-
Καλησπέρα σε όλους.
Αποφάσισα πρόσφατα να αποκτήσω ένα scooter για να κάνω τη δουλειά μου πιο οικονομικά και πιο γρήγορα. Αφού έριξα μια ματιά στο πορτοφόλι μου και στο τι κυκλοφορεί εκεί έξω αποφάσισα να πάω για ένα Kymco Agility, αλλά είμαι στη μέση διλήμματος σχετικά με τον κυβισμό, 50cc vs 125cc.
Τα στοιχεία είναι τα εξής:
- Δεν έχω ξαναπάρει ποτέ δικό μου μηχανάκι και έχω να οδηγήσω 10 τουλάχιστον χρόνια.
- Για όσους ξέρουν από Θεσσαλονίκη, η δουλειά που το θέλω είναι κέντρο - Βούλγαρη - Καλαμαριά - Κέντρο. Δηλαδή μικρή σχετικά απόσταση με ελαφριές ανηφόρες.
- Είμαι λίγο θηριάκι, γύρω στα 125 κιλά
- Έχω ήδη δίπλωμα για 50ρi.
- Σπάνια θα ανεβαίνει δεύτερο άτομο.
Το δίπλωμα για 125 από ότι ξέρω κοστίζει γύρω στα 300 ευρώ και το Agility 125 1785 ευρώ.
Αν από την άλλη επιλέξω 50ρι, θα πληρώσω συνολικά 1640 ευρώ και that's it. Ούτε διαδικασίες για δίπλωμα και 500 ευρώ λιγότερα, που για μένα είναι μια σημαντική διαφορά.Το ερώτημα έιναι το εξής: Μπορεί το 50ρι να καλύψει τις ανάγκες μου ή θα κλαίω τα λεφτά μου; Μήπως δεν θα τραβάει καθόλου; Τι εννοούμε 'δεν τραβάει' γιατί εγώ δεν παίρνω μηχανάκι για να τρέχω, αν το μηχανάκι πηγαίνει με 40-50 χιλιόμετρα την ώρα και δεν κάνει 20 λεπτά για να ξεκινήσει, είμαι ικανοποιημένος. Τη δουλειά μου θέλω να κάνω με χαμηλές ταχύτητες και χωρίς ελιγμούς και περίεργες καταστάσεις!
Αν το 50ρι δεν με καλύπτει, αναγκαστικά θα υποστώ τις διαδικασίες του διπλώματος και θα δώσω και 500 ευρώ παραπάνω, αλλά δεν είναι κρίμα σε περίπτωση που με καλύπτει;
Τι λέτε;
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα σε όλους.
Αποφάσισα πρόσφατα να αποκτήσω ένα scooter για να κάνω τη δουλειά μου πιο οικονομικά και πιο γρήγορα. Αφού έριξα μια ματιά στο πορτοφόλι μου και στο τι κυκλοφορεί εκεί έξω αποφάσισα να πάω για ένα Kymco Agility, αλλά είμαι στη μέση διλήμματος σχετικά με τον κυβισμό, 50cc vs 125cc.
Τα στοιχεία είναι τα εξής:
- Δεν έχω ξαναπάρει ποτέ δικό μου μηχανάκι και έχω να οδηγήσω 10 τουλάχιστον χρόνια.
- Για όσους ξέρουν από Θεσσαλονίκη, η δουλειά που το θέλω είναι κέντρο - Βούλγαρη - Καλαμαριά - Κέντρο. Δηλαδή μικρή σχετικά απόσταση με ελαφριές ανηφόρες.
- Είμαι λίγο θηριάκι, γύρω στα 125 κιλά
- Έχω ήδη δίπλωμα για 50ρi.
- Σπάνια θα ανεβαίνει δεύτερο άτομο.
Το δίπλωμα για 125 από ότι ξέρω κοστίζει γύρω στα 300 ευρώ και το Agility 125 1785 ευρώ.
