-
Θα ξεκινήσω την ιστορία μου...αρχικά φτιάχνω το ψυγείο α/c διότι εβγαζε καπνους απο τους αεραγωγους και ειχε ποτισει η μοκετα κατω στις ταχυτητες. Μετά απο καιρό αρχισα να ακούω νερά δεξια στον συνοδηγό...λες και εισια σε βαρκα... οπότε φτιάχνω φλάτζα...τα νερά εξακολούθησαν να ακουγονται και σ όλα αυτά προστέθηκε και οτι το ψυγείο πίνει το παραφλού, το τελειώνει όλο. να σημειώσω ότι θερμοκρασία δεν ανέβαζε. εγώ το γέμιζα παραφλού κανα 2 φορές ωσπου σταματησε στο σωστο υψος η σταθμη του μετα απο δεκα δεκαπεντε μερες. τα νερά εξακολούθησαν να ακούγονται αλλες φορες περισοοστερο αλλεσ φορές καθόλου, ώσπου σήμερα αρχισε να ανεβαινει λιιιιιιιγοοοο ο δεικτης της θερμοκρασίας πάνω απ την μεση μετα να πεφτει παλι στην μεση μετα αντε λιγο κοκ.Τι γίνεται??? Υποψιαζόμαστε κάτι???
σ.σ. δικιά μου παρατήρηση είναι οτι οταν βάζω νερό στους υαλοκαθαριστήρες δεν πεταει με πιεση, αλλα σήμερα που γεμισα και το ψυγειο επειδη αδειασε οι υαλοκαθαριστηρες βγαλανε με πολυ μεγαλη πιεση νερο...μήπως το κύκλωμα??? ποιοσ την έχει κάνει την 'δουλειά'?? -
Θα ξεκινήσω την ιστορία μου...αρχικά φτιάχνω το ψυγείο α/c διότι εβγαζε καπνους απο τους αεραγωγους και ειχε ποτισει η μοκετα κατω στις ταχυτητες. Μετά απο καιρό αρχισα να ακούω νερά δεξια στον συνοδηγό...λες και εισια σε βαρκα... οπότε φτιάχνω φλάτζα...τα νερά εξακολούθησαν να ακουγονται και σ όλα αυτά προστέθηκε και οτι το ψυγείο πίνει το παραφλού, το τελειώνει όλο. να σημειώσω ότι θερμοκρασία δεν ανέβαζε. εγώ το γέμιζα παραφλού κανα 2 φορές ωσπου σταματησε στο σωστο υψος η σταθμη του μετα απο δεκα δεκαπεντε μερες. τα νερά εξακολούθησαν να ακούγονται αλλες φορες περισοοστερο αλλεσ φορές καθόλου, ώσπου σήμερα αρχισε να ανεβαινει λιιιιιιιγοοοο ο δεικτης της θερμοκρασίας πάνω απ την μεση μετα να πεφτει παλι στην μεση μετα αντε λιγο κοκ.Τι γίνεται??? Υποψιαζόμαστε κάτι???
σ.σ. δικιά μου παρατήρηση είναι οτι οταν βάζω νερό στους υαλοκαθαριστήρες δεν πεταει με πιεση, αλλα σήμερα που γεμισα και το ψυγειο επειδη αδειασε οι υαλοκαθαριστηρες βγαλανε με πολυ μεγαλη πιεση νερο...μήπως το κύκλωμα??? ποιοσ την έχει κάνει την 'δουλειά'?? -
Θα ξεκινήσω την ιστορία μου...αρχικά φτιάχνω το ψυγείο α/c διότι εβγαζε καπνους απο τους αεραγωγους και ειχε ποτισει η μοκετα κατω στις ταχυτητες. Μετά απο καιρό αρχισα να ακούω νερά δεξια στον συνοδηγό...λες και εισια σε βαρκα... οπότε φτιάχνω φλάτζα...τα νερά εξακολούθησαν να ακουγονται και σ όλα αυτά προστέθηκε και οτι το ψυγείο πίνει το παραφλού, το τελειώνει όλο. να σημειώσω ότι θερμοκρασία δεν ανέβαζε. εγώ το γέμιζα παραφλού κανα 2 φορές ωσπου σταματησε στο σωστο υψος η σταθμη του μετα απο δεκα δεκαπεντε μερες. τα νερά εξακολούθησαν να ακούγονται αλλες φορες περισοοστερο αλλεσ φορές καθόλου, ώσπου σήμερα αρχισε να ανεβαινει λιιιιιιιγοοοο ο δεικτης της θερμοκρασίας πάνω απ την μεση μετα να πεφτει παλι στην μεση μετα αντε λιγο κοκ.Τι γίνεται??? Υποψιαζόμαστε κάτι???
