρμογη.. Για να μη μιλησω και για design…
@fiat127 οντως το εχω παρει λιγο καιρο αφοτου γραφτηκα στο φορουμ και λιγο πριν κλεισω και τα 18.. Δεκεμβρη του 08..Μεχρι να διαβασω και να ξεστραβωθω περασε ενα διαστημα στασιμοτητας και απο κει και επειτα ειμαι στον αγωνα να συγκεντρωσω και τη τελευταια βιδα καινουρια!Αν εκεινο που ειχες δει ηταν λευκο πρεπει να ειναι σμπαραλια πλεον Στην Αθηνα εχω μετρησει 3 βιβα εκ των οποιων το ενα ειναι στη Λ.Νατο στο μαντρα με τα παλια τρολευ.. Θες/νικη ειδα αλλο ενα.. Ο Σαρακακης τα εφερνε καποτε... -
Στα Χανια εχει μερικα VIVA και αλλο ενα μικρο ο αντιπροεδρος της λεσχης (ΣΙΠΑΚ)
-
Εκεινο που ειχα δει στο εργο ηταν πορτοκαλι.Στη χιο υπηρχαν 2 απλα βιβα και ηταν τα παρακατω
Στην Αθηνα θυμαμαι τουλαχιστον 2 τα οποια υπηρχαν μεχρι προσφατα,πιθανον να υπαρχουν ακομα και να σκεφτονται να τα αποσυρουν
Το ενα ηταν ενα κοκκινο στο Χολαργο,σε καθετο της Αναστασεως.Το αλλο ηταν ενα πρασινο στου Παπαγου,πισω απο τον ΑΟΟΑ.
Σιγουρα ειχα συναντησει κι αλλα.Που ομως;
Το αστειο ειναι οτι ενας παλιος γνωστος εξακολουθει να εχει το παλιοτερο μοντελο viva,που πρεπει να ειναι και πιο σπανιο.Και καποια ακομα που ειχαν μπει στο σαφαρι κατα καιρους
viewtopic.php?f=16&t=27486&start=2310#p1315094
viewtopic.php?f=16&t=27486&start=6960#p2132403 -
@navarxos εχω επαφη με ενα μελος της ΣΙΠΑΚ με ενα μπλε βιβα!
@fiat127 απο τηλεπτικα ηξερα μονο αυτα http://www.imcdb.org/vehicles.php?make= ... clModel=on και το ενα ειναι του Hammond που πρεπει να το ανακατασκευασε... Κατεβαζω κιολας την ταινεια που λες με αθλια ταχυτητα βεβαια να το δω..Το 2ο στη χιο καλο φαινεται...Τα αλλα λιγο πολυ τα ξερω εστω αναφορικα
Να πω βεβαια οτι το δικο μου δεν ειναι σταρ του σινεμα αφου ηρθε το 05 απο ολλανδια και ειναι κ ολλανδικων προδιαγραφων -
Δεν εχει νοημα να την κατεβασεις,ετσι κι αλλιως φαινεται μονο για 2 λεπτα,απο το 33.21 εως το 35
http://youtu.be/dl-qYUqS4kM
Το δευτερο στη Χιο οντως καλο ηταν,αν εξαιρεσεις οτι ειχε πισω ζαντες χωρις λαστιχα αλλα νομιζω ηταν 4 πορτο.
Και επειδη αμφοτερα ειχαν πινακιδες,δεν αποκλειω να αποσυρθηκαν τους τελευταιους 2 μηνες που λειπω.. -
Τα σπαει!( 2RD) MONZA RED το μεσα ONYX(1X1) δλδ μαυρο..
Το φλας στο πλαι δεν μου κολλαει..Πρεπει να ειναι 1971 εκδοση SL.. Απο τον ηχο μαλλον OHV.. Slant 4 με τιποτα αρα το πολυ 1256 κυβικα.. -
Ο χρήστης antstudio750 έγραψε:
Καλημέρα και με το καλό να το δεις ολοκληρωμένο!!!Για το ταμπλό υπάρχει ένα πολύ καλό tutorial εδώ! http://gtam.silvahalo.com/dashrepair/
Και άμα δεν βαριέσαι μπορείς να το διαβάσεις και από το φόρουμ http://www.alfabb.com/bb/forums/car-res ... -00-a.html
Το 1ο λινκ το εχω ξαναδει...δυστυχως τα αλφα εχουν διαφορετικο υλικο με το δικο μου..ισως πιο κοντινο στα οπελ με μαλακο πλαστικο/δερματινη σε αφρωδες υποστρωμα..Το δικο μου ειναι βινυλιο επισης σε αφρωδες υποστρωμα..Το κακο ειναι οτι ειναι λιγοτερο ευπλαστο σαν υλικο και με το σκασιμο πιτσικαρει.Επισης καποια σημεια οπως αεραγωγοι φαινεται σαν να γιναν σε πρεσσα..Καλο λινκ αλλα φοβαμαι δεν πιανει για μενα
-
Να μαι καλά που σε βαλα στο σωστό δρόμο ρε...
Δημήτρη προχώρα γερά. Το Κοζανίτικο Viva πρέπει να είναι ακόμα στη θέση του. Viva υπάρχουν πολλά. Να τα δίνουν δε ξέρω.
-
Αυτο εδω μηπως σ ενδιαφερει..?
http://ikosilan.car.gr/parts/view/2109681/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο εδω μηπως σ ενδιαφερει..?
http://ikosilan.car.gr/parts/view/2109681/το μοτερακι φαινεται σε απαιθανη κατασταση ....μια μπαταρια και εφυγες για θεσσαλονικη που λενε οι πωλητες συνηθως
-
HB σε υπερ-ταλαιπωρη κατασταση...Σε μενα ταιριαζει απο δω μονο καπω απο τα πραγματα που ειναι ακεραια πανω στο αμαξι...Προς το παρον ομως το vx εχει παγωσει σαν προτζεκτ γιατι ετοιμαζω μοτερακι για το μαντα μου και τα λεφτα ειναι πολυυυυυ λιγα...
Ευχαριστω παντως..Το εστειλα σε ενα φιλαρακι που ισως τον ενδιαφερει κατι απο αυτο το αμαξι -
αν θες τη γνωμη μου καλυτερα να ξεπαγωσεις το προτζεκτ του βώξουλ και μονο για λογους σπανιοτητας, απο μαντα γινεται χαμος εκει εξω αν και δυστυχως τα 100% γνησια σπανιζουν. Χαρηκα ιδιαιτερα οταν ειδα τις φωτογραφιες απο το Βώξουλ, μην το εγκαταλειψεις
-
Δεν τον αφήνω να το εγκαταλήψει.
Και ούτε ο ίδιος το σκέφτεται. Το λατρεύει αυτό το αμάξι. Απλά ενώ στην αρχή φαίνοταν πολύ καλό, αποδείκτηκε ότι ήθελε κάμποση δουλίτσα. Και φυσικά ανταλλακτικά. Και ο Δημήτρης ήδη έχει μαζέψει μεγάλο μέρος αυτό και προσπαθεί να βρίσκει NOS πράγματα, ή πολύ καλά μεταχειρισμένα. Οπότε το πηγαίνει και πιο αργά για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το ΜΑΝΤΑ από την άλλη θα χρειαστεί σύντομα νέο μοτέρ. Οπότε πρέπει να λυθεί το θέμα αυτό άμεσα.
vauxhall Firenza πληρης ανακατασευη