Αν από την άλλη επιλέξω 50ρι, θα πληρώσω συνολικά 1640 ευρώ και that's it. Ούτε διαδικασίες για δίπλωμα και 500 ευρώ λιγότερα, που για μένα είναι μια σημαντική διαφορά.Το ερώτημα έιναι το εξής: Μπορεί το 50ρι να καλύψει τις ανάγκες μου ή θα κλαίω τα λεφτά μου; Μήπως δεν θα τραβάει καθόλου; Τι εννοούμε 'δεν τραβάει' γιατί εγώ δεν παίρνω μηχανάκι για να τρέχω, αν το μηχανάκι πηγαίνει με 40-50 χιλιόμετρα την ώρα και δεν κάνει 20 λεπτά για να ξεκινήσει, είμαι ικανοποιημένος. Τη δουλειά μου θέλω να κάνω με χαμηλές ταχύτητες και χωρίς ελιγμούς και περίεργες καταστάσεις!
Αν το 50ρι δεν με καλύπτει, αναγκαστικά θα υποστώ τις διαδικασίες του διπλώματος και θα δώσω και 500 ευρώ παραπάνω, αλλά δεν είναι κρίμα σε περίπτωση που με καλύπτει;
Τι λέτε;
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα σε όλους.
Αποφάσισα πρόσφατα να αποκτήσω ένα scooter για να κάνω τη δουλειά μου πιο οικονομικά και πιο γρήγορα. Αφού έριξα μια ματιά στο πορτοφόλι μου και στο τι κυκλοφορεί εκεί έξω αποφάσισα να πάω για ένα Kymco Agility, αλλά είμαι στη μέση διλήμματος σχετικά με τον κυβισμό, 50cc vs 125cc.
Τα στοιχεία είναι τα εξής:
- Δεν έχω ξαναπάρει ποτέ δικό μου μηχανάκι και έχω να οδηγήσω 10 τουλάχιστον χρόνια.
- Για όσους ξέρουν από Θεσσαλονίκη, η δουλειά που το θέλω είναι κέντρο - Βούλγαρη - Καλαμαριά - Κέντρο. Δηλαδή μικρή σχετικά απόσταση με ελαφριές ανηφόρες.
- Είμαι λίγο θηριάκι, γύρω στα 125 κιλά
- Έχω ήδη δίπλωμα για 50ρi.
- Σπάνια θα ανεβαίνει δεύτερο άτομο.
Το δίπλωμα για 125 από ότι ξέρω κοστίζει γύρω στα 300 ευρώ και το Agility 125 1785 ευρώ.
Αν από την άλλη επιλέξω 50ρι, θα πληρώσω συνολικά 1640 ευρώ και that's it. Ούτε διαδικασίες για δίπλωμα και 500 ευρώ λιγότερα, που για μένα είναι μια σημαντική διαφορά.Το ερώτημα έιναι το εξής: Μπορεί το 50ρι να καλύψει τις ανάγκες μου ή θα κλαίω τα λεφτά μου; Μήπως δεν θα τραβάει καθόλου; Τι εννοούμε 'δεν τραβάει' γιατί εγώ δεν παίρνω μηχανάκι για να τρέχω, αν το μηχανάκι πηγαίνει με 40-50 χιλιόμετρα την ώρα και δεν κάνει 20 λεπτά για να ξεκινήσει, είμαι ικανοποιημένος. Τη δουλειά μου θέλω να κάνω με χαμηλές ταχύτητες και χωρίς ελιγμούς και περίεργες καταστάσεις!
Αν το 50ρι δεν με καλύπτει, αναγκαστικά θα υποστώ τις διαδικασίες του διπλώματος και θα δώσω και 500 ευρώ παραπάνω, αλλά δεν είναι κρίμα σε περίπτωση που με καλύπτει;
Τι λέτε;
Ευχαριστώ!
-
λεμε να κανεις εναν κοπο και να ριξεις ενα διαβασμα το θεμα του φιλου Storm. Το πως παει - ειδικα το 50αρι - εχει ηδη απαντηθει.
