-
Γεια σας, είμαι καινούργια σε αυτή την ιστοσελίδα...
Τον Σεπτέμβριο κλείνω τα 18 και θα ήθελα να αγοράσω μια μηχανή. Την έχω ήδη επιλέξει, kawasaki eliminator 250cc, μεταχειρισμένη του 1998 και η τιμή είναι γύρω στα 1000-1400 ευρώ. Το ζήτημα είναι ότι δυσανασχετώ εξαιτίας των κιλών μου και του σωματότυπου μου. Είμαι 1.65 και 45 κιλά. Θα μπορώ να την κουμαντάρω; Είναι βαριά μηχανή;
Έχω εμπειρία από μηχανή μικρότερου κυβισμού, βασικά 50αρακι οδηγούσα μέχρι τώρα, αλλά μετράει σαν εμπειρία το καημένο.
Αυτό που θέλω να ξέρω, είναι αν, σαν πρώτη μηχανή, θα το μετανιώσω αργότερα. Αν θα έχω κάποια προβλήματα, αν θα γίνω ρεζίλι στον δρόμο μη μπορώντας να βάλω ούτε ποδαράκι...Πείτε μου ό,τι ξέρετε... -
Γεια σας, είμαι καινούργια σε αυτή την ιστοσελίδα...
Τον Σεπτέμβριο κλείνω τα 18 και θα ήθελα να αγοράσω μια μηχανή. Την έχω ήδη επιλέξει, kawasaki eliminator 250cc, μεταχειρισμένη του 1998 και η τιμή είναι γύρω στα 1000-1400 ευρώ. Το ζήτημα είναι ότι δυσανασχετώ εξαιτίας των κιλών μου και του σωματότυπου μου. Είμαι 1.65 και 45 κιλά. Θα μπορώ να την κουμαντάρω; Είναι βαριά μηχανή;
Έχω εμπειρία από μηχανή μικρότερου κυβισμού, βασικά 50αρακι οδηγούσα μέχρι τώρα, αλλά μετράει σαν εμπειρία το καημένο.
Αυτό που θέλω να ξέρω, είναι αν, σαν πρώτη μηχανή, θα το μετανιώσω αργότερα. Αν θα έχω κάποια προβλήματα, αν θα γίνω ρεζίλι στον δρόμο μη μπορώντας να βάλω ούτε ποδαράκι...Πείτε μου ό,τι ξέρετε... -
Γεια σας, είμαι καινούργια σε αυτή την ιστοσελίδα...
Τον Σεπτέμβριο κλείνω τα 18 και θα ήθελα να αγοράσω μια μηχανή. Την έχω ήδη επιλέξει, kawasaki eliminator 250cc, μεταχειρισμένη του 1998 και η τιμή είναι γύρω στα 1000-1400 ευρώ. Το ζήτημα είναι ότι δυσανασχετώ εξαιτίας των κιλών μου και του σωματότυπου μου. Είμαι 1.65 και 45 κιλά. Θα μπορώ να την κουμαντάρω; Είναι βαριά μηχανή;
Έχω εμπειρία από μηχανή μικρότερου κυβισμού, βασικά 50αρακι οδηγούσα μέχρι τώρα, αλλά μετράει σαν εμπειρία το καημένο.
Αυτό που θέλω να ξέρω, είναι αν, σαν πρώτη μηχανή, θα το μετανιώσω αργότερα. Αν θα έχω κάποια προβλήματα, αν θα γίνω ρεζίλι στον δρόμο μη μπορώντας να βάλω ούτε ποδαράκι...Πείτε μου ό,τι ξέρετε... -
Test ride it!
(Χαμηλή είναι πολύ, δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα)
-
45?
