CLASSIC MOTO

154 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
ritmo130tc
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 11/10/2006 - 00:23
CLASSIC MOTO

Ο νεος μου μπελλας ειναι πλεον στον χωρο μου

προκειται για ενα fuji rabbit s23
http://www.fujirabbit.com/pages/frame_history.html

σπανιο μοντελο που δεν το ηξερα ουτε σαν μαρκα (ας ειναι καλα το historic racing)

μηπως ξερει κανεις πως μπορω να λυσω της βιδες που δεν λυνονται οι κοβονται
wb40 δοκιμασα αλλα εχω καταφερει να λυσω μονο 1 και δυο να κοψω

επισης εχει καποιος ορισμενες εξτρα πληροφοριες για αυτο μια και το διαδυκτιο ειναι λιγο φτωχο για το συγκεκριμενο

up
1 user has voted.
ritmo130tc
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 11/10/2006 - 00:23
CLASSIC MOTO

Ο νεος μου μπελλας ειναι πλεον στον χωρο μου

προκειται για ενα fuji rabbit s23
http://www.fujirabbit.com/pages/frame_history.html

σπανιο μοντελο που δεν το ηξερα ουτε σαν μαρκα (ας ειναι καλα το historic racing)

μηπως ξερει κανεις πως μπορω να λυσω της βιδες που δεν λυνονται οι κοβονται
wb40 δοκιμασα αλλα εχω καταφερει να λυσω μονο 1 και δυο να κοψω

επισης εχει καποιος ορισμενες εξτρα πληροφοριες για αυτο μια και το διαδυκτιο ειναι λιγο φτωχο για το συγκεκριμενο

up
2 users have voted.
pro_crossaro
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 10/07/2008 - 01:09
Re: CLASSIC MOTO

Kαλορίζικο και πάλι!
Νομίζω ότι απλά δε γίνεται...
Έχεις δοκιμάσει να βάζεις WD40 για κάμποσες μέρες?

up
1 user has voted.
ritmo130tc
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 11/10/2006 - 00:23
Re: CLASSIC MOTO

BILL33":5330ebwz wrote:
Πετρελαιο;

λες .... δεν το ειχα σκεφτει για διχρονο το ειχα αλλα δεν εχω δει και μπουζι πρεπει να το ερευνησω

up
2 users have voted.
kon5
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/04/2006 - 19:10
Re: CLASSIC MOTO

Να βάλεις πετρέλαιο στις βίδες εννοεί ο bill

υ.γ. υποθέτω

up
2 users have voted.
kon5
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/04/2006 - 19:10
Re: CLASSIC MOTO

Πωπω φίλε πολύ ωραίο!!!

Προ ημερών βρήκαμε στο Net το zundapp που είχε ο πατέρας μου όταν ήταν στο γυμνάσιο
Δυστυχώς όμως το άφησε το άθλημα νωρίς.

up
1 user has voted.
ritmo130tc
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 11/10/2006 - 00:23
Re: CLASSIC MOTO

βρε βρε γατι ειμαι ο ατιμος

εριξα πετρελαιο αλλα τιποτα οσο για το αλλο πετρελαιο εξακολουθω να ειμαι προβληματισμενος

(πως την πατησα ετσι)

up
2 users have voted.
Α 110 ΑLPINE
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/01/2009 - 21:34
Re: CLASSIC MOTO

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ.

δοκίμασε με ξύδι, αν μπορείς να βρεις καποιο δυνατό αλλά φρόντισε να είναι <<μουσκεμένες>> συνέχεια οι βίδες για μια-δυο μέρες και μετά δοκίμασε να τις ξεβιδώσεις.
το εχω κάνει και πέτυχε απόλυτα(συμβουλή παλιού μάστορα)

up
2 users have voted.
volvo164
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 04/06/2008 - 18:20
Re: CLASSIC MOTO

Βάλε πετρέλαιο και άσε να μαλακώσουν για αρκετό καιρό.
Χτύπησε τις ελαφρά να ξεκολήσουν.
Ίσως να βοηθήσει και να τις ζεστάνεις λίγο με ένα θερμοπίστολο.

up
1 user has voted.
Greek
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 04/10/2006 - 16:30
Re: CLASSIC MOTO

volvo164":3ithcb2o wrote:
Βάλε πετρέλαιο και άσε να μαλακώσουν για αρκετό καιρό.
Χτύπησε τις ελαφρά να ξεκολήσουν.
Ίσως να βοηθήσει και να τις ζεστάνεις λίγο με ένα θερμοπίστολο.