σ.σ. δικιά μου παρατήρηση είναι οτι οταν βάζω νερό στους υαλοκαθαριστήρες δεν πεταει με πιεση, αλλα σήμερα που γεμισα και το ψυγειο επειδη αδειασε οι υαλοκαθαριστηρες βγαλανε με πολυ μεγαλη πιεση νερο...μήπως το κύκλωμα??? ποιοσ την έχει κάνει την 'δουλειά'?? -
Το νερο για τα πιτσιλίστηρια δεν εχει καμια σχεση με το ψυγειο.Το νερο που εβλεπες στη μοκετα μηπως ηταν παραφλου που τρεχει απο το καλοριφερ ;
Τα νερα που ακους μπορει να ειναι απο κακη εξαερωση του ψυγειου.Φλατζα πως σου ηρθε και την εφτιαξες;
-
εξαερώσεις του χω κάνει 2-3 αλλα και παλι ακουγονται. απ ότι θυμάμαι ήταν νερό στην μοκέτα και απο τότε δεν ειχα προβλημα με το καλοριφερ δουλευε κανονικα χειμωνα καλοκαιρι.
Αυτο που ξέχασα να πω είναι ότι απο κάτω έχω παρατηρήσει χρώμα παραφλού στα μέταλλα. Με προβληματίζει το γεγονός ότι δεν ανεβαζε θερμοκρασία και σταματησε να αδειαζει το ψυγειο και σημερα εχει πιει ενα 4λιτρο παραφλου και κανα 2-3 λιτρα νερό. -
Μηπως χανεις τα νερα απο την αντλια ;
Στην ταπα των λαδιων εχεις ελενξει μηπως εχει ενα πραγμα σαν μαγιονεζα;Μηπως δηλαδη εχεις ακομα προβλημα με καμμενη φλατζα.
-
Το ιδιο ειχε και το πουντο της γυναικας μου και ειχε τρυπα το μεταλικο κολαρο της αντλίας κατω απο εκει που ενωνεται το ελαστικό κολάρο και δεν φαίνονταν. Επίσης νερο μπορει να χανει και απο την ταπα του ψυγείου οταν ανεβαινει η θερμοκρασια και' ανοιγει' ο θερμοστατης το κυκλωμα.Αυτο ομως να εχεις υποψη σου θα συμβει αφου πρωτα χασει το παραφλού απο το σημειο διαρροης και ανεβει πολυ η θερμοκρασία,γι'αυτο μπορει να σε μπερδέψει.
Επίσης ισως υπαρχει καποιο σημειο διαρροης στα ψυγεια . Κοιτα τα προσεκτικά! -
Μήπως σου τρύπησε το ψυγείο καλοριφέρ της καμπίνας και χάνεις τα παραφλού σου στη μοκέτα; Για ψάξου λιγάκι. Μήπως γι αυτό γεμίζει και αέρα το κύκλωμα...
-
Μηπως σου πεταει παραφλου απο την εξατμιση???Ενος γνωστου μου σε ενα rover ειχε χαλασει η φλατζα του παραφλου και πεταγε νερο στα καυσαερια και τα πεταγε πισω.
-
Από κάπου έχεις διαροή.Στη θέση σου και επειδή αναφέρεις αυξομειώσεις στη θερμοκρασία , προτείνω να πας συνεργείο.
Αντίστοιχο πρόβλημα είχα σε Punto και χρειάστηκε τελικά αλλαγή φλάντζας και πλάνισμα καπακιού. -
Αν οταν το βαζεις μπροστά κρυο μπερδευει λίγο τότε πιθανότατα ειναι φλαντζα γιατι περνάει νερά μεσα και δυσκολευει την καυση ενώ αμα ζεσταθει εξατμίζεται οπότε το αμάξι δουλευει καλα. Αν κρυο το μοτερ δουλευει μια χαρά τοτε εχει διαροη οπότε πρέπει να δεις που χάνει.
"πίνει" το παραφλού (fiat brava)