Μπορεί να φτάνεις κάτω το θέμα είναι άμα θα μπορείς να την κουμαντάρεις λόγο βάρους.... Δεν ξέρω πόσα κιλά είναι αλλά θα είναι τουλάχιστον 100-110... Tesr ride θα σου λύσει πολλές απορίες... Αλλά γνώμη μου πολύ προσοχή γιατί άμα σε πάρει ο αέρας την πάτησες. Και δεν το λέω ειρωνηκά... Εγώ εδώ με το Ninjaki πού είναι 150 και εγώ είμαι 110 όταν έχει αέρα η περνάω κοντά απο νταλίκα με πέρνει ο αέρας... -
ναι, είμαι 45...χαχαχα. Λες να με πάρει ο αέρας; Το θέμα είναι ότι την θέλω πολύ και αν είναι θα το ρισκάρω.
Ααα, και κάτι ακόμα η μηχανή είναι 250cc και 25bhp, στην ηλικία των 18 γίνεται να την οδηγήσω νόμιμα; ή θα πρέπει να περιμένω μέχρι τα 21; Είχα διαβάσει πριν ένα μήνα ότι η μηχανή αρκεί να είναι 33bhp για να την οδηγήσει κάποιος στα 18, όμως διαβάζοντας σε αυτή την ιστοσελίδα http://www.eugenis.gr/motosykleta.htm , με προβλημάτισε. Τι γίνεται τώρα; -
Αυτο ειναι με τον παλιο νομο, πλεον το μικρο διπλωμα ειναι μεχρι 34 αλογα η καποια αναλογια ιππων/βαρους.
-
άρα μπορώ από τα 18 να οδηγήσω μηχανή με 250cc και 25 ίππους; το ξαναρωτάω, για να είμαι σίγουρη.
-
oh, yes!!
-
Αναλογία ίππων κιλων είναι... Μπορείς γιατί και εγώ με το Ninjaki το έχω απο 19 και είναι 33 άλογα στα χαρτιά...
-
Κατ' αρχάς το μηχανάκι έχει 35 ίππους (δικύλινδρο γαρ), οπότε δεν ξέρω τι παίζει με το δίπλωμα. Κατά δεύτερον είναι 170 κιλά στεγνό. Ουκ ολίγα για έναν άνθρωπο 45 κιλών. Τέλος, δεν μπορώ να καταλάβω τον έρωτα που έχουν οι νεες κοπέλες με τα τσοπεροειδή. Είσαι η 3η 18χρονη που ακούω να λέει οτι γουστάρει να πάρει τέτοιο μηχανάκι. Η γνώμη μου είναι οτι αυτές οι μηχανές δεν είναι κατάλληλες για νέο αναβάτη, καθώς τα οδηγικά τους χαρακτηριστικά δεν πρόκειται ποτέ να σου μάθουν να οδηγάς μοτοσυκλέτα όπως πρέπει. Περίεργη γεωμετρία, περίεργη συμπεριφορά υπο κλίση, πολύ χαμηλό κέντρο βάρους (κι όμως στις μοτοσυκλέτες δεν είναι απαραίτητα καλό το τελευταίο) κτλ.
Α! Το 50άρι που οδηγούσες (σκούτερ να υποθέσω?) δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με πραγματική μοτοσυκλέτα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να καβαλήσεις 2-3 διαφορετικά μηχανάκια για να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα τι σε βολεύει και τι όχι.
-
Στα ίδια περίπου κινείται και η δική μου άποψη. Το Eliminator έχει το πλεονέκτημα της πολύ χαμηλής σέλας (και το ότι είναι δικύλινδρο), κι από εκεί και πέρα μόνο μειονεκτήματα. Ρίξε μια ματιά στα Honda CBF125 και CBF250 και τα αντίστοιχα Yamaha YBR125 και 250, Yamaha Tricker (πολύ ενδιαφέρον μηχανάκι).
-
καλησπερα κ απο μενα..
αρπαζω την ευκαιρια να ρωτησω κ εγω καποια πραγματακια,βασικα κ γνωστα ισως για τους περισσοτερους,σχεδον αγνωστα σε εμενα..