-
tm διάβασα όλο το θέμα του Storm και μερικές απαντήσεις που έχει δώσει σε άλλα θέματα.
Αλλά ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες.
Το μηχανάκι πάει ίδια, αλλά σε κάθε άνθρωπο τα κριτήρια είναι διαφορετικά και για αυτό παρέθεσα κάποια επιπλέον στοιχεία ώστε κάποιος με ανάλογη εμπειρία και κρίση να καταθέσει αν θέλει την άποψη του.
Τα κριτήρια είναι και οικονομικά και 'ογκομετρικά' , αλλά και διαδικαστικά.Πάντως, μόνο ο Storm, ανάμεσα σε 4-5 Forums που διάβασα, λέει θετικά πράγματα για το 50cc και είναι κάτι θετικό για μένα μιας και εγώ για εκεί κατευθύνομαι. Απλά έχω τις επιφυλάξεις μου.
-
Ουτε καν το 50αρι.Με το 125 εχεις σχεδον δυο φορες τη δυναμη του 50ριου μη σου πω και παραπανω.Και η παραπανω δυναμη σε σχεση με το 50αρι βοηθαει παντου.
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
Πάντως, μόνο ο Storm, ανάμεσα σε 4-5 Forums που διάβασα, λέει θετικά πράγματα για το 50cc και είναι κάτι θετικό για μένα μιας και εγώ για εκεί κατευθύνομαι. Απλά έχω τις επιφυλάξεις μου.Γεια σου φίλε. Κοιτάς το Agility;
Από ποιότητα πάντως δεν μου έχει παρουσία το παραμικρό.
Κοίτα και τα SYM και τα Ιταλικά...αλλά και τα Γιαπωνέζικα.
Από Ιταλικά μην ξεχάσεις και τα Malagutti.
Μάρκες υπάρχουν πολλές και μοντέλα.Περί κυβικών δεν θα πω κάτι. Εγώ συνειδητά πήρα 50άρι και δεν το έχω μετανοιώσει ούτε ένα δευτερόλεπτο.
-
Εχω το Kymco Agility 125cc πολύ καλό !!!! Ξέχνα το 50άρι !!!!!!
-
Παρε 125 και πανω τουλαχιστον. Ξεχνα το πενηνταρι, ειναι μονο για ανηλικους, λογω διπλωματος. Εισαι και βαρυς, οποτε ενας λογος παραπανω.
-
125 κιλά σε 50 κυβικά? Με ανηφόρες μέσα και απ' όλα? Δε θα το συνιστούσα...
-
- 10000000
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Παρε 125 και πανω τουλαχιστον. Ξεχνα το πενηνταρι, ειναι μονο για ανηλικους, λογω διπλωματος. Εισαι και βαρυς, οποτε ενας λογος παραπανω.Ρε **οδική ασφάλεια **μας ξέσκισες εντελώς Σαββατιάτικα...
Και εγώ πως το πήρα δηλαδή το δίπλωμα; Λες να με πέρασαν για 18άρη νεανία, έφηβο;
Και οι υπόλοιποι 40άρηδες που ήταν μαζί μου στην εξέταση και αυτοί για 18άρηδες τους πέρασαν;
Μέχρι και 55 χρονών άνθρωπο είχα στην εξέταση που είχε ένα 50άρι παπί...με ένα καφάσι επάνω...Τέλος πάντων. Αν ο παίχτης του θέματος έχει λεφτά, χρήματα και χρόνο ας βγάλει δίπλωμα για 125άρι ... να ξεφύγει και από την κοινωνική κατακραυγή ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Παρε 125 και πανω τουλαχιστον. Ξεχνα το πενηνταρι, ειναι μονο για ανηλικους, λογω διπλωματος. Εισαι και βαρυς, οποτε ενας λογος παραπανω.
Ρε **οδική ασφάλεια **μας ξέσκισες εντελώς Σαββατιάτικα...