Συμφωνω με τον προλαλήσαντα αρκει να τα κάνεις σωστά. Δηλαδή πετρέλαιο ή WD40 για να μαλακώσει λίγο η σκουριά και μετά , αφου το καθαρισεις καλα μην βάλεις φωτιά στο τετράγωνο, καμινέτο και καλό ζέσταμα στις βίδες και προσπάθεια ξεβιδώματος με χτύπημα και προς τις 2ο φορές για να σπάσουν τα αλατα.

Με τον ίδιο τροπο (και κόψιμο στο παξιμάδι λόγω αβολης θέσης ) βγάλαμε κολλημένες βίδες απο το μεντεσε της πορτας μετά απο 25 χρόνια....

up
1 user has voted.
vasilis164
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 24/01/2005 - 22:12
Re: CLASSIC MOTO

Kαι να ξερεις πως αν εχουν αλατα ριξε και λιγο κεζαπ οξυ.Σοβαρα μιλαω ετσι?

up
2 users have voted.
citrovag
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 04/06/2008 - 18:10
Re: CLASSIC MOTO

BILL33":aogu7niw wrote:
ritmo130tc":aogu7niw wrote:
BILL33":aogu7niw wrote:
Πετρελαιο;

λες .... δεν το ειχα σκεφτει για διχρονο το ειχα αλλα δεν εχω δει και μπουζι πρεπει να το ερευνησω

Οχι βρε συ!!!Να ριξεις πετρελαιο στις βιδες να μαλακωσει η σκουρια εννοούσα

Δοκιμασε φωτια με mapp αυτο με την κιτρινη μπουκαλα που χρησιμοποιουν οι υδραυλικοι και μετα αμεσως WD40 εγω εχω λυσει πολλες δυσκολες βιδες ετσι χωρις προβλημα

Ωραιο μηχανακι ανταλακτικα υπαρχουν ?

up
2 users have voted.
GeoKy
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 02/09/2007 - 14:45
Re: CLASSIC MOTO

ritmo130tc":fxxrx229 wrote:
:hahaiv:

βρε βρε γατι ειμαι ο ατιμος

εριξα πετρελαιο αλλα τιποτα οσο για το αλλο πετρελαιο εξακολουθω να ειμαι προβληματισμενος

:ysterical : (πως την πατησα ετσι)

Ωραιο μηχανακι, καλοριζικο να ναι

Το Town Mate και το GLX μου θεωρουνται κλασσικα ;

up
1 user has voted.
NORD
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 11/07/2010 - 19:04
Re: CLASSIC MOTO

Έχω κληρονομιά από τόν πατέρα μου ένα μηχανάκι 50 c.c. τής N.S.U. τού 1962-63 καί λέω νά τό αναπαλαιώσω. Θά έβαζα φωτογραφία νά τό δήτε αλλά δέν ξέρω τόν τρόπο νά επισυνάψω φωτογραφίες οπότε... τό αφήνω γιά αργότερα. Έχει 3 ταχύτητες στό χέρι, μόνιμα πεντάλ (σάν τού ποδηλάτου, μέ κόντρα φρένο μάλιστα!), άκαμπτη ανάρτησι πίσω καί ένα είδος.ανάποδου πηρουνιού μπρός (φρενάρεις μέ τό μπροστινό φρένο καί αντί νά βυθίζεται ... ανασηκώνεται!!!
Ποιός μπορεί νά μέ βοηθήσει? Καί: Αξίζει τόν κόπο ή .....νά τό χαρίσω στό Τεχνικό Μουσείο νά ασχοληθούν αυτοί?

up
2 users have voted.
abarth
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/11/2002 - 06:27
Re: CLASSIC MOTO

ψαχνοντας λιγο στο google φανταζομαι απο την περιγραφη πως προκειται για το NSU Quickly. Παραχθηκε απο το 1953 εως το1963 με πανω απο 1,000,000 κομματια. Συνηθως ειχε 2 ταχυτητες και σε λιγοτερα κομματια εβγαινε με 3. ανταλλακτικα φαινεται να υπαρχουν ακομα. καλη ανακατασκευη!!!

up
1 user has voted.
Δημήτρης Ραζής
Offline
Last seen: Πριν από 5 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 07/06/2004 - 11:17
Re: CLASSIC MOTO

Μπορεί να μην είναι πολύ κλασσικό (μάλον καθόλου δεν είναι) αλλά
1ον ήταν το πρώτο μου μηχανάκι και
2ον δεν πρέπει να έχουν επιζήσει πολλά σε τέτοια κατάσταση.

Το περασμένο καλοκαίρι λύθηκε και βάφτηκε όλο το πλαστικό κοστούμι και το ρεζερβουάρ και όλα τα περιφερειακά πλην του σκελετού.
Μηχανικά είναι άψογο εκτός απο το δυναμό που δεν φορτώνει.
Αν καταφέρω να βρω φρέσκα φλας – φαναράκια πιστεύω ότι θα γίνει πλέον άψογο!