προκειται να βγαλω κ εγω διπλωμα για μηχανη.αλλα εχω καποιες αποριες,μιας κ οπως ειπα δεν εχω ιδεα σε πρακτικα θεματα..αυτο που θα ηθελα να ρωτησω καταρχας ειναι το θεμα των ταχυτητων στο κιβωτιο.η πρωτη μπαινω πατωντας προς τα κατω κ οι υπολοιπες ανεβαζωντας(η το αντιστροφο)?
απο την αλλη,θα ηθελα να μαθω αν μια μηχανη δεν ειναι καταλυτικη,αν θα εχω προβληματα αποδοσης κ κυριως αξιοπιστιας,χρησιμοποιωντας αμολυβδη βενζινη..
κ τελος θα μπορουσε να μου πει καποιος αν ισχυουν τεκμηρια για τις μηχανες?
ευχαριστω εκ των προτερων!!κ ζητω συγνωμη αν σας φαινονται γελοιες οι ερωτησεις μου.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
καλησπερα κ απο μενα..
αρπαζω την ευκαιρια να ρωτησω κ εγω καποια πραγματακια,βασικα κ γνωστα ισως για τους περισσοτερους,σχεδον αγνωστα σε εμενα..
προκειται να βγαλω κ εγω διπλωμα για μηχανη.αλλα εχω καποιες αποριες,μιας κ οπως ειπα δεν εχω ιδεα σε πρακτικα θεματα..αυτο που θα ηθελα να ρωτησω καταρχας ειναι το θεμα των ταχυτητων στο κιβωτιο.η πρωτη μπαινω πατωντας προς τα κατω κ οι υπολοιπες ανεβαζωντας(η το αντιστροφο)?
απο την αλλη,θα ηθελα να μαθω αν μια μηχανη δεν ειναι καταλυτικη,αν θα εχω προβληματα αποδοσης κ κυριως αξιοπιστιας,χρησιμοποιωντας αμολυβδη βενζινη..
κ τελος θα μπορουσε να μου πει καποιος αν ισχυουν τεκμηρια για τις μηχανες?
ευχαριστω εκ των προτερων!!κ ζητω συγνωμη αν σας φαινονται γελοιες οι ερωτησεις μου..η πρώτη κάτω και οι υπόλοιπες επάνω... εκτός από τα παπιά που είναι όλες κάτω ...
αν δεν είναι καταλυτική και βάζεις αμόλυβδη δεν θα έχεις πρόβλημα με το μοτέρ αλλά τα προιόντα καύσης θα είναι κάκιστα (καθαρά ηθικό το θέμα σου λοιπόν...)
νομίζω οτι δεν ισχύουν τα τεκμήρια στις μηχανές -
σε ευχαριτω ρε ρεντ για την γρηγορη απαντηση!νασαι καλα!(κ ελπιζω να μη με παρεξηγησες αλλα ειμαι λατρης των αυτοματων,ομως το διπλωμα δεν μπορεις να το παρεις οδηγωντας αυτοματο..)
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
σε ευχαριτω ρε ρεντ για την γρηγορη απαντηση!νασαι καλα!(κ ελπιζω να μη με παρεξηγησες αλλα ειμαι λατρης των αυτοματων,ομως το διπλωμα δεν μπορεις να το παρεις οδηγωντας αυτοματο..)Μπορείς, απλά τότε θα επιτρέπεται να οδηγείς μόνο αυτόματα (αναγράφεται ο περιορισμός στο δίπλωμα), δηλαδή σκούτερ, το Aprilia Mana και το Honda DN-01!
Τεκμήρια όντως δεν υπάρχουν (ακόμα).
Αμόλυβδη δεν υπάρχει πρόβλημα να βάζεις σε κινητήρες των τελευταίων ~30 χρόνων. Έτσι κι αλλιώς, η LRP (όσο υπάρχει ακόμα) είναι κοινή αμόλυβδη με πρόσθετα καλίου.
Αγορά πρώτης μηχανής