Και εγώ πως το πήρα δηλαδή το δίπλωμα; Λες να με πέρασαν για 18άρη νεανία, έφηβο;
Και οι υπόλοιποι 40άρηδες που ήταν μαζί μου στην εξέταση και αυτοί για 18άρηδες τους πέρασαν;
Μέχρι και 55 χρονών άνθρωπο είχα στην εξέταση που είχε ένα 50άρι παπί...με ένα καφάσι επάνω...Τέλος πάντων. Αν ο παίχτης του θέματος έχει λεφτά, χρήματα και χρόνο ας βγάλει δίπλωμα για 125άρι ... να ξεφύγει και από την κοινωνική κατακραυγή ...
Χαχα σε εκανα νεο παλι
Και εγω ξεκινησα στα 26 μου με 50αρι παπι φτιαγμενο 72, αλλα ειχα ειχα βγαλει διπλωμα για απεριοριστου κατευθειαν. Για αρκετα χρονια ημουν με Τ80 παπι, μεχρι που πηρα ΧΤ225 και σκουτερ 200αρι και τωρα χρειαζομαι 300αρι.
Αλλη καλη λυση ειναι 50αρι παπι φτιαγμενο, θα πηγαινει αξιοπρεπως.
Παροτι ομως ειχα χρονια παπια, τωρα δεν θελω ουτε να τα βλεπω. -
-
εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί του λέτε να πάει απο 50 σε 125cc για τις ανηφόρες κλπ.
νομίζω οτι μια χαρά άνετα θα το ανεβάζει μέχρι τη κορυφή το 50αρακι και μετά καβάλα και βουρ για κάτω. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί του λέτε να πάει απο 50 σε 125cc για τις ανηφόρες κλπ.
νομίζω οτι μια χαρά άνετα θα το ανεβάζει μέχρι τη κορυφή το 50αρακι και μετά καβάλα και βουρ για κάτω.125 κιλά είναι , με το 50αράκι μόνο κατηφόρες θα πηγαίνει , ανηφόρες θα πηγαίνει με την οδική
-
Παντως φιλε μου δες και το 150αρι, επειδη ειχα ενδιαφερθει για το μηχανακι και διαβασα καποια πραγματα, το μεγαλο εχει επιπλεον δισκοφρενο πισω με σωληνακια υψηλης και διπλο πισω αμορτισερ, με τη διαφορα στα 200€.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Παντως φιλε μου δες και το 150αρι, επειδη ειχα ενδιαφερθει για το μηχανακι και διαβασα καποια πραγματα, το μεγαλο εχει επιπλεον δισκοφρενο πισω με σωληνακια υψηλης και διπλο πισω αμορτισερ, με τη διαφορα στα 200€.Συμφωνώ απόλυτα. Η διαφορά στο κόστος είναι τόσο μικρή που όταν κοιτά κανείς την τιμή του 50αριού μόνο τα γέλια μπορεί να βάλει.
Αν υπάρχει ή αν θα υπάρξει δίπλωμα Α1 ή Α2 εννοείται ότι θα πάει βουρ για κάποιο με αρκετά κυβικά... -
Παιδιά, η διαφορά στην τιμή είναι 185 ευρώ + 300 ευρώ το δίπλωμα Α1.
Συνολική διαφορά 485 ευρώ. Δεν είναι λίγα χρήματα. Για αυτό ψάχνω να δω αν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου με το 50ρι.Σε περίπτωση που καταλήξω σε 50ρι, φαντάζομαι ξεχνάω το 4Τ ε;
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
Παιδιά, η διαφορά στην τιμή είναι 185 ευρώ + 300 ευρώ το δίπλωμα Α1.
Συνολική διαφορά 485 ευρώ. Δεν είναι λίγα χρήματα. Για αυτό ψάχνω να δω αν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου με το 50ρι.Σε περίπτωση που καταλήξω σε 50ρι, φαντάζομαι ξεχνάω το 4Τ ε;
Πάλι τα ίδια;;;
Το δίλημμα: Kymco Agility - και η κατάληξη: Honda PCX 125!