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

up
2 users have voted.
Α 110 ΑLPINE
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/01/2009 - 21:34
Re: CLASSIC MOTO

μια και το φέρατε στην επιφάνεια το θέμα

ψάχνω για BENELLI η MOTO GUZZI 254

up
2 users have voted.
ritmo130tc
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 11/10/2006 - 00:23
Re: CLASSIC MOTO

Δημητρη για το kmx ενος φιλου αγορασα φλας πριν απο 2 βδομαδες απο το μοναστηρακι (imitation).Oπως κατεβαινεις απο την αθηνας για τον σταθμο στο αριστερο σου χερι μεσα στον πεζοδρομο ειναι 2-3 μαγαζια με ανταλλακτικα για μηχανακια ο πρωτος (μακης λεγεται)εχει ,και τα πηρα 20 ευρω τα 4!!!!!!!!!!

up
3 users have voted.
NORD
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 11/07/2010 - 19:04
Re: CLASSIC MOTO

abarth":14a3vrcj wrote:
ψαχνοντας λιγο στο google φανταζομαι απο την περιγραφη πως προκειται για το NSU Quickly. Παραχθηκε απο το 1953 εως το1963 με πανω απο 1,000,000 κομματια. Συνηθως ειχε 2 ταχυτητες και σε λιγοτερα κομματια εβγαινε με 3. ανταλλακτικα φαινεται να υπαρχουν ακομα. καλη ανακατασκευη!!!

ΖΗΤΩ!
Τό βρήκα! (μέ τήν βοήθειά σου, βέβαια-ευχαριστώ!)
Είναι τό Quickly S2-23, 49 c.c., 1,7hp, 3 ταχύτητες, 2 θέσεις, κατασκευάσθηκαν περίπου 22.000 κομμάτια περί τά έτη 961-965
Όμως....
Πουλιούνται γύρω στά 170€ ανακατασκευασμένα καί συνεπώς η αποκατάστασί του κρίνεται πρός τό παρόν ασύμφορη (μόνο η θήκη μέ τά 6εργαλεία έπιασε 36€!)
Αργότερα λοιπόν!

up
2 users have voted.
Δημήτρης Ραζής
Offline
Last seen: Πριν από 5 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 07/06/2004 - 11:17
Re: CLASSIC MOTO

ritmo130tc":3fjo6b56 wrote:
Δημητρη για το kmx ενος φιλου αγορασα φλας πριν απο 2 βδομαδες απο το μοναστηρακι (imitation).Oπως κατεβαινεις απο την αθηνας για τον σταθμο στο αριστερο σου χερι μεσα στον πεζοδρομο ειναι 2-3 μαγαζια με ανταλλακτικα για μηχανακια ο πρωτος (μακης λεγεται)εχει ,και τα πηρα 20 ευρω τα 4!!!!!!!!!!

Ευχαριστώ! Θα κανονίσω επίσκεψη!!

up
3 users have voted.
fidel_98_99
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 03/11/2009 - 08:52
Re: CLASSIC MOTO

Ωραιο το ραμπιτ!!!
Για τις βιδες ζεσταμα με καμινετο και κρυωμα με νερο.
Αυτη η συστολη-διαστολη σπαει τη σκουρια

up
2 users have voted.
citrovag
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 04/06/2008 - 18:10
Re: CLASSIC MOTO

Που θα βρουμε ανταλακτικα γιαυτο το εργαλειο

κοντερ ,λαστιχα εξατμιση κ.α.

up
2 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 46 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: CLASSIC MOTO

Κάπου στη Λιοσίων ήτανε παλαιότερα ένας επισκευαστής των Kraidler Florett και Zundapp, ονόματι Γερμανός.

Kαι εδώ
http://www.kreidlerparts.com/scripts/main.asp

up
2 users have voted.
tsargy
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/08/2008 - 21:43
Re: CLASSIC MOTO

citrovag":2gcyy0zt wrote:
Που θα βρουμε ανταλακτικα γιαυτο το εργαλειο
κοντερ ,λαστιχα εξατμιση κ.α.
21 Quadra":2gcyy0zt wrote:
Κάπου στη Λιοσίων ήτανε παλαιότερα ένας επισκευαστής των Kraidler Florett και Zundapp, ονόματι Γερμανός.

Kαι εδώ
http://www.kreidlerparts.com/scripts/main.asp

Πρόσφατα κοίταξα στο ebay το Γερμανικό για έναν φίλο που ήθελε ανταλλακτικά για πιο νέα φλορέτα...Είδα πολλά πράγματα για πιο παλιές